sunnuntai 15. heinäkuuta 2018

Heinäkuun kauneussuosikit

Huh hellettä, kurkataanko tämän kuukauden kauneussuosikit? Ainakin mulla on valunut hiki solkenaan päästä koska tää mun asunto on niiiiin kuuma...kaksi tuuletinta ja viilennyspuhallin pyörivät koko päivän mutta iltaisin on vaikea saada unta. Mutta ei saa nyt valittaa, tätä on odotettu. Kesälomaan on vielä kolme viikkoa ja toivon että sinnekin riittäisi näitä helteitä ;)

La Rive She Is Mine

Kauneutta.com muisti minua pr-lähetyksellä jossa oli La Rive merkkinen tuoksu. Heti tuoksun avattuani ja nuuhkittuani, mieleeni tuli YSL Baby Doll hajuvesi jota käytin muinoin parikin pulloa. Tarkemmin mietittyäni pullohan muistuttaa Baby Dollin pulloa...
La Rive parfyymit ovat naurettavan halpoja, hinnat alkavat 5,90 eurosta ja tämä mun She Is Mine maksaa 9,90 euroa. Ja tämänkin parfyymin tuoksu kestää pitkään! Saatavilla on myös dödöjä ja lahjapakkauksia. 
Rakastan kyllä tuoksuja mutta en raaski aina ostaa kovin kallista. Jos olisi mies, toivoisin aina joululahjaksi jonkun ihanan parfyymin ;) itse ostan ihan hyvillä mielin edullisempia tuoksuja tai tälläisiä dupeja jotka kuitenkin tuoksuvat yhtä hyvin kuin "oikea" parfyymikin.

Ogx Coconut Water

Stoorlan mahtipontisessa pr-lähetyksessä sain Ogx merkkisiä shampoita ja hoitoaineita. Suosikeiksi niistä nousivat Coconut Water tuotteet koska nämä tuoksuivat niin ihanilta! Geelimäinen shampoo pesi todella tehokkaasti ja hoitoaine jätti hiukset erityisen pehmeiksi ja tavallista paremmiksi muotoilla. Tuotteet sisältävät kookosvettä sekä -öljyä. Ja tuoksu on tosissaan parasta näissä jos vaan kookoksesta tykkää ;)

P6090014.ORF

Natura Siberica on minulla outo merkki ja nyt pääsin tutustumaan aktiivihiiltä sisältävään miselliveteen! Tuote on saatu pr-näytteenä. Aktiivihiili on mustana mönjänä pullon pohjalla joten pulloa pitää ravistaa ennen käyttöä. Misellivesi puhdistaa, virkistää ja kosteuttaa sopien myös silmämeikin poistoon. On hyvin tehokasta ja meikinjäämät lähtevät tällä todella hyvin pois. Kuivattaa hieman pintakuivaa ihoani mutta on kyllä yksi tehokkaimmista misellivesistä, mitä olen kokeillut ;)

Muutenkin mustat jutut kiinnostelee nyt, olen hamstrannut enemmänkin Garnierin mustia kangasnaamioita kun näitä saa ihan kaupasta. Mustaa levää, aktiivihiiltä, LHA:ta ja hyaluronihappoa sisältävä naamio kutistaa ihokuokosia ja kosteuttaa ihoa. Kangasnaamiot on kyllä ihan parhaita, pitää ihan patistaa itseään käyttämään perinteisiäkin naamioita :)

P7140073.ORF

Essie Speed Setter pikakuivattaja yllätti minut tosi positiivisesti! Olen aina rakastanut Essien kynsilakkoja koska ne pysyvät muita paremmin. Essieltä olen aiemmin käyttänyt monta pulloa Gel Setteriä joten nyt halusin kokeilla välillä muutakin. Olen ostanut tätä itse sekä saanut pr-näytteenä. Jos siis toivot lakkauksesi kuivuvan hyvin nopeasti, Essien pikakuivattaja lupaa tehdä sen alle minuutissa. Jättää kynnet korean kiiltäviksi! 

Oliko tuttuja tai kiinnostavia suosikkeja?

13 kommenttia:

  1. Kookostuotteet on ihan ykköslemppareita nyt kesällä, mutta noita Ogx -merkkisiä tuotteita en ole vielä ehtinyt kokeilla. Kiitos "muistutuksesta";)

    VastaaPoista
  2. Kookosshampoo ja hoitoaine vaikuttaa tosi kivoilta, mitä olen niillä nyt muutaman kerran ehtinyt pesemään. :)

    VastaaPoista
  3. Ogx kookosta on pitänyt ostaa, sitä milk versiota. Natura siberican volume shampoo ja hoitis on todella hyviä. Samoin päivävoide ja sy voide.

    Oon miettinytkin miten kotonas pärjäät 😁 näillä helteillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko sun asunnolla kuuma? Tässä ei saa ikkunoita auki koska kissat ja ei ole tuuletushakoja. Makkarissa ja olkkarissa tuulettimet, olkkarissa vielä ilmastointikone. Silti valuu hiki norona ja kohta on lähdettävä ulos kun ei pysty olemaan...ja ainakin viikko vielä tälläisiä kelejä :///

      Poista
    2. Ei ole, ei vaan passaa koko päiväksi jättää parvekkeen ovea auki kun kuuma ilma jää yöksi pyörimään.
      Koiratkin nukkuu peiton alla 😁

      Poista
  4. Mä oon myös meinannut ostaa noita kookosshampoota ja hoitista, nyt voin huoletta ostaa kun kehuit :)

    VastaaPoista
  5. Oon piheyden multihuipentuma parfyymien suhteen joten toi hajuvesi rupesi kiinnostamaan :D Tuttuja itsellekin nuo ogx kookos hiustenhoitotuotteet ja oon tykännyt niistä itsekkin!

    VastaaPoista
  6. Aktiivihiiltä sisältä misellivesi oli näistä jännimmän kuuloinen. Oma lempparini on tähän mennessä heinäkuuta ollut Kocostarin silmänaluslaput jääkaapissa viilennettyinä. Aamulla on kiva laittaa sellaiset silmien alle ja ylle sen jälkeen, niin virkistyy. :D
    Sain vihdoinkin lakattua CC:n holo crushilla. Pikaisesti katsottuna näyttää upealta auringossa. :)
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on nyt kynsillä CC Halo Hues, just äsken ihastelin aurinonvalossa :)

      Poista

Kiitos kommentista <3