perjantai 7. kesäkuuta 2019

5x Meikkipaletit joita käytän liian vähän

Kiitos Lipstick Love -blogin Lindalle tästä postausideasta! Tämä oli niin hauska että halusin kopsata itsellekin :) luomivärihullu kun olen...ne on melkeinpä mun lempparialue meikeissä!


Too Faced Sweet Peach
Jopa surullisenkuuluisa paletti omasta mielestäni. Muistan kun kaikki kehuivat tätä; miten ihana ja monipuolinen se on, miten hyvältä se tuoksuu, mikä pigmentti! Mietin mietin ja mietin tämän ostoa kunnen päätin tähän satsata. Ja miten vähän tätä olenkaan käyttänyt...


En tajua mikä tässä tökkii. Siis se on ihan nätti, tuoksuu hyvältä ja pigmenttia löytyy. Mutta ehkä minusta tuntuu että aina kun meikkaan sillä, saan vaan aikaan persikan väristä meikkiä. Ja tämä nyt tuntuu tyhmältä kun kyseessä_on_persikkapaletti :DD 
Mutta mutta...ehkä otan paletin työn alle ja meikkaan vaikka muilla kuin persikoilla väreillä. Näkisin paletin monipuolisuuden koska haluan tästä tosissani tykätä ja hyvin harvoin mulla nimittäin hutiostoja tulee. Ja just kun sanoin tämän niin muistin syksyllä tekemäni postauksen...tuo Sigman paletti harmittaa suunnattomasti edelleen!



Urban Decay Jean-Michel Basquiat paletit
Näissä tiedän tökkivän se että jompi kumpi paleteista on vähän rikki. Yllätys yllätys kun tulivat rikkonaisina Sokoksen verkkokaupasta...en tiedä mikä muu näitten kanssa olisi ongelmana? Tykkään molempien värityksistä mutta ehkä ne ovat vähän liian pigmenttisiä kiireisiin työaamuihin? Ainakin tuo värikkäämpi Tenant -paletti on aika hurja, nudempi Gold Griot on kesympi mutta ei sitäkään ihan helpoksi nudepaletiksi voi sanoa :D Pitäisi kyllä ryhdistäytyä näitten kanssa kun tosiasiassa molemmista hurjan paljon tykkään!



Make Up Store Trio Colors
Siis voi apua, olin unohtanut tämän ihan täysin ;D eikö näitäkin ihan uudelta? Lähes koskematon se onkin koska ei vaan ole tullut käytettyä tätä. Varmaan kaunein meikkipakkaukseni jota omistan ja niin ihanat värit! Joita ei näyttäne raaskivan käyttää...minusta on kyllä tainnut tulla ihme mummo ;D


Makeup Revolution Contour paletti
Kun järjestelin meikkejä Alexiin, tuli tämä vastaan. Olin todellakin unohtanut tämän olemassaolon kokonaan! Mullahan ei oikeasti ole hyviä varjostusvärejä kuin kaksi ( Make Up Store Masai & Smashbox Cali paletti ) niin miksi en ole muistanut tätä? Tässä on hyviä värejä korostukseen, banaanipuuteri ja ainakin yksi hyvä varjostusväri...voisikin siis ottaa tämän oikeasti käyttöön ;)

Kun alat miettimään, löytyykö sultakin tälläisiä unohdettuja meikkejä?


22 kommenttia:

  1. Löytyy kyllä!
    Aurinkoista viikonloppua 🔆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa viikonloppua, kyllä on nyt nautittu auringosta <3

      Poista
  2. Mulla on aivan ihana Coloured Rainen paletti Cheers to the Beauty, joka on mun ainoa vähän kalliimpi paletti, mutta silti olen käyttänyt sitä surkean vähän. Siinä on upeat sävyt, sekä shimmeriä että mattaa, mutta aivan liikaa pigmenttiä;) Vaikka tykkään räväköistä ja vahvoista väreistä, niin "liian hyvä" paletti voi olla myös pikkuinen rasite;) Sun MUS:n pikkupalettissa on aivan ihanat sävyt, ja tuollaiset mua himoittaa ihan hirveästi, mutta "onneksi" en ole viime aikoina sellaisia ylenpalttisesti haalinut;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut Anastasian paletit on just tuollaisia, liian hyviä! Niillä ei voi meikata nopeasti ja tulee liian voimakasta jälkeä. Tykkään niistä, kauniita ja nättejä mutta yksi aamu kirosin taas Norvinan kanssa...nätti paletti mutta joku tökkii...

