sunnuntai 2. lokakuuta 2022

Syyskuun loppuneet tuotteet

Se olisi syyskuu taputeltu ja aika ruotia kuukauden tyhjät purkit. Olen ottanut työn alle käyttää noita kaikenlaisia sampleja ja näytepussukoita pois, niitä kun on kertynyt ihan meikkipussillinen. Ja jos niitä ei ota asiakseen käyttää pois, ne vaan unohtuu ja lojuu jossain. Lisäksi odotin useamman meikkituotteen loppumisen mikä on aina erityisen mukavaa ;)


Ihonhoito


Aiva The Oil
En kyllä sitten lopulta tykännyt tästä. Tämä ei toiminut meikinpoistossa joten läträsin tämän suihkussa loppuun. Elämä on liian lyhyt huonojen tuotteiden kanssa vehtailuun....1/5

Cattier Purifying Cleansing Gel
Ehkä sopivampi nuorelle iholle, minun makuuni hiukan saippuainen, voimakkaan tuoksuinen eikä sovi oikein meikinpoistoon. 2/5

Elemis Dynamic Resurfacing Facial Wash
Ei mun juttu, tuoksui omituiselle ja silmät ärsyyntyivät tästä. Muutoin olen kyllä Elemiksestä tykännyt. 1/5

BFF Purifying Cleanser
Oikein maino geeliputsari toiseksi putsariksi. Vaikka syksy on tullut ja ihon pitäisi olla kuivempi, niin tuotteeni taitavat olla kohdillaan koska tämä ei kuivattanut yhtään enkä ole yhtään kokenut kuivuuden tunnetta iholla. 5/5

The Body Shop Vitamin E Moisture Cream
En voinut käyttää yövoiteena kun laittoi silmät rähmimään. Mikä ainesosa lie ollutkaan...oli siis aika täyteläistä, toimi kyllä meikin alla ja kaulavoiteena myös. Tuoksu oli ehkä perinteisen voimakas eikä muutoinkaan sellainen jota haluaisin ostaa lisää. Taisin saada tämän joskus joulukalenterista. Vitamin E-sarjan kasvovesi/hoitonestettä haluaisin kyllä kokeilla. 3/5

Espa Clean & Green Detox Mask
IHANA! Rakastin tätä! Ihanan pehmeä savinaamio joka ei kuivunut kasvoille. Teki ihosta sileän ja pehmeän, oli todella miellyttävä käyttää ja jotenkin vaan niin hyvä! 5/5


Garnier Micellar Cleansing Pads
Nämä uudistuivat biohajoaviksi ja siksi olivat hetken poissa kaupoista. Nyt niitä saa, onneksi, ovat suosikkejani! Riittävän kosteita ja poistavat jopa kevyen meikin sekä pitävät meikkisiveltimen siistimpinä ja pesuvälin pidempänä, näihin kuin aina siveltimen pyöräyttää meikkaamisen jälkeen. 5/5

Frudia Vitality Cactus Squeeze Mask
Raikas tuoksu, muutoinkin kiva perusnaamio. Istui hyvin ja seerumia oli tarpeeksi. Voisin ostaa näitä uudelleen. 5/5

Eyenlip Hyaluronic Acid Sheet Mask
Tästä pidän kovasti, ostan aina uudelleen. 5/5

Eyenlip Snail Sheet Mask
Tää on kyllä ihana ja ihosta tulee todella pehmeä! Suosikkejani, ostan aina Prismasta :) 5/5

Eyenlip Pumpkin Superfood Mask
Voisin käyttää näitäkin uudelleen, ihan mainioita. Ehkä vähän kuivempia kuin nuo^^ mutta toimivat kyllä. 4/5

Lumene Nordic-C Glow Boost Essence
Tiedän kyllä paljon parempiakin hyaluroniseerumeita, käytin tämän kaulalle kun ei kykene kasvoille. Olen joskus tätä kyllä käyttänyt ja ostanut mutta nykyään viisaampi incien suhteen. 1/5

