torstai 12. lokakuuta 2023

ABC: U + Y niinkuin Drooling Over Your Polish

ABC haaste alkaa vedellä viimeisiä kirjaimia. Mulla ei ollut yhtään U -kirjain lakkaa, Y -lakkoja saattaa olla mutta jotenkin näistä kirjaimista tuli mieleen sana You, joten yhdistin nämä kirjaimet samaan lakkaan. Valitsin myös kaksi seuraavaa lakkaa, sitten saa tämä haaste päätöksensä :) mulla ei ole oikein Ä,Ö, X, Z tai muita ihmekirjain lakkoja niin en ala niitä väenvängällä miettimään. Ajatuksena oli myös käyttää haasteessa uusia lakkojani, mutta arvatkaa olenko vielä lakannut niillä uusilla joita olen tämän vuoden puolella hankkinut. No en kun olen vaan keskittynyt tähän haasteeseen ;D

Dollish Polish Drooling Over Your Polish on niitä bloggaajien yhteistyölakkoja CesarsShopin ja Dollish Polishin kanssa. Alla olevana lakkana on A England Her Rose Adagio. 

Olen kyllä tosi vähän lakannut A England lakoillani vaikka pidän niistä tosi paljon. Ehkäpä lempparilakkojani....eivät vaan tahdo pysyä mulla paitsi viikonloppuisin. Työpäiviin niitä ei kannata laittaa. Kynsissä olen tykännyt taas vähän lyhyemmästä muodosta. Ja lyhyet kynnet huusivat nudelakkaa kun mietin mitä laitan Droolingin alla! Mulla ei muuten ole yhtään sellaista läpikuultavaa nudea mutta A England osastolla tämä osui silmiini.

Enpä ole lakannut tällä aikoihin vaikka on kyllä niin kaunis holonude. Aurinkoa ei tietenkään näkynyt mutta haitannekko tuo, on kaunis ilmankin kimmellystä. A England lakat peittävät yleensä aina parilla kerroksella ja ovat todella helppoja lakata. En ole enää seurannut uusia julkaisuja mutta vanhoja sävyjä on saatavilla vieläkin, ja kieltämättä uusissa kokoelmissa hieman kierrätetään samankaltaisia sävyjä, mutta niinpähän sitä kaikki tekee. Pidän myös jotenkin merkin tyylistä, nyt on uutena joku Dracula kokoelma ja sellaisista jutuistahan mä tykkään :D

En ole seurannut kyllä Dollish Polishiakaan, kyllähän ne oli ja meni, muistatteko kun höyryttiin niistä indielakoista joissa oli vaikka mitä kuvioita lakan seassa? Ei mulla enää sellaisia lakkoja ole mutta kaiholla muistelen. Drooling Over Your Polishia olen kyllä käyttänyt paljon, Black Saliva Viivihän tämän loi, valkeaa ja kultaista glitteriä kirkkaalla pohjalla. Nyt huomaa miten ajaton lakka tämä on kun vieläkin kelpaa sillä lakkailla ;) 

Mitä pidät näistä kynsistä? Löytyykö sulta tätä bloggaajalakkaa tai tykkäätkö A England lakoista?


10 kommenttia:

  1. Kaiholla muistelen oman kynsiblogin aikoja. Ikävä! <3

    VastaaPoista
  2. En ollut A Englandin fani, mutta ihastelin kyllä indie-lakkoja, muutaman olen ostanutkin.

    Kävin eilen ostamassa Catricen meikkivoiteen kokeiluun. Ihan tyytyväinen olen, mutta taisi tulla vähän väärä sävy kun sitä tänään päivänvalossa peilailin. -HH

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos puhutaan siitä HD:sta niin sitä taitaa olla 3 vai 4 sävyä, mulla on se 010. Voisko sitä sekoittaa johonkin toiseen niin saisi ainakin käytettyä pois?

      Poista
  3. Mä muistelen kaiholla yleensäkin sitä aikaa kun kynsiblogit oli voimissaan ja uusia lakkakokoelmia odotettiin innolla. Ja näitä bloggaajalakkoja etenkin odotettiin sormet näppäimillä valmiina että varmasti saa ne lakat mitkä haluaa. Voi niitä aikoja! Mulla on ton Viivin lakan lisäksi se sun lakka. Se on kyllä upee <3. Pitääkin taas lakata sillä, viimeksi lakkasin sillä joskus viime keväänä. Onhan se kyllä veemäinen poistaa, mutta jos kerran pari vuodessa käyttää niin ei haittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitäis kans lakata sillä omalla :) välttelen kyllä glittereitä kun ne on kamalia poistaa...uusia kokoelmia en enää seuraan oikein miltään merkiltä mutta katselen kaupassa kyllä, mutta jos ostan niin ostan jotain alennuslakkoja, niitä on täällä tarjolla aina Emotionissa :)

      Poista
  4. Nätit kynnet. Mulla oli aikoinaan muutama A Englandin lakka, mut luovuin niistä, kun muutama vuosi sitten raivasin mun kynsilakat. Silti niitä on edelleen liikaa. 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mulla on nyt aika sopiva määrä, tulee paljon käytettyä näitä vanhoja. Joskus niitä lakkoja oli kyllä liikaa, ei mitään järkeä silloin...

      Poista
  5. Molemmat lakat nättejä.
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3