torstai 18. maaliskuuta 2021

Too Faced Born This Way The Natural Nudes Palette

Too Faced on meikkimerkki jota olen käyttänyt muistikuvieni mukaan jo 10 vuotta. Muistan ne ensimmäiset paletit, eipä kyllä laatu ollut hääppöinen ja vuosiksi hautasin tämän merkin. Ehkä satunnaisesti jotain kokeilin. Vasta viime vuosina Too Faced on noussut suosioon kosmetiikkabloggaajien ja meikkiharrastelijoiden keskuudessa. Ja kyllä sieltä päällimmäisiksi nousevat ihanat luomiväripaletit joita mullekin on siunaantunut nyt 5 kappaletta. Kaikki todella laadukkaita vaikka se Sweet Peach vähällä käytöllä onkin. Tajusin muuten että rakas ystäväni on sattumoisin niistä kolme mulle tilannut tai tuonut tuliaisina. 

Too Faced Born This Way The Natural Nudes Palette

Niin mitenkäs tämä uusin hankinta? Se vaan jotenkin...tapahtui. Mulla ei ollut mitään himoa hankkia tätä palettia vaikka toki sen olemassaolon tiesin. Mutta koska rakastan Chocolate Bon Bons palettia ja rankkasin sen parhaimpiin paletteihin, ajattelin että ei tämä nudepaletti käyttämättä jää. Tokihan nämä paletit ovat kalliita mutta koska skippasin esim. essencen uusimmat kokoelmat, päätin kerralla ostaa jotain kunnollista. 

Too Faced Born This Way The Natural Nudes Palette

The Natural Nudes Skin paletti on ulkoasultaan nerokas ja erittäin houkutteleva. Kaunis ja varustettu tosi hyvillä nudesävyillä. Pakkaus on järkevän kokoinen, vie vähän tilaa ja varustettu tukevalla hyvänkokoisella peilillä. Suteja ei tule messissä mutta harvemmin palettien omia käytänkään.

Too Faced Born This Way The Natural Nudes

Mattasävyjä paletissa on 8 skaalana kerman värisestä tummaan suklaaseen. Mattamusta puuttuu. Shimmervärejä on myös 8, valkeasta ruskeaan ja koostumus hieman vaihdellen, pari ylärivin shimmeriä muistuttaa Anastasia palettien pehmeitä shimmereitä. Muutoinkin tästä värimaailmasta tulee hieman mieleen Soft Glam!

Too Faced Born This Way The Natural Nudes

Mielestäni paletissa on hyvin huomioitu kylmä että lämmin puoli. Molempia löytyy mutta pääosin tämä minusta on aika neutraali paletti eikä tässä ole liian lämpimän punaisia sävyjä joihin itse olen jo vähän kyllästynyt. Pidän myös siitä että mattavärit ovat isommissa napeissa koska niitä kuluu ainakin mulla enemmän.

Too Faced Born This Way The Natural Nudes Palette

The Natural Nudes oli kyllä nappiostos vaikka hankin sen liiemmin miettimättä. Alehinta ja kova luotto TF paletteihin sai tämän hankkimaan. Olen ihastellut palettia hyvin paljon ja toivon joskus ettei olisi ripsienpidennykset ja voisi meikata silmiä enemmän. Toki voi mutta se meikkienpesun vaivalloisuus ja ripsirajaan jäävä glitter ei houkuttele meikkaamaan päivittäin. Lisäksi ripsiä irtoilee meikkaamisen yhteydessä normaalia enemmän. Toivoisin että joku jolla on volyymiripset, kertoisi miten meikkaa.

Too Faced meikki

Meikin tein sävyillä Petal, Maple ja Truffle. Vain kolme mattasävyä. Olen käyttänyt palettia vasta muutamia kertoja mutta voin sanoa sen olevan huippulaatua ja ehdottomasti hankkimisen arvoinen! Paletti maksaa 39,95 e Lookfantasticilla ja mielestäni se on jopa edullinen siihen nähden miten monta väriä paletissa on. 

Hyvälle nudepaletille on aina tarvetta ja se on ajaton hankinta. Tämän paletin värit levittyivät pahemmin varisematta, en kopautellut sivellintä ollenkaan. Häivyttämistä ei pahemmin tarvittu vaikka tarkoituksella tein voimakas kontrastisen varjostuksen. Erinomaisen helppo paletti arkeen mutta näyttävä myös juhlaan. Tälläisillä laatumeikeillä on ilo meikata ja suosittelen palettia lämpimästi kaikilla, tämä sopii kyllä varmasti kaikille arkisen mutta nerokkaan sävymaailmansa ansiosta. 

