lauantai 26. tammikuuta 2019

Tammikuun meikkilaatikko

Taisi jäädä meikkilaatikko viime kuussa välistä ;) oli sitä jouluhössötystä ja muuta. Mulla onkin tässä kuussa kivoja tuotteita käytössä!


Otin vihdoin ja viimein käyttöön Too Facedin Chocolate Bon Bons ja Sweet Peach paletit. Molempiin ihastuin todella paljon mutta yllättäen ehkä enemmän Chocolateen. Pidän paljon sen arkisista mattasävyistä joilla on todella helppoa ja nopea meikata. Värien koostumus on laadukas eivätkä ne pölise ollenkaan. Häivyttyvät hyvin yhteen ja shimmerväreillä saa vaihtelua meikkeihin. Nudemeikki näyttää todella hyvältä paksun eyelinerrajauksen kanssa ;)


Sweet Peach tuoksuu persikalta ja on supersuloisen näköinen muutenkin. Tätä palettia olen harkinnut ostavani jo toista vuotta. Jossain vaiheessa olin varma etten tätä tarvitse mutta niin se vain mieli muuttui. Tässäkin viehättää monipuolisuus, nappien laatu ja helppokäyttöisyys. Värejä on tosi paljon, osa tummempia mutta helppoja käyttää. On shimmeriä, mattaa ja metallista. Pitäisi ottaa meikkikuvia mutta talvi, aina pimeää enkä ehdi ottaa kuvia parhaaseen kuvausaikaan jota on ehkä kaksi tuntia päivässä...


Luomivärejä olen hipsutellut kahdella uudella lempisiveltimellä. Nämä sain bloggaajakollegalta. En ole ikinä kokeillut Morphe x Jaclyn Hill siveltimiä. Käytän isompaa ja pulleampaa JH 30:ntä varjostuksien luomiseen. Tämä liikkuu hyvin ja tekee luonnolliset varjostukset. Hieman suippo pää on tosi hyvä! Vaihdoin nämä kaksi iänikuisiin MAC lemppareihin jotka oikeastaan joutavat jo eläkkeelle. JH 35 puolestaan häivyttelee. Näissä siveltimissä on hyvä tuntuma käsissä ja ne ovat todella pehmeitä. Hyvin laadukkaan tuntuisia ja näitä kahta olen käyttänyt jokaikinen päivä. Hyvillä siveltimillä on niin iso osa meikin onnistumisessa :)


Meikkipohjana olen käyttänyt vähän samoja kuin aiemmin, niihin en nyt enempää puutu. Peiteaineena mulla on MAC Pro Longwear Concealer. Sävy NW15 on napakymppi ja peiteaine levittyy tasaisesti sekä pysyy siistinä pitkään. Laatutuote! Kiva kun MACia saa nyt Kuopion Sokokselta :) Puuterina käytän Laveran irtopuuteria joka on kyllä niin hyvä kuin on kehuttu! Sävy Transparent levittyy silkkisesti ja pysyy hyvänä pitkään. En tiedä ostanko uutta mutta on kyllä suosikki irtopuuteri pitkään aikaan. Aika paljon olen taas suosinut pitkään hyvänä kestävää mattapohjaa, se on mun juttu mutta ehkä siihen saa pientä eloa Laveran puuterilla, ei ole niin eloton ja kovan näköinen meikkipohja. 