      Poista
  3. Minulla ei varsinaisesti ole unohdettuja meikkejä, mutta en millään ehdi kaikkia käyttää. Pyrin kierrättämään paletteja esim siten että käytän kk ajan yhtä ja sitten vaihdan toiseen. Näin pääsisi kaikki käyttöön ja jos kaipaan välillä sävyä jostain toisesta paletista niin "lainaan" sitä mutta käytän pääsääntöisesti kuitenkin sitä yhtä palettia.
    Kauniita paletteja sulla, ota ihmeessä käyttöön ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi ottaa! Minäkin yritän kierrättää että max.2-3 päivää käytän jotain samaa ja sitten vaihdan toiseen. Joskus saattaa jumittua johonkin jos joku on oikein suosikki ja monipuolinen paletti :)

      Poista
  4. Nuo UD:t muistan. Hauska kommenttti palettien olevan liian pigmenttisiä. :D Ovatko vaikeimpien Anastasia-palettien tasoa häivyttelyn suhteen? Ihana tuo MUS:n paletti. <3 Saanko pyytää meikin sillä tänne blogiin? :) Tai miksei kaikilla tässä postauksessa esille tuoduilla paleteilla? Saisi hyvän blogipostauksen. :D

    Minullakin on näitä unohtuneita paletteja harmi kyllä. Sensain sekä Clarinsin. Yksi Sensain-paleteista on MUS:n kaltainen tapaus. Täytyy ryhdistäytyä ja ottaa se vain käyttöön. Clarinsin-paletit ovat ihania, mutta unohtuneet käyttää.
    Yksi Isadoran-paletti on kadoksissa. Onneksi pari muuta ovat käytössä. Varsinkin, kun olen innostunut punertavista sävyistä Sunset Glow'n myötä. :) Haluaisitko tehdä joskus esittelyn omistamistasi Isadoran luomiväripaleteista? :) Minua kiinnostaisi lukea niistä, koska tykkään Isadoran luomiväreistä. :)
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just tuollaisia että häivyttelyyn menee paljon aikaa ja meikistä tulee liian voimakas. Juurikin Norvinalla meikkasin parina aamuna tällä viikolla, ja kiroilin sen kanssa. Shimmervärit ovat todella voimakkaita näinkin raskailla luomilla ja mattavärien häivyttelyyn menee totaalisen paljon aikaa.
      Minä voisin tehdä postauksen IsaDoran paleteistani :) ne on kyllä mun suosikkeja, monesti jossain reissussa mukana kun ovat helppoja, nopeita ja pigmenttisiä! Tosi paljon tykkään ja Sunset Glow oli aivan ihana ostos viime kesältä <3

      Poista
  5. Ei ole yhtään unohdettua 🙄😂 eihän niitä vanhempia käytä, varsinkaan jos uudemmissa on yhtään sama sävy maailma . UDn Alice paletit, I'm taking to you.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alicet lähti ajat sitten myyntiin kun eihän ne ole uusimpien palettien veroisia laadultaan :)

      Poista
  6. No kynsilakkoja kyllä löytyy ja varmaan muutama huulipuna. Mulla ei oo paljoa huulipunia, mutta paljon siihen nähden, kuinka vähän käytän niitä :) Tässä pitää nyt ryhdistäytyä. Kynsilakkojsen suhteen olenkin jo ryhdistäytynyt ja ottanut monia lakkoja tehokäyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen käyttänyt lakkojani tosi paljon! Enkä ole ostellut uusia :) mulla mahtuu kynsilakat nykyään puolikkaaseen Alexiin vallan mainiosti, ennen niitä oli 3 Helmeriä. Joku järki tullut siinä asiassa ;DD

