sunnuntai 15. maaliskuuta 2020

Orchid ja Alice ne yhteen sopii...

Moi! Aurinko paistaa, ei ole niin pakkasta ja lumi alkaa sulaa. Mitä se meinaa? No keväisiä kynsiä tietty! Niin ja sitä kevättä ;DD on sitä kovasti odotettukin. Olen ihan oudoksinut teidän kuvianne sateisesta etelä-suomesta, paljaista kaduista ja plussakeleistä. Se on niin outoa, en mä osaa kuvitella. Täällä kun on se metri lunta pelloilla, kunnon pakkaset ja se ihan oikea talvi, muuta ei osaa kuvitella. 
Kuopio on täältä about 100 km päässä mutta sielläkin oli välillä ihan sulaa, toisinkuin täällä. Se on niin jännä miten nuo kelit voi vaihtua noinkin pienen välimatkan välillä. Meillä on ollut marraskuusta asti täysi talvi päällä ja olen ihan sikana odottanut kevättä!! Laskenut milloin saa Dodgen ajoon ja loppuis tuo jokapäiväinen puun kantamis / uunin lämmitysshow :) onneksi nyt jo helpottaa ettei joka päivä tarvii lämmittää..


No nyt niihin kynsiin, mulla on paha tapa alkaa houria jostain ihan muusta...

Muistattekos aikaa kun Picture Polish oli joka puolella? Joka blogissa ja aina kaikki kouhkasi uutuuksista? Onpa sekin huuma laantunut!! Tosi moni kynsibloggaaja on kyllä hiljentynyt tai lopettanut. Harmi! No kyllä mullakin se huuma oli päällänsä ja kaikista uusista kokoelmista oli lakkoja ostettava, joskus jopa kaikki. Järjetöntä...mutta toisaalta mulla on nyt kiva PP-lakkakokoelma ;) ja aina on pari himotuslistalla...
Näissä kynsissä pari vanhaa eli sininen Alice ( joka on IHANA ) sekä lila-pinkki Orchid. Niitten kanssa Milv -decalit...ja ahhh niin mieluisat kynnet on valmiit!


Näissä kynsissä tämä väriyhdistelmä miellytti tosi kovasti! Olen pitänyt nyt näitä lyhempiä kynsiä koska talvi on ikävästi vaikuttanut kynsien kuntoon :( liuskoittumia on, kynnet tahtovat myös kulua kärjistä etenkin jos on vaan aluslakkaa. Nyt en ole ehtinyt aina lakkaamaan ja sitten se että olen päivät töissä hanskat kädessä, se on kyllä turmiollista käsille :/ hetkittäin mulla on todella ikävä mun vanhoja pitkiä kynsiä. Etenkin jos katson jotain vanhoja swatchkuvia. Miten mä olen saanut pidettyä ne niin kunnossa....jospa saisin pituutta taas kesällä. 

Mitä tykkäät väreistä? Miten kevät teilläpäin jo on?

12 kommenttia:

  1. Värit on ihanat, niin keväiset. Alice on kyllä yksi kauneimpia lakkoja, jos sinisistä puhutaan. Lunta kun ei tänä vuonna ole ollut maassa 1-2 päivää kauempaa, niin tuntuu jotenkin oudolta jopa, että on kevät. Ei muuta eroa kuin valon määrä. Se ihana solina, kun lumet sulaa ja se tietty haju puuttuvat ja mun on tosi vaikea asennoitua, että reilun parin viikon päästä on jo huhtikuu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä on vielä hanget ja aamullakin -10 pakkasta. Ei oikein tee mieli ulkoilla vaikka aurinko paistaa ja keväisemmältä vaikuttaa. Saisi vaan aurinko paistaa enemmän että lumet sulaa :)

      Poista
  2. Tuo on kyllä kivan keväinen väriyhdistelmä!

    Meillä Pohjanmaalla ei ole kyllä paljon talvea näkynyt. Muutama hullu viikko oli ehkä 20 cm lunta ja nyt on varmaan sentin verran maassa. Tosi outo talvi tänne, kun yleensä meillä on oikea talvi. Mutta kevättä minäkin odotan, lähinnä siksi, että pääsisi kunnolla raksan kimppuun. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en osaa kuvitella tuollaista talvea. Pääsis kyllä tosi paljon helpommalla ;D

      Poista
  3. Kivoilta näyttävät. :) Olen jo kaivanut hololakat esille. Tosin joka kerta lakatessani niillä aurinko menee piiloon. Kai se kevät tästä kylmyydestä huolimatta kohta alkaa. Valonmäärä on ainakin lisääntynyt. :)
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, tosi kiva kun on pidempään illalla valoisaa :)

      Poista
  4. Mua niin vituttaa tää ees taas talvi! Kaks vkoa pakkasta, kaks päivää lunta, viikko plussaa ja sitten taas pakkasta jne jne ... Koko ajan saat koiria pestä ja märässä tallustaa kun kiveä on 20 senttiä maassa, saisivat välillä ne poistaa prkl!! Lunta on vielä vappunakin tätä menoa!
    Mutta joo, ihanat kynnet! =D

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet ♥
    Kyllä se kevät tulee, täällä ei talvea edes ole ollut muttei suorastaan kevätkelitkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) täällä on sellainen semi kevättalvi, plussaa nyt mutta kovia yöpakkasia välillä. Lumi ei sula vielä kunnolla..

      Poista
  6. Tosi kivaan keväiset ja pirteät. Just kaikkea tälläistä tarvitaan tänne kaiken keskelle. Lämpimiä ajatuksia Taina. <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3