maanantai 16. huhtikuuta 2018

Persikkavillitys hiuksissa ja kynsissä

Viime keväänä mun väri oli pinkki. Kynsillä se oli aivan lempiväri ja tukkakin oli samanvärinen. Mutta tänä vuonna asiat ovat toisin. Minuun on iskenyt persikkavillitys...

Loreal Colorista Washout Peach Hair

Kaikki sai alkunsa blondista tukasta johon halusin kokeilla persikkaa. Ostin L´oreal Colorista Washout Peach Hair värin jota en kuitenkaan sitten raaskinut laittaa :D pelkäsin sen olevan liian persikka ja pilaavan tämän ihanan vaalean tukan...mulla on ollut tumma tukka niin pitkään, punaista, mustaa, suoraväriä ja Elumenia että nyt kun tämä on saatu vaaleaksi, sitä ei jotenkin halua pilata.

Loreal Colorista Washout Peach Hair

Rohkenin kuitenkin koska tiesin tämän kuluvan pois parissa pesussa. Mitenkään hirmu tarkasti en laittanut vaan vähän sinne ja tänne...ainahan sitä saa lisää jos meni liian vähän. Levittäminen oli helppoa pyyhekuiviin hiuksiin, annoin vaikuttaa n. 20 minuuttia. 
Tuloksena kiva persikkainen karkkitukka, vaihtelua välillä. Ihan tykkäsin mutta jatkossa se pinkki taitaa olla enempi mun juttu ;) tästä yhdestä persikkatuubista kyllä riittää moneen kertaan näin lyhyeen tukkaan joten nyt ollaan tässä värissä vähän aikaa ;) tykkään kyllä että tämä haalistuu äkkiä pois. Ehkä 1-2 pesun jälkeen väri on minusta parempi, sellainen nätti haalistunut persikka joka sointuu hyvin vaaleaan.

P3210002.ORF

Tänä keväänä monessa kokoelmassa on nähty persikkaa. Essien kevätpersikka Perfect Mate on äärettömän kaunis sävy, vitsit mä olen tykännyt tästä. Toinen ihanuus on Picture Polishin kimaltava Florence

NCLA Elegantly Punk

Myös NCLA:n nudeista löytyy nättejä persikkaisia sävyjä. Tämä Volume I löytyy myös Sokoksen valikoimasta, kuten myös glitterhopea Elegantly Punk

NCLA Volume I

Onko sulla joku lempiväri tälle keväälle?

28 kommenttia:

  1. Aika samoilla mennään, ruusukulta on pop 😍👌

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä voisi olla vielä tummempi persikka tukassa. Tosi kiva ❣️. Keväällä ei ole kummempaa värivillitystä mutta keltainen käsilaukku oli ihana löytö ja väriläiskä mustaan sekä murrettujen värien vaatemaailmaan. Hulluilta päiviltä lähti myös kirkkaan oranssi pellavahuivi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta saisi olla vaaleampi, nyt kun on kulunut pari pesua niin on parempi omaan makuun :D

      Poista
  3. Kaveri halus testata vuosi sitten tota samaa persikkasävyä mun hiuksiin, mutta jostain syystä niistä tuli kyllä ennemmin vaaleanpunaiset kuin persikkaiset :D Aluksi sitä persikkaakin oli havaittavissa, mutta jo ekan pesun jälkeen ne oli kyllä ihan vaan vaaleenpunaiset. Eipä se mitään haitannut, kun sävy kului tosi nopeesti hiuksista pois! Hyvältä näyttää toi väri sun hiuksissa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Onneks tuo haalenee nopeasti, minusta se on nätimpi haaleana, siinä on ehkä sitten enemmän vaaleanpunaista?

      Poista
  4. Ihana tukka!
    Tykkää itse persikasta tosi paljon - hedelmästä ja väristä :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat hiukset, meikki sopii niihin paremmin kuin hyvin. <3 Mä yleensä hurahdan keväällä kukkakuoseihin, mutta tänä keväänä en ole vielä ollut havaitsevani mitään villiä vielä mihinkään sen kummemmin. :D

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana meikki! Ja hiukset myös (:

    VastaaPoista
  7. On kyllä tosi kiva sävy! Mä oon ens viikolla menossa kampaajalle ja nyt pitäisi keksiä itsellekin joku business-maailmaan katu-uskottava sävy, sillä nykyinen on jotenkin liian vaalea ja väritön. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kampaajalla on varmasti esittää hyviä ideoita jos ei itse keksi :) oma luottokampaaja on siitä hyvä että häneen voi luottaa!

      Poista
  8. Oon haaveillu persikka hiuksista monta vuotta ja näin kesän lähettyvillä tekis aina mieli kokeilla sitä! Mun hiuksiin noita purkkeja tarvis ihan törkeen määrän ja ylläpito olis noh.. kallista ja hermoja raastavaa :D Ihana toi väri sun hiuksissa ja niiden näkeminen ei helpota mun persikka hiuksista haaveilemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D tähän lyhyeen ei kyllä paljoa väriä mene, tuntuu tuo purkki jopa turhan isolta...mutta kokeile ihmeessä jos alkaa enemmän innostamaan, latvoihin vaikka ;)

      Poista
  9. Ite olen hurahtanut persikan sijaan ihan täysin taas violettiin ja viininpunaiseen. Ja valkoiseen ja tumman siniseen - ei ihan ne perinteisimmät kevät/kesävärit! :D Hyvin sopii sulle tämä persikka!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja sulle sopii nuo värit paremmin, sinua en osaisi näin vaaleassa kuvitella ;)

      Poista
  10. Persikka toimii! Mä tykkään myös kovasti persikan ja pinkin sävyistä tukassa - etenkin näin keväällä ja kesällä. Mun tapauksessani on aina vähän tuurista ja silloisesta pohjaväristä kiinni millainen lopputulos milloinkin tulee. :) Nuo Coloristan molemmat värit (pinkki ja persikkainen) ovat minunkin mielestä just parhaimmillaan kun ovat ihan hitusen vaalenneet värjäyksen jälkeisestä hetkestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä että parhaimmillaan vähän kuluneena, silloin ovat keränneet eniten kehuja :)

      Poista
  11. Persikkatukka sopii sinulle. :) Nätit kynsilakat myös.
    t. TQ

    VastaaPoista
  12. Ihanat hiukset! Persikka sopii sulle tosi hyvin (: Mä uskaltauduin viikko sitten värjäämään hiukset osittain vaaleanliilaksi. Mulla on ollut jo kauan oma väri vaaleilla raidoilla ja jonkin aikaa oon ollu jo ihan kyllästynyt siihen :D Koskaan aikasemmin ei oo ollu karkki/ponitukkaa ja vitsit oon ihan rakastunut tähän<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) eikö ponitukat olekin ihania! Mä vielä mietin laitanko lisää tätä persikkaa, tämä kyllä kului kolmessa pesussa pois ja aika paljon tuli kehuja!

      Poista

Kiitos kommentista <3