      Poista
  7. Mulla ei oo unohdettuja, mutta liian harvoin tartun urban decayn gwen stefaniin tai heat palettiin. Samoin tarten yks paletti on usein pakkopullaa.. omistan onneksi vaan 5 isompaa palettia ja sitten pari nelikkoa lisäksi😉

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole paha kokeolma ;) UD:n paleteista Heat on itselläkin himen liian vähässä käytössä...Gwenistä kyllä tykkään mutta kai sitäkin saattaisi sutia useammin ;)

      Poista
  8. Nuo UD:n paletit on ihania. En itse omista niitä, mutta kuvien perusteella mielestäni yksi UD:n onnistuneimpia kokoelmia.
    Itse aina unohdan The Balmin Meet Matt(e) Trimomy -paletin ja Colourpopin Yes Please! paletin laatikon perälle. Molemmat kivoja paletteja, mutta mullakin varmaan tökkii niissä se, että niillä tuppa tulemaan aina tosi samanlainen lopputulos ja ne on vähän pelottavan pigmenttisiä arkiaamuihin. Mutta aattelin nyt kaivaa molemmat kesäksi esille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, just tällä viikolla meikkasin Trimonyllä ;) sillä tulee niin hyvännäköistä mattameikkiä ja paletti pukee minua tosi hyvin :) kovasti tykkään kaikista Matt(e) paleteistani!

      Poista
  9. Hnnngh, vähän jännittää edes sanoa tätä, mutta en ole pystynyt ottamaan käyttöön MACin Cinderella -palettia. En ole siis unohtanut sitä, suinkaan, sillä se haastaa minua joka kerta kun avaan luomivärilaatikon, mutta en tiedä miksi siihen koskeminen on niin vaikeaa – se ei ole edes jemmakaapissa pahveineen vaan ihan siinä niiden muiden luomivärien kyljessä, käyttövalmiina!

    Tutkimattomat ovat hamstraajan tiet. Hävettää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti ihan googlettaa millainen paletti se on :) nätin näköinen! Mä oon nyt vähentänyt MAC meikkien hamstraamista kun mulla on se ongelma isojen pro palettien kanssa. Kaikki ihan käyttämättä kun liian värikkäitä ja jotenkin...mulla on ollut ne niin iät ja ajat että tuntuvat tylsiltä, vaikka osa väreistä on aivan mahtavia! Ehkä nyt auttaa kun tilasin niitä mattaisia häivytysvärejä ja ripottelen niitä paletteihin, ehkä saisin uutta intoa käyttämiseen. Kun ei niistä raaski luopuakaan kun hulluna hamstrannut "Mäkkejä" vuosien ajan :DD

      Poista
  10. Paletteja on vaikka kuinka, mutta kuinka ollakaan päädyn lähes joka kerta Make up Geekin 3-4 lemppari sävyyn, joita käytän siis lähes aina tai sitten, jos heittäydyn oikein villiksi valitsen juurikin Norvinasta aina ne samat sävyt :D Päätin nyt jopa luopua Huda Beautyn New Nude paletista juuri tämän vuoksi, kun en ikinä käytä sitä. Ihailen vaan, mutta sitten pistän takaisin laatikkoon ja otan Make up Geekit esiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole Huda Beautyyn hurahtanut :D olen testannut niitä glittervärejä ja vaikka ovat vallan kauniita, mulla ei totisesti tulisi käytettyä :)

      Poista
  11. Kiva kun toteutit tän! Toi Revolutionin Contour Palette sisältää kyllä muutamia tosi hyviä sävyjä, oon itsekin vasta ihan hiljattain taas muistanut kaivaa sen esille ja ottaa käyttöön :) Mulla on ton Sweet Peachin kanssa vähän sama "ongelma", kun lähes aina siihen tarttuessa tulee meikistä persikkainen, vaikka tolla paletilla saisi aikaan niin paljon muutakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Instagramissa sain kommentin kokeilla Sweet Peachin vihreää meikkiä mukana tulleen ohjelappusen mukaan. Tänään meinaan kokeilla niin jos saisi uutta intoa sen suhteen ;)

      Poista

Kiitos kommentista <3