Mitä tykkäät paletista, joko himottaa?

18 kommenttia:

  1. Kiitos tästä esittelystä. En omista vielä yhtään palettia Too Facedilta. Vaikka niitä aina ihailen. Tätäkin palettia oon miettinyt palkinnoksi, jos jaksan lakkoilla meikkien oston kanssa tänä vuonna. En oo vielä saanut päätettyä lempipalettien järjestys, mutta oon ne sentään kaikki nostanu laatikon pohjalta esiin😅👌

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä :) No niin edistystä on sekin! Ja tälläinen paletti olis just tosi hyvä syy ostolakkoilla <3

      Poista
  2. On se kyllä nätti mutta vaikuttaa ehkä liian vaaleanpunaiselta makuuni, mulla on joku antipinkki kausi.
    Juuri kauniitten ripsien kanssa pitäis meikata, mutta kyllähän se poisto niitä rasittaa, siksi mulla jäi kokeilut pariin kertaan kun haluan meikata vapaammin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se on vähän...haluaako meikata vapaammin vai päästä aamuisin tosi paljon helpommalla :D ja sit kans se kun mulla etenkin kesällä leviää ripsiväri yläluomeen kun kasvot hikoaa, niin nytpä ei ole sitä probleemaa <3 mä oon nyt kynsissä tykännyt pinkeistä, luomilla myös :)

      Poista
  3. Mun on tehnyt pitkään jo mieli tätä palettia, mutta en oikein pysty perustelemaan itselleni sen hankkimista. Ilmeisesti siinä on myös tuollaisia roosan sävyjä mukana? Swatchit vähän vaihtelee, joissain paletti näyttää pelkästään ruskeansävyiseltä, mutta sitten taas sun kuvissa vähän erilaiselta. Täytynee vielä pikkuisen googlailla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt mä rupesin epäröimään että onko minun kuvat kovinkaan todenmukaisia...mutta on siis nuderuskeaa, roosaa, lämmintä, kylmää...just tämä meikki yllätti kun tämähän on aika roosainen vaikka nudea hain :D ja mitä itsekin googlasin, paletti näyttää eri väriseltä eri kuvissa, mutta ihana tämä on jos oot yhtään miettinyt. Tuskinpa itsekään tarvitsin, tuskinpa tarviin yhtään mitään enää ikinä mutta...

      Poista
  4. Tää on jotenkin tosi houkutteleva paletti! Tosi hyvät sävyt ja nuo shimmerit ovat todella kauniit. Jotenkin tykkään tuosta sävyjen asettelustakin tosi paljon ja paletti näyttää loogiselta ja selkeältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kun olen tälläinen luomiväripaletti -fanaatikko niin tämä iski minuun, just kun on niin hyvin suunniteltu ja toteutettu, on ehdottomasti yksi mun parhaita paletteja <3

      Poista
  5. Tässä paletissahan on sävyjä just mun makuun! :D Etenkin ihan paletin oikeanpuoleiset sävyt herätti huomioni, aivan ihanat. Ja onpahan ihana tää meikkikin <3 Olisi kiva nähdä sulta ihan meikkitutoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) tutojen kuvaaminen on kyllä jäänyt, varmaan nykyään liian laiska nykyään ja kun tämä luonnonvalo on talviaikaan hyvin haasteellinen...mutta yritetään joskus ;)

      Poista
  6. Okei... Sain otettua kuvan instaan mun paketeista ja mietin 5 lempipalettiani: 1) Sultry 2) Tarten aspen oward (kausipaletti, 3)soft Glam 4) Smashboxin Minimalist eye palette 5) Jane Iredalen berries and cream duo. Mun kokoelmassa on lähinnä nudepaletteja. Joten kun saan noita käyteltyä pois... Haaveilen Norvinasta... Mutta myös Jane Iredalen paleteista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvät valinnat! Mulla ei ole yhtään Iredalen palettia, eikä tuota Sultryäkään :) Smashboxin luomivärit on ihania <3

      Poista
  7. Siis tää vaikuttaa todella kauniilta ja käytännölliseltä! Mutta en tiedä, kuinka kovalle käytölle pääsisi mulla, kun aika harvoin teen pelkkiä nudemeikkejä. Tuo sun meikki on kyllä hurjan kaunis, ja siitä tulikin hinku toteuttaa vastaava pelkillä ruskean sävyillä :)

    VastaaPoista
  8. Hyvät sävyt tässä paletissa. Kiva, kun on sekä matta että shimmer samaa sävyä.
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3