tiistai 13. tammikuuta 2015

Himmeää valoa

Hankin itselleni vielä toisenkin Lumenen Nude & Matt kynsilakan kun niitä vielä oli kaupoissa. Onneksi hankin! Nyt alkaa olla viime hetket näitä bongailla, hyvä tuuri on jos sattuu löytymään. Itse aion tästä lähtien olla kärppänä Lumene hyllyllä, Lumene on kyllä kertakaikkisesti parantanut kynsilakkaosastoaan ja on merkkinä paljon mielenkiintoisempi kuin ennen. Kiitos kuuluu blogeille ;D on kyllä Lumenen luomiväritkin parempia kuin ennen, nykyään niissä on pigmenttiä. Vielä kun ripsiväreissä onnistutaan...

Miksihän olen vähän hylkinyt Lumenea? Teinivuosina käytin sitä tosi paljon. Tykkäsin meikkipuuterista, kivi- ja jauhepuutereista sekä meikkivoiteista. Kulmakynää ja eyelineriä olen kyllä suosinut aina. Ehkä jossain vaiheessa innostuin niin palavasti kaikesta MACista ja ulkomailta tilattavista meikeistä että kaikki kotimaiset ja liian tylsät, helposti saatavat unohtuivat. Nykyään en jaksa tilata ulkomailta ja laiskana ostan kaupasta. Olenkin tutustunut uudestaan Lumeneen ja hyvä niin! Lumenen kynsilakkoja olen silloin tällöin käyttänyt mutta pitänyt sävyjä ehkä vähän tylsinä tai ainakin sellaisina että multa on vastaavia löytynyt. Tämä uusittu pullo on myös parempi kuin entinen ja Lumenen pieni pyöreä suti on todella hyvä ja juuri sopiva mun pikkuruisille kynsille. Ehkä tämäkin on saanut minut innostumaan Lumenen lakoista enemmän.

 PC290122.ORF

Mutta huurrelakat. Nämä vekkulit pikkulakat ovat kyllä ainutlaatuisen uniikkeja kokoelmassani. Himmeää valoa on pearl efektillä varustettu puolimatta lakka. Himmeä huurteinen pinta säihkyy hennosti ja hienostuneesti. Kaksi kerrosta levittyi oikein nätisti ja kuivui mukavan nopeasti. Tämä greigen värinen lakka on aina muodikas ja saa kynnet näyttämään hienostuneilta. Värinsä puolesta sopii kaikille tilanteeseen kuin tilanteeseen. Tämän päälle ei laiteta päällyslakkaa, muista siis antaa kynsilakan kuivua kunnolla ja varo tekemästä lakan pintaan ruttuja niin huurrepinta säilyy kauniin näköisenä.

 PC290120.ORF

Toivon todella että Lumene valmistaisi näitä lisää, nämä ovat olleet todella suosittuja ja tykättyjä. Eikä mikään ihme todellakaan.En nimittäin saa silmiäni irti näistä kynsistä. Ei näihin edes viitsi laittaa mitään koristeluja, ei todellakaan. Nämä lakat eivät ole koristeluja varten. Kiireisen illan pelastajia, senkun lakkaat ja ready! Lisäksi nämä pysyvät ihan hyvin. Toisena päivänä pikku nirhamaa kärjissä mutta minua se ei haittaa kun joka tapauksessa vaihdan lakat :)

30 kommenttia:

  1. Niin samaa mieltä! Nämä on niin täydellisiä kiireen pelastajia - pikainen sipaisu, lyhyt odotus ja voilá, kynnet on siistit! Toivon itsekin että Lumene toisi näitä lakkoja enemmänkin, blogit ovat siivittäneet Lumenen suosion ihan uusiin svääreihin joten toivottavasit meidän toiveet kuullaan!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti kevään kokoelmassa olisi lisää tälläisiä lakkoja. Ja ensi syksynä, tummissa sävyissä näitä...ne olis mun unelmalakkoja :)

      Poista
  2. Mä pidän myös tosi paljon noista lumenen sudeista, ne sopii kuin nakutettu mun kynsille. Harvoin tarvitsee siistiä reunoja kun noilla lakkaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Ei tosiaan tarvitse siistiä ylimenneitä lakkoja :) se on plussaa!

      Poista
  3. On kyllä nätti <3 Itse en ole ostellut Lumene uudempia lakkoja vielä lainkaan, mutta nykyään olen alkanut pitämään silmiäni enemmän auki niidenkin suhteen, sen verran paljon hyvää niistä olen saanut lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aion myös pitää silmät auki. Mietin näitäkin tosi pitkään ja viime tingassa ostin. Onneksi ostin :)

      Poista
  4. Tuo lakka olisi paaaaljon enemmän mun äidille sopiva kuin mulle. :D Mulla ei taida tällä hetkellä löytyä muita Lumenen lakkoja kuin Roosanauha-hiekkalakka. On niitä välillä aina ollut, mutta haluan niistä jostain syystä luopua nopeasti.

    Mitä Lumenen meikkeihin ja muuhun kosmetiikkaan tulee, niin tykkään. Lumenen sinisessä pullossa oleva kasvovesi (en nyt muista tarkempaa nimeä) on ollut yks mun ehdoton lemppari ja blueberry volume ripsiväri on ainakin ollut aikoineen hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Roosa Nauha -lakka oli todella nätti. Odottelee kesää, varpaissa olen sitä vasta käyttänyt :)
      Lumenen vedenkestävän silmämeikinpoistoaine on myös ikisuosikki vesiliukoiselle meikille :) Blueberry mascara oli muuten ainut hyvä Lumenen mascara jota olen käyttänyt.

