maanantai 9. lokakuuta 2023

Päivän meikki - Urban Decay Naked 3

Eli se paljon parjattu ja haukuttu "Naku 3" jatkaa postaussarjaani vanhemmista paleteistani. Ihme kyllä en löydä tästä postausta, kyllähän mä sellaisen olen tehnyt mutta vanhemmat blogivuodet olen poistanut...joskus katosi se joku kuvapalvelu tai vaihtui maksulliseksi, sen myötä menetin paljon kuvia joten päädyin vaan poistamaan postauksia. 

Urban Decay Naked 3 oli siis luonnollisesti kolmas nakupaletti. Silloin tuli ruusukultaiset luomivärit ja tästähän niitä löytyy. Muistan että asuin silloin Vehmersalmella ja tilasin tämän jostain ulkomailta. Nykyään tätä myydään Sokoksella ja Emotioneissa mutta hinta lienee melkein tuplat verrattuna entiseen, tämä maksaa yli 60 e. Moni varmaan ajattelee ettei ole wörtti koska tätä on parjattu paljon huonopigmenttiseksi. 

Kyllä tässä on muutama heikompi sävy mutta ei ne mua haittaa. Harvemmin käytän glitterisiä, tai ainakaan sellaista irtonaista hilettä sisältävää luomiväriä. Tämän värimaailmahan on jumalaisen kaunis sekoitus kultaa, ruusukultaa ja vaaleanpunaisia tummeten asteittain. Tunnustan että käytän tästä paljon vaan niitä lempisävyjä mutta aina olen paletista pitänyt ja mielestäni se sopii mulle erinomaisesti. 

Oli tosi nätti olo kun tällä meikkailin postausta varten. Nämä on kaksi eri meikkiä mutta näyttävät samankaltaisilta. Olen aina tästä pitänyt ja se on ollut mun lempi-Nakuja ja on toki edelleen. Ei ehkä monipuolisin ja teen tällä aina melko samanlaisen meikin ( monet sävyt näyttävät luomella samanlaisilta ), mutta tämä on minua pukeva paletti ja sopii silmiini erinomaisesti. Hyvä nudepaletti nimensä mukaan. Ehkä tämä, Naku 2 ja Smoky on ihan sellainen kärkikolmikko.

Maksaisinko tästä nykypäivänä sen about 60 e? En. Pistä vähän lisää ja saat superlaadukkaan Natasha Denonan paletin. Käytän kyllä tätä mielelläni ja on sille paikkansa kokoelmassani mutta nykypäivänä on parempiakin ja monipuolisempia :)

Mitä tykkäät tästä paletista? Oletko sen omistanut tai inhoatko sitä?


14 kommenttia:

  1. Ihana meikki. Paletissa on sellaisia sävyjä, joita voisin käyttää, mut ei tullut ikinä tätä hankittua. Palettien hinnat on kyllä räjähtäneet viimeisen parin vuoden aikana. 😬

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) no joo aika harkiten tulee nykyään ostettua, yli 60 e on kallis hinta jo...

      Poista
  2. Tämä oli mun ihan ikieka "iso" paletti, jonka ostin harvinaiselta lomamatkalta ulkomailta. Melkein 10 vuotta sitten. Aikana, jolloin UD tuntui todella eksoottiselta (ei ollut lanseerattu vielä Suomessa) ja olin aivan onnessani tästä paletista. Ja on se mulla vieläkin:) En ole sitä enää käyttänyt (sävyt saa mielestäni minut nykyään näyttämään väsähtäneeltä (siis siltä, mitä olenkin:))), mutta en tiedä, raaskinko ikinä luopua paletista. Olipa kiva lukea tästä muistoja herättävästä paletista!
    hanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit postauksesta :) mä tykkään käyttää tätä kun mulle nämä sävyt sopii hyvin, vaikka aika on vähän ajanut tämän paletin ohi...mutta käytän kyllä tätä vielä <3

      Poista
  3. Tykkäisin tästä Naku kolmosesta. Joskus se on ollu jo kädessä Sokoksen alepäivillä. Tais hinta olla 35 euroa silloin. Mutta tällä hinnalla en ostaisi..ennemmin sen ND:n. Nyt on useampi sellainen toivelistalla. Glam ja I need Nude nyt ainakin. Kiva kun esittelet näitä paletteja🥰

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ne molemmat ND:t ja on kyllä ihania, Nudea en ole vielä testannut :) ottaisin sen ennemmin kuin tämän kyllä!

      Poista
  4. Mun ensimmäinen kalliimpi paletti oli just Naked 3 ♥ Kauheeta, että siitäkin on yli 9 vuotta aikaa, kun paletin itselleni sain! Nythän en enää tätä omista, kun menin paletin karsimaan pois. Pigmentti oli jo niin huono, etten sillä koskaan enää meikannut :/ Mutta onhan toi edelleen kaunis ja munkin silmää miellyttää tosi paljon toi paletin sävymaailma<3 Molemmat meikit on tosi nättejä, aika samantyylisiä tuli itsekin tolla tehtyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) pigmentti on ehkä vähän hiipunut enkä käytä noita hileisiä mutta antaa nyt olla kokoelmassani, kyllä nuita tiettyjä värejä tulee käytettyä :)

      Poista
  5. Oi miten kauniita meikkejä taas 😍mitä sävyjä käytit tässä? Sopii tosi kauniisti sun silmien väriin. Mulla on myös tämä paletti ja se on kyllä tosi kaunis, mutta jostain syystä jäänyt liian vähälle käytölle. Voisitko suositella puhdistusliinoja herkille silmille, kun niitä Garnierin ei enää saa ja en ole löytäny simpleäkään enää mistään. Uskaltaako niillä pyyhkiä myös meikkisiveltimet, jos ovat muuten puhtaat, mutta pölyä kertyy aina. Kun aina pesen käytön jälkeen heti sivellinsaippualla, mutta sitte voi olla päiviä, etten meikkaa, nii sitte oon putsannu desinfioivalla suihkeella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) taisin käyttää sävyjä Buzz, Trick, Mugshot, Darkside ja sitten noita mattoja Limit ja Nooner. Ne on oikeestaan ne sävyt mitä käytän, ja tietty tuota mattavaaleaa. Mä käytän nyt Lumenen Herkkä liinoja siveltimiin. Joka päivä putsaan siveltimet niihin meikkaamisen jälkeen ja ehkä parin viikon välein pesen ne saippualla. Minuakin harmittaa että ne Garnierit sitten taisi poistua, tosi harmi. Kun en ole enää hyviä liinoja löytänyt, paitsi nuo Lumenen ja Dependin Citymarketista :) silmiä en kummallakaan pyyhi.

      Poista
  6. Tämä on kyllä ihana paletti! Ja itse asiassa mun uusin Naked-paletti:D Piti mennä oikein tutkailemaan sähköpostista, että olisiko tilausvahvistus vielä tallella. Oli se, ja olen näköjään vasta Wild westin jälkeen tämän hankkinut! Sävyt tosiaan sopivat sinulle hyvin:) Tämä on jotenkin sellainen ihanan raikas paletti verrattuna muihin Nakedeihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin muuten on sellainen raikas tuulahdus, ja mielestäni eniten sitä oikeaa Nakedien ideaa :) nythän se on mennyt aika kauas...

      Poista
  7. Paletin sävyt sopivat sinulle hyvin. Nätit meikit.
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3