keskiviikko 1. toukokuuta 2024

Huhtikuun kosmetiikkaostokset

Hauskaa vappua :) tässä viimekuun kosmetiikkaostokset. Jotka ovat varsin ihania!! ja aika essence -painotteisia...

Halpa-Halliin oli saapunut essence Harley Quinn meikit. Ihastuin näihin aiemmin ja koin että on PAKKO SAADA näitä. Vaikka ei ne laadullisesti huippuja ole tubevideoiden perusteella mutta jotenkin pakko. Olen nyt töllännyt muutaman leffan missä tämä Harley on ja säästelen viimeiseksi sitä oikeaa Suicide Squadia :) Halpiksesta nappasin mukaan molemmat paletit, kynsilakan ja highlighterin. Odotan Lykolle loppuja Harleyn meikkejä. 32 e.

Ei ne Lykolle saapuneet vaikka niin kovasti mainostettiin, Notino oli ensimmäinen nettikauppa jossa näitä oli. Tein sitten tilauksen ja otin kaiken lopun haluamani mitä ei Halpiksessa ollut. Se sininen kynsilakka jäi ainoastaan uupumaan ;) Otin myös Catricen meikkivoiteita. Notino tilaus 31 e.

Notinosta tilasin myös kokeiluun essencen geelilinereita, näitten sanottiin kestävän raskailla luomilla joten minähän sorruin. Otin myös Loracin puuterin halvalla mukaan. Notinon tilaus 30 e ja jestas kun oli taas pakattu todella huolellisesti. Lämpimästi suosittelen! Ja nuo essencen kynät muuten pysyy sottaamatta.

Luin jostain Catricen True Skin peiteaineesta ja meikkivoiteesta, en muista enää yhtään mistä. Jotenkin sain pakkomielteen kokeilla niitä. Halpa-Hallissa oli ainoastaan tätä peiteainetta jota ostin parillakin eri reissulla, pullopalautusrahoilla nuukana tietenkin :D mutta siksi tilasin Notinosta ne meikkivoiteet kun sitä ei hyllyssä ollut. Tämä peiteaine maksaa vaivaiset 3,99 e ja on ihan hullun hyvä!! Miksi ette ole aiemmin kertoneet tästä??!! Hamstrasin siis kaksi eri kylmää sävyä jos tämä on joku poistuva tuote. 

Ja vielä Harleyta...kävin Tokmannilla hamstraamaassa Ben & Jerrysia tarjouksesta ja yllätyin kun siellä oli isot pahvistandit Jokeria ja Harleyta, sekä Ota 3, maksa 2 -tarjous. Otin sitten sen puuttuvan kynsilakan ja hiusdonitseja, sekä Jokerin paletin. En osannut päättää haluanko sen vai en, otan yleensä jos en osaa päättää :D se oli viimeinen ja olisi kaduttanut jos sen olisinkin kotona halunnut :DD nämä oli alle 20 e. Ja siis Tokmannilla huomasin että onhan tuota True Skin meikkivoidetta siellä, suotta tilasin Notinosta mutta eipä sen väliä...hyvä vaan ettei ole poistunut, vaikutti oikein hyvältä meikkivoiteelta. 

Vihdoin ja viimein sorruin Ikialon ripsiin. Olen näitä pohtinut ja miettinyt, mulla on niitä ripsienpidennyksiä ikävä mutta ei enää vara niihin eikä ehkä aikaa käydä huollossa. Kuulin näistä suosituksia ja mietin sitten että pitäisköhän nyt kokeilla, ne vois olla kivat vaikka muutamia tupsuja laittaa...otin rohkeana tyttönä 102 pituutta sekä sinisiä että violetteja ripsiä koska mä en halua olla normaali :D Ikialon tilaus 103 e.

Innostuitko sinä Harleyn ja Jokerin meikeistä näin kovasti? Mitä sinä hankit huhtikuussa?


