torstai 25. kesäkuuta 2015

Inspiroituneena bloggaajasta II

Minulla oli välillä kausia että ei huvittanut meikata eikä mulla ollut mitään hyviä meikkejä. Käytin aika paljon ruskeita tai jotain tuttua ja turvallista. Mutta sitten se inspis aina iskee, yleisesti jostain blogista :) tämän matkin Mallelta ;) eli vihreää ja pinkkiä. Tuttu väriyhdistelmä mutta olen aina käyttänyt pinkkiä ja limeä...laitetaan nyt kunnon vihreää!


P6190025.ORF

P6190060.ORF

Ihan paras mattavihreä 331 löytyy Inglotilta. Myös lime 41 löytyy samasta Inglotin paletista. Mattapinkki L´oreal HiP Brazen duosta. Meikin pohjustin MUFE Eye Primerillä ja MACin Pharaoh sävyisellä Paint Potilla. Kulmissa Dermosilin kulmakynä ja MUS kulmapaletti. Rajaus Lumene Blueberry eyeliner ja ripsivärinä Yves Rocherin Sexy Pulp.


P6190066.ORF

P6190061.ORF

Huulilla pitkästä aikaa huulipunaa! Olen ollut kiiltotyttöjä sekä käytin tässä kesän kynnyksellä paljon erilaisia huulipunapuna/kiiltokyniä. Nyt tämä silmämeikki kaipasi ihan vaaleanpunaista matta huulipunaa. Meikistä tuli sopivan karkkinen mutta silti se ei ollut liikaa. Huulipunani on Zuiin Butterscocth. Lisää Zuiin huulipunia löydät tämän Biodellyn mainoslinkin takaa.


P6190049.ORF


Millainen on sinut kesäinen karkkimeikkisi? Silmät ja huulet vai pelkästään jompikumpi?

22 kommenttia:

  1. Hihii :). Katoin eka nopeasti, että näyttääpä tutulta. On ne vaan mageet värit ja sopii hyvin sulle. Toi Inglotin paletti näyttää jotenkin liiankin kauniilta värikirjolta. Onneksi mä en ole vielä hurahtanut noihin :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :) oma meikkikö täällä :) onneksi täällä ei ole Inglotia...hurahtaisin liikaa. Ne vaan on niin hyviä ;)

      Poista
  2. Toi huulipuna on ihana <3__<3
    Hmm... uskaltaisko kurkata googlests että missä se inglot on hesassa, kun sinne huomenna oon menossa. Ainaskon cesarsiin pitää tehdä vierailu. Kenties mukaan tarttuu ensimmäinen leimauslaatta. ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä tulee mattahimo ja tämä puna on hyvä kun se sopii melko moneen eri meikkiin ;) MoYoun laatat on ihania ja Konadit tottakai. Ja kaikki ihanat kynsilakat..vai onko parempi etten luettele enempää :D jossain se Inglot on, itseasiassa en tiedä ja pitäisi itsekin googlettaa. Kivaa ostosreissua :)

      Poista
  3. Hieno meikki! Mäkin tykkään valtavasti Inglotin mattaväreistä. Pitäis kaivaa Brasilia-paletti taas esille. Nyt olisi aika...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun parhaat mattavärit kyllä on Inglotilta, edes MAC ei tee näin tasalaatuisia värejä :)

      Poista
  4. Ihana! Mä olen tykännyt pinkin ja vihreän yhdistelmästä ikuisuuden, se vaan on ihana! Käytän yleensä aina jotain viileää vihreää, se vaan tottumuksesta aina tarttuu kätösiin. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mulla on juminut lilaan ja pinkkiin tai violettiin...onhan tästäkin monta eri mahdollisuutta, kaikki ihania :)

      Poista
  5. Tuo huulipuna on ihana! Itse tykkään tehä vähän neutraalimpia silmämeikkejä ja piristää ilmettä huulipunalla/-kiillolla (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neutraalit silmät ja vähän värikkäämmät huulet toimivat aina :) itselle iskee syksyllä sitten se innostus tummiin tai punaisiin huuliin :)

      Poista
  6. Kiva meikki! Mun vakionaamaan kuuluu winged eyeliner vaihtelevan kombon seurana. Useimpina päivinä mulla on melko vahva silmämeikki, mutta huulipunia käytän hyvin satunnaisesti - huulirasvoja sitten sävyllisinä ja sävyttöminä senkin edestä. :D
    -Taija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) huulirasva on hyvä seuralainen vahvalle silmämeikillä. Juuri vaikka sävytetyt Baby Lipsit :) etenkin neonit nyt kesällä <3

      Poista
  7. Upeeta! Inglotin paletti on herkku!

    VastaaPoista
  8. Ihania värejä. Ja voi tuota sun Inglot-palettia. Mä en varmaan ois osannu olla laittamatta johonkin kohtaan tuota tuon paletin violettia, se on niin herkullisen näköinen noiden vihreiden vieressä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokosin tämän paletin sillä perusteella että sillä saa monia erilaisia herkkumeikkejä. Tosi hyvä kokonaisuus on ollut :)

      Poista

Kiitos kommentista <3