      Poista
  5. Gel Effect lakat ovat kyllä markettilakkojen parhaimmistoa. Himmeää valoa on kyllä tosi nätti. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muita Gel effect lakkoja en ole kokeillut. Se aluslakka CC (?) kyllä kiinnostaisi :D

      Poista
  6. Toi on kyllä nätti! En voi olla unohtamatta, kun 13-vuotiaana ostin ekan sähkönsinisen lakan Lumenelta ja rakastuin siihen heti :) Eli Lumenen lakka oli mun eka lakka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin Lumenen lakat olivat ensimmäisiä mitä käytin :) jotain sinisen sävyjä muistelen mulla olleen... ihana muisto sinulla :)

      Poista
  7. Mäkin käytin nuorempana aina Lumenen meikkivoidetta ja puutereita sekä eyelinereitä ja kulmakynää. Musta tuntuu, että joskus parikymppisen jälkeen mun iho muuttui niin, että se tarvitsikin yhtäkkiä jotain muuta. Nyt olen onneksi löytänyt MACin meikkivoiteen ja peitevoiteen ja ne toimii mun hankalalla iholla hyvin. Nämä uusitut kynsilakat ovat kyllä olleet erittäin postitiivinen yllätys. Pakkohan tämäkin oli saada, vaikka harmillisesti olikin dupe Essencen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tekee mieli ostaa taas vuosien jälkeen Lumenen meikkipuuteria. Että onko se vielä samanlaista kuin teinivuosina. Pakkaus ei ainakaan ole enää vanha tuttu sininen..

      Poista
  8. Lumene tuntuu nykyjään liian helpolta ja peruskauralta ratkaisulta, siksi sitä on kai oppinut vähän vierastamaan? Muistan kynsilakkojen olleen jossakin vaiheessa tosi huonoja, nykyisin olen tykännyt ja kovasti uuden linjan lakoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkäpä nykyään tykkään turvautua "peruskauraan" :D kun täällä ei ole MACia tai Inglotia...meikkipohjat kyllä ostaakin mieluummin livenä :)

      Poista
  9. Multa myös kannatusääni Lumenen Gel Effect-lakoille, tykkään kun tekevät sellaisen pullean ja kiiltävän pinnan, ja suti on hyvä. Ainut mikä harmittaa on pullojen pieni koko, eli eivät nää nyt ole mitään niin edullisia kun alkaa litrahintaa laskemaan. Ja henkkoht harmittelen pientä kokoa myös siksi, että kun löytää jonkun suosikin, se loppuu ihan liian pian! Mut tiedän et toiset taas tykkää pienistä pulloista juuri sen takia, että ne saa käytettyä loppuun, eli lienee makuasia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osta sitä ihanaa sävyä kerralla kaksi :) niin ei lopu kesken :D litrahinta on kyllä kalliimpi poikkeuksetta aina pienissä pulloissa..

      Poista
  10. Mäkin olen löytänyt Lumenen ikäänkuin uudelleen näiden uusien kynsilakkojen myötä. Mulle ne oli myös nuorempana se "juttu". Puuterit ja ripsarit löytyi. Ihana tämä vaalea lakka ajatellen etten ole yhtäänkään vaaleiden ystävä mutta tossa on jotain ylellistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään vaaleista lakoista. Ne ovat aina niin ajattomia :) Anytime oli myös "se juttu" mistä tykättiin ja mitä meillä myytiin :D

      Poista
    2. Joo, Anytime :D varmaan muuten mun ekat meikit oli sitä!

      Poista
  11. Lumene on kyllä huomattavasti parantanut tuotteitaan. Näistä huurre-lakoista en niin innostunut, kattellaan mitä tää vuosi tuo värimaailmaltaan tullessaan. Lumenen lakoissa on myös ihan paras leveä suti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumene, valmista meillä lisää huurrelakkoja! Toivottavasti kevään kokoelmassa olisi jotain kivaa ja vähän erilaista, mattapinta kun on edelleen trendinä..

      Poista
  12. Tuo suti on kyllä näissä niiin hyvä!

    Ja muutenkin Lumenen tuotteet on jotenkin parantuneet ihan viime vuosina. Wild curl on ripsiväreistä suosikki, sen harjaosa on ihan paras. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kokeillut todella montaa erilaista Lumenen mascaraa. Harmikseni vain kumiharjainen Blueberry curl(??) on toiminut mulla edes jotenkin. Kiva kun sinä olet löytänyt hyvän Lumenen ripsarin :)

      Poista
  13. Mulla ihan sama juttu! Kun silloin syksyllä 2010 löysin blogiisi, niin innostuin ulkomailta tilaamisesta ja uusista merkeistä. Nykyään en tilaile juuri koskaan ulkomailta ja nekin mitä joskus tilaan, niin ovat sellaisia must have -tuotteita tai luksusmerkkiä tarjouksessa. :D

    Olen nyt innoissani tutustunut markettimerkkeihin ja onkin ihanaa, kun blogin kautta se on minulle mahdollista. Asiakkaita kun on laidasta laitaan ja kyselevät erilaisia tuotesuosituksiani. Tietysti monilla budjetti on tiukka, joten minusta on professionaalisempaa meikkaajalta, jos hän tietää edes vähän jotain jokaisesta yleisestä merkistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Blogin kautta on saanut ilon tutustua uudestaan Mavalaankin. Ja nämä Lumenet ostin koska blogeissa näin näitä :) on kiva kerätä enemmän kokemuksia tutuista merkeistä niin osaa sitten suositella muille ;)

      Poista
  14. Lumene ollu aikaansa edellä, kevät on sametti lakkoja täynnä (:

    VastaaPoista
  15. Hitsit...mulla on ne molemmat matat, muttei näitä pearleja... onneksi kälyltä löytyy nämä, jos mä en enää löydä kaupoista :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