perjantai 15. helmikuuta 2019

Nudekynsien paluu

Pieni kynsimasis on vaivannut ja tuntui että kaipasin jotain uutta. Ei uusia lakkoja, niitä en ole nyt ostanut vaan lakannut pääosin vanhoilla. Olen myös karsinut kokoelmaa ja periaatteessa ne mahtuvat jo yhteen Helmeriin! Pitäisi laskea joku päivä montako lakkaa mulla on...

Instagramin kynsikuvia selatessa iski innostus lyhyisiin ja siisteihin kynsiin! En periaatteessa pidä lyhyistä OMILLA sormilla koska sormeni ovat lyhyet ja paksut, tuntuu että pitkät kynnet näyttää paremmilta. Mutta talvi runnoo kynsiä, poikakaverin autoharrastus jossa autan, ei tee hyvää kynsille. Nostelu ja kantelu, porakoneen käyttö ja hiominen ei ole pitkäkyntisten hommaa. Kokeillaan siis lyhkäisiä!


Kynteni eivät alunperinkään olleet yhtä pitkät kuin "huippuvuosina" joten ei tarvinnut leikata kuin vähän. Viilalla siistin loput. Onhan näissä vähän pituutta ja jollekin muulle nämä olisivat pitkät kynnet.


Innostuin nudelakoista kun tuntuu että oli pitkä kausi punaisia ja tummia lakkoja. Mulla on paljon aivan ihania ja rakkaita lakkoja, en tosiaan ole uusia ostanut vaan nautiskellut vanhoista. Lempilakkoja ovat mm. Essie ja NCLA -merkkien lakat, pysyvät monta päivää hyvänä. Käytän myös paljon Picture Polishia ja OPIa, CND Vinylux lakkoja unohtamatta. Olen heittänyt roskiin liki kaikki myrkkylakat kuten China Glazen OMG -lakat koska en vaan käytä niitä enää ja myrkyt mietityttävät. Ihan on HTF lakatkin lentäneet roskiin.


Näissä kynsissä lakkana OPI Don´t Bossa Nova Me Around, ripaus ILNP Famea ja leimat MoYou London Porcelain 01. 

Mitäs sun kynsille kuuluu tällä hetkellä?

32 kommenttia:

  1. Mullakin on lyhyet nudekynnet. Silti just huomasin että etusormen kynsi on ottanut osumaa.. talvi on paha näille kynsijutuille 😢

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, mulla on kynnet todella huonossa hapessa nyt :/

      Poista
  2. Kauniit lakkaukset :). Minulla on nyt huono vaihe menossa kynsissä :D. Kynsinauhat repsottavat ja taas on alkanut palaamaan vanha, huono tapa - kynsien pureskelu. Pitäisi nyt skarpata kynsien kunnossapidossa, että kesäksi saisi kauniit kynnet :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mulla on tosi pahat liuskoittumat, siis tosi pahat...en pureskele mutta joskus järsin kuivia sormenpäitä..

      Poista
  3. Lyhyillä mennään täälläkin. Talvi on tehnyt tehtävänsä ja sen vuoksi kynsien kulmia on napsahdellut poikki. Onneksi ei ihan nysät ole kuitenkaan. Mäkin vähän aikaa sitten katselin jotain tosi vanhoja kuvia, missä mulla oli suorastaan järkyttävän pitkät kynnet, että ompas rumat. :D Kyllä lyhyemmät on kauniimmat. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin tuntuu että ovat! Ja tuntuu että kulmat menevät heti poikki :/

      Poista
  4. Pidän kovasti näistä! Multa puuttuu tuollaiset nätit, hillityt sävyt. -HH

    VastaaPoista
  5. Sulla on kauniit ja hoidetut kynnet 🤗 Mun kynsille kuuluu huonoa 😂 Niiden suhteen en osaa olla lady 🤔

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) muuten sinä oletkin enemmän lady kuin minä :)

      Poista
  6. Edelleen näillä akryylikynsillä täällä mennään :) Noi leimat on tosi kivat, vois noita leimoja varmasti laittaa rakennekynsiinkin mutta taitavat suosia sivellintä.

