sunnuntai 22. lokakuuta 2023

Lokakuun kauneussuosikit

**Mainoslinkki

Pitkästä aikaa kuukauden suosikkeja :) ajatelkaa että lokakuu on kohta ohi, miten tämä aika juoksee näin? Ensi kuu on vuoden synkin ja pskin, vihaan nykyään marraskuuta. Toivon että mun elämään tulisi jotain kivaa ensi kuussa niin ei olisi pelkkää murjottamista :D

L`oreal Metal DX Shampoo
En ole enää raadellut tukkaani hopeashampoolla vaan keskittynyt tähän. Metallishampoo poistaa hiuksista metallijäämiä ja kirkastaa sävyn. Kampaajani käytti tätä raidoituksen jälkeen ja hiuksista tuli kuin uudet, ihan törkeän kirkkaat ja hyvännäköiset. Olin ihan hämmästynyt että tekikö tämän vain shampoo! Mulle tehtiin ne vaaleat palkit molemmin puolin kasvoja ja oishan ne kiva pitää hyvännäköisenä. Kampaajalla käynti kuitenkin maksaa todella paljon ja käyn ehkä 3 kertaa vuodessa. Kotihoito on tärkeää ja nyt käytän tätä. Vaahdottuu myös hyvin ja on laadukkaan tuntuinen, ei kuivata tai tummenna tukkaa jota huomaan hopeashampoon nyt tekevän. Tai siis nimenomaan Fudgen, on ollut pakko laittaa se hetkeksi syrjään. Olen ostanut Metal DX shampoon **Cocopandalta jossa se on ollut edullisin.

The Body Shop Cherries & Cheer
The Body Shopilla on tänä vuonna **ihania kausisarjoja. Kuten tämä ja Vanilla Pumpkin. Cherries & Cheer sarjassa on kirsikkaa, vaniljaa ja mantelimaitoa. Sen tuoksu ei ole liian pistävä eikä esanssinen vaan ihanan makea. Suihkuhetki on ihana tämän kanssa ja tuoksu jää vartalolle suihkun jälkeenkin. Tykkään kirsikkajutskista ja tämä on paras pitkään aikaan! 

Urban Decay Tonic
Olen opiskellut värioppia ja sitä mitkä luomivärisävyt oikeasti sopivat minulle, ja mitkä korostavat silmieni väriä. Tonic on sellainen ihan täykky värisävy. Mulla ei ole toista tismalleen samanlaista paitsi Jeffree Star Mini Breaker paletin Oral -sävy. Onneksi omistan sen paletin koska se on yksi parhaita ikinä. Todella kylmä sinivioletti, olen käyttänyt tätä todella paljon nyt kesän ja syksyn, yhdistellen ruskeisiin. Näyttää hyvältä myös harmaan ja tottakai violettien kanssa. Tässä mun vanha postaus sekä Sannin ihkutusta Tonicista :) 


Anastasia Beverly Hills Subculture
Jostain syystä tuli himo kaivaa Subculture esille. Ja meikkailla sillä syysmeikkejä :) olen mattaisten luomivärien ystävä ja tästähän niitä löytyy. Värit eivät pue minua parhaalla mahdollisella tavalla, mutta syksyisin haluan käyttää tätä vaikka monesti olen ajatellut tästä luopuvani. En osta nykyään enää Anastasian paletteja kun en vaan ole innostunut liian metallisista enkä halua enää ostaa liian murrettuja sävyjä koska ei_ne_vaan_sovi_mulle. Se uusi Fall Romance meinasi lipsahtaa ostoskoriin mutta jätin ostamatta, kallis eikä kaikki sävyt siinä olisi minua. Ehkä joskus taas tulisi joku ihana kylmä paletti niin sen saattaisin hankkia.


IT Cosmetics CC+
Onkohan meillä viha-rakkaussuhde :D kesällä tämä ei oikein toiminut kun iho oli rasvoittuvampi, tuntui että jäi rasvaisena ihon pinnalla eikä ihoa olisi voinut koskettaa. Mutta nyt syksyllä kun iho karahti kuivemmaksi, tämähän toimii loistavasti! Peittokyky on paras ikinä, mulla oli leuassa joku rutto ja tämä oli ainut joka sen peitti. Levittyy mielettömän hyvin, helposti ja nopeasti. Ihanteellinen työaamuihin. Kaunis lopputulos joka ei tosin älyttömän pitkäkestoinen ole, illalla vähän liejuisen näköinen. Mutta työpäiviin hyvä ja tämä peittävyys, sekä tuntu pintakuivalla iholla...ei sinällään ihme että tätä niin kehutaan! 

Löytyikö mun suosikeista jotain tuttuja tai kokeilemisen arvoisia tuotteita? Mitä suosikkeja sulla on ollut lokakuussa?

