maanantai 18. joulukuuta 2023

Joulukuun kauneussuosikit

Ei juma, miten tämä aika juoksee? Mitään ei kerkee, ei välttämättä avata tietokonetta päiväkausiin...kohta on joulua, apua, nyt pitää tuutata ulos kuukauden kauneussuosikit! Tässäpä siis 5 suosikkia oikeastaan parilta viime kuukaudelta. 


------------------------------


Lethal Cosmetics Nightflower
Lethalin Nightflower paletti on ihanan monipuolinen ja sen duochrome sävyt niin upeita, ne pitää oikeastaan itse kokea! Sävy Moonbeam on ihana, valaiseva vaalea norsunluu sävy kulmaluulle. Multichrome sävy Allure kaunis persikka joka pimeämmässä on vaaleanpunainen ja katselukulmasta riippuen shiftaa värejä. Duochrome Twilight taas kaunis kulta-laventeli. Mattasävyt korostavat ihanasti vihreitä silmiä, paletilla saa mukavan erilaisia meikkejä ja se on aika helppo käyttää. Haluaisin ostaa jonkun toisenkin Lethalin paletin joka olisi viileä, tai sitten pitäisi itse syventyä väreihin ja koota se oma viileä paletti. Ehdottomasti haluan näitä kuitenkin lisää ;)


Urban Decay All Nighter kiinnityssuihke
Pitkästä aikaa vanha suosikki käyttöön. Oikeastaan ehkä vasta nyt olen tajunnut miten hyvä tämä on. Rasvoittuvan ja sekaihon paras ystävä! Jos haluan että meikki oikeasti pysyy, käytän silloin tätä. Arkena en halua tuhlata mutta silloin kun meikin on pysyttävä pitkään mattana ja kasvoilla hajoilematta, turvaudun UD All Nighteriin. Tämähän lupaa pitää meikin paikoillaan 16 tuntia. Sumu tässä on mukavan tasainen eikä räiski, tämä leviää kasvoille tasaisesti ja todellakin pitää meikin paikoillaan ja jopa EL Double Wear on vielä 24 tunnin jälkeenkin kasvoilla siisti, eikä ikävän rasvainen. Hintalappu tällä on kova mutta on sen väärti! 


Bobbi Brown Skin Long-Wear Weightless meikkivoide
No niin ja kiinnityssuihkeesta meikkivoiteeseen joka myös pysyy paljon siistimpänä kun käyttää All Nighteria! Tästä olen tykännyt kun levittyy kauniisti ja pysyy pitkään nättinä. Tuntuu iholla joustavalta mutta ei ala kiiltämään liikaa, ja on pitkäkestoinen. Laadukkaan oloinen tuote. Suosittelen ihmiselle joka hakee luonnollisen mattaa pintaa, pitkää kestoa ja miellyttävää tuntua iholla.


Laruce Duo Fibre sivellin
Boxycharmissa tullut synteettinen poskipunasivellin. Tässä on eri pituisia harjaksia ja poskipuna levittyy luonnollisen kauniisti. Ei tule pigmenttisiä övereitä kun siitä en oikein tykkää. Mulla on ollut tälläisen mallisia siveltimiä näillä "tuplaharjaksilla" mutta tämä on selkeästi ylivoimaisin voittaja niistä. Tulee nätit posket :)


The Saem Jeju Fresh Aloe Essence 
Ihanan oloinen sarja! Mulla on näistä useampi tuote mutta otin nyt ekaksi käyttöön tämän. Aloeta sisältävä essence tai oikeastaan lotion, tuoksuu kivalta ja tuntuu iholla virkistävältä. Käytän kosteuttavan hoitonesteen jälkeen ja tämä kyllä humahtaa pintakuivaan rasvoittuvaan ihoon. Ei jää tahmaiseksi tai tunnu rullaavalta meikin alla. Sisältää 80% aloe veraa ja Jeju -saaren yrttiyhdistettä joka rauhoittaa ärtynyttä ihoa. Mullahan on couperosa todella ihanan näköinen näin talvella niin siksikin tämä voide on ollut loistava. Hyvänoloinen sarja rasvoittuvalle ja sekaiholle ainakin. Varmasti nyt muillekin mutta osaan paremmin kertoa omasta näkökulmasta :)

Oliko suosikeissa tuttuja tuotteita tai sellaisia kiinnostavia?

