perjantai 5. tammikuuta 2024

Projektin päätös - 23 loppuun vuonna 2023

Viisi tuotetta jäljellä, jännitys tiivistyy...miten tämän projektin kanssa kävi? Tammikuussa otin siis 23 meikkituotetta käyttöön jotka halusin kuluttaa/pannuttaa tänä vuonna pois. Lähtötilanne tässä muistin virkistämiseksi.

Jäljellä olivat enää Clarinsin poskipuna, Diorin miniviisikko, Jeffree Star huulipuna, Boho neutraloija ja MAC Paint Pot.

Boho Neutraloija 07 
Bohon neutraloija oli ainut jonka näistä sain enää loppuun. Kyllä tätä sai käyttääkin, taisin käyttää tätä liki joka päivä tänä vuonna. Oranssi 07 on mulle täydellinen sävy poistamaan tummuutta nenän pielistä ja häivyttämään silmäpusseja vähemmän näkyviksi. Tätä mulla on toinen vielä jemmassa.

Clarins poskipuna Sweet Rose oli pannutuksen kohteena. Kuoppaa tähän tuli mutta ei pannua. Värisävy on kuitenkin niin sievä ja käytännöllinen että jatkan tämän käyttöä. Dior miniviisikko Elegante olisi saanut loppua mutta siinä on vain kuoppia, ei yhtäkään sävyä lopussa. Ei minun tehnyt mieli käyttää tätä kun pienistä napeista on hankala urkkia siveltimellä ja tämä vaan jäi. 

Jeffree Star huulipuna Celebrity Skin on ihana ja jatkan tämän käyttöä. Tässä on vaan tuo korkki rikki ja se aukeaa taskussa. Eikä nyt talvella mattapuna ole miellyttävin vaihtoehto mutta kiva tämä silti on. MAC Paint Pot Layin` Low on hyvä tuplapohjustuksessa, luovun tästä varmaan kun ostan tilalle Painterlyn joka on sävynä parempi. Tämä ei enää ole kovin hygieeninen ja alkaa irrota reunoista, heitän pois kun alkaa olla hankala käyttää. 

Tälle vuodella pitäisi valita 24 meikkituotetta jotka haluan käyttää pois/pannuttaa. Jaiks :D palaamme asiaan.

Miten mielestäsi meni tämän projektin kanssa, olisiko vaan pitänyt yrittää ahkerammin vai hyvä näin?


10 kommenttia:

  1. Hyvin suoritettu projekti, tällaisia on aina kiva seurata! Ymmärrän tuon että tuotteen käyttö jää koska ei ole käytännöllinen tai jopa hankala. Odotan innolla tämän vuoden haastetta!

    Voisin koittaa ottaa haasteeksi itsekin, meikkikokoelmani on vain niin pieni että pitäisi ottaa mukaan ihonhoitotuotteitakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla on niin paljon meikkejä yhtäaikaa käytössä ja tietty aika iso kokeolma, että aika helppo löytää tuotteet projektiin. Eri asia saako niitä loppuun/pannulle mutta hyvä se on yrittää. Ja se ilahduttaa kun saa tuotteita kulumaan pois :) suosittelen siis haastamaan itseään!

      Poista
  2. Mulla tais jäädä kynsilakka ja Tarten paletista poskipuna ja highlighter..ja siinä olleet loput luomivärit kaahin roskiin. En ehkä tee tätä haastetta tänä vuonna. Haluaisin testata nopanleftbehind-haastetta ja käyttää kaikkia luomivärejä ees kerran..ja innostuin taas käyttämään useampaa palettia, jotka haluan pois kokoelmasta vuoden lopussa. Tulikohan niistä 24 pannua..jos se oliskin mun tavoite😆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, aika hyvä tavoite jos 24 pannua. En ymmärrä miten saat niitä pannutettua niin hyvin. Vai onko mulla vaan liikaa meikkejä aina yhtäaikaa käytössä. Kyllästyn niin nopeasti että en jaksa samalla meikata monta päivää putkeen :) Mutta on nämä haasteet ja projektit ihan hauskoja, mulla riittää yksi kerrallaan kun siihen jaksaa keskittyä :)

      Poista
    2. Mä kans kyllä kyllästyn ja en usko saavani 24 luomiväriä käytettyä loppuun. Ehkä 10 vois onnistua. En tiedä ehkä pidän pannuttamisesta taukoa tän vuoden. Oon tehnyt pan that palettea ainakin 4-5 v ja pan those eyeshadows projektia 3 vuotta ja pari vuotta siinä rinnalla pan 23 tai 22 tai 21 . Ja siis tää nobuy-year on kova haaste, jos siitä selviän. 5 vaatteen vuosi haasteessa, ei lasketa kirppisvaatteita. Joten päätin, että en laske niitä sulta ostamiani paletteja myöskään miinuksen!

      Poista
    3. Sulla on ollut kova tahti ja tavoitteet, ehkä niistä voi pitää vähän taukoa :) mulla ei ikinä onnistu mitkään ostolakot, ehkä sitten jos ei ois rahaa. Mutta esim hiusten hoitoaineita mulla ei ole kuin 3 niin pakko niitä olisi ostaa :) kulutustavaraa olis pakko ostaa ja sitten se lipsuisi...ehkä mitään luomivärejä en ite tarvii mutta haluan...

      Poista
  3. Mä nostan sulle kyllä hattua. Oot tehnyt ihan älyttömän suuren työn noiden kaikkien tuotteiden kanssa! Se että jäljelle jäi neljä on mun mielestä erinomainen saavutus, en olisi itse todellakaan pystynyt samaan, kun tiedän miten hankalia tuotteita sulla projektissa oli :) Poskipunat varsinkin on superhaastavia, tosin mulle bronzerit on sitäkin haastavampia tuotteita :D Innolla odotan sun tän vuoden projektia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 mulla oli kieltämättä hankalia tuotteita kuten MAC highlighter. Ja tuo Clarins poskipuna oli kyllä todella vaikea, en usko että pannu on siinä edelleenkään kovin lähellä edes. Bronzerit on mulle helpompia, käytän ehkä määrällisesti niitä enemmän. Poskipunaa laitan aina vähiten. Odotan sitä kans itse, ehkä kuitenkin vähän kauhulla mutta kai se alkaa innostaa kun tuotteita saa loppumaan ;) 24 on kuitenkin 2 loppunutta kuukaudessa :DD ja se on meikkituotteissa kyllä aika paljon!

      Poista
  4. Todella hyvin meni siulla tämä projekti! Mie sain viime vuonna sen yhden NYXin Seoul -luomivärinapin tyhjäksi, se tosin oli miulla käytössä seitsemän (7!!) vuotta ja kuitenkin sävyltään aika perus nude, jota pystyi käyttämään oikeastaan kaikkeen, silti meni noin kauan :'D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3