torstai 23. heinäkuuta 2020

Apua silmäpusseille - Centofolía Sublime Youth testissä

Kaupallinen yhteistyö.


Sain testiin ranskalaisen luonnonkosmetiikkamerkin Centifolían Sublime Youth -sarjan tuotteita. Sarja on ikääntymisen merkkejä vastaan taisteleva anti-age sarja, jonka tuotteiden perustavana ainesosana onkin taatelin siemenistä saatava uute, joka edistää kollageenin muodostumista ja toimii tehokkaana antioksidanttina. Kaikki esitellyt tuotteet maksavat alle 40 e joten olemme edullisen mutta tasokkaan luonnonkosmetiikan äärellä.


Enzymatic Exfoliant - Rakeeton entsyymikuorinta kirkastaa, uudistaa ja raikastaa ihoa. Geelikoostumus muuttuu hieromalla öljymäiseksi. Kuorii hellävaraisesti, edistää solujen uusiutumista ja palauttaa ihon hehkun sekä raikkauden. Olen tykännyt aina tämän tyyppisistä kuorinnoista koska ne ovat hellävaraisia couperosaiholle, mutta tekevät mitä lupaavat. Ihosta tulee pehmeämpi, tasaisempi ja puhtaamman tuntuinen. Kuorinta tuoksuu ihanalle ja sisältääkin mm. papaiinia joka poistaa tehokkaasti kuollutta ihosolukkoa. Sopii hyvin kesällä sekä kuivemmalla talvi-iholla käytettäväksi. Hyvin kevyt kuorinta, ei tunnu iholta oikein miltään mutta iho on käytön jälkeen puhtaampi eikä niin samea. Hyvä ikääntyvälle iholle sekä etenkin couperosalle joka ei kestä rajuja tuotteita.


Intensive Serum - Kiinteyttävä ja uudistava tehoseerumi. Taateliöljyuute sekä omenan, persikan ja vadelman AHA-hedelmähapot häivyttävät iholta tehokkaasti ikääntymisen merkkejä, kirkastavat ihonväriä sekä madaltavat juonteita. Pipetilliseen lasipulloon pakattu seerumi tuntuu ylelliseltä tuotteelta. En olekaan nyt vähään aikaan mitään seerumia käyttänytkään joten tämä tuntui ihanalta tuotteelta! Tykkään kun seerumi on vähän parempaa ja kosteuttavampaa, koska mulle seerumi on yksi tärkeimpiä tuotteita ihonhoidossa. Se tuntuu auttavan hoitonesteen kera niin hyvin pintakuivaan ihoon. Kesällä en todellakaan tykkää käyttää paksuja voiteita, öljyjä en ollenkaan. Silloin seerumi tuntuu ihanan raikkaalta ja syksyn tullen se saa rinnalleen paksumman voiteen. Aivan ihana tehotuote jota suosittelen ikääntyvälle iholle.  


Eye Contour Cream - Silottava ja kiinteyttävä silmänympärysvoide. Kirkastaa ihoa, poistaa turvotusta ja häivyttää väsymyksen merkkejä. Taateliöljy kiinteyttää ihoa, tattariöljy ehkäisee turvotusta, mikromerileväuute tehostaa pintaverenkiertoa. Hajustamaton koostumus sopii aroillekin silmänympäryksille. 
Pieneen sievään pumppupulloon pakattu sy-voide tuoksuu hyvin miedolle, jos millekään. Pumppu toimii tässä kuin unelma, tuotetta tulee juuri sopivasti. Alunperin olen lukenut useammasta blogista kehuja tästä ja tämä sy-voide ollut kokeilulistalla jo pitkään. Mulla on ongelmana silmäpussit ja uurteet jotka häiritsevät. Jos valvon pitkään, ihan liian pitkään, aamulla on tooosi turvonneet silmänaluset joita joudun taikomaan pois silmänalusnaamioilla. 

Olen käyttänyt tätä nyt jonkun aikaa ja todennut että tämä oikeasti auttaa turvotuksen laskemisessa. Silmänympärysiho näyttää heti napakammalta ja silmäpussit tasoittuvat huomattavasti. Minä oikein tunnen tässä sellaisen liftaavan vaikutuksen joka ilmeisemmin on peräisin tärkkelyksestä. Olin ihan hirveän onnellinen että tämä voide toimi mulla koska mua oikeasti häiritsee nuo silmäpussit. Kaikillahan tämä ei ole toiminut, mutta mulla toimii eikä rullaa meikin alla. Mielestäni laitan tätä reilusti, molempiin silmiin enemmän kuin suositus eli nuppineulanpään verran. Keskitän tuotteen silmäpusseille, siitä hieroen levitän ulkonurkkiin ja luomelle. 
Olen etsiskellyt sy-voidetta joka häivyttäisi pois ikääntymisen merkkejä ja joka sopisi aamulla että illalla käytettäväksi. Se ei saa ärsyttää silmiä vaan sen täytyisi imeytyä nopeasti. Plussaa edullisesta hinnasta mutta maksan mieluusti toimivasta tuotteesta, koska mikään kevyempi ei vaan iholleni enää riitä. Tässä taisi nyt olla tuote jota ilman ei voi olla. Suosittelen lämpimästi sinulle jos silmäpussit häiritsevät! 


Centifolían tuotteisiin voit tutustua tässä, niitä myydään mm.Sokoksella, Emotionissa, Sellon apteekissa ja Stockmannilla. 

Onko tuotemerkki sinulle tuttu? Tai oletko löytänyt sy-voidetta joka oikeasti kiinteyttää ihoa?


8 kommenttia:

  1. Kiva postaus. :)
    Olen kokeillut tuota sy-voidetta, mutta se lähtee minulla rullaamaan ja murustumaan. Täytyy vielä hieman testailla sitä, jos saisin sen toimimaan.
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku mulle sanoi samaa että rullaa. Mulla se toimii hyvin, mä laitan aina hoitonestettä silmänalusiholle ja juuri ennen meikkaamista voiteen. Eli iho saa olla kostea kun levittää peiteaineen. En tiiä sitten auttaisko se, mulla on niin kuiva iho että pakko tehdä noin :) toivottavasti saat toimimaan kun niin huikea tuote on!

      Poista
  2. Toi sy-voide on hyvä, mut mä rakastan tota seerumia, se on ihan super. :)

    VastaaPoista
  3. Ei ole ollut tältä merkiltä kuin micellivettä, pitäisi muutakin kokeilla, seerumi kuulostaa kivalle.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3