keskiviikko 21. kesäkuuta 2017

Hehku kuin Hollywoodtähti - alle viidellä eurolla!

Sheet Mask eli ohut kangasnaamio on tämän hetken hitti. Julkkikset jakavat kilpaa Instagramissa kuvia kauneuskikastaan ennen juhlia. Näitä naamio kasvoilla-kuvia me kauneusbloggarit ollaan kyllä jaettu jo vuosia ;)
Tällä halvalla ja helpolla kikalla saat ihosi juhlakuntoon helposti. Tuloksena hehkuva ja kuulaampi iho! Sheet Mask on pakattu täyteen ihoa hoitavia ainesosia eli naamiota ja seerumia. Kangas estää naamion haihtumisen iholta joten aineet imeytyvät ihoon paremmin.

sheet mask

Olen käyttänyt kangasnaamioita kymmenisen vuotta ja minusta ne ovat parasta itsensä hemmottelua mitä tiedän! Millään muulla konstilla ei saa yhtä pehmeää, kimmoisaa ja tervettä ihoa. Kuorin ihoni ensin ja sitten laitan kangasnaamion. Tämä kuuluu illan hemmotteluhetkeen koska loput naamiot hieron kaulalle ja rippeet saavat vaikuttaa yön yli. Myös silmänympärysten kutina häviää kun niille hieroo kangasnaamion loppuja.

Reipinola kangasnaamio

Sain Kauneutta.com-verkkokaupasta testiin erilaisia kangasnaamioita. Aiemmin olen kirjoitellut Mitomon naamioista ja nyt testaan Reipinolaa sekä uudempia Mitomon naamioita.

Mitomo sheet mask

Mitomon naamioissa saa rahoilleen vastinetta. Kotona tehty kasvohoito 30 minuutissa. Mulle nämä on sitä omaa aikaa ja rentoutumista. Ei monimutkaisia rutiineita vaan kangasnaamio kasvoille ja rentoutumaan.

Vaikuttavina aineina näissä uudemmissa naamioissa mm. hyaluronihappo ja kollageeni. Naamiossa on tavaraa runsaasti ja tuntuu kurjalta heittää käytetty naamio pois. Hieron kyllä loput aina kaulalle. Yleensä en laita kangasnaamion käytön jälkeen iholle enää mitään koska iho tuntuu ihanan viileältä eikä tunnu tarvitsevan enää kosteutta. Mitomon ja Reipinolan naamioita voikin suositella ihan kaikille ihotyypeille!

Ihan eniten niistä toki nauttii kuivuuteen taipuvainen iho. Käytän kangasnaamioita ympäri vuoden, aina silloin tällöin kun iho tuntuu niitä tarvitsevan. Käytän aina ennen nukkumaanmenoa enkä voisi laittaa näiden jälkeen enää meikkiä. En kyllä käykään missään Hollywood-juhlissa ;)

Mitomo sheet mask

Kangasnaamioita voit ostaa Kauneutta.comista. Naamioita on erilaisia, hinnat alkaen 1,40 e. Voit maksaa mm. Klarnan laskulla ja postikulut ovat ilmaiset yli 40 e ostoista. Muutoinkaan ne eivät ole pahat, 3,90 e tilauksesta riippumatta. Eikä tilausta tarvitse odotella montaa päivää, mulle on aina postitettu päivässä. 

Oletko sinä hurahtanut kangasnaamioihin? Millä merkillä parhaat, hauskimmat ja edullisimmat?

Naamiot saatu blogin kautta.

