keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Mulla ei oo mitään meikkejä -meikki

Tiedättekö sen tunteen kun ei tiedä millä meikkaa kun ei ole mitään meikkejä ja ei keksi mitään? Tänään oli taas yksi sellainen päivä. Olen vaan tylsäillyt ja meikannut Naku 2 tai 3 paleteilla. Ei keksi mitään uusia yhdistelmiä, ei jaksa miettiä ja kaikki on jo nähty.

Vaan onko sittenkään ;) selasin Sleek palettejani koska ne yleensä antavat kivasti inspiraatiota. Vintage Romancesta osui silmääni hopea väri. En ole hopealla paljoa meikannut, se on vähän tuntematon väri mulle. Vaan miksipä ei, kokeillaan sitä!



Talvinen kirpakka pakkaskeli, siihen hopea Pretty In Paris sopii täydellisesti. Laitoin sitä luomen sisäpuolikkaalle. Lopulle luomelle levitin hopean kanssa hyvin passaavaa siniviolettia Bliss In Barcelonaa. Nostin varjostusta näkyville punertavalla hopeita kimallehippuja sisältävällä Honeymoon In Hollywood mattasävyllä.

 P1030037.ORF

P1030051.ORF

Käytetyt meikit:

Meikkipohja:
Rimmel peitepuikko silmänalusilla
Dermosil valokynä
Lavera 2in1 meikkipuuteri sävy Ivory*
Benecos kivipuuteri sävy Porcelleine
Posket NARS Angelika

Silmämeikki:
MUFE eye prime
Gosh Love That Platinum!
Sleek Vintage Romance
Maybelline musta MasterDrama rajauskynä ylärajauksessa
Rimmel ScandalEyes Rockin´ Curves
Benecos Natural kajal sisärajauksessa*
Gosh Funky Violet ajarajauksessa
Kulmissa kestoväri ja Dermosil kulmakynä

*-merkityt tuotteet saatuja

P1030054.ORF

LivBoxissa tullut Rimmelin käärmeennahka-ripsiväri on ihan huippu! Olen vasta avannut tämän mutta tekee jo hyvää jälkeä. Vähän sottaa luomivärit jättimäisen harjan takia joten tarkasti saa laittaa eikä tämä kyllä ole kiireaamun ripsiväri. Mutta näin saa raskasluominenkin ripset näkyviin! Eikä tämä tuhraa yläluomea päivän mittaan. Tuttu ongelma raskaille luomille.Ja pitää taivutukset eikä varise. Mulla ei tosin ole ikinä ripsiväri varissut...


 P1030044.ORF

Onko teillä usein tunnetta "mulla ei ole mitään meikkejä" ? Vaikka totuus on varmasti ihan toinen...

37 kommenttia:

  1. Kuulostaapa hyvältä tuo ripsari! Mulla on käytössä Maybellinen Rocket, josta oon kyllä tykänny paljon:)
    Mulla on tuo sama ongelma välillä, mut kynsilakkojan kanssa. Tuntuu, ettei oo lakkoja joilla lakata, vaikka löytyyhän niitä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on liikaa lakkoja ja liikaa ideoita kynsiin joita haluaisi koko ajan toteuttaa! Joskus blogin alkutaipaleella minulla oli sellainen ajatus että keksinkö aiheita ja kynsiä...ei kyllä enää ole sellaista pulaa ;D
      Meikkien kanssa on joskus tätä tylsistymistä vaikka luomivärejä on loppuelämän tarpeisiin :)

      Poista
  2. Aina on sellanen olo että "ei mulla oo mitään kivoja meikkejä, kaikki on ihan tylsää" :D Ihanan meikin oot tehnyt, toi hopea näyttää niin ihanalta sulla. <3

    Ja upea banneri! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♡ kulta on minulle tutumpi väri kuin hopea. Vaan kyllä hopsukin on kiva, just vaikka tummansinisen tai violettien kanssa :)

      Poista
  3. Upea meikkipaletti ja meikki ja hieno banneri. <3 Hitsin annoin tuon Rimmelin pois, olin ennakkoluuloinen kun Rimmel eye liner raapii niin silmäluomia, niin sitä heti merkkiä alkaa karttamaan.