Varjostuksissa olen juminut Make Up Storen Masai luomivärissä. Tämä iso pannu on kyllä täydellinen varjostuksiin näin talvella. Iho on vaalea ja meikki erottuu, on oltava tosi tarkkana että varjostuksista tulee luonnolliset eikä näkyvät. Poskipunaa olen vaihdellut eikä highlighterina ole mitään uutta, ainoastaan Masai on nyt mainitsemisen arvoinen ;)


24 kommenttia:

  1. Mietin Too Facedin piparipalettia ystävälleni joululahjaksi, mutta mietin liian kauan ja se oli loppuunmyyty. Itselleni hankin yhden Morphen luomiväripaletin, kun lukijasi siitä vinkkasivat pohdiskellessani keskimäärin vaaleita/kirkkaita värejä. Nyt on vielä tutustumisaika kesken. - HH

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin ihanaa leikkiä uuden paletin kanssa :) mulla on tutustuminen kesken JS Alienin kanssa ❤️

      Poista
  2. Tää oli kiva juttu lukea. Heititkö macin siveltimet pois? 😱 täytyy googlata toi merkki. Itse hankin RT:n smokey eye siveltimet joulualesta, olikohan sun suositus. Ne on tosi hyvät hintaansa nähden.
    Etkö sie käytä meikkivoidetta tälläh hetkellä ollenkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. RT siveltimet ja meikkimuna on aivan huippuja! En heittänyt niitä mäkeen, en raaskinut ;) kun ei enää uusia saa, eikös ne Macin siveltimet muuttuneet synteettisiksi? Mulla on edelleen käytössä se Tarten meikkivoide mikä aiemmassa meikkilaatikossa, yritän kuluttaa sitä pois. Niin vaalea on ettei sovi kuin talvella käytettäväksi ;)

      Poista
    2. Eikö saa, no sit niistä täytyy pitää kiinni!

      Poista
  3. Nätit nuo luomiväripaletit. :) Minä olen käyttänyt vanhaa Kikon poskipuna-aurinkopuuteria. Aurinkopuuteri tuli sen myötä taas käyttöön.
    Tammikuun suosikeissa unohdin mainita Holika Holikan puri pore no sebum -puuterin. Se on toiminut kivasti seerumimeikkivoiteen kanssa. :) Myös Macin lightscapade on ollut käytössä.

    Miten hoidat huuliasi nyt pakkasilla, jotta huulipuna näyttää ja asettuu hyvin?
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lightscapade on kyllä ihana ❤️ Ostin Acon vaaleansinisen huulirasvan. Laitan sitä aamuisin ja pystyy kyllä käyttämään mattapunaa koko päivän. Tälläkin viikolla on joka päivä ollut Alien meikki + joku mattapuna Jeffreeltä, eikä ole yhtään ollut sellaista huulten kuivumis-probleemaa :)

      Poista
  4. Ihana sweet peach! Olisin halunnut sen ginger bread paletin, mutta myöhässä heräsin .

    VastaaPoista
  5. Oih, molemmat paletit näyttää syötävän hyviltä! Varsinkin tuo suklaa paletti on super nätti :)

    VastaaPoista
  6. On munkin kyllä joskus kokeiltava Too Facedin puuterituotteita ♡_♡

    VastaaPoista
  7. Tuo Too Facedin suklaapaletti näyttää kyllä kieltämättä houkuttelevalta! Munkin olisi kyllä aika tehdä uusia palettihankintoja, alkaa vanhat jo kyllästyttämään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ostanut monta uutta palettia, toivottavasti uusia kivoja ei julkaista vähään aikaan ;)

      Poista
  8. Noi Too Facedin paletit on ihania<3 Meinasin ottaa Sweet Peachin tän vuoden pannuprojektiin, mutta päädyin lopulta Chocolate Bariin :) Siveltimet näyttää myös tosi hyviltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin ottaa jonkun vanhan pannoprojektiin,näin uusia ei raaskisi :)

      Poista
  9. Noi paletit on ihanat ja sopii hyvin tähän sun laatikkoon! Tuo Chocolate selkeästi mun mieleen enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TF paleteissa on kyllä laatu parantunut mielettömästi vuosien mittaan :)

      Poista
  10. Melkein kaikki Laveran meikkipohjajutut on tullut testattua mutta ei tuota puuteria! :)

    VastaaPoista
  11. Mukavaa että tykkäät Masaista! Minustakin se on tosi hyvä kalpealle iholle varjostuksiin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3