sunnuntai 18. elokuuta 2024

Elokuun kauneussuosikit

Pitkästä aikaa suosikkeja :) tällä kertaa ne olikin helppoa valita koska nämä ovat olleet kovassa käytössä jo kuun ensimmäisistä päivistä asti. Mukana on ihonhoitoa sekä meikkejä.

-----------------------------

Jeffree Star Cremated 
Mun suosikeissa nähdään usein Jeffreen paletteja ja mikä niillä onkaan meikata, ovat niin laadukkaita! Lisäksi haluan käyttää näitä usein koska ovat olleet kalliita hankittaessa, niissä on paljon tekemistä että saa kulumaan ja näillä vaan onnistuu :) harmi kun merkki ei ole enää niin suosittu ja tuntuu että minä olen ainut joka näistä höpöttää. Cremated on harmaa-nude paletti jossa on ihania sävyjä just mulle!
Olen värianalyysissä talvi ja mulle sopii parhaiten mustat ja harmaat sävyt. Minä olen jotenkin innostunut näistä väriasioista ja haluan soveltaa niitä itselle. Muistan että olin Talouskoulussa varmaan -99 ja siellä tehtiin ne analyysit, ja olin talvi. Viime vuosina olen myös innostunut mulle paremmin sopivista meikkisävyistä, ja harmaat yleensä sopii, ja kaikki kylmät sävyt. Vaatteissa valitsen yleensä aina mustaa tai harmaata. Myös haalea keltainen on talven väri ja eipä yllätä että Banana Fetish on toinen suosikkini Jeffreeltä. Cremated paletissa on valkeaa, harmaata, ruskeaa ja vaikka on viileävoittoinen paletti, mukana on myös lämpimiä sävyjä. Monia eri koostumuksia ja tällä luo vaihtelevia meikkejä, ja vitsit miten hyvältä näyttää kun tällä meikkaa silmät ja pitää tukan viileän vaaleana! Oikeesti sain työkaverilta kehuja että mitä olen tehnyt tukalle kun on niin hyvänvärinen. Olin vaan pessyt Fudgella ja silmissä oli Cremated meikki :) Suosittelen oikeasti tutustumaan omiin värisävyihin ja käyttämään niitä :)

Fenty Beauty Diamond Bomb Cognac Candy
Pidin tätä liian hurjana mutta on tämä vaan upea! Ei ole mulla toista samanlaista :) Fentyn meikit on todella kiinnostavia ja pitäisi ostaa jemmaan sitä matta meikkivoidetta. Myös nämä Diamond Bomb highlighterit on sellaisia että kyllä näkyy kun tätä laittaa! Se How Many Carats? on törkeän upea viileä glitterpommi, ja tämä Cognac Candy kultainen lämmin glitter kesään. Näissä on todella erikoinen koostumus, jotain märän ja kuivan väliltä. Oletteko kokeillet näitä? Näistä tulee kasvoille enemmän sellainen glitter kuulaus, upealla ja säkenöivällä vaan ei halvalla tavalla. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan :) 

Estee Lauder Double Wear pumppu
Neljäs pullo menossa Catrice HD Liquid suosikki meikkivoidettani ja nyt vasta älysin että sopiskohan tämä pumppu tähän...sinnehän se istahti ja pumppaa hyvin. Meikkivoiteessa on oikeasti se ärsyttävä pipetti ja vihaan sitä. Jos sulla löytyy tämä pumppu niin kokeile ihmeessä käykö muihin meikkivoiteisiin ;) onneksi tuli aikoinaan ostettua tämä...

Huxley Cleansing Water Be Clean, Be Moist
Naurattaa vähän kun olen näköjään tehnyt virheostoksen, eli luulin tämän olevan kosteuttava kasvovesi mutta onkin puhdistustuote. Olen varmaan mennyt ostotilanteessa jotenkin sekaisin samannäköisistä purkeista ja liian pienistä teksteistä. Mutta samahan tuo, pidän tästä silti! Kaktusuutetta sisältävä puhdistusvesi on tarkoitettu kasvojen päivittäiseen puhdistukseen ja kosteuttamiseen. Tässä on sellainen pieni öljyisyys joten siksi en puhdistaisi tällä omaa ihoa. Mutta tämä on mainio puhdistuksen viimeisenä osana, kosteuttaa ihoa mielettömän hyvin ja tässä on aivan ihana tuoksu :) kun laittaa ohuelti niin se pieni öljyisyys ei haittaa enkä tarvitse perään kuin seerumin. Tämäkin on varmasti unelmatuote kuivemmalle iholle, tekee todella pehmeän ja joustavan ihon. Huxleyn tuotteet on ihania ja se hoitoneste on hankittava seuraavaksi ;) 