26 kommenttia:

  1. Mä olen aika hyvin pidättäytynyt mun ostolakossa tämän vuoden. Huhtikuussa olen tainut eniten ostaa kosmetiikkaa kuten uuden hiuslakan, metallispatulan (mulla ei ollut tällaista vielä!) ja ripsiväriprimerin. Teen tosi kovasti töitä sen eteen, että ostaisin vain tarpeellisia, mitkä tulisi heti tai seuraavaksi käyttöön. Tuotejonot kaapissa on ihan valtavat :D Siksipä on kiva lukea aina muiden ostoja ja kokemuksia! Erityisesti odotan noita Ikilalon ripsiä kokeiluun ja raportoitavaksi :) Kiva myös kuulla hyvää Notinosta, oon vähän miettinyt, että uskaltaako sieltä tilata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvältä kuulostaa, valtavat tuotejonot tutulta mutta onneksi homma on vielä ihan hanskassa...avaamattomia tuotteita on mutta käytössä yritän pitää maltillisen määrän :) Ripsistä tulee juttua ja siksi kehun Notinoa koska olen paljon sieltä tilannut, ja kaikki sujunut aina tosi hyvin!

      Poista
  2. Nuo luomivärit vaikutti tosi onnettomilta, jätin kauppaan. Kynsilakat ostin :) Ja Notinolla on aina todella hyvin pakatut tilaukset ja usein hyviä alennuksia, siitä on tullut mun vakikauppa.. vaikka en kestäkään selata sitä suomeksi kun on niin googlekääntäjämäiset tekstit. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ne käännökset ;) minä swatchailin vähän ja tiesin että ei näissä laatu huimaa päätä, mutta oli vaan pakko saada...

      Poista
  3. Maalis kuu oli mun meikkien hamstraus kuukausi ja nyt oli sun vuoro💜. Mä ostin kasan ihonhoitoon. Jolielta kaks kertaa eli Patykat ja sitten Whamisat. Ekat Patykat loppuu piakkoin. Sitten vielä Matsmarttia ja 3+1 päiviltä Lorealia testiin. Kamalasti meni rahaa..Mutta kamalasti sain sitten tavaraakin. Mutta kun alet oli -60 ja -70% niin mun mielestä kannatti. Catricen meikkivoide ja peiteaine alkoi nyt kiinnostaa..molempia tuotteita löytyy kyllä jemmasta paljon, että ehkä koitan vastustaa. Ai niin MUA paletteja ostin kaks..ne on siis uskomattoman hyviä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä teet hyviä löytöjä ja sulla niitä kuluu, niin miksipä ei ostaisi jemmaan :) minä olen MUAt vielä skipannut kun tiedän että ei ne ole mun juttu...

      Poista
    2. Huomasin, että tein maaliskuussa Jolielle tilauksen ja toisen huhtikuussa. Huh en siis kahta samassa kuussa! Mutta joo ihonhoitoa mulla kuluu, hyvä kun joskus löytää alesta ja nyt keväällä ja kesällä menee vähän edullisemmat ja kevyemmät tuotteet. Luulen kans, että MUA:n paletit on enemmän mun ikuisen nuden ystävän juttu, kun sun, joka osaat käyttää värejä!

      Poista
    3. Mulla on nuiden halpis palettien kans vähän se että saatan hulluna innostua, mutta sitten kiinnostus lopahtaa ja ne jää pyörimään...vaikka se nude? just näyttää tosi hienolta ja hyvipigmenttiseltä mutta itseni tuntien ei kannata hankkia ;)

      Poista
  4. Mie tsiigailin kaupoissa tuota essencen ständiä, mutta kaikki mielenkiintoiset oli menny (tai tuotteet oli jo valmiiksi lähmitty). Tilasin siis itsekin Notinosta; molemmat kynsilakat, yhden huulituotteen, violetin ripsarin ja tuon samaisen puuterin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta että äkkiä ne rämmitään, siksi ostan jos jotain mietin. Hyllyt tyhjenee tosi äkkiä :) tai kaikkia kokeillaan...