12 kommenttia:

  1. Niin kaunis paletti! En itse osaisi varmaan mitään käyttää (tai ei sopisi), mutta olisi lumoavaa nähdä muilla. -HH

    VastaaPoista
  2. Vain UD itselle tuttu ja varmasti paras meikin kiinnityssuihke mun mielestä kanssa. Kesälle nimittäin näin atooppisen ja superkuivan ihon kanssa. Bobbi Brownia kiinnostais testata. Mulla on kokemusta vasta yhden silmänaluspuuterin verran. Se toki onkin tosi hyvä ja riittoisa tuote🧡. Muutkin tuotteet kuulostaa hyvältä. Välillä oon kattella Lethalin luomivärejä. Haluaisin kyllä testata..Mutta ehkä pitäis käyttää vanhoja ensin perusteellisesti, että vois uusista edes haaveilla😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvinhän sulla kuluu kaikki luomivärit...toisinkuin mulla ;) Bobbin meikit on kyllä olleet laadukkaita kaikkia mitä olen testannut, tykkään :)

      Poista
  3. Aivan I-H-A-N-A tuo paletti! Noita ei varmaan saa Suomesta (tai Saksasta)?

    Hyvä kun muistutit tuosta meikkivoiteesta - tulin eilen Suomeen ja pitää kollata se varastoistani täällä ja kokeilla. Hitsi kun ei muista edes, mitä kaikkea täällä varastoista löytyy... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nobelta olen tilannut eli saa suomesta :) kerrohan sitten mitä tykkäät tuosta...

      Poista
  4. Nightflower olisi vielä jokunen vuosi sitten ollut ihan mun paletti ja onhan se edelleen mun silmissä tosi upea! Meen vaan lähes joka päivä nykyään ruskean sävyisellä silmämeikillä, joskus repäisen jollain persikalla/vaaleenpunaisella (:'D), joten toi paletti ei tällä hetkellä varmasti mulla kovin usein käyttöön pääsisi. Vähän jopa harmittaa, että oon vierottanut itseni kaikista ihanista väreistä silmämeikeissä, mutta ehkä niiden aika koittaa taas keväämmällä :)

    All Nighter on loistava, ihan omaa luokkaansa<3 Mulla vetelee oma pullo viimeisiään, mutta tosin nyt mun naama on viime viikot muistuttanut lähinnä saharan autiomaata (siis se ei koskaan ole ollut näin kuiva ja kamalan näköinen), joten ei oo totakaan tarvinnut käyttää. Säästelen tota suihketta myös vähän spesiaalimpiin tilaisuuksiin :) the SAEM:n aloetuotteet on ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on taas nuden aika uuden meikkilaatikon myötä, nyt alkaa jo värit kyllästyttää ;) Mulla kans All Nighter on vähän spessumpiin hetkiin. Mun iho on pintakuiva mutta ei mikään sahara. Mutta ei siihen nyt mikään hirmu jankki matta meikkivoide käy talvella :D SAEM tuotteet vaikuttaa ihanalta ja mulla on niitä jokunen jemmassa ;)

      Poista
  5. Toi aloe essence on tuttu tuote viime kesältä. Tuoksuu tosi ihanan raikkaalle ja on muutenkin hyvä tuote.
    Lethalin luomivärit täytyy joskus vielä testata itsekin, värivalikoima on tällä merkillä tosi upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lethalilla on kyllä upea valikoima ja jos vaan tulee joku muu viileä, ihana paletti niin ostan kyllä :)

      Poista
  6. Kivoja suosikkeja. Oiskohan mulla ollut tosta saem jejusta se ihonhoitogeeli eli geelivoide vartalolle ja pidin kyllä siitä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3