Beauty Of Joseon Revive Eye Serum Ginseng + Retinal
Muistaakseni jo viime kesänä kiinnitin huomiota Prismassa myytävään uuteen K-Beauty merkkiin Beauty Of Joseon, mutta en silloin tutkinut sitä sen enempää. Alesta nappasin mukaan jonkun spf voiteen mutta ei kerennyt käyttöön tällekään kesälle :D jos on hengissä vielä ensi kesänä niin kokeillaan sitten ;) mutta siis yhden kanssa teistä juteltiin silmänympärysseerumista. Ja menin samana päivänä käymään kaupassa Prismassa josta sitä löysin ja nappasin mukaan. Mulla ei ole mitään retinol tuotteita mutta haluan kokeilla, ja just silmänympärysiholle joka näyttää jo kamalalta :/ ja olen vasta 42. Ei ihme ettei miestä löydy kun näyttää niin vanhalta :D 
Kyseessä on siis silmänympärysiholta ikääntymisen merkkejä häivyttävä seerumi, jossa on retinaalia 0,02% sekä 10% ginseng-uutetta. Ja nyt sanon että tässä retinol hommassa en ole asiantuntija enkä tajua näistä pitoisuuksista mitään. Otin tuotteen käyttöön, silmien ympärillä se ei aiheuttanut kirvelyä/punoitusta mutta kasvoilla kirveli alussa ehkä hiukan. Käytän iltaisin silloin tällöin, laitan myös koko kasvoille. Käytetään ja testaillaan mitä tykkään, toivont ietysti että toimii :)

Oliko suosikeissa tuotteita jotka kiinnostaa tai joita olet kokeillut itse? Saa suorittaa!


23 kommenttia:

  1. Sun suosikit on aina niin mielenkiintoisia! Omistan Fentyltä vaan yhden voidemaisen bronserin. Mutta haluaisin hankkia lisää tuotteita. Ehkä kun saan vanhoja alta pois. Huxley kans kiinnostaa taisin ostaa just ekan Huxleyni aleista...se oli joku seerumi. Katosin normihintaa ja mitä jäi -60% alella ja ostin. Oon kans käynyt värianalyysissä 1997 ja olin talvi. Mulla on tosi tumma oma hiusväri ja kalpea iho ja silmän hyvin vaalean siniset. Oon vähän haaveillut meneväni joskus Miia Jonssonin analyysiin. Olis kiva saada varmistus oonko talvi..musta mulle sopii nykyään myös lämpimät sävyt. Mutta on niin monta rahareikää, että ehkä se analyysi jää haaveeksi. Ja oot kuule upean näköinen nainen, 42 v ei oo vielä mitään 😉. Ite täytin jo 48 v 😮‍💨

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 mä oon kyllä varma talvi, mulle ei oikein lämpimät sävyt sovi. Paitsi silmämeikissä tietyt menettelee :) huulissa ei oikein mikään tai iholla...kesällä vaan lämmin poskipuna, muuten ei. Kiitos, kyllähän tämä ikä vähän masentaa. Jos ei niitä rahareikiä olisi niin olisi jo mesolangat naamassa ja silmänaluset hoidettu kuntoon ;)

      Poista
    2. Huvittaa, kun epäilin että en enää talvi, niin Riia Koivisto arveli tänään instassa, että hänen värit olis kans muuttunut. Hyvä kun tiedät värisiä, ei tuu virheostoksia niin paljon. ND tais julkaista taas uuden paletin, lämpimän version I need Nudesta. Nyt mulla on sitten 3 ND palettia ostoslistalla, tää uusin, Bronssi ja se Glam. En tiedä mitä on mesolangat?😉

