lauantai 26. elokuuta 2023

Elokuun kosmetiikkaostokset

Elokuun ostoksia tänään. Tässä kuussa ostokset on pääosin käyttötavaraa jota kuluu kokoajan. Teen kokoajan siivousta meikkikokoelmassa ja sitä ylimääräistä vaan piisaa...olen ehkä ymmärtänyt nyt mitkä värit mulle sopii paremmin ja yritän olla tarkempi hankinnoissa. 

Cittarista ostin tarjouksesta Aussien tehohoitoja kun tukka on aika kuivanrapsakka. Mukaan otin myös Mossan putsarin josta kovin tykkään ja joka ei ärsytä silmiä. 18 e.

Normalista hain Sensodynea joka on siellä halvempaa kuin kaupassa, mukaan tarttui myös silmänalusnaamioita, Carmexia ja joku meikkisieni. 16 e.

Kicksiin tein tilauksen kun meikit oli -25%, mulla ei oikein ole nyt meikkivoidetta tälle vuodenajalle. Kaikki on Fair -sävyisiä ja syksyllä saisi olla vielä asteen tummempi. Melko sokkona otin vähän kalliimman Bobbi Brownin, ajattelin että ei kai Cool Sand sävyn kans voi mennä metsään. Samalla otin myös IT Cosmetics kivipuuterin ja Originsin naamion tarjouksesta. Kicks tilaus 71 e. 

Siinäpä taas pienimuotoiset hankinnat :) Mitä vähemmän liikkuu missään, sitä vähemmän menee rahaa :D en oikein käy muualla kuin töissä ja kotona, mutta ihan mukava kun täällä Iisalmessa on kuitenkin kauppoja jos haluaa esim vaatetta ostaa. Sopivan kokoinen paikka asua eikä ole harmittanut tänne muutto. Huomasitteko muuten että Urban Decay teki paluun Sokosiin? Täälläkin Emotionissa UD:ta on mutta kylläpä järkytyin hinnoista, Naked paletit oli jo yli 60 e!! Oliko ne muka niin kalliita aina kun se uusin Naked -sarjalainen hankittiin?? All Nighter oli kans 30 e...en siis ostanut mitään :DD

Mitä sinä hankit tässä kuussa?


20 kommenttia:

  1. Miun mielestä Nakedit oli kyllä jotain 50 € luokkaa, alle 60 € kuitenkin. Ne pienemmät paletit taisi olla 27/28 € ja nyt oli ainakin Sokoksella 33 € eli hienoista hinnan nousua havaittavissa niidenkin osalta.

    Mie ostin tänään kanssa hammastahnaa, kun hyllyn ohi kävelin ja muistin asian :D Vaatehengareita piti katsoa myös, jos tuolta S-marketista olisi löytynyt, mutta olin jo kotona, kun asia välähti mieleeni, en lähtenyt takaisin :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikessahan se hinta tietysti on noussut...mulla rupesi vihlomaan hampaita niin äiti suositteli tuota Sensodynea ja nnyt oon käyttänyt vaan sitä :)

      Poista
  2. Kivoja ostoksia! Aussien tehohoidot on niin ihania<3 Täytyy itsekin taas jossain vaiheessa sellainen ostaa. Bobbi Brownin meikkivoidetta olisi kiva testailla joskus. Oli mukava huomata, että Urban Decay jääkin tänne helposti saataville. Muistankohan väärin, että 50€ luokkaa ois aiemmin olleet Naked-paletit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä muistelen kanssa että jotain 40 e on ollut jollain tarjouksella, en minä yli 60 euroa niistä ole maksanut...Aussiet on ihan hyviä, ehkä tuo tehohoitokaan ei niin pure tähän tukkaan tai sitten pitäisi antaa vaikuttaa niin pitkään. Mutta onneksi tiistaina on kampaaja :)

      Poista
  3. Kivoja ostoksia jälleen! Tosta Bobbi Brownin meikkivoiteesta olisi kiva jossain vaiheessa kuulla kokemuksia, samoin tosta It Cosmeticsin puuterista :) Mulla loppui just toi samainen Mossan putsari ja se on kyllä hyvä! Täytyy taas joskus ostaa lisää sitä, nyt nappasin itse asiassa ihan vähän aikaa sitten Mossalta jonkun vaahtoputsarin testiin, siinä on ihan mielettömän hyvä tuoksu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole tainnut Mossalta muita putsareita kokeillakaan kun tuo on niin hyvä :D pitäis ehkä laajentaa näkökulmaa...meikkivoiteesta ainakin on tulossa postaus kunhan vähän enemmän vielä testailen!

      Poista
  4. Nyt oli mullekin tuttuja tuotteita, Aussiesta tykkään kovasti ja nytkin tuotteet käytössä, Mossan putsari ei ollut mun juttu mutta enpähän mä oikein tykkääkään kuin öljy-ja geeliputsareista. Originsin naamio kyllä kiinnostaisi! Mä oon himmaillut osteluiden kanssa, koska koitan saada entisiä käytettyä...taisin ostaa vain Essencen naamion ja huulikiillon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet päässyt kyllä halvalla ostosten suhteen ;) Aussiella on ihan kivoja tuotteita, ei ainakaan hinta päätä huimaa :)

      Poista
  5. Jäin miettimään noiden Carmexin huulirasvojen kohdalla, että vinkkasinkohan sulle milloinkaan aiemmin, että Vaselinen puikkohuulirasva on ollut mun pelastus. Heti kun käytän jotain muuta rinnalla/tilalla, niin rohtuminen alkaa taas. Suosittelen ainakin kokeilemaan :)

    Ostokset ei olleet mulle tuttuja, joten kiva jäädä seurailemaan, jos jostain tulee enempikin juttua tai ainakin pyörähtää lopulta loppuneissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, loppuneissa niitä sitten näkyy...tai suosikeissa <3 Vaselinea olen tainnut kokeilla, kiitos vinkistä!

      Poista
  6. Noi Aussiet on niin hyviä ja ihanan tuoksuiset! Rakastan niitä <3 Mä myös ostan just Normalista tuota samaa Sensodynea kun tulee edullisemmaksi heiltä :)

    VastaaPoista
  7. Normalista minäki sensodyneä. :D Ja chailattea! <3

    VastaaPoista
  8. Kans kiinnostaa tuo Bobbi Brown. Mitäs minä ostelin..tein kauneushoitolaan tilauksen
    Dermalocigan aurinkosuojista vielä, se on aina arvokas tilaus n 100 e. Kaupanpäällisiksi tuli kivasti taas. Sitten ostin House of Organicsin alepäiviltä jotain. Se tais olla jotain 80 e. Muuta en ostellut muistaakseni. Mies jotain tuliaisia toi reissusta. Lancomen pakkauksen ja pari Essietä .

    VastaaPoista
  9. Mä ostin testiin korealaisen Skin1004 tuotteita ja matkaihonhoitoa reissua varten.

    Toi it Cosmeticsin puuteri on muuten loistava, mä ostin sitä jo jemmaan yhden, kun oli kesällä Sokoksella niin hyvässä tarjouksessa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3