torstai 11. huhtikuuta 2019

Pidemmät & tuuheammat ripset a`la Clarins

Clarins on harvoja käyttämiäni selektiivisiä kosmetiikkasarjoja. Kohtuulliset, kukkarolleni sopivat hinnat ja tuotteiden helppo saatavuus on plussaa. Clarinsin tuotteissa viehättävät siistit mutta yksinkertaiset pakkaukset, en ainakaan maksa turhasta krumeluurista vaan hyvistä tuotteista. Olen ostanut Clarinsia itse sekä saanut testiin blogin kautta. Nyt minulla on taas muutama mukava uutuus testattavana :)



Clarinsin mascaroita olen aiemminkin käyttänyt ja todennut ne hyvin laadukkaiksi. Mulla on raskaat luomet ja ripset näkyvät niiden alta huonosti. Kaipaan siis oikeasti hyvää ja näkyvää ripsiväriä. Olen tykännyt maksaa ripsiväristä vähän enemmän koska olen huomannut että silloin saan sellaisen ripsivärin, jonka lopputulos minua sitten miellyttääkin. Nyt olen testannut Clarinsin ripsiväri uutuutta. 


Wonder Perfect Mascara 4D saa ripsesi näyttämään välittömästi pidemmiltä ja tuuheammilta! Ripsiväri sisältää Lash Boosting -yhdistettä ja se lupaa myös hoitaa ripsiäsi. Mitä useammin sitä käytät, sitä parempaan kuntoon ripsesi tulevat ja kasvavat pidemmiksi sekä tuuheammiksi. Aika hyvät lupaukset, minä olen niin kranttu ripsivärien suhteen että kuulostaa mun korviin täydelliseltä! Olen muutenkin tykännyt Clarinsin ripsiväreistä. 


Ripsiväri levittyy kauniisti antaen pituutta ja runsautta. Tätä pystyy kerrostamaan ilman hämisripsiä. Kertaakaan ei ole varissut tai tuhrinut päivän aikana. Ripsivärin harja ei ole sellainen jonka yleensä valitsen, joten siksi yllätyin miten hyvää jälkeä tällä sain aikaan. 


Ripsiväri sisältää kolmea kasvivahaa joista ruusuvaha muodostaa ripsien pintaan ohuen kalvon, joka pitää ripsesi kauniisti taivutettuina. Sen lupauksen tämä pitää! Yhdessä pantenolin kanssa ruusuvaha vahvistaa ja suojaa ripsiäsi meikinpoiston rasituksessa. Ripsiväri maksaa 32 euroa / 8 ml. Pienenä varoituksen sanana sanon että ripsiväri sisältää propyleeniglykolia eli propanediolia joka aiheuttaa itsellä silmien vuotamista ja ärtymistä. Harmi mutta yritän käyttää ripsivärin loppuun.

Toinen testaamani tuote on Extra-Firming Yeux Kiinteyttävä silmänympärysvoide. Minä haluan satsata kunnolliseen silmänympärysvoiteeseen koska se ihan oikeasti vie pois juonteita. Kun ihoa kosteuttaa kunnolla, juonteetkin ovat matalammat. Olen onnekas siinä mielessä että minulla ei ole vielä ryppyjä tai suuria juonteita silmien alla tai ympärillä. Noh, silmäpussit on kyllä siitäkin edestä ja välillä aika ikävän turvoksissa aamuisin. Siksi tykkään käyttää hyviä tuotteita!


Clarinsin Extra-Firming Yeux silmänympärysvoide on suunnattu n.40-vuotiaille naisille. Kolme tunnettua ja tuttua ongelmaa ovat silmäkulman rypyt sekä silmänalusten tummuus ja turvotus. Voide on koostumukseltaan napakkaa ja se "täyttää" juonteet silmien alta. Iho on silminnähden tasaisempi välittömästi. Tuote lunastaakin lupauksensa silmänympärysten heleyttämisellä ja ikääntymisen merkkejä häivyttävänä tuotteena. 