    Kivaa keskiviikkoa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa keskiviikkoa ♡ mä en muista onko mulla ollut Rimmelin ripsareita, ei ainakaan ole sitten mieleenjääviä ollut? Mutta tämä on hyvä ripsiväri jonka mielellään käyttää loppuun :)

      Poista
  4. Mulla on tuo samainen paletti ja olisin enemmän kuin kiitollinen jos tekisit sillä muutaman meikin lisää, meinaa tulla inspiraatiopuola sen suhteen että mitä näistä väreistä kehittäisi! Kauniin meikin sait tässäkin aikaan, kokeiluun menee ;)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna! Oletko selannut Sleek tunnisteeni, siellä on pari meikkiä lisää tällä paletilla tehtynä. Voin yrittää kehitellä mutta mulla on sama tämän paletin kanssa...aina teen samat meikit vaikka värejä tässäkin on miten paljon vaan ;)

      Poista
  5. Mulla on useinkin juuri toi tunne, etten muka omista mitään kivoja meikkejä, joita vois käyttää tänään ja varsinkin, jos etsii sitä inspistä. Oon talven myötä tylsistynyt ja tarttunu suurelta osin aina nudepaletteihin. Eilen rikoin kaaavaa ja tein pitkästä aikaa värikkäämpää meikkiä, nimittäin sateenkaarimeikin. :D en tiedä vaikuttaako talven pimeys siihen, että meikeistäkin on tullut tylsiä, ehkä se taas keväällä lähtee tästä normalisoitumaan hieman värikkäämpään suuntaan tms.

    Ps. Tämän metrijaarittelun jälkeen on vielä pakko todeta, että Sleekin paletit on ihan älyttömän hyviä. Itellä on ultra Matte Brights ja Acid paletit, ei voi kun kehua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sleekit on kyllä ihania vaikka jossain vaiheessa en enää tykännyt ja möin ne vohvelikuvioiset pois. Nämä uudemmat on jotenkin parempia :) tuntuu niin tutulta tuo nudepalettihomma, ei jaksa miettiä mitään erikoisempaa. Tai sitten teen nudesilmät mutta punaiset huulet. Punaisen tukan myötä olen rohkaistunut värikkäämpään huulimeikkiin ja kyllä sekin jo piristää!

      Poista
  6. Mulla on ennemminkin niin, että en osaa valita meikkejä, koska niitä on niin tuhottomasti joka puolella :D Ähkyssä sitten tartun liian usein samoihin tuotteisiin, juuri vaikka Nakuihin.

    Tosi kaunis meikki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos meikkikehusta :) onhan mullakin noita meikkejä mutta kun on ne ikisuosikit eli Nakut, tietyt Viisikot ja MACit...niin aina tarttuu niihin tuttuihin! Mulla on ihania Sugarpillin pigmenttejä mutta niitäkään en sitten ikinä käytä. Enkä tiedä miksi??

      Poista
  7. Uus banneri on tosi raikas! Kaunis meikki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) rakastan tuota uutta banneria. Väkersin sitä pari tuntia :D

      Poista
  8. Todellakin on tuollainen olo! Ja sitten onkin jo jokin nakupaleteista kädessä :D

    VastaaPoista
  9. Uuuh! Uusi banneri! Hieno! <3

    Hieno on meikkikin. <3 Mä niin tiedän tuon: mulla ei oo mitään meikkejä. :D Ei mulla ole kynsilakkojakaan välillä. *köhöm* Ihan ääliötä joskus toljottaa niitä mielettömiä meikkivarastoja ja ajatella, että mitä laittas, kun ei ole mitään? :D Voi ristus mun ajatuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna <3 joo, en siis ole ainut! Sullakin on varmasti vaikka mitä ihanuuksia mutta silti ei mitään :) onneksi mulla ei ole koko ajan sellaista "mulla ei ole meikkejä, pitää ostaa uusia" -ajatusta. Se olisi jo aika turmiollinen. Kynsilakkoihin se ei kyllä päde, kynsilakat on mulle se pahempi pahe vaikka rakastan kyllä meikkejäkin <3

