tiistai 21. kesäkuuta 2022

Urban Decay Detour

Olin varma että olen tätä palettia täällä vilauttanut mutta en ainakaan itse löytänyt postausta! Harmittaa kyllä esitellä koska tämä on Limited Edition eikä ole ollut saatavilla aikoihin, mutta eiköhän tätä jostain netin syövereistä löydy.

Kyseessä on siis Urban Decay Detour luomiväripaletti joita taannoin ilmestyi erilaisia kolmin kappalein, kaikki LE. UD:llä on nyt uutuutena myöskin näitä minipaletteja, suomeen epäilen etteivät saavu. Voitin tämän paletin joskus Mimosan arvonnasta ja olen tykännyt tästä todella paljon!

Detour sisältää 8 väriä vaaleasta kullan ja kuparin kautta ruskeaan sekä turkoosiin. Parasta paletissa on todella hyvät mattaruskeat häivyttelyyn sekä turkoosit joita rakastan. Tykkään myös kullasta joten oikeastaan kaikki värit paletissa on kuin mulle tehdyt!

Detour yhdistää kylmää kultaa ja turkoosia lämpimiin ruskeisiin. Mullahan on vihertävät silmät joissa rusehtava keskusta joten ihan kaikki paletin värit sopivat mulle. Tämä onkin kulkenut mukana reissuilla, toiminut arkimeikissä sekä silloin kun haluan näyttävän silmämeikin.

Näyttävän silmämeikin saan "Switchback" sävyllä joka näyttää tylsältä kuvissani mutta on luonnossa duochrome vaalea hohtava turkoosi. Laitoin tässä meikissä sitä keskelle luomea tummanruskean päälle. Turkoosi "Plunge" on upea rajauksissa, muutoin luomella kultaa ja ruskeita. Tämä on yksi upeimpia meikkejäni pitkästä aikaa, harmi kun ei välity kuvissa mutta turkoosi hohto keskellä luomea on tosi upea! 

Detour on todella nopea ja helppo paletti käyttää. Ihan kuten kaikki UD palettini, olen ollut aina tyytyväinen laatuun vaikkakin muutama heikompi paletti multa löytyy ( Ultraviolet ja Backtalk ). Detourilla on hyvin nopea meikata, sillä ei oikeastaan voi mennä metsään tai tehdä ylilyöntejä. 



Mitään erikoismeikkejä tällä ei tehdä mutta tarpeeksi jännittäviä kuitenkin, ettei ole ihan tylsä nuderuskea paletti. Ja toki tällä saa ruskeita meikkejäkin mutta minusta ne on niin tylsiä ettei niitä jaksa kuvata blogiin!

Onko tuttu paletti, oletko törmännyt tähän tai omistatko jonkun näistä "minipaleteista" ?

10 kommenttia:

  1. Ompa kaunis paletti, ihanan pieni, sopisi varmasti hyvin matkalle pienen koon puolesta :)

    VastaaPoista
  2. Sulla on sit ihan samanväriset silmät kuin mulla. Valossa ne on enemmän vihreät, mut hämärässä moni luullut just keskustan vuoksi, et mulla on ruskeat silmät. 😁

    Tässä paletissa on tosi nätit sävyt. Turkoosi on tosi uniikki ja nätti.

    En omista tällä hetkellä yhtään UD:n palettia, pitää varmaan jossain vaiheessa korjata tilanne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis et yhtään? Ounou! Nyt pitää korjata tilanne ;) aika hyvin on ollut aleissa, Born To Run oli Kicksin kesäalessa mutta jätin hankkimatta kun en tarvii ;) turkoosit on ihania ja tässä paletissa etenkin upeita.

      Poista
  3. Ihan uusi tuttavuus minulle. Kivat värit tässä meikissä. Sisältää jonkin erityisen värin. Nätti meikki.
    t. TQ

    VastaaPoista
  4. Tässä on kieltämättä aika kivat sävyt ollakseen näinkin pieni paletti :) En kuitenkaan usko, että omassa käytössä tähän tulisi turhan usein tartuttua, mutta sun meikki on kyllä upea<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda :) mä oon tykännyt tästä paljon, sellainen kiva arkipaletti mulle :)

      Poista
  5. Tosi kiva sävymaailma paletissa ja kaunis meikki:) Itse en juuri tätä palettia omista, mutta muita UD:n paletteja toki. Olen aina tykännyt heidän luomivärien laadusta. Helppokäyttöisiä ja saa kauniin lopputuloksen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, UD luomivärit on kyllä helppoa häivyttää ja lopputulos on aina nätti :)

      Poista

Kiitos kommentista <3