      Poista
  5. Mun piti oikein googlettaa, että kuka tai mikä tämä Harley Quinn on, aukko sivistyksessä! Mutta sekin nyt sitten selvisi. Kävin eilen nuohoamassa lähi-Dm:llä Essencenkin hyllyt, mutta nuo menivät täysin ohi silmien. Pitää käydä uudelleen.

    Ainakin mun blogissani on arvio tuosta Catricen vedenkestävästä peittarista (vs. ELF.in peittari), eikä se huono ostos ole.

    Täytyy googlata vielä nuo Ikilalon ripset, jostakin olen niistä lukenut, mutta nyt en muista mistä ja mitä, kiitos taas vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä, ripsistä tulee postaus jossa kerron sitten lisää ;) pitää käydä lukemassa ajan kanssa se postaus, kiitos vinkistä ;)

      Poista
  6. Piti vielä lisätä, että kiinnostaisi kuulla arvio tuosta Loracin puuterista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen vasta vähän aikaa käyttänyt mutta ihan hyvä. Sävy on vähän tumma että ehkä kesällä parempi. Mun mielestä tasoittaa hyvin ihoa ja toimii rasvaisellakin iholla, mutta vielä täytyy tarkkailla kestävyyttä, kyllä siitä vähän hikinaama fiilikset on mutta ei mikään tahdo aina pysyä...paitsi IT puuteri <3

      Poista
  7. Nyt sitten odotan lakkausta noilla Harley-lakoilla. :D

    VastaaPoista
  8. Kivat ostokset :) Metsästin tuosta Harleyn kokoelmasta muutamia juttuja. Olin liian myöhään liikenteessä, kun just ne mitä oisin halunnu oli loppuunmyyty kaikkialta. Sen sinisen kynsilakan ostin ja oli pakko notinolta sitte tilata sitä vaaleanpunasta puuteria. Harmittaa, kun en tilannu samalla niitä ripsareita kokeiluun. Mutta mulla ei oo oikeen toiminu nuo essencen ripsarit. Notinolla on aika kalliit postarit nii olis ollu järkevää tilata muutaki kun 2kpl puuteria. Oisko vinkkiä peitevoiteesta, joka taittais vähän vaaleanpunaiseen. Jos sillä sais kirkastettua silmien alta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mulle tuo oli pitkästä aikaa kokoelma josta oikeasti haluaisin kaikkea niin ostin sitten ne...koska ne loppuu äkkiä :/ minäkään en niitä ripsareita kun en pidä essencen ripsareista. Maybellinen Anti-Age peiteaine ja sävy Brightener, on hennon vaaleanpunainen ja kirkastaa tosi hyvin. Suosittelen :)

      Poista
    2. Joo, niin loppuu kyllä tosi nopeesti näköjään. Kiitos vinkistä,kävin just ostaan sen peiteaineen. :)

      Poista
    3. En ole vielä testannu, kun tosiaan eilen vasta ostin :) Sävy näytti just sellaselle mitä etsin. Varmasti on hyvä. Kerron kun testaan sitä :) Just se sävy oli loppu Tokmannilta ja Cittarista. Tietenki kun ois ollu tarjouksessa. Prismasta sitte onneksi löysin. Vaikka sopivan hintannen on kyllä muutenkin :)

      Poista
    4. Se ei kyllä ole kallis ja Tokmannilla on usein Maybelline alennuksessa, voi ostaa sitä sekä Lifter Glosseja jemmaan :D Hyvä että löytyi sopiva ja uskon että on mieluinen, se on niin hyvän värinen <3

      Poista
  9. Pitäisikin hankkia pitkästä aikaa halpameikkivoide, vaikka Lorealin True Match :) Tuo Catricen on myös ihan kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä pelkään että en tykkäisi siitä True Matchista, siksi en ole sitä kokeillut :)

      Poista
  10. Olisin halunnut ne ripsarit, mutta Cittareissa ei niitä ollut ja Tokmannilla ei ollut koko kokoelmaa (viime la).
    T: milipili

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3