perjantai 25. syyskuuta 2015

Syntisen punaista ja mehukasta

Minulla on kyllä ihan syntinen olo. Saako tunnustaa syntini? Se on sellainen että miksi minä en ole käyttänyt Stroll -lakkaani vuosikausiin? Nimittäin se on todella herkullinen tapaus!

China Glazen Stroll Retro Diva kokoelmasta. Näköjään olen viimeksi käyttänyt tätä lakkaa vuonna 2010 *köh köh*...aika noloa! Onneksi hyvät lakat eivät mene miksikään kun sekoittelee ja tarkkailee lakkojaan. Osa tuoreemmistakin lakoista on kovia erottumaan esim. Essien kromilakat viime vuodelta.


P9070150.ORF

Nyt syksyn tullen Stroll sattui tarttumaan lakkalaatikosta käteen. Se on todella upea lakka, ensmmäisiä jellyjäni. Peittää kahdella kerroksella. Lakan väri on ihana tumma punainen kauniilla glitterillä. Upea ihastelu lakka eikä muuten vaatisi kauheita koristeluja osakseen.


P9070154.ORF

Minulla on ollut jo jonkin aikaa vähän ankeaa koristelurintamalla. Kun en keksi mitään! Tai jos keksin niin minulla ei ole aikaa toteuttaa sitä. Mulla ei periaatteessa ikinä ole rauhaa lakata kynsiä vaan vuosien mittaan olen kehittänyt sujuvan taidon lakata kaiken kotipuuhan ohella. Sanni kauhisteli sitä että kuivatan kynsilakkoja saunassa...joo ihan hyvin kerrosten välissä. Kun se lakkaus kuitenkin kestää parisen tuntia enkä jaksa iltamyöhään lakata. Mulla menee sitten yöunet jos jään nyhräämään tai kuvaamaan kynsiä. Lakkaan yleensä aina iltapäivällä tai alkuillasta.


P9070134.ORF

Palatakseni koristeluköyhyyteen. Tuntuu että nykyään vaan siirtokuvia ja niittejä. Tai leimausta yhteen-kahteen kynteen. Mulla ei ole hyviä leimauslaattoja ja tuntuu oudolta leimata joka kynnelle jotain. Onko teille tuttua tuo että ei ole mitään hyviä laattoja ja aina himoatte jotain uusia?
Päätin kuitenkin tänään että nyt jotain muutakin koristelua kehiin! Foliointi on helppoa ja nopeaa, sitä yhteen kynteen. Toiseen halusin rakentaa erilaisista niiteistä ja timanteista tuollaisen hauskan kuvion.
Sain joskus Cesarista tuon kiekon missä on noita isoja pylpyrä helmiä mutta se pyöri ja pyöri enkä keksinyt niillä mitään. Nyt olen alkanut niitä käyttää ja kivojahan ne ovat! Tuo punainen helmi on tosi seksy :D laitoin kaveriksi kultaisia kolmioniittejä ( niitä ärsyttäviä ) ja kultaisia niittejä sekä kultaisia timantteja.


P9070123.ORF

Erilaiset koristeluhyrrät / CesarsShop, saatu

20 kommenttia:

  1. Heh, erittäin tuttua tuo, että vaikka on n. 300 laattaa, yhtään kivaa sieltä ei löydy. :D Kynsimasista on selvästi havaittavissa ainakin itsellä, mutta jospa se taas tästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä se tästä. Uusia koristeita ja lakkoja on vaikka millä mitalla mutta tytöllä ei muka ole mitä käyttää. Höh :D

      Poista
  2. Voin hyvin kuvitella että sulla joskus loppuu ideat kun itsellä niitä ei ole ollenkaan ;)
    Toi iso punainen helmi on hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nitä ideoita saa onneksi blogeista ja Instasta ihan loputtomasti :)

      Poista
  3. Siis mielettömyys sentään! Vai et keksi koristeluita. Toi folio sopii kuin nenunpäähän tähän lakkaan ja mä en edes aio aloittaa keskustelua tuosta nimettömästä! Mulla on kanssa noita hassuja helmijuttuja enkä osaa käyttää niitä. Saako matkia tätä koristelua, saako? Aivan upea lakka ja mahtikoristelut. Hyvä sinä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti saa matkia, ihan kuin minä matkin sinua :) kiva kun tykkäät, vaikka aika yksinkertaiset nämä sillee mutta Stroll on ihan supernätti lakka :)

      Poista
  4. Oi miten kaunis lakka ♡ Mulla on tällä hetkellä sama ongelma, etten keksi mitään koristeluita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin tursuaa kaappi koristeita, uusia avasin just postin kuoresta ja uudet Picture Polish lakat nököttää pöydällä. En tiedä, liekkö tuo kynsisalonkini remontti nyt mikä tökkii, kaikki on sekaisin ja ei halua mennä sinne keskelle...

      Poista
  5. Onpa upea ja herkullinen lakka! Koristelut tosi hyvät.

    VastaaPoista
  6. No on se sexy =D Upea lakka , vaikkei ole mieleen jäänyt.
    Mulla on liikaa ideoita ja liian vähän päiviä niitä toteuttaa ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joskus on tätä ilmassa. Toisaalta on ideaa mutta joku tökkii. Joskus taas haluaa koristella ihan koko ajan!

      Poista
  7. On kyl tosi mehukas lakka! ihana toi nimetön♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mehukas on niin oikea sana kuvaamaan tätä. Kiitos :)

      Poista
  8. Upeaa! Siis kertakaikkisen mahtava lakkaus, ja tuo lakkakin on niin herkullinen ♥♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3