perjantai 21. marraskuuta 2014

Something About Nude

Värikkäiden Sleek leikkien jälkeen palataan taas tuttuun ja turvalliseen. On se jännä että neljä vuotta sitten olisin valinnut värikkäät meikit mutta nykyään meikkaan mieluummin hillitymmin O_O onko se tämä ikä mikä teettää aikuismaisempaa linjaa, tosin miten aikuinen minä voin olla??

Yksi uusi suosikki arkimeikki löytyi MAC Barbie Magic Dust väristä. Hohtava vaalea shampanjabeige. Laitan sitä yleensä luomella, loppupuolelle Clarins Ladylike kokoelman Earth luomiväriä ja karpaloa Diorin Trafalgarista.


PB060012.ORF

PB060010.ORF

Clarins Ladylike kokoelman paletti Skin Tones on tämän syksyn/talven suosikki ruskeitani. Mahtavan hyvä paletti raskaille luomille. Tykkään. Ehkä pitäisi hankkia Clarinsia enemmän! Sopivan hillitty satiininen pinta, helppo pigmentti joka sopii aamukiireisiin tai näihin rauhallisiin lauantaiaamujen meikkaushetkeen. Rajauksena käytin Maybellinen MasterDramaa ruskeana.

PB080045.ORF

Siis tämä minun ripsiväri, Lumenen Truly Bold & Curly. On niin onneton että se suorastaan hellyyttää. Lumenen ripsivärit eivät oikein toimi minulla, tämäkin tuli lehden kylkiäisenä. Tekisi mieli ostaa seuraavaksi IsaDoran ripsiväri, niistä olen kuullut hyvää. Mikäs niistä olisi paras kun haen pituutta, pituutta ja pituutta näkymään raskaiden luomien alta?

PB080046.ORF

Ladylike kokoelmassa tuli myös huulipuna Chestnut Brown joka on väri jota en osaisi ostaa itse. Ihana siis että mulle valikoitiin juuri tämä! Sopivan ruskea, ei liikaa mutta ei mikään nudekaan. Tämä kun joskus loppuu niin samaa väriä on saatava lisää. Ihan täydellinen sävy näihin kylmempiin vuodenaikoihin, ei niinkään kesäksi. Ihan täydellinen minun sävyni :)

PB080054.ORF



Clarins tuotteet saatuja.

38 kommenttia:

  1. Tuo Trafalgarin karpalon(?) punainen sävy on aivan syötävän herkullinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tämän syksyn hitti, mahdottoman ihana sävy. MACin Cranberry on lähellä sitä jos samanlaista etsii :)

      Poista
  2. Tuo ensimmäisessä meikissä oleva punainen sopi hienoisti punaiseen kuontaloosi!
    En tiedä mistä johtui, mutta aloin miettimään sulle vihreitä hiuksia. Varmaan sopisi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiii vihreitä :D se olisi jo liikaa :D koska mulla on lyhyt räväkkä malli niin punainen taitaa olla räväköin väri mikä ei mulla mene yli. Toisille sopii violetti, turkoosi tai vihreä mutta ei mulle :)

      Poista
  3. Tuo huulipunan sävy on muuten todella kaunis. Itse olen avuton huulipunien kanssa, kun nehän näyttää huulilla ihan erilaiselta kuin puikossa. Sitä paitsi mun huulet on niin pienet, että kaikki punat on sekunin päästä hampaissa :). Nuo sun hiukset on niin jumalaisen loimuavan väriset, että munkin tekee mieli kohta tarttua punaiseen pulloon :). Onneksi tänä vuonna on ollut vasta tumma vihreä, petroli ja violetin eri sävyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri siinä on kyllä toinen ihminen jolle sopii yllämainitut sävyt. Mulle ei :)
      Huulipunia on hankala valita, minä ostaisin aina vaan niitä turvallisia sävyjä eli nude tai joku vaaleanpunainen. Ruskeita tai viininpunaisia en osaisi ostaa, punaisen ehkä juuri ja juuri. Värikkäissä hiuksissa on juurikin se juttu että kaikki huulipunan värit ei enää käy. Tykkäsin pinkeistä ja Tuksupinkeistä huulipunista tumman tukan kanssa, blondin kanssa ne oli suorastaan Tukiaiset mutta punaisen kanssa taas ihan liikaa. Jotenkin liian teennäinen ainakin mulla :)

      Poista
  4. Me teinarini kanssa tykätään molemmat Miss Manga maskarasta. Suosittelen :)

