maanantai 17. syyskuuta 2018

OPI Danny & Sandy 4 Ever!

Pitkästä aikaa uutta OPIa! Yksi kaikkien aikojen lempielokuvastani on Grease. Muistan miten pakotin silloisen poikaystäväni katsomaan sen kanssani ja hän traumatisoitui loppuelämäkseen. Itse pidin kyllä elokuvasta, sen tyylistä ja musiikista ennenkaikkea.

OPI Grease Collection swatches

Kun OPI julkaisi Grease kokoelman, odotin sitä suomeen myyntiin. Kokoelma ei kuitenkaan valitettavasti suomeen saapunut joten hankin yhden kokoelman lakat eBaystä. Halusin lakan jolla on kiva nimi ja joka on tietysti myös hyvän värinen. Kokoelma pohjautuu uudempaan Grease leffaan mutta mulle tämä alkuperäinen on se ainut ja oikea.

OPI Danny & Sandy 4 Ever

Olen lakkaillut viime aikoina vähän laiskanpuoleisesti. Pidän samaa lakkaa monta päivää jos se vaan pysyy. Uusia lakkojakaan en ole tämän lisäksi ostanut. Siksi oli kiva lakata ja postata jostain ihan uudesta ostoksesta! Ostamani lakka on Danny & Sandy 4 Ever! Lakkailtuani tajusin tämän myös olevan ensimmäinen syksylakkani :)

OPI Danny & Sandy 4 Ever

OPI Danny & Sandy 4 Ever

Danny & Sandy 4 Ever! on väriltään metallinen siniharmaa glitter. Se peittää 2-3 kerroksella. Ei ehkä hirmu uniikki tai älyttömän erikoinen, mutta ostinkin lakan nimen perusteella koska halusin jonkun lakan Grease kokoelmasta.

OPI Danny & Sandy 4 Ever

Olen pitänyt kynsiäni nyt aavistuksen pyöreämpänä reunoista. Kynnet eivät vaan kestä neliön muotoa ja liuskoittuvat tai repeävät reunoista. Neliöstä kyllä tykkäisin mutta en jaksa stressata katkeilevia kynsiä. Ihan kiva näinkin >:) kynsiä on edelleen kiva lakata ja laitella vaikka voin kyllä myöntää että pahin innostus on laantunut. Katsotaankiin mitä tulevaisuus tuo tullessaan blogin suhteen :) toisaalta olen tykännyt vähän harvemmasta postaustahdista ja siitä että voi kirjoittaa vähän rennommin :)

Ostitko sinä yhtään Grease -lakkaa? Oletko nähnyt alkuperäisen elokuvan?

12 kommenttia:

  1. Molempiin kysymyksiin en. Mua jotenkin jopa vähän harmittaa, että OPI:n lakat on jääneet itselläni viime aikoina jotenkin paitsioon, vaikka juuri lakkoja siivotessani säästin todella monta OPI:a koska niissä on niin klassisia sävyjä, melkein mun kaikki lemppari nudet ja varsinkin punaiset tulee OPI:lta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä OPI on mun lempimerkkejä ja kokoelmani helmiä <3

      Poista
  2. Mä en edes muista, milloin olisin ostanut viimeksi OPIn lakkoja, vaikka just eilen lakkasin yhdellä vanhalla cremellä ja totesin sen tosi kivaksi. :D

    VastaaPoista
  3. Grease on mun suosikki musikaali! Tuli mieleen, että tuolle lakalle sopisi paremmin nimeksi Greased Lightning :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista oliko sen nimistä lakkaa, olisin ostanut nimen perusteella :)

      Poista
  4. Mä rakastan Greasea! Oon kattonut sen vaikka kuinka monta kertaa :D Oli aikoinaan ihan yksi mun lempileffoista. Muutenkin tykkäsin katsoa Charlien Enkeleitä, Melrose Placea jne :) Kasarikaudessa on vaan jotain mikä muhun vetoaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melrose Place oli kyllä sikahyvä!

      Poista
    2. Niin oli! Tilasin muutama kuukausi sitten bluerayna pari boksia ekoja tuotantokausia ja ajattelin alkaa kattomaan ihan alusta sitä :D

      Poista
  5. Hieno tuo lakka. Kiva lisä kokoelmaasi. :)
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3