      Poista
    3. Minä huomasin kanssa :) minusta on jotenkin helppo huomata mikä väri on ja se on ihan selkee. Tai siis nyt kun asiaan on perehtynyt enemmän :D Huomasin kans, ilokseni voin skipata sen sekä sen pronssin vai Golden mikä se oli. Jeffreeltä tulee kans uusi paletti, Orgy 2 joka thank god on lämmin :D Mesolangat on jotain piikillä ihon alle työnnettäviä juttuja/lankoja, jotka kiristää naamaa. Tarviin semmosia :))

      Poista
  2. Onpas kyllä aika näppärästi sujahtanut tuo pumppu tuohon Catricen meikkivoiteeseen :)
    Itselläni eilen hajosi yksi vartalosuihke, kun se korkki on ollut ihan supertiukka, niin nyt se päivä sitten koitti, kun lähti korkki suihkeosan kanssa irti, ärsyttävää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ärsyttävää! Tai jos joku tuubi halkeaa siitä korkin alta...

      Poista
  3. Mulla on myös tuo Cremated-paletti, mutta minne lien Suomessa haudannut sen varastoihini, sillä en ole edes kokeillut. Pitää kaivaa se esiin seuraavalla Suomireissulla.

    Noista korealaisista tuli mieleen...oletko kokeillut Son & Parkin kasvovettä, joka tuplaa putsarina myös? Mulla on sitä taas yksi jättipullo lopuillaan, pitänee ostaa Stylevanasta lisää. Täällä mun blogipostaukseni aiheesta: https://dzinninajatuksia.blogspot.com/search?q=Son+%26+Park

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaivahan esiin :) on ihana paletti! En ole kokeillut mutta kiinnostavalta kuulostaa :)

      Poista
  4. Oon nyt käyttäny tuota seerumia siitä asti kun tilasin. En tietenkään joka ilta, mutta enää ei kirvele iholla tai ala iho punottaa kun laittaa. Aion kyllä sinnikkäästi jatkaa käyttöä ja ostan uuden heti kun tarvii. Mua kyllä kans ikääntyminen masentaa. Ei sillä että haluaisinkaan olla joku 20v.Mutta ne kaikki muutokset ihossa just ahistaa. Meikkaaminen ei onnistukaan ihan samalla lailla ym. Sinä kyllä näytät mun mielestä paljon ikäistäsi nuoremmalta :) Minä oon 43v. Sitä vaan on monesti itseään ihan älyttömän kriittinen. Tuo Jefreen paletti on ihan tosi kaunis. Jos jonku niistä hankkisin, niin se ois tuo. Minä höpötän koko ajan UD:N paleteista. Vaikka niistä onkin aika menny ohi, mutta jokaisella ne omat mistä tykkää :) Niinku nyt ootan sitä OG palettia, mutta ei vaan vieläkään missään. Joka päivä kyttään kaikki sivut, mutta ei vaan sitä mistään täältä saa. Jos bongaat sen jostain, niin kirjottaisitko. Jos on joku sivusto mitä en ole huomannu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 ollaan aikalailla samaa ikäluokkaa. Ne muutokset jotenkin tulee niin nopeesti tässä vaiheessa niin se ahdistaa. Ja kun on sinkku niin se jotenkin ahdistaa vielä enemmän...olo on niin vanha ja elähtänyt :D en minäkään haluaisi olla 20 mutta voisin näyttää kyllä siltä ;) UD paletit on jotenkin niin ajattomia niin saa niistä höpöttää :) kerron jos näen mutta en ole vielä nähnyt...

      Poista
    2. Siis just tuo, kun ne tulee nii sellasena "piikkinä' tässä vaiheessa, nii johan vähemmästäki järkyttyy 😀 Mutta sinä kyllä oot kaikkea muuta kuin elähtäny. <3

      Poista
    3. Unohdin että mun piti kysyä irtopuutereista. Oon miettiny sitä Laura Mercierin puuteria, että tilaisin ihan kokeiluun sen matkakokoisen. Mutta siis onko niissä sun mielestä eroja. Kalliimpi vs. joku ihan Lumene tms?