    VastaaPoista
  5. Voi miten ihania meikkejä jälleen kerran :) Tuo Trafalgar paletti on kyllä niin ihana, sen voisin miekii tahtoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Trafalgar on kaiken tahtomisen arvoinen. Jospa se pukki toisi Janetille oman Trafalgarin ;)

      Poista
  6. Tuo sun punainen tukka on niin ihana, aivan upean värinen. <3 Millä tököteillä sä ylläpidät tuota väriä? :) Vai tarviitseeko sun käyttää mitään värimaskeja? :D

    Ja nämä meikit, niin kauniita! <3 Mullekkin on tullut jotenkin vähän sellanen neutraali kausi, en halua, enkä edes jaksa meikata millään oikein värikkäällä. Hiukset hoitaa sen värikkyyden :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Iina <3 nyt taas kampaajan väli on venynyt 8 viikkoon O_O sitä KC Pepper naamiota käytän kerran viikossa. Annan sen vaikuttaa 10 - 30 min riippuen miten jaksan istua se päässä. Saunassa annan olla myssyn alla vaikuttamassa. Mutta saunassa en istu puolta tuntia, pitkien muhitusten aikana teen muuta :D Ilman Pepperiä tämä tukka olisi haalistunut parissa-kolmessa viikossa pilalle.
      Sepä just, sulla kun on merenneito hiukset nyt niin ei se välttämättä tarvitse värikästä meikkiä. Sulle tosin sopii nude tai värikäs meikki :)

      Poista
    2. Pepper oli myös mun luottoväri kun piti ylläpitää väriä. :) Ja Plum oli kans tosi kiva kaveri, sai sellasen kivan kylmän punaisen. <3

      Poista
    3. Pepper on kyllä hyvä. Eikä hirmu kalliskaan, kestää kyllä hyvän tovin vaikka koko päähän laittaa. Vaikka mulla nyt vähän lyhyempi tukka kuin sulla ;D

      Poista
  7. Tuo alempi silmämeikki on kyllä niiin ku mulle tehty! Todella kauniin näköinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on yksi minunkin suosikkimeikkejäni, toimii aina :)

      Poista
  8. Kauniita meikkejä, ihanalta näyttä tuo ruskea puna, tykkään miten pehmeästi Clarinsin huulipuna levittyy huulille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Clarinsin punat on niin hyväntuntuisia huulilla ja levittyvät tosiaan kauniisti :)

      Poista
  9. No voi ei, mä oon pystyny karttelemaan tota Diorin palettia yllättävän hyvin, mutta eilen ihan puhtaasta vahingosta aloin kaupassa räpeltämään, ja ai että se on ihana! Ajattelin etten varmana osta yhden punaisen napin takia tollaista, mutta hyvänen aika se ruskea ja kultainen kanssa! Ja ne ei ihan mahdottomia ne vaaleatkaan napit oo... Yleensä mulla jää ne vaaleat kokonaan käyttämättä kun ovat yleensä hurjan hohtavia. Tulee aina kolmelle napille vähän liikaa hintaa. Vitsit näitä first wordl problemeita!:D

    Mutta IsaDoran ripsareita suosittelen ehdottomasti! Mä olen kyllä aina tuuheutta hakenut, mutta ikinä ei ole pettänyt, tosi laadukkaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kyllä että punaisen värin takia sen ostin. Mutta kyllä noita muitakin värejä tulee käytettyä ja minua kiehtoo paleteissa aina se kokonaisuus. Kallis kyllä siihen nähden miten vähän niitä muita värejä käytän mutta...pitäähän sitä harrastuksia olla :) suosittelen kyllä hankkimaan jos vaan yhtään kiinnostaa. Ei tarvitse katua jonain päivänä kun et hankkinutkaan sitä ;)
      En ole yhtään IsaDoran ripsiväriä ikinä kokeillut, siksi mietin mikä on paras. Haluan toki tuuheuttakin mutta pituutta ennen kaikkea :)

      Poista
  10. Huulipuna on todella kaunis! Juuri sopivasti ruskea :)

    VastaaPoista
  11. Hyvin sopii räväkkä punainen tukka ja toi karpaloinen luomiväri yhteen. Pitäisi varmaan itsekin kokeilla, vaikkei mun tukka ihan noin kirkkaapunainen olekaan. Mun on kans tosi hankala löytää huulipunasävyä joka sopis väreihin! Sen takia oon jumahtanu lähinnä kiiltoihin, tosin nyt oon uskaltaunu jotain nudepunia kokeilemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rohkeasti vaan kysyt myyjältä apua huulipunan valintaan :) saatat löytää uusia puolia meikkaukseen ja oman ulkonäön korostukseen. Kiitos tukkakehuista! Vaikka ei olisi näin kirkas punainen kuin mulla niin muitakin punaisen sävyjä voi korostaa ylläolevissa kommenteissa mainitulla KC Pepper naamiolla :)

      Poista
  12. Ostin clarinsin ombre matte luomivärin sävyssä rosewood, voi että se on ollu hyvä! (joka päivä käytössä) nudet vaan on niin chic! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti googlettaa millainen sävy se on. Näyttää varsin hyvältä <3

      Poista
  13. ainii, suosittelen kokeilemaan Benefitin they're real ! ripsiväriä. Näkyy kunnolla luomien alta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, harmi ettei tuota saa kaupasta!

