maanantai 5. syyskuuta 2022

Picture Polish Deep

Yksi uusista lakkaostoksistani oli Picture Polish Deep. Picture Polish lakat ovat kieltämättä lemppareitani mutta vain tummien värien osalta. En osta enää vaaleita sävyjä koska eivät peitä tarpeeksi hyvin. Tummat peittää ja levittyy tosi hyvin.

Picture Polish Deep

Lisäksi rakastan holografista lopputulosta joka tässäkin lakassa on. Ehkä nämä eivät pysy hirmu hyvin, ainakaan mulla, mutta ei se haittaa koska lakka on niin uniikin kaunis. Deep on todella syvän värinen sininen jossa on hologramminen kuvio. Lakka on todella kaunis, ihan pelkästään ilman aurinkoakin. Peitti kahdella helpolla kerroksella.

Picture Polish Deep

Tein ensin nimettömään koristelut joissa kynsi oli kokonaan valkea, kultainen folio ja musta leimaus päälle. Leimaukset mulla on taas jonkun aikaa menneet pieleen, ei tämäkään kerta ollut poikkeus. Uusiksi siis ja keksin että teenpä tuollaisen ranskiskynnen vaan ilman leimaa. Ja tosi kiva tulikin! Lakka olisi sopinut myös sailor -henkisiin leimauksiin tosi hyvin.

folio kynnet koristelu

Picture Polish Deep

Tykkäsin kynsistä sekä tästä lakasta, pitää myöskin harjoitella taas leimaamista enemmän kun joka kerta tuntuu menevän mönkään :)

Mitä tykkäät näistä? Löytyykö sinulta tätä tai jotain muuta Picture Polish -lempparia?

12 kommenttia:

  1. Nätit kynnet taas<3 Sopii jotenkin kivasti tähän vuodenaikaan, kun ollaan siirrytty kesästä kohti syksyä!

    VastaaPoista
  2. Kivat kynnet ja tosi nätti lakka, vaikka sinisten kanssa oon tosi nirso, mut tää on nätti. Mulla ei taida enää olla yhtään pp:n lakkaa, joten suosikkia ei ole. 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jonna, minusta kaikki siniset on niin ihania <3

      Poista
  3. Ai kun mä kadehdin aika kun joku saa lakkauksensa noin siistiksi. Mulla ei kai vaan kärsivällisyys riitä (eikä taitokaan senpuoleen). Ihan kuin noissa kynsissä olisi lehtikultaa! Ihanan yötaivaan sininen tuo lakka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälläiset lehtikultajutut ja foliot on mun lemppareita :) Kiitos, harjoittelemaan vaan siveltimen kanssa, sillä siistin reunat ;)

      Poista
  4. Miksi luulin omistavani tämän? En omista 😆 Autumn on mun lemppari PP.

    VastaaPoista
  5. Onpa todella kauniin sävyinen sininen!<3 Pitääpä itsekin tutustua tuotemerkkiin paremmin.

    VastaaPoista
  6. Ruudulla tuo lakka taittaa hieman liilaan. Tuo väri sopii sinulle.
    Minulta löytyy monta kivaa PP-lakkaa. Dragon on yksi niistä.
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on joskus Dragon ollutkin :) mun ruudulla näyttää siniseltä ja sitä se onkin. Tiedän että voi näyttää eriltä eri näytöillä, mulla oli aikoinaan suuri tottuminen tämän läppärin väreihin kun oli tottunut pöytäkoneeseen. Nyt taas tottunut tähän läppäriin ;)

      Poista

Kiitos kommentista <3