sunnuntai 28. huhtikuuta 2024

Essie Serene Slate - Harmaan päivän kynnet

Siis tämä talvi on ollut ihan sairas, juuri laskettiin että tätä on nyt kestänyt 7 kuukautta!! Miksi kesä ei voi olla niin pitkä? Nyt lumet lopulta saa kyytiä mutta kyllä mulla on vielä nastarenkaat alla, eikä vaihdolla ole ollut kiire.

Ei ole tehnyt vielä mieli lakata kirkkailla ja pirteillä sävyillä, tälläkin kun lakkasin ja ajattelin kerrankin kuvata niin tottakai piti olla harmaa päivä että varmasti ei saa hyviä kuvia...

Lakkana Essie Serene Slate, yksi alelaari löytö. Siis on nätti lakka, tämän niminen kokoelma on ollut useampi vuosi sitten ja huolisin vaikka kaikki lakat siitä :D tykkään ihan hirveästi harmaista lakoista, se on sellainen turvaväri joka sopii mulle hyvin. Tämäkin lakka oli niin hyvä ja nopea lakata, 2 kerrosta riitti vallan mainiosti. 

Kynsille ei kuulu erikoisempaa, viilasin vähän pyöreämpään muotoon kesää kohti. Kaikki kynnet on ihan säpäleinä ja liuskoittuneet, mutta ehkä kesä parantaa :) iho on älyttömän kuiva ja karhea, vaikka rasvaan joka päivä ja käytän kynsiöljyä. Pahimmillaan on pykimiä eli pahoja haavoja sormenpäissä. Pitäis ostaa Novalania apteekista, äippä neuvoi.

Miten harmaat lakat, iskeekö?


12 kommenttia:

  1. Kaunis väri<3 Ootko kokeillu syödä piimaa-kuurin? Lisäksi riittävästi vettä ja hyviä rasvoja sisäisesti. Mulla teki ihmeitä kynsille :) ja luonnostaan tosi heikot kynnet eli mitään superkynsiä mulle ei koskaan tule, mutta nyt ne ei ole koko ajan säpäleinä :D Mulla ei toiminut mitkään hoitolakat tms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 olen syönyt vaikka millaista pilleriä, ei apua :/ ehkä ne paranee tässä kesää kohti ja kesälomalla viimeistään. Rasvat varmaan puuttuu ruokavaliosta, sen voin myöntää kun se muutenkin on ihan retuperällä...

      Poista
  2. Öljyä, öljyä ja öljyn päälle öljyä kynsille.
    Jojoba- öljyä olen kuullut kehuttaneen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essien öljy on nyt ja se on kyllä tosi hyvä :) joka päivä pyrin käyttämään, silloin kun on aikaa niin pariinkiin otteeseen päivässä :)

      Poista
  3. Hyvä löytö ja sopii sinulle. Mikähän olisi sopiva harmaansävy lämpimälle iholle. :D
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) vähän vaikea sanoa, voisko tämä olla kun ei tämä hirmu kylmä sävy ole? Pitäisi kokeilla vaan :)

      Poista
  4. Minulla on kerran ollut tummanharmaata lakkaa ja on se ihan kiva. Koitan edelleen saada ne pari vamma kynttä jotenkin ylikasvatettua siitä liuskottumisesta.. Ihan mahdotonta.

    VastaaPoista
  5. Todellakin iskee. Mä olen karsinut viime vuosina kovalla kädellä mun kynsilakkoja, mut Essieltä tämä ja Chinchilly ovat edelleen kokoelmissa, koska harmaa on mun sellainen turvasävy, koska sopii kaiken kanssa. Viime lomallakin oli harmaat kynnet. 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se onkin oikein ihana lakka, olen ehkä omistanut sen ;)

      Poista
  6. Harmaa iskee kyllä! Toisinaan tekee ihan mieli lakata harmaalla :D Sen päälle yleensä pystyy iskemään joko water decalit tai glitterit koristeeksi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3