keskiviikko 16. lokakuuta 2024

Yllättävän hyvä - Catrice Invisible Cover Foundation

**Mainoslinkki

No joo enpä kyllä voinut vastustaa kiusausta ostaa tätä testiin ;) ensin olin että joo haluan tuon, sitten olin että ei ole tarpeeksi peittävä. Kokeiltuani olin että wau että tämähän vetää vertoja jopa EL DW:lle...ehkä. Tässä siis ajatuksia Catricen syksyn uutuudesta Invisible Cover meikkivoiteesta.

True Skin jää pois joten hamstratkaa hyvät ihmiset...toivottavasti HD Liquid ei jää pois, pitää ehkä hamstrata itse sitä varmuuden vuoksi. Tätä löytyy 40 eri sävyä, laaja valikoima **Lykolla. Itse ostin tämän Halpa-Hallista. Oli jopa huikeat 4 sävyä, tämä vaalein viileä neutraali 017N, seuraava punapohjainen joka ei sopinut mulle. Sitten tumma ja vielä sitten niin tumma että sopii tummalle ihonsävylle. Sitä ihmettelen että miksi noin huonot sävyt, ei täällä pienessä ylä-savolaisessa kaupungissa asu tummaihoisia ihmisiä kovin montaa. Ja turha vetää rasistikorttia esiin, toteanpahan vaan että olisi ollut 4 vaaleaa/medium sävyä. 

Tämä maksoi muistaakseni n.8,60 e josta olin järkyttynyt. HD Liquid oli ennen 5,99 e, eikö tuo nyt ole 9 e luokkaa. Ei kaada taloutta edelleenkään mutta ei nämä mitään halpameikkejä tavallaan enää ole. 

Invisible Cover on luonnollisen matta, kerrostettava ja tuntuu iholla miellyttävältä jopa 16 tuntia hyaluronihapon ja aloe veran ansiosta. 017N sävy on neutraalin kultainen pohjasävy. Paras vaihtoehto mulle mitä oli, tähän hetkeen tämä ei ole täydellinen vaan vähän liian vaalea ja saa näyttämään väsyneeltä. Talvella varmasti parempi. Haluaisin tästä toisen hieman tummemman sävyn. Vertailin ja swatchasin HD Liquid suosikkisävyni kanssa ( 010 Light Beige ) niin tämä oli selkeästi keltapohjainen siihen verrattuna eikä keltapohjainen ole mun juttu.

Tämä meikkivoide tuoksuu hieman jännältä. Pumppu on sellainen mikä menee helposti rikki joten varovaisuutta sen kanssa. Lasipullo on ihanan jämäkkä eikä mennyt rikki, vaikka tämän kanssa oli riehuttu mun työpäivän aikana. Meikkivoidesiveltimellä tämä levittyy hiukan jähmeästi, meikkimunalla paljon parempi! Miellyttävämpi, kosteuttavampi ja kerrostettava. Kuivalle iholle en lähde tätä meikkivoidetta edes suosittelemaan. Peittää, on matta ja pysyy jopa puoleen työpäivään siistinä iholla. Minulle paljon parempi kuin True Skin joka on kosteampi, heleämpi. HD Liquid on taas astetta järeämpää tavaraa kuin tämä. 

Olin tosi yllättynyt että kestipä tämä pitkään mattana! Tosi hyvä ja siisti pohja irtopuuterilla puuteroituna, siveltimellä vieläpä joka näyttää hyvältä mutta ei välttämättä kestä. Kivipuuterilla ja tällä tuli ehkä turhan paksu pohja joka rupesi elämään päivän aikana, mutta se johtui siitä puuterista. En tiedä kelle suosittelisin, ehkäpä sekaihoiselle joka tykkää matasta meikkipohjasta. Minulle tämä ei noussut ihan ykkösuosikiksi, mutta tämä yllätti sillä että se oli oikeasti matta ja pysyvä. Koska sävy ei ole nyt ihan täydellinen, meikki on näyttänyt vähän oudolta joten luulen pitäväni tästä enemmän talvella.

Jos pidät Catrice HD Liquid ja Estee Lauder Double Wearista, pidät myös tästä. Jos sinulla on rasvainen tai sekaiho, tämä on sinulle, muille en suosittele. Hyvä ja edullinen yllättäjä. **Lykolta löytyy, kuten myös muut essence ja Catrice uutuudet, sekä poistuvia kuten True Skinia jos haluat hamstrata varastoon.

Joko olet testannut tätä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3