      Poista
  14. Oi, miten hyvältä tuo puna sinulla näyttääkään! Minäkin sain tuon saman sävyn ja olen tykännyt. <3 Hmm... ihan, kuin sinulla olisi muuttunut poskipuna- ja huulipunasävyt aikuisemmiksi sävyiksi? ;) Tätähän se sanonut kettuilumielessä, vaan pelkästään hyvällä. <3 Sulle sopii myös tuollaiset konservatiivisemmat sävyt.

    Tuo Trafalgar näyttää ihanalta sinun punaisten hiuksien kanssa! Aaah! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä tuntuu mukavalta kun ammattilainen käy antamassa palautetta <3 samaistun aika paljon sinunkin blogiisi ja meikkaustyyliin joka on myös muuttunut aikuismaisemmaksi vuosien mittaan.

      Ehkä olen vähän rauhoittanut meikkaamista tässä vuosien mittaan. Juuri tällä viikolla katselin huulipunakokoelmaani läpi ja aika paljon löytyi nudeja...sitten laitoin töihin nudepunaa mutta tuntui koko päivän ihan vieraalta ja oudolta. Näin se maku muuttuu! Olen ihastunut enemmän ja enemmän aikuismaisiin sävyihin mutta välillä kyllä koreilen väreillä :)

      Poista
  15. Mun pitäisi varmaan myös uskaltautua kokeilemaan tuollaista punaista luomiväriä, näyttää niin nätiltä ainakin sun meikissä! :)
    Ja ajattelin vinkata sulle Rimmelin Lash Accelerator Endless Mascarasta; mulla on ollut tuo nyt käytössä ja pidentää tosi kivasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä :) punaista ei kannata pelätä kun valitsee sellaisen karpalonpunaisen, ei ole ainakaan liian räväkkä. Ja mieluummin satiininen, matta on hankalampi häivyttää ;)

      Poista
  16. Clinique-ripsarivinkki toiselta raskasluomiselta:
    http://www.clinique.com/product/1606/5320/Makeup/Mascara/Lash-Power-Mascara
    Tämä tuote todella pysyy hyvin ja oon usein saanut kommentteja ripsien volyymista, kun mulla on ollut tätä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh kiitos vinkistä! Laitetaan muistilistalle :)

      Poista
  17. Ihania meikkejä taas! Upeasti sopii minunkin mielestäni tuo Trafalgarin punainen sun hiuksiin. Olen onneksi edelleen pystynyt suhtautumaan kyseiseen palettiin hyvin neutraalisti ja viime syksynä hankkimani Inglotin karpalonpunainen on mahtavasti auttanut minua pysymään aika välinpitämättömänä Trafalgaria kohtaan koska tuo punainen on oikeastaan ainoa sävy minkä takia voisin paletin haluta.

    Sen sijaan tuota Ladylike-kokoelman ruskeasävyistä palettia en enää mitenkään pystynyt vastustamaan vaan se on matkalla luokseni. Ihan hullua sinänsä koska ihan varmasti minulta löytyy samoja sävyjä muilta merkeiltä yllin kyllin. Tuollaiset muutaman sävyn paletit samassa sävymaailmassa ovat vaan ihan tajuttoman näppäriä ja helppoja! *seli, seli* :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Mohn :) Inglotin luomivärit ovat kyllä tosi laadukkaita ja jos niistä löytyi se täydellinen karpalo niin miettisin kyllä tarvitsenko Trafalgaria :)
      Skin Tones on kyllä vallan mainio paletti. Aamuisin sillä ei mene metsään, laatu on niin hyvä ja se on kertakaikkiaan ihana paletti laadultaan ja sopivuudeltaan meille vähän vanhemmille ;D

      Poista
  18. Upeesti käy tää paletti sun tukkaas..enlaitaenääpunaistatukkaaenlaitaenääpunaistatukkaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punainen tukka on kyllä näyttävä :D sullehan se sopi tosi hyvin!

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