torstai 6. marraskuuta 2014

Marraskuun 2014 LivBox

Ihana päivä, pieni pakkanen ja vähän satoi luntakin. Saavuin juuri kotiin ja tiesin postilaatikossa odottavan LivBoxin, osa sai paketin jo eilen ja minä vasta tänään. Olin silti täysin spoilaantumatta, pysyin pois FB bloggaajien keskustelupalstalta ja LivBoxin sivulta :)


Posti oli kohdellut boxiani aika rankalla kädellä. Tuhma Pate. Mietin onko sisältö ehjänä kun laatikko tuntui tosi kevyeltä. Mitä siellä on??? Paketti auki heti kun sai huutavat kissat pois jaloista syömään rakeita!! Odotin niin malttamattomana tätä pakettia!!

Marraskuun 2014 LivBox on aiheeltaan Loista, kuin Hollywoodin tähti! Paperi ja rusetti olivat kullankimalteisia, erittäin kaunis boxi jonka taidan ensimmäistä kertaa säilyttää! Ihanasti jotenkin jouluinenkin.


Boxi sisälsi:

Bernand Cassiere Blueberry Overnight Cream Mask. Mustikkavoide-naamio. Voi siis käyttää yövoiteena tai kasvonaamiona. Tämä oli tosi kiva, kokeilen mielelläni. Merkki jota en ostaisi itse, ihan tuntematon siis.

Natural Code By Lumene Candy Smile huulikiiltokynä. Sävyni Cotton Candy näyttää lämpimän pinkiltä, mietin vielä kokeilenko. Ehkä katson päivänvalossa, on jo niin pimeää ettei nyt näe. Pidän kyllä tästä tuotteesta jos sävy on sattunut kohdilleen, muuten voin vaikka vaihtaa jonkun kanssa. Näyttää kuvassa oranssilta mutta on vaaleanpunainen.

Marvis Cinnamon Mist hammastahna. Näitä olen halunnut kokeilla, JES että Marvisin hammastahnaa oli boxissa. Ihana tuote!

Ibero irtoripset. Mietin osaanko käyttää, en ole ikinä kokeillut irtoripsiä!!!

BangerHead BangerTweezer pinsetit. + 5 e alennuskoodi. Pinseteille on aina tarvetta, oikein hyvä tuote boxiin.

Pieni ja kevyt sisältö mutta täynnä laadukasta ja uutta tuotetta joita en ole kokeillut. Nyt en voi kirjoittaa enempää koska koskee niin hitokseen paljon käteen. Mutta pidin boxista ihan erityisen paljon, viime aikaiset boxit on ollut hirmu hyviä.

Mitä pidit boxista? Tilasitko vai haluaisitko tilata? Millaisia vaihtoehtoja oli, veikkaan että huulijuttua on eri sävyisenä. 

Oman boxin voit tilata tästä. Tämä boxi saatu blogin kautta mutta mielipiteet ja ajatukset luonnollisesti omiani :)

33 kommenttia:

  1. Mulle tuli tänään ihan eka boksini. Tykkäsin kyllä tosi paljon! Tuo voide kutkuttelee jo kovasti, pääsee heti käyttöön illalla. Kaikki tuotteet tulee mulla käyttöön, vähiten ehkä nappasi tuo huulijuttu. Irtoripset tuli kuin tilauksesta firman pikkujouluihin koska olinkin suunnitellut sellaiset hankkivani :)

    -Siiri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa kiva kuulla että ensimmäinen boxi meni ihan nappiin :)

      Poista
  2. Aika vaisu boxi. Toi Bernand Cassiere ehdottomasti mielenkiintoisin tuote! Oliko toi Marvis muuten minkä kokoinen, kun en osaa hahmottaa kuvasta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marvis oli 25 ml. Minä tykkäsin. Ei ehkä niin runsas kuin viimeksi tai toiseksi viimeksi ( onko sana :D ) mutta mielenkiintoinen ja laadukas kyllä :)

      Poista
    2. Ei voi olla totta taas! Minulle tuli 10 ml, eli nyt on jälleen laitettu bloggareille ja maksaville tilaajille eri sisällöt.

      Poista
    3. Eikun sori oli se mullakin 10 ml! En ensin nähnyt putkilosta kokoa, katsoin vaan kortista. Mutta on tämä 10 ml kun katson putkilosta. Ja ei niitä jaotella bloggareiden ja maksavien kesken eri kokoja, itsekin olen maksava asiakas LivBoxille mutta tämä 3 kk pätkä on ollut ilmainen. Ja aiemmin Clarinsin putsarissa, muut sai isoja kokoja ja minä pienen ;) pahoittelen tosiaan virhettäni ja sokeuttani!