Evolve Hyaluronic Serum 200
Ihan ok, ei herättänyt suurempia tuntemuksia. 1/5

CeraVe Hydrating Cream-To-Foam Cleanser
En tykännyt, pistävä tuoksu eikä toiminut meikinpoistossa. 1/5

Holika Holika Less On Skin Toner
Herkän ihon kasvovesi, kivan tuntuinen. Kasvovesi/hoitoneste on itselle tärkeimpiä ja sopivampia tuotteita ihonhoidossa, en osaisi luopua. 5/5

Tony Moly The Chok Chok Green Tea Watery Cream
Miellyttävä vihreää teetä sisältävä kevyempi voide. Hyvä meikin alle, loistava koostumus. 5/5

Tony Moly Moisture Boost Gel Day Cream
En huomannut että tässä on propanediol toisena, aamulla sitten kirveli silmiä ja vuosivat vettä. Melko kevyt voide oli muutoikin...2/5

Tony Moly Propolis Tower Barrier Rebalancing Emulsion 
Tiesin inciä katsomattakin että tässä on propanediolia, oli sen verran ärtyneet silmät aamulla. Aika monessa Tony Molyn tuotteessa on joten en ole sarjasta enempää innostunut. Muutoin ihan kivan tuntuista iholla. 2/5

Versace Yellow Diamond edt
Ei ollu mun tuoksu, kukkainen, hedelmäinen, puinen mutta itsestä vaan vähän pistävä. 1/5

Clean Fresh Laundry edp
Cleanin tuoksuista olen vuosien mittaan kuullut mutta en ole ikinä kokeillut. Nytpä tuli kokeiltua miltä puhtaan pyykin tuoksuinen hajuvesi tuoksuu :DD no, jännältä! Ei paha mutta ei sellainen tuoksu jota ostaisin. Tutkin sen verran että Cleanilla on sitrustuoksukin, voisin ehkä käydä nuuhkimassa Kicksissä ja harkita hankkivani. Joku sitrustuoksu olisi nimittäin kiva :) 4/5

O`Keeffe´s Lip Repair & Protect
Tämä on kyllä hyvä ja auttanut huuliongelmien kanssa. Miinusta vähän että tämä puikko murtuilee huuliin laittaessa ja lähtee sellaisia valkeita palleroita...5/5

Cailap Konjac Sponge
Edullinen ja kesti pitkään käytössä kunnes meni rikki, eikä puhdistu enää siistiksi. Käytän konjacsientä päivittäin, ihosta tulee kirkkaampi ja tasaisempi. 5/5

Hiukset


eCooking Repair Shampoo
Ihan kiva tuoksu ja pesi hyvin. Mutta olen käyttänyt parempiakin enkä voi sanoa että tämä nyt erityisesti kosteutti...2/5

The Body Shop Banana Conditioner
Kerrassaan ihana tuoksu ja tuoksun takia tätä käytinkin, hoitotehot ei missään nimessä riitä mun tukalle. 3/5

Schwarzkopf Got2b Dry Shampoo
Oikein raikas, hyvä sitruksinen tuoksu. Mutta siihen se jäikin, tämä ei häivyttänyt sitä rasvaisuutta tukasta tai kohottanut tyveä...en siis ostaisi. Mutta tuoksulle 3/5

Beaver The Perfect Hair Oil
Oikein pätevä hiusöljy, ei lähmää, tahmaa ja tuoksuu kivalta. 5/5

Percy & Reed Wonder Balm Hair Primer
Viime vuoden LF kalenteri oli kyllä ihmeellinen kun siinä tuli monta hiusprimeria. En ymmärtänyt tätäkään eikä tuntunut tekevän mun tukalle mitään, kovat oli odotukset kun tätä mulle kehuttiin. Tai sitten en vaan osannut käyttää...2/5

Four Reasons Sensitive Moisture shampoo + hoitoaine
Hajusteeton, herkän hiuspohjan tuotesarja. Sisältää avokadoöljyä. Ei kuitenkaan riittänyt mulle alkuunkaan, lisäksi näissä sampleissa oli liian vähän tavaraa, tukka jäi takkuun ja hankalaksi selvitellä.  1/5

Meikit


Pixi Makeup Fixing Mist
Herrajumala kun tämä kesti monta vuotta :DD varmaan 3-4...en siis hirmu usein käytä mattaavaa suihketta enkä arkisin tuhlaa näitä. Mutta ihan hyvä kun loppui, talvea kohti voisin ottaa jonkun kosteuttavan suihkeen käyttöön. Tälle 5/5, mattasi ja pidensi meikin kestoa. Mutta talvella vähän kuivattava jos koko ajan käytti.

Elizabeth Mott Thank Me Later Eyeshadow Primer
Oikein hyvä, ei mitään moitittavaa. Ei pettänyt kertaakaan ja koostumus oli miellyttävä mummoluomilla. 5/5

Rimmel Stay Matte kivipuuteri
Luulis että tämä olisi liian paksua ja kuivattavaa mulle nykypäivänä vaan ei. Tykkään tästä kun pitää ihon kiiltelyä kurissa edes jonkun verran. Silmien alle en kyllä levitä ja muutenkin laitan siveltimellä, nuorempana näitä lätkittiin vipalla. 5/5

Boho Neutraloija 06
On mun kyllä luovuttava tästäkin, siis onhan tää ollut monta vuotta käytössä. Tämä keltainen ei ole mulle niin hyvä kuin oranssi, tai ainakin nyt tuntuu että levittyy huonommin ja jää näkyviin. Mulla on tämä ja oranssi vielä jemmassa, käytän aina vähän fiiliksen mukaan. Bohon neutraloijista keltainen kirkastaa ja oranssi häivyttää tummuutta. Molemmat hyviä ja annan 5/5 ps. tästä syystä en oikein osta luonnonkosmetiikkaa koska en ennätä käyttää eikä tämäkään näytä kestävän vuosia avattuna. Ja siis käytän neutraloijaa joka päivä, ihan sairaan riittoisia!!

Joe Blasco  X-Lite Highlight
Huippulaadukas valoväri joka sopii tummien silmänalusten ja kuoppien pohjalle häivyttämään tummuutta pois. Ostin tämän joskus Oriolashopin poistomyynnistä päiväystuotteena ja jo jonkun aikaa olen miettinyt tästä luopumista, mutta en ole raaskinut! Tässä on koostumus selkeästi muuttunut ja ei levity enää kuten pitäisi. Voisin kyllä ostaa tämän joskus mutta niin että se on ainoana neutraloijana käytössä eikä ehtisi mennä pilalle, on kuitenkin todella riittoisa tuote ja kestää vuosia jokapäiväisessä käytössä. Hanki tämä jos sulla on peitettävää silmien alla tai silmäpusseista tulevat uurteet. 5/5

Kynnet

Essie Hard To Resist Nail Strengthener
Olette kovasti kyselleet kokemuksia näistä kynnenkovettajista mitä mulla on ollut testissä. Valitettavasti tästäkään ei pitkässä juoksussa ollut mitään apua, mun ongelma on liuskoittuminen ja tämä ei siihen auta. Ehkä tämän kanssa oli jokunen hyvä hetki mutta en ostaisi toiste. Harmi kun ei tunnu mistään olevan apua kynsiin :( kokeilut jatkuu.... 2/5

Ja oli kyllä viimeinen kuukausi kun ulkona enää kuvaan purkkeja...kylmä ja osa meinas lähtee tuulen mukaan :DD Oliko loppuneiden joukossa tuttuja tuotteita?

Ps. Olen päivittänyt Kosmetiikka joulukalenterit -postausta, joko olet hankkinut omasi?


20 kommenttia:

  1. Mulla on tuosta Essien kynnenvahvistajasta se ”pinkki” versio ja oon samaa mieltä sun kanssa. Surkea tuote. Lisäksi ”pinkki” = pimeässä lipaston laatikossa normaalissa huoneenlämmössä säilytetty tökötti on pari kuukautta avattuna oltuaan vaihtanut väriä pinkistä likaisen haalean oranssiksi. Jotta se siitä ”antaa kynnelle ihanaa sävyä” myyntilässytyksestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onpa kurjaa! Minuakin harmitti kun näin tästä mainokset ja ei se sitten tehnytkään mitään loppujen lopuksi. Jossain vaiheessa se vaikutti ihan hyvältä mutta sitten taas kynnet katkeili :(((

      Poista
  2. Mä käytän tuota Aivan The Oilia edelleen meikinpoistossa, mulle se on siihen kyllä sopinut, mutta jos ottais loput uihkuöljyks käyttöön niin loppuis nopeammin. Nyt meinaan löytyy jo paljon parempi kasvoöljy kaapista!
    Sait oikein ihanan kasan kaikkia maskeja, testereitä ja yhden kerran tuotteita käytettyä loppuun :) Pitäisi niin testata tuota Banana sarjaa myös TBS:ltä joskus kun tuoksu on niin hehkutettu.
    Upea määrä loppuneita! Mulla loppui minimaalisesti tuotteita, postausta sitten joskus ensviikon puolivälissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuollainen öljy kuluu tajuttoman hitaasti pois kun en käytä montaakaan kertaa viikossa. Suihkussa sai onneksi läträttyä pois. Kaikki banaanituotteet on ihania ja tästä se shampoo on parempi, ei tää hoitoaine riittänyt mulle alkuunkaan. Ei tämä hoitoaine purkkikaan riittänyt hirmu moneen kertaan kun piti lotrata ihan tosissaan, varmasti meni hukkaan suurin osa mutta ei vaan toiminut mun tukalla yhtään. Olis tiennyt jo etukäteen niin olis antanut tuon hoitsikan jollekin muulle :)

      Poista
  3. Sun loppuneiden määrät on aina ihan huimia<3 Kiva kuulla, että pidit tosta Elizabeth Mottin pohjustajasta, kun mulla odottelee se myös käyttöönottoa :) Pixin suihke kuulostaa tosi hyvältä kesäkäyttöön! Mulla loppui myös toi Elemiksen putsari ja mä pidin siitä tuoksusta. Tuotteena se oli myös ihan kelpo, muttei kuitenkaan niin ihmeellinen, että missään tapauksessa täydessä koossa ostaisin. Espan naamio oli huippuhyvä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Makuasioita aina, minusta se tuoksu oli vaan outo tai jotenkin erilainen mitä yleensä käytän ;) ja tuo pohjustaja oli kyllä tosi hyvä!

      Poista
  4. Aikamoinen määrä loppuneita. :D Tekisin itsekin näitä, mutten tajua säästää hylsyjä. Nyt kylläkin alkoi uusi kuukausi niin voisin yrittää.
    Minäkin kaipailisin hyvää kynnenkovettajaa. Itseasiassa minulta löytyy yksi, mutten ole käyttänyt kuin joitakin kertoja, pitäis ottaa tehokäyttöön niin näkis kunnolla miten toimii vai toimiiko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua kyllä kiinnostaa kuulla aina kaikenlaisista kovettajista, koko ajan etsin sitä täydellistä ;) joskus otin tavaksi kirjoittaa näistä loppuneista ja sitten se jäi tavaksi, tyhjä purkki menee aina samaan paperikassiin odottamaan postauksen kirjoittamista ;)

      Poista
  5. Paljon loppuneita ja eipä mitään samaa
    , kun mulla. Mullakin aika setti taas loppu ja uuden lokakuun kunniaksi jo neljä loppunutta. Edelleen mietin tätä purkkirallia, että miten sitä purkkimäärää vois vähentää. Oisko se niin, että uutta saa ostaa, kun on käyttänyt 5 vanhaa pois. 5x ihonhoito tuote ja saa katsella mitä tarvis tai säästää ostos myöhemmälle. Ja sama kroppatuotteiden kanssa jne.
    Meikit osiossa voisin laskee huulituotteet ja esim luomivärit omaksi. Täyttöpakkauksia ja palatuotteita kans voisi alkaa suosia. Ja noiden omien turhien tuotteiden kierrätystä pitää kans harrastaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin just että mun pitäis taas käydä luomivärit läpi kun on vanhoja...ja liikaa uusia joita ei ehdi käyttää! Purkkirallin suhteen ei ole ongelmaa, niitä tyhjenee hyvin vaikka uusia tulee. Mutta ne meikit...liikaa säästelen enkä raaski käyttää pois!

      Poista
  6. Sulla on taas hyvä läjä loppuneita, olen kade. 😄

    Mä olen samaa mieltä tosta Versacesta, se ei ole niin hyvä kuin se pinkki tai tummempi pullo. Jotenkin outo omaan nenään.

    Mä kyllä tykkään tosta Ceravesta, kevyen meikin saa pois, mut vahvempaan tarvii kyllä muita tuotteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan että sinä tykkäsit jostain Ceraven putsarista! Ja mulla on joku muu kuin tämä jemmassa, ehkä otan seuraavana käyttöön. Se misellivesi heiltä on niin hyvä :)

      Poista
  7. Huikea määrä loppuneita sinulla jälleen. Bohon neutraloija on tuttu. Se kyllä on riittoisa.
    Kynsistä tuli mieleen, että minulla kasvoi syyskuun puoliväliin saakka kynnet pitkinä ja hyvinä. Loppukuusta alkoivat vähän liuskoittua parista kynnestä niin lyhensin. Oli kyllä varmaan oma ennätys pitkään aikaan.
    Syyskuussa onneksi loppui muutama tuote. Taikan vartalovoide, se oli ihan hyvä, kun kuivui nopeasti. Laponien kasvovesi ja seerumi. Niissä oli pienet pakkauskoot. Novexpertin C-vitamiiniseerumi, joita ehdin kesän aikana käyttää kaksi kappaletta. Ostan uudelleen, jos siihen on mahdollisuus. Suosittelen. Novexpertin puhdistusvaahto, joka oli oikein hyvä. Lumenen väritön kulmageeli, ja uusi jo hankittu. Pari vanhaa mineraalimeikkipuuteria ja kynsilakkaa lähtivät myös pois.
    Hyvää alkanutta lokakuuta.
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saitko tehtyä karsintaa kynsilakoissa? Novexpertiä olen kokeillut mutta en pitänyt. Vaikka moni kyllä kehuu! Laponieta haluaisin testata mutta ei mun kannata ostaa luonnonkosmetiikkaa jemmaan, ellen oikeasti heti käyttäisi pois :)

      Poista
    2. Pientä karsintaa tein kynsilakoista. Testailen tällä hetkellä, ovatko lakat vielä käyttökelpoisia. Yli 5 vuotta vanhoja lakkoja löytyy paljon, mutta osa on pysynyt ihan hyvinä.
      Laponien omilla sivuilla on välillä hyviä tarjouksia, jos kiinnostaa kokeilla.
      t. TQ

      Poista
    3. Onneksi kynsilakat ei mene parissa vuodessa pilalle, ehtii hyvin käyttää suosikit pois :)

      Poista
  8. Mulla on pullo tuota Versacen tuoksua, enkä myöskään tykkää siitä. Muistuttaa vähän hyönteismyrkkyä tai pesuainetta.

    Jospa tuo O'Keeffe's on vaan vähän kuivunut? Merkin tuotteethan ovat aika hyviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on aiemminkin ollut tuo O`Keeffes`s ja se oli samanlainen että lähti niitä palluroita...en usko että se pahvi-/muovipakkauksessa voi kuivua :)

      Poista
  9. Kerran oon saanu kivipuuterin käytettyä, se tippui lattialle 😆
    Irtopuuteria menee paljon enemmän, vaikka en sellaista tietenkään mukanani kuljeta.
    Jostain syystä mulle vaan aina ilmestyy uusi kiinteä puuteri elätettäväksi 🤌🏻

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3