Voide myös kosteuttaa, virkistää ja rauhoittaa herkkää ihoa. Voide sisältää mm. hevoskastanjauutetta vilkastamassa nestekiertoa, alentamassa turvotusta ja silmänalusten tummuutta. Kofeiini puolestaan aktivoi silmänympärysihon aineenvaihduntaa ja helmiäishiukkaset kirkastavat ihoa.


En oikeastaan halua käyttää tällä hetkellä muita silmänympärysvoiteita kuin tätä! Clarinsin silmänympärysvoide tuntuu niin hyvältä, napakalta ja kosteuttavalta. Etenkin iho silmien alta on nuorekkaamman ja kuulaammn näköinen. Ehdoton suosikkituote, täytyy käyttää säästeliäästi koska onhan tällä hintaa; 62 e / 15 ml. Toisaalta yhden hyvän kun ostaa, ei muita tarvii. Ja aina voi tsekkailla alennuksia ;)


Onko teillä jotain tiettyä, todella tehokasta silmänympärysvoidetta? Mikä on suosikkisi tällä hetkellä? Oletko kokeillut Clarinsin mascaroita?

17 kommenttia:

  1. En oo tainnut omistaa (vielä) yhtään clarinsin ripsiväriä.
    Toi sy voide näyttää ihanalta, jospa joskus alesta 😁
    Mä oon laiska sy voiteen käyttäjä. Laitan samaa naamsrasvaa myös silmienin iholle.
    Suosikki on dr.hauskan balsami, clinquen peepop ja ihan tavallinen madaran pihlajavoide 💝

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitan aina erikseen sy-voiteen, joskus kasvoseerumia sen alle :)

      Poista
  2. Itse käytän Louis Widmer Eye Contour Cream silmänympärysvoidetta. On niin hyvä tuote etten uskalla vaihtaa muuhun.
    Clarinsin ripsiväriä en ole ennen kokeillut, mutta voisin varsin joskus testata. Tällä hetkellä on käytössä snapscara, mutta en tiedä ostanko sitä enää uudelleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eye Contour Cream on kyllä todella hyvä ja madalsi multakin juonteet silmien alta :)

      Poista
  3. Mun ehdottomat lemppari sy-voiteen on Bakelin Cool Eye, Esse+ -sarjan sy-voide sekä iS Clinicalin C-vitamin Eye Serum.

    VastaaPoista
  4. Koska mulla ei vielä ole silmäryppyjä, olen pärjännyt ihan lumenen tai cienin sy-voiteilla :)

    VastaaPoista
  5. Clarinssin huulikiilto on ihan huikee, mutta muita tuotteita en ole hetkeen käyttänyt merkiltä.
    Sy-iholle olen käyttänyt nyt The Ordinary Caffein Solution 5% + EGCG on silmänympärysten hoitoseerumia ja lisäksi HELIXIUM:n tehovoidetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo The Ordinary on itsellä ostoslistalla :) kuuleman mukaan hyvä!

      Poista
  6. Mulla ei oo aiempaa kokemusta Clarinsin mascaroista, mutta tää vaikuttaa hyvälle :) Myös sy-voide kuullostaa ihanalle!

    VastaaPoista
  7. Mä yllätyin Clarinsin ripsiväristä ihan toden teolla viime syksynä! Osoittautui yhdeksi parhaimmista ikinä :) Mun kokeilema taisi olla Supra Volume ja vinkkasin siitä tosiaan blogissakin syksyn parhaana ripsarilöytönä :)

    VastaaPoista
  8. Kylläpä näyttää hyvältä tän ripsivärin jälki! Kauniit ripset tuli.
    Sy-voidekin vaikuttaa tosi hyvältä. Voisin hankkia seuraavaksi.
    Mulla tällä hetkellä yökäytössä Muradin retinolivoide silmänympärysiholle, se on sellainen tehopakkaus että tulokset oikeasti näkyy parin viikon käytön jälkeen. Päivällä taas useimmiten tartun Filorgan Time Filler sy-voiteseen, se liftaa luomia ja täyttää pikkujuonteita, sopii hyvin meikin alle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 nuo suosittelemasi kyllä kuulostavat hurjan hyviltä, Filorga kyllä kiinnostelee ;)

      Poista
  9. Oi, pidän tästä suuresti. Hienosti kirjoitettu.:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3