      Poista
    4. Hei! Pahoittelen, nyt kun katsoin niin näyttää samalta kuin mullakin ;) Oli niin kevyt boksi että tuntui kuin jotain olisi jäänyt uupumaan.

      Minusta on kyllä aina kiva lukea Livbox postauksia, ikävä että ensimmäinen kommenttini oli niin negatiivinen.

      Poista
    5. Minä luulin ensin että boxista on tipahtanut jotain kun se oli lytyssä, vähän revennyt ja niin kevyt :) kyllä olisin itsekin ihmetellyt jos olisi eri kokoja :)

      Poista
  3. Sama sisältö kuin siullakin :) Ripset ja pinsetit lähtee eteenpäin.

    Lahden sunnalla on myös satanut lunta, Joensuussa ei :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä silleen ihan vähän, eihän tuonne Joensuuhun ole mahdoton matka :) mies Lahdessa ja siellä kuulema sataa ihan kunnolla :)

      Poista
  4. Meh! Pinsetit tilasin ihan vasta yhteistyökumppanilta, joten turha sinänsä ellei toiset häviä jonnekkin. Irtoripsiä tilasin aimo läjän Ebaysta ja ne saapui pari päivää sitten. Hammastahnaa en käytä, kun ei ole ilmeisesti valkaiseva. Ainoastaan tuo kuorintavoide herätti ihan pikkusen mielenkiintoa ja eniten tuo huulikynä! Se pääsee ehdottomasti testiin mahdollisimman nopeasti ja jos on hyvä, niin saattaisihan tuota samasta sarjasta useammankin ostaa. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen kiinnostunut huulikynistä ja haluaisin kokeilla niitä enemmän. Tämä sävy vaan pitää googlettaa tai katsoa muiden blogeista millainen se on. Ei viitsi kokeilla jos ei sovi minulle kun vaan kavereille voi sitten antaa jo testattua :)

      Poista
  5. Harvemmin innostun hammastahnasta, mutta Marvis on ollut niin paljon blogeissa esillä, että tosi kiva testata sitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minuakin kiinnosti kun sitä on niin paljon esitelty :)

      Poista
  6. Maksetaanko bloggareille kehumisesta? Mua kiinnostaisi ihan rehelliset mielipiteet. Hammastahnassa ei ole fluoria = hampaille huono. Pinsettejä on varmaan jo viidet kaapissa. Irtoripsiä ei tän ikäinen nainen enää juuri käytä. Huulipunakynä ja voide ainoat hyvät tuotteet koko boksissa. Miesten boksi oli tainnut viedä tiimin ajan (ja rahan)...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin, kerro minulle millä tavalla minä bloggari eroan muista ihmisistä? Jos olisit lukenut blogiani, tietäisit että olen aina ilmaissut rehelliset mielipiteeni LivBoxista ja ylipäätään kaikesta. Tuli kyllä paha mieli tästä kommentistasi :( että sanot minua epärehelliseksi!

      Jos sinua ei boxi innosta niin miksi minua ei innostaisi? Tottakai voin kokeilla hammastahnaa koska se on Marvis ja ihana makujuttu. Ei haittaa vaikka ei ole fluoria, tämähän on testikoko! Pinsettejä mulla on vain yhdet. Irtoripsiä en käytä mutta voin antaa ne kaverille joululahjaksi :) boxista tykkäsin kokonaisuutta myöten.

      Poista
    2. Anonyymi taitaa nyt unohtaa, että boksia ei ole suunniteltu hänelle. Pikkujouluaikaan todella monet naiset käyttää irtoripsiä. Siis sellaisetkin, jotka ei välttämättä meikkaa edes kukn juhliin. Pinseteistä taas, oman kokemukseni mukaan esim valtaosalla kavereista on vain yhdet noin 10-15v vuotta sitten ostetut pinsetit. Peruspirkko ei välttämättä tajua kaivata enempää tai parempia ennen kuin ne käteen annetaan. Ja Fluori hammastahnassa on käsittääkseni ollut hyvinkin keskusteltu aihe, puolesta ja vastaan.

      Mielestäni olet kertonut mielipiteesi rehellisesti ja suoraan sekä Livboxista kuin muistakin tuotteista.

      Poista
    3. Kiitos Kuorotipu ♡ minusta on vaan kumma tuo ajatusmaailma bloggareista. En ole kyllä kuuden vuoden aikana törmännyt siihen että saatuja tuotteita pyydettäisiