maanantai 7. elokuuta 2023

Päivän meikki - Dior Jungle Fever

En ole varma olenko tätä palettia esitellyt täällä, en ainakaan löytänyt joten en kai sitten? Tämä taisi olla mulla myynnissä mutta ei kelvannut kellekään niin pidin sitten itse ja jonkun kerran olen tällä meikannut. Kyseessä on siis jokunen vuosi sitten hankkimani Diorin viisikko eli 5-Couleurs Jungle Fever.

Värimaailmaltaan tämä on murrettu eikä ne murretut sävyt silmämeikissä imartele minua. Huulilla taas tykkään murretuista punaisista, en oikein sellaisista kirkkaista niinkään. Tämä on niin kaunis; 3 metallisävyä, yksi satiini ja yksi matta. Ja toki tällä klassisen meikin tekee vaikka värit ei olisi niin minua. Eihän siihen meikkiin ole pakko joka väriä aina laittaa ;) 

Jungle Fever palettia ei enää myydä, nämäkin ovat aina kausittaisia ja tuntuu ettei kerkeä pysyvän valikoiman paleteista haaveillakaan kun ovat taas vaihtuneet. Parempi niin, sanoo lompakkoni. Mutta onhan näissä laatu kohdallaan; häivyttyy upeasti ja saumattomasti, todella helppoja meikata. Pigmenttiä on mutta se on sellaista hienostunutta. Toisaalta en voi verrata Dioria ja Jeffree Staria kun ne on ihan eri käyttäjäkunnille suunnattuja. Olen joskus sanonut että jos olisin rich bitch, ostaisin vaan Diorin meikkejä. Kaikki kokeilemani on olleet upeita ja olisi ihanaa asioida meikkien marmoritiskillä.

Jungle Feverissä tykkään perushyvistä matta- ja satiiniruskeista, hyvästä taupesta ja nuo vasemman kulman antiikkikulta ja hento kupari on nättejä, vaikkakaan ei suosimiani käyttösävyjä. Tai kyllä niillä meikkaa mutta yleensä ne ei ole ykkösvalintojani. Tämä kulta-ruskea meikki ei niin pue minua koska murretut sävyt on mulle tosi vaikeita. Tämä meikki ei imartele minua vaikka se ihan onnistunut omalla tavallaan olikin.

Mutta kuparit ja punertavat, ne sopivat vihreille silmille. Paras sävy paletista onkin vasemman yläreunan kuparinpunainen. Valotus on huono tai taisi olla pimeä päivä kun näitä kuvasin, mutta eihän tämäkään meikki varsinaisesti imartele minua. Mutta on se kuitenkin ihan kiva arkimeikki, nyt vaan ymmärrän ettei nämä murretut sävyt ole minua eikä niitä kannata ostaa. Vaikka paletti miten nätiltä näyttäisi. Siksi en esim ikinä hankkinut UD Born To Run palettia tai se OPV Spotlight ei pukenut minua ollenkaan. Onneksi hankin tämän paletin Ota 3, maksa 2 -tarjouksesta, normihinnan jos olisin maksanut niin jaiks...niin hullu en sentään meikkien kanssa ole ;) 

Löytyykö sulta tätä palettia? Mitä tykkäät meikeistä, kumpi on hienompi?

9 kommenttia:

  1. Tuo silmän sisärajaus sopii sulle niin hienosti! Ja ihanat, maansävyiset värit paletissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Harmi vaan kun silmät alkaa heti vetistää niin se ei näytä niin hyvältä :)

      Poista
    2. Sama juttu täällä - silmät vuotaa ja meikit leviää luomilta asti pois. :D Mutta silti sinnikkäästi pidän sisärajausta, muuten näytän ihan urpolta!

      Poista
  2. Kauniita meikkejä molemmat, mutta alempi on enemmän mun mieleen sävyiltään! Diorin luomivärejä olisi kieltämättä joskus kiva kokeilla, ehkä joskus tulevaisuudessa kun palaan taas työelämään ja on rahatilanne parempi niin voisi (alesta) jonkun paletin ostaakin :) Säkin oot näiden laatua niin paljon kehunut, että pakkohan se olisi itsekin kokea vielä joskus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä mutta kannattaa swatchata ensin...ne tosi pehmeet shimmerit ei oo ihan mun juttu mutta matat ja satiinit kyllä <3

      Poista
  3. Saapa tällä paletilla kivoja meikkejä, jotenkin kivan helppoja sävyjä. 😍

    VastaaPoista
  4. Nättejä meikkejä ja alempi pukee sinua.
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3