      Poista
    4. Siis anteeksi nyt kun koko ajan pommitan, mutta nyt oli tullu se UD Bootzt. comille! Samantien laitoin tilaukseen vaikka ei ole mitään kokemusta tästä nettikaupasta. Toivottavasti tuotteet on aitoja.. Mutta oon kyllä niin onnellinen jos sen sieltä turvallisesti saan perille. Ja sitte mietin säästänkö sen vanhanki silti vai laitanko pois kun tosi vanhahan se jo on, mutta täysin kunnossa vieläkin. Voihan tietysti pigmentti huonontua. Mutta ei sekään ole haitannu. Mahtava tilaisuus kun saa uuden :)

      Poista
    5. Mä oon kans miettinyt sitä Laura Mercieria tai ABH:ta. Haluaisin kokeilla jompaa kumpaa...ainakin sen Mercierin Under Eye puuteri on tosi hyvä!! Tykkään kyllä itse panostaa puuteriin, kalliimmat on vähän hienojakoisempia ja minusta sopivampia ikääntyvälle iholle. Lumenea en ole vuosiin käyttänyt. Meikkivoiteissa ostan kans mieluummin laatua kun mielestäni parempia ja puuterin tavoin meikkituote johon mun mielestä kannattaa panostaa :) kun on ikääntyvä mutta rasvainen iho...

      Poista
    6. Kerro sitten onko se hyvä :) en ole ikinä kuullut että Boozt myisi mitään feikkejä, en tosin ole sieltä tilannut mutta en epäile sitä yhtään. Ei haittaa että pommitat, keskustelen mielelläni näistä <3 voihan se olla että ihastut niin uuteen että raaskit luopua vanhasta. Kyllä mä huomaan joissain vanhoissa paleteissa pigmentin vähän hiipuneen...

      Poista
    7. Se onkin yks niistä monista syistä miksi sun blogi on paras, kun voi jutella ja vaihtaa kokemuksia tuotteista ym. Ja niinku oon aikasemminkin sanonu, niin vastaat kommentteihin niin ystävällisesti ja asiantuntevasti. Arvostan sitä tosi paljon kun sen vaan huomaa, että et vastaa sillai hutaisemalla. Siitä tulee hyvä mieli <3 Minä kans tykkään meikkivoiteissa ostaa kalliimpaa, vaikka en vielä olekaan sitä luottotuotetta löytäny. Toivottavasti tuo tilaus sujuu kaikinpuolin hyvin. En millään malttanu oottaa, että tulis sokokselle tai kicksille.

      Poista
    8. <3 kiitos <3 kyllä se varmasti sujuu ja tuut sitten kertomaan mitä tykkäät :)

      Poista
    9. Jep. Kerron kun oon meikkaillu sillä. Ajattelin tehä kokeilun sellasena päivänä kun ei tarvii mennä mhinkään, että teen samanlaisen meikin ja käytän molempia paletteja. Siinä parhaiten varmasti huomaa eron pigmentissä ym.

      Poista
    10. Tuo on hyvä idea kyllä :) varmasti huomaa eron pigmentissä ;)

      Poista
  5. Höpsis, et kyllä yhtään vanhalta näytä! :) Ite oon sua pari vuotta vanhempi ja välillä myös kriiseilen harakanvarpaiden kanssa. Mulla on ollut naururypyt forever, ja ei voi mitään, että ne vaan iän myötä syvenee vaikka lätkisi mitä voidetta. Mutta täytyy vaan ajatella niin, että on pääasia, että naurua on riittänyt elämässä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos teille, ootte ihanan piristäviä <3 sitä naurua on kyllä mullakin riittänyt, täytyy vaan yrittää parhaansa mukaan tasoitella sen jälkiä ;)

      Poista
  6. Tosi kiva idea laittaa Catriceen pumppu. Mua ei sinänsä haittaisi pipetti tuossa pullossa, mutta jossain kohdin korkki meinaa alkaa aina työntämään meikkivoidetta suljettaessa sieltä välistä. Saa olla paperilla sitä putsailemassa. Huxleyt on kyllä niin ylellisiä ja ihania <3 Täytyykin ostaa taas joskus jotain niiltä, ainakin kasvovesi. Tuo paletti on upea ja kiva kun höpöttelet noista, luen mielelläni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä putsaan paperilla joka kerta, en siedä yhtään että meikkivoidetta jäisi siihen korkkiin tai mihinkään :D Huxleyt on kyllä aivan ihanan tuntuisia iholla, toimivia tuotteita <3

      Poista

Kiitos kommentista <3