    VastaaPoista
  7. Mä oonkin jo kaipaillut sun kynsikuvia, itsellä ei olis ikinä kärsivällisyyttä tehdä mitään tällaista, mutta jaksan aina vaan ihailla toisten tekemiä. Mä pidän kynsiäni tosi lyhyinä, ei paljoa yli sormenpään, mutta suosin tosi paljon värikkäitä lakkoja, paitsi tällä hetkellä mulla on helmiäisen vaalenpunaiset, joissa on nonparellin näköistä glitteriä. Katselin itse asiassa eilen, että nää näyttää ihan vaaleanpunaisilta mokkapaloilta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) vaaleanpunaiset mokkapalakynnet kuulostavat ihanilta! Vähän on tullut kynsikuvia nyt, vielä vähemmän tulee jos nämä katkeavat :)

      Poista
  8. Oon niin odottanut sulta seuraavaa kynsipostausta♡

    VastaaPoista
  9. Samaa kuuluu tännekin ja oikeastaan vähä huonompaakin :D Biotiinilisää 1,5kk takana ja tuloksia odotellen.. Sulla sentään vielä tasamittaiset, nätit kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) yritän pitää tasapitkinä vaikka pitäisi sitten lyhentää reilusti!

      Poista
  10. Esimerkiksi mulle nää olis jo pitkät kynnet :D Omat kynnet kun pitää töiden takia pitää niin nysinä, ettei niitä tunne, jos sormen asettaa toisen sormen päähän.. Ikävä niitä aikoja, kun sai itsekin laittaa kynsiä edes jotenkin, vaikken siinä koskaan taitava ollutkaan! Ihanat nää sun kynnet<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kyllä minä odotan kesää jolloin kynnet varmaan pystyy pitämään vähän pidempinä ;)

      Poista
  11. Tosi kivat vaikka onkin lyhyet! Mä kans vähän lyhensin kun luovuin geelikynsistä, nyt vain geelatut ja ohuemmat niin ei niin helposti katkea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku geelilakkaus olisi kyllä kiva jos vaan pysyisi :)

      Poista
  12. Hienot leimaukset ja ihana Bossa Nova -lakka. :) BV täytyy laittaa seuraavaksi kynsille. :D OPI kuivuu hieman hitaammin kuin Essie, niin ei ole tullut hetkeen käytettyä.
    Kiva kuulla, että kokoelmasi miellyttää sinua. Olen ostanut 4 lakkaa tänä vuonna itselleni. Yleensä aika harkiten niitä ostelen. Meillä on aikalailla samat lempimerkit. :) Kohta pääsee lakkailemaan NCLA:n holoilla. :)
    Minäkin tykkään näistä kynsipostauksista. Ymmärrän kyllä, että talvi hidastaa asiaa. Koko ajan pitäisi olla rasvailemassa kynsiä ja kynsinauhoja kylmällä säällä.
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi nyt alkaa helpottaa kun kevät tulee :) kynsiä on kuitenkin kiva hoivailla vaikka välillä ärsyttää kun ovat niin huonossa hapessa. Ihanat lakatkin pysyisi paremmin jos kynnet olisi psremmassa kunnossa ;)

      Poista
  13. Tosi kaunis lakkaus! Mä en kans omilla kynsillä tykkää kovin lyhyestä mallista, koska helposti tulee sellanen kynsienpureskelija fiilis, kun kynsipeti on niin tajuttoman lyhyt.

    VastaaPoista
  14. Mun tarvii vain hengittää että kynnet katkee! Leikkasin oikeasta kaikki veks kun koko ajan jossain oli halkeama. Vasen vielä sinnittelee .

    VastaaPoista
  15. Ihanat nudekynnet! Mun kynsille kuuluu pitkästä aikaa hyvää, mut koputan äkkiä puuta! Ne on nimittäin kasvaneet taas vähän pidemmiksi ja vahvemmiksi, mistä jaksan iloita päivästä toiseen piiiiiitkän ja repaleisen tynkäjakson jälkeen :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) jospa tää mullakin, aika lyhyet nämä on mutta näillä mennään ;D

      Poista

Kiitos kommentista <3