      Poista
  10. Noh, mulla taas on useinkin aamuisin vaikka mitä ideoita, mutta ei ole aikaa toteuttaa niitä (syntini on torkutus). Kivoja paletteja on monta käyttämättä/kokeilematta. Nolottaa usein katsoa, et hitsi, toikin on ollut niin kauan käyttämättä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin oli joskus torkutus -tapa mutta opettelin siitä eroon. Nyt kun asuu korvessa ja työmatkaa on puolisen tuntia niin aamut on kiireisiä. Ei viitsi torkuttaa :) ja jaksan kyllä herätä neljältä joka aamu mutta tähän aikaan jo alkaa nukuttaa...eli tänäänkään ei jaksa miettiä huomisen meikkiä vaan taidan laittaa samaa kuin tänään :)

      Poista
  11. Kiva toi uus banneri ^_^
    Mulla on vähän sama ongelma kynsilakkojen, vaatteiden ja kenkien kanssa. Kaapit on täynnä vaatteita ja kenkiä, silti mulla ei oo mitään päällepantavaa :D Laatikossa on yli 100 kynsilakkaa, silti en oikein osaa päättää mitä lakkaa laitan(lisäksi kynnet on ihan nysät tällä hetkellä :/ ) koska ei löydy just sitä mieleistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Arlene :)
      Vaatteet...huoh. Pidän aina samoja, niin pitkään että niissä on reikiä! Kaikki uudet vaatteet lojuvat käyttämättöminä kaapissa. Olen tosi huono vaatteiden kanssa enkä tiedä miten saisin parannettua tapani asian suhteen..

      Poista
  12. Voi että, tuo luomiväripaletti on kyllä toivelistalla. :) Siinä on niin upeat sävyt ja tosi kauniin meikin oot tehnykin sillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Vintage romance on sen verran monipuolinen paletti että suosittelen hankkimaan. Kaikki värit ovat hyvälaatuisia. Rahalle tässä saa kyllä vastinetta :)

      Poista
  13. Toi banneri, se on kyllä upee!

    VastaaPoista
  14. Onpa kiva banneri, jotenkin räyheempi kuin edellinen ^__^

    Sun meikit on kyllä mahottoman kivoja kerta toisensa jälkeen :) Oon jahkaillut ton Vintage Romance -paletin kanssa niiiin kauan, haluisin ostaa sen, mutta siinä on paljon sellaisia sävyjä, joiden kaltaisia mulla on jo.... Ja hankin joulukuussa sen See you at Midnight paletin, ja siinä luomivärinapit ovat Vintage Romancesta... Mutta niitä on vain neljä! Tekosyitä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä vähän enempi mun tyylinen :) voi kiitos näistä meikkikehuista, piristävät mieltä! Talvella on niin mälsää yrittää kuvata mitään kun eloisuus ja värikkyys katoaa kuvista. Tykkään kuitenkin kirjoitella meikkijuttuja koska tiedän että lukijoissa on enemmän meikeistä kiinnostuneita kuin kynsistä. Piti ihan googlettaa Midnight -paletti ja on todettava että tarvitset Vintage romancenkin koska se on niin ihana ja monipuolinen paletti <3

      Poista
  15. Kaunis meikki. Tykkään hopeasta silmämeikissä , mutta ruusukullasta koruissa ja ne mielestäni riitelee liikaa yhtä aikaa käytettynä. Joten täytyy huolellisesti suunnitella jos jompaa kumpaa mielii käyttää (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ruusukullasta tykkään kyllä enemmän kuin hopeasta. Mutta ei ole tuota ongelmaa kun en usein käytä koruja :D

      Poista
  16. Vielä ei ole tullut sellaista fiilistä.. mutta vaatteiden kanssa koen sen päivittäin :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