20 kommenttia:

  1. Ihanat suosikit. Laitan ton metallinjäämien poistoshampoon suosikkeihin Cocopandaan, niin tilaan ton sieltä seuraavan tilauksen yhteydessä! Ostin just saman saippuan TBSltä, mutta käytän ainakin nykyisen alta pois ennen sen korkkaamista 😁 en muista minkä it cosmeticsin meikkivoiteen sain, mutta se oli mulle liian kosteaa eikä kuivunut tai asettunut just kunnolla ja käytin sitä mielestäni juuri talviaikaan. Mutta se ei ehkä ollut full coverage, ehkä voisi ottaa testerin. Ainakin sarjan tummien silmänalusten peitevoide on nyt ollut mulla super käytössä ja tykkään myös kulmakarvageelistä sikana ja olen käyttänyt sitä usein ainoana kulmatuotteenani 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä IT on juuri kuvailemasi tuntuinen kesemmällä mutta nyt talvella hyvä, en tiiä onko nyt syksy vai talvi kun lumi on maassa. Mun pitäisi se peiteaine testata koska se Bye Bye puuteri on ihan paras! Todella hyviä on oikeastaan ollut kaikki IT Cosmetics tuotteet. Siveltimetkin <3 ja sullehan tuo metallishampoo sopis kans erinomaisesti!

      Poista
  2. The Body Shopin kirsikkasarja on kyllä paras pitkästä aikaa! Toivottavasti tulisi ensi vuonnakin ja voisivat pudottaa vaikka sen luumun ja päärynän kokonaan pois.. :D Mie ostin tästä sarjasta myös suihkugeelin, sekä vartalosuihkeen ja käsibalmin. Olisi kiva, jos tästä olisi tullut vakika vartalojogurttikin tai huulikuorinta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo tai sitten joku hyvä luumu! Päärynä on jees :D

      Poista
  3. Tosi kivoja suosikkeja<3 Toi Cherries & Cheer on ihan mielettömän kiva uutuussarja! Ja tykkään myös siitä, että tuoksu on pehmeä eikä yhtään pistävä, mikä ei välttämättä olisi mikään ihme kirsikan tuoksun kohdalla. TBS toki yleensäkin mun mielestä osaa tehdä noista tuoksuista hyviä, kun mähän en esimerkiksi mansikalta tuoksuvaa kosmetiikkaa yleensä käytä, kun ne on niin esanssisia, mutta TBS tekee siinäkin poikkeuksen :D

    Subculture on kyllä niin syksypaletti kuin jokin voi olla<3 Tossa on mun makuun vähän turhan paljon mattaa, mutta muuten tykkään tosta sävymaailmasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TBS:lla on kyllä paljon hyviä tuoksuja, kyllä ne vaan osaa tehdä hyviä ja kiinnostavia sarjoja :) mulle mattapaletti on mieluisampi, en tiiä ees miks oon niin mattavärien ystävä :D välillä toki haluan kimaltaa mutta ehkä se säihke ei vaan oo mun juttu :)

      Poista
  4. Anastasian paletit ovat alkaneet houkuttamaan, varsinkin kun tuli niitä miniversioitakin myyntiin joilla voisi kokeilla alkuun :)

    VastaaPoista
  5. Marraskuu kyllä on ankeaa aikaa. Olisin kans tahtonut jonnekin lämpimään sen ajaksi. Mun suosikki lokakuussa löytyy Dermalocigalta, kuten niin monesti ennenkin. Kiva kun sulla on Subculture suosikeissa, oon kans aika ihastunut siihen Anastasian palettiin, jonka ostin viime kuussa. Piti käydä tsekkaamassa paletin nimi Rose Metals. Se uusin olis kans kiinnostanut, mutta päätin, että ei nyt sitten kuitenkaan. Jos Hudalta tulis jotain kiinnostavampaa😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huda kiinnostaa aina, on ne kivempia kuin Anastasiat ;)

      Poista
  6. Kivoja suosikkeja! Näyttää tosi upealta tuo UD:n Tonic-sävy <3 Mäkin ajattelin ostaa tuota The Body Shopin kirsikkasarjaa nyt kun ovat taas tarjouksessa.

    VastaaPoista
  7. Tuo TBS:n kirsikkasarja kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta. Rakastan kirsikoita ja niiden tuoksua.

    VastaaPoista
  8. Tuo shampoo alkoi kiinnostaa. Koska en käytä uimahallissa uimalakkia (ahdistaa jo ajatuskin siitä...), niin yritän muistaa säännöllisesti syväpuhdistaa hiuksia ja päänahkaa . Tämä voisi olla hyvä tuote, myös kirkastamaan hiusten väriä. Nykyinen syväpuhdistava shampoo on aika tujua kamaa ja etsinnässä on joku hiukan hellävaraisempi syväpuhdistava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen tätä tosi lämpimästi, ei kuivata mulla yhtään vaikka on kuivanpuoleinen tukka luonnostaan. Ja kirkastaa väriä ihan ällistyttävän hyvin!!

      Poista
  9. TBS kirsikkasarjaa täytyy käydä tuoksuttamassa paikan päällä. Hienoa, kun ottivat vähän erilaisen joulusarjan tänä vuonna.
    Heatilla meikkasin muutaman kerran lokakuussa. Muutoin tullut käytettyä lähinnä mineraalimeikkipohjaa ja poskipunaa. Marraskuussa olen meikannut vielä vähemmän.
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että Heat on mieluinen <3 Masaikin on ;) minustakin kiva että on uusi ja ihan erilainen sarja!

      Poista
  10. Kivoja tuotteita sulla suosikkeina! Itseänikin alkoi kiinnostamaan tuo bodyshopin kirsikka sarja. Tätytyypä tutustua lisää.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3