keskiviikko 24. kesäkuuta 2020

Picture Polish Sharky

Näin joskus Sharkystä mielettömän upean kuvan ja siitä lähtien mulla on ollut pakkomielle saada tämä lakka. Ja tämä tulikin nyt tilattua Luckyn kaverina, tosi vähän olen kyllä nykyään lakkoja ostanut. Tämäkään ei periaatteessa mikään must-have sitten loppujen lopuksi ollut...



Picture Polish Sharky on harmaa hentoisella holohitulalla. Tämä on Winteriä hieman vaaleampi mutta mietin kyllä tikkuja katsellessa että olisin pärjännyt pelkällä Winterillä. Yritän nykyään oikeasti harkita lakkojen ostoa koska olen monesti kertonut missä pisteessä kynsilakkojeni kanssa olin. Nykyään mulla on ihan maltillinen kokoelma ja ehdin hyvinkin lakata kaikilla lakoillani.



Sharkyn koostumus oli hyvä kuten aina Picture Polishin lakoissa. 2 kerrosta riitti hyvin. Ainut että kun nämä ei pysy, alle vuorokaudessa lohkeaa. Se vaan tuntuu olevan tyypillistä hololakoille kuten A Englannit. Voi kun ei tarviisi töissä rasittaa kynsiä niin lakat pysyisi hyvin. Ja nyt kun olen saanut kynnet ihan kivan pituisiksi, ei haluaisi pilata kaikkea. 


Koristelussa Blue Sea Water Decalit kera kultaisen glitterin.


Mitä tykkäät Sharkystä?

9 kommenttia:

Kiitos kommentista <3