sunnuntai 31. maaliskuuta 2024

Maaliskuun kosmetiikkaostokset

Heippa! Tänään maaliskuun ostoksia :) ja niitähän riittää koska tarvitsin näköjään vähän kaikkea.

Notinolta innostuin tilaamaan pitkästä aikaa CHI hiustuotteita! Onko nämä kellekään tuttuja? Minä rakastin aikoinaan näitä silkkitippoja ja nyt tuntui että niitä piti saada taas. Otin myös hiuskiinne/kiiltosuihkeen. Sekä Jeffree Starin Gothic Beach paletin joka oli alessa vaan 40 e...Notino pakkaa kyllä kaiken kuplamuoviin ja todella huolella muutenkin, sieltä on aina ollut ilo tilata. Notino tilaus vähän päälle 70 e.

Lykolle oli alekoodia joten täyttelin jemmoja ja otin suosikkituotteita... Make Up Storelta ale liner sekä tummempi sävy neutraloija paletista kokeiluun.. MAC Paint Pot Painterly sekä Essien kynsiöljy. Ja taas kerran kaikki seilasi reippaasti keskenään pahvilaatikossa, rumina vaan käy kun Lykon pakettia kantaa kädessä. On se ilo tilata tälläisestä kaupasta joka ei näytä asiakkaista välittävän pskan vertaa, alekoodit on ainut syy miksi sieltä edes tilaan. Siis ei mitään pakkaamista, kaikki vaan nakataan pahvilaatikkoon. Noh, Lykolla näyttää olevan vara valita itse asiakkaansa. Lyko tilaus 54 e. 

Normalissa kävin pyörimässä ja mukaan tarttui kaikkea sitä mitä sieltä aina ostan. Jos näitä erikoisliikkeitä ei pikku kaupungissa kannata niin ei ne täällä pitkään ole. Ylipäätään ihan huippua että täällä on Normal...Ostokset 19 e.

Kicksille tilausta alesetelien, alennusten ja kantistarjousten houkuttelemana. Riia Koiviston kehuma Flaerin 115 meikkipohjasivellin sekä UD settareita jemmaan. Kicksulin tilaus 67 e. 

Nyt alkaa jo hävettää mutta naistenpäivän ja Riia Koiviston alekoodin turvin tilausta Lykolle...tilaus himpun alle satkun. Anastasiaa, Make Up Storea ja pari hiustuotetta.

En ollut ikinä tilannut Yeppolta joten kerta se on ensimmäinenkin ;) näin että siellä on tuollaisia pikku kangasmaskeja silmien alle, mistä puhuin tässä ja mun oli ihan pakko saada ne! Jotta sain ilmaiset postarit niin tuollainen kehuttu puhdistusbalmi ja kangasnaamioita mukaan. Yeppo tilaus 45 e. 

Nobelle vielä tilaus pop-up myymälän alennusten takia...mulla oli myöskin pula tällä hetkellä sopivasta peiteaineesta. Otin testiin Nablan sävyn Light Peach. Nobe tilaus 69 e.

Sellaisia...olihan niitä...hävettää jopa vähän! Mitäs sinä hankit tässä kuussa?


19 kommenttia:

  1. Oo mitä ostoksia! ❤️ Lykon pakkaukset on kyllä yks iso vitsi.. En ymmärrä miten ei voida mitään pehmustetta/täytettä laittaa niihin paketteihin! Jeffreen uusi paletti on upea, mutta mulle nykyään vähän turhan tummanpuhuva, kun meikkaan tosi vaaleilla sävyillä nykyään :)

    Onko noissa UD:n meikinkiinnityssuihkeissa isokin ero? Mietin kumman tilaan, kun kesä koittaa :D Mä tilasin Kicksin aleista sen ABH:n Setting Sprayn, josta olin pitkään haaveillut ja Lancomen meikkivoiteen, joka oli myös ollut pitkään toivelistalla :) Muuten en oo tainnut tässä kuussa ostaa mitään kosmetiikkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeffree on mullekin aika tumma, vieläkin ollaan tutustumisvaiheessa koska suosin enempi vaaleita sävyjä :) Oi miten ihania ostoksia, viimein sait sen ABH suihkeen :) mitä tykkäät siitä ja Lancomesta? En ole vielä testannut nuita suihkeita mutta toinen on vieläkin matampi ja sehän passais mulle ;)

      Poista
    2. Suihke on tosi kiva, sopii mulle nyt oikein hyvin nyt kun iho on aika kuivassa kunnossa :) Lancome ei ehkä ollut ihan niin hyvä tai mulle sopiva kun toivoin, mutta saahan sillä tosi kauniin meikkipohjan kuitenkin. Sävy ei vaan ehkä ollut mulle ihan paras, mutta täähän siinä on aina riskinä, kun lähtee sokkona netin kautta tilaamaan :D Mulla on yleensä pitäny tosi hyvin paikkansa noi sävyehdotukset muiden meikkivoiteiden sävyjen perusteella, mut nyt jostain syystä ei ollut ihan kohdillaan tän kanssa.

