sunnuntai 11. kesäkuuta 2023

ABC: L niinkuin Lolanthe

Jatkamme ABC -haastetta L -kirjaimella. Valitsin jo lakat valmiiksi seuraaviin kirjaimiin niin ei tartte sitten miettiä :) 

Oli niin kaunis aurinkoinen päivä että valinta oli selkeä; NCLA hololakka Lolanthe. Mulla oli muutama muukin ehdokas L -lakaksi mutta päädyin tähän. Lolanthe on tosi kaunis punapohjainen violetti hologrammilakka.

NCLA holoilla on todella helppo ja nopea lakata kun ne peittävät kahdella kerroksella, ja kuivuvat niin äkkiä. Harmi kun näitä ei ole vuosiin enää valmistettu uusia sävyjä :( onneksi mulla on näitä olemassa. Ikävä sekin että NCLA huuma hiipui suomessa, mä tykkään tosi paljon merkin lakoista. Ihanan värisiä, hyvälaatuisia ja pullo on hieno. Laatulakkoja! 

Oli myös kamera mukana kun olin Nurmeksessa joten vaihteeksi kamerakuvia. Kynnet muuten hujahtivat kasvaa mutta en enää pidä siitä neliön mallista, minusta se on hauraampi minulla ja tämä mantelia tavoitteleva on kivempi, ja antaa jotenkin anteeksi pituudessa. Näyttävät pidemmiltä lyhyydestä huolimatta?

Mitä tykkäät Lolanthesta?


6 kommenttia:

  1. aivan ihana! Jahka kynnet tulevat hiukan parempaan kuntoon, niin otan kesäksi hololakat käyttöön taas. Ilahduttavat varsinkin aurinkoisella säällä .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ilahduttavat, ovat kyllä ihan mun lemppareita <3

      Poista
  2. Kaunis holo-lakka :) Mua aina näissä kauhistuttaa jos poispyyhkiessä vanu tarttuu glittereihin :D jaksan aika laiskasti käyttää juuri nyt sellaisia jotka on työläs poistaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä NCLA holot on onneksi helppoja, näissä ei ole glitteriä :) en yleensä käytä edes mitään hirmu glittereitä kun en jaksa sitä poistamista...

      Poista
  3. Tykkään näistä NCLA:n hololakoista. Taidanpa lakata huomiseksi sellaisella. Kiitos vinkistä. ;)
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3