24 kommenttia:

  1. Enpäs ole hurahtanut vielä..
    Näin noita samoja naamioita k marketissa! Täytyykin ostaa joku kerta. Oon kokeillu ainoastaan Baborin silmänympärysnaamioita. Ne oli aikas ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ollakin, sehän ois mahtavaa jos näitä saa ihan kaupasta :)

      Poista
  2. Mä en ole hurahtanut kangasnaamioihin. Käytän niitä silloin tällöin, mutta en säännöllisesti. Vaikutukset on yleensä ihan hyviä, mutta se märkä ja niljakas tunne kasvoille ei ole mun juttu, vaikka se onkin murheista pienin;) Vaikutusaikakin on liian pitkä mulle (30 min.) olla vaan paikoillaan "rentoutumassa" märkä naamio kasvoilla, niinpä kangasnaamiohetken käytän pyykkien viikkaamiseen tai silittämiseen yms. "tuottavaan" hommaan;) Paras käyttämäni naamio on Skin Republicin Q10 + Caviar -naamio. Se on aika hintava, jotain 6 euron luokkaa, mutta hyvä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytin eilen sen Bettessä tulleen 13 euron naamion. Se on kyllä hintavin jota minä olen käyttänyt. Minä yleensä katson telkkaria ja räplään puhelinta. On kyllä oltava ihan liikkumatta koska mulla on tunne että se niljakas sitten liikkuu pitkin naamaa ;D

      Poista
  3. Kangasnaamiot ovat kyllä ehdottomasti IN ja niitä pitää aina jokunen kaapista löytyä - pitääkin varmaan kohta jemmoja taas täydennellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kangasnaamiot on parhautta :) kiva kun ei tarvitse pestä pois eikä nämä sottaa vessaa.

      Poista
  4. En ole koskaan kokeillut näitä sheet maskeja! Varmaankin pääosin siksi että en koe tarvitsevani kosteuttavaa naamiota, yleensä suosin puhdistavia ja kuorivia. Ehkä joskus vielä testaan, talvella iho saattaa olla kuivempi :)

    VastaaPoista
  5. Itse tilaan näitä ebaysta ja useampi tullut jo käytettyä. Niissä on kyllä sitä litkua ihan mahoton määrä ja olenkin purkittanut loput tyhjään lushin näyte-purkkiin ja sieltä sitten seuraavina päivinä laittanut esim silmien alle jos on väsyneen näköistä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä idea :) jos jaksaa toteuttaa, itsellä varmaan jäisi :P

      Poista
  6. Ensimmäistä kuvaa kun pikaisesti katsoin, tuli mieleen että mikäs muumio siellä on jostain museon näyttelystä? Ai ei, se onkin naamio! :D
    En ole koskaan kokeillut tällaisia maskeja, laitetaan harkintaan!

    VastaaPoista
  7. Siis mä en tajua,mun iho ei vaan tykkää yhtää sheet maskeista :| Näinköhän ois atooppisen ihon oikku,se ei tunnu tykkäävän yhtään märkänä hautomisesta.

    VastaaPoista
  8. Mulla on kasa Tony Molyja kokeilematta. Juhannuksena pääsis saunaan niin voisi sen jälkeen laittaa 😊

    VastaaPoista
  9. Kangasnaamiot on niin parhaita! Ja just se, että saa olla sen puoli tuntia ihan vaan tekemättä mitään on parasta rentoutusta :) Pitäisikin tilata ebaystä isompi satsi jemmaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilasin niitä Innisfreen naamioita mutten vielä kerennyt testata :)

      Poista
  10. Hauskan näköisiä paketteja! Mä ennen käytin tosi paljon kangasnaamioita, nykyään mä oon siirtynyt enemmän maskingiin koska mun iho on osittain rasvainen ja osittain kuiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja minä en ole maskingia edes kokeillut ;D nämä kyllä auttavat myös rasvaisuuteen, iho voi paremmin kun on tasapainoisempi. Mullakin on rasvoittuva t-alue joka kyllä välillä kiristää kuivuuttaan ;)

      Poista
  11. Noita reipinola naamioita oon nähny täälläki sekatavarakaupassa vois testata
    jotain kaappien kätköissä onkin ehkä lomalla aikaa enempi käyttää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ollakin, mä en ole nyt käynyt Tokmannilla tai Puuilossa niin en ole nähnyt :)

      Poista
    2. Joo en tiiä onko niissä mut meil on täällä sellanen saiturinpörssi

      Poista

Kiitos kommentista <3