      Poista
    3. Höh, onpa harmi ettei sävy mennyt ihan putkeen! Meillä on samanlainen meikkimaku mutta ei ehkä meikkivoiteissa, sinähän tykkäsit siitä UD juoksevasta meikkivoiteesta ja minä inhosin sitä :D jos haluat luopua Lancomesta niin olikos sulla se ABH Luminous meikkivoide, vaihdetaanko, mulla on tosin siitä tosi vaalea sävy 100N...mulle tuo Lancome oli hyvä mutta mulla on rasvaisempi iho kuin sulla :/

      Poista
  2. Oho, mitä kosmetiikkanannaa :D Tuo Lanzan kosteuttava suihke kiinnostaa! Vaikka ilmat hieman jo lämpeni, niin hiukset on kyllä kuivat, oikein rätisee harjatessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossahan on lämpösuoja samassa niin tosi hyvä tuote mulle. Hintava mutta Lanzan tuotteet on aina olleet tosi laadukkaita ja hyviä mun tukalle :)

      Poista
  3. Paljon kaikenlaista kivaa :) Toivottavasti tuo Loreal DX sopi sulle, mulla käänsi hiusten värin ihan oudoksi. Tuo Essien kynsiöljy on kyllä super hyvää ja ihanan tuoksuista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sopii, se on ihan täydellinen tuote mulle. Loppuneissa lisää siitä + tukkakuvia :) Essien kynsiöljy on todella hyvä tuote ja korkkasin just tämän uuden käyttöön <3

      Poista
  4. Mä ostin kokeiluun Oriben shampoon. Sit oon pitkän aikaa halunnut kokeilla korealaisen I'm fromin tuotteita, joten tilasin Rice Tonerin ja seerumin, sekä voiteen. Sit ostin vielä Dermaceuticsilta mun yhtä suosikki retinolia, kun se oli Bangerheadilla tarjouksessa. Niin ja sit ostin vielä CeraVen putsarin, joita mulla kuluu, kun pesen niillä kroppaakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa mielenkiintoisilta ostoksilta, CeraVen tuotteet on kyllä kans hyviä <3

      Poista
  5. Kivoja ostoksia, alennuskoodeilla säästää kyllä aina pitkän pennin jos ostaa kerralla varastoon mitä tarvitsee. Gothic Beach lookkeja odotellessa!

    Hyvä tietää Lykosta että eivät pakkaa kunnolla tuotteita. Ärsyttäisi aloittaa joku reklamaatiorumba.. taitaa jäädä välistä se kauppa vaikka hyviä tarjouksia olisikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näistäkin ostoksista moni tuli suoraan käyttöön loppuneen tilalle, tai jemmaan, harvemmin enää ostan normihinnalla kun tarjouksia on kokoajan ;) Lykon pakkaaminen on tosi ärsyttävää enkä tosiaan ole ainut...tuntui että joskus sieltä tuli paketoituna mutta nykyään ei mitään paperia edes mukana...

      Poista
  6. Kivoja ostoksia! Kiva kun sullakin repes kunnolla maaliskuussa, niin mullakin! Sokoksella, Lykolla ja Nobella ja jopa Tokmannilla paloi rahaa...en oo ees viitsinyt laskea paljonko. Ai niin ja Jolie! Huhtikuussa taas pussin suu tiukalle Mari! Varsinkin kun ostin kartalla nyt maaliskuussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D katsotaan miten Huhtikuu menee mulla ;)

      Poista
    2. Kiva korjaus..Ostin siis Klarnalla osan viime kuussa, niin niitä maksan sitte tässä kuussa🤣

      Poista
  7. Olipa tässä kaikenlaista kivaa. CHI-tuotteista en ole koskaan kuullut, silkkitipat vaikuttaa mielenkiintoisilta! Kiva että sait nyt tuon paletin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun aikaisempi kampaaja möi CHI tuotteita joskus kymmenisen vuotta sitten, silloin niihin ihastuin ja käytin paljon :)

      Poista
  8. Näitä kuukauden ostoksia ja loppuneita on kiva lukea. Kevät on ollut niin kiireistä aikaa, että postaukset olen lukenut, mutta illalla en ole enää jaksanut kommentoida.
    Olipas sinulla paljon kaikenlaisia ostoksia. Kiva, kun muutamia UD:n tuotteita vielä saa ostettua Suomesta. Sinulla suihkeet kovassa käytössä. Minulla eniten käyttöä UDPP:lle.
    Kaikkea olen ostanut varastoon tämän vuoden puolella. Erityisesti kasvovesiä ja skin foodia. Maaliskuussa hankin Patykan anti-dark spot -setin, kun kyseiset tuotteet ovat kiinnostaneet jo tovin. Korea-kosmetiikkaliikkeestä löysin Koreassa valmistettuja konjacsieniä, niin ostin niitä pari kokeiluun. Whamisan toner original ja deep richin hankin. Original kesäksi ja deep rich talveksi. On se jännä, kun nyt ainakin viimeiset kolme talvea olen deep richiä käyttänyt, niin heti huomaan eron, kun siirryn kevyempään versioon.
    Ostin myös muutaman meikkituotteen. Kjaer Weisin huulipunan, huulten- ja silmänrajauskynän sekä duo bronzer ja poskipunan. Zuiilta puuterimaisia meikkipohjia. Kaikki sellaisia, joita olen halunnut kokeilla. Niin ja alekorista Rimmelin vegaanisen 155 sunset soar -kynsilakan. Koralli voisi olla hyvä värikuvaus siitä. Lorkun age perfect kulmageelin samasta alekorista. Mietin vain, mikä siitä tuotteesta tekee age perfectin. :D Kahta jälkimmäistä merkkiä harvoin ostan, mutta hinta ja kokeilunhalu kohtasivat tällä kertaa. ;)
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun nyt kommentoit <3 Ihania ostoksia, Whamisat etenkin. En ole nuita tonereita aikoihin käyttänyt, alesta voisin ostaa jos tarviisin..minäkään en L`orealia muuten juurikaan osta.

      Poista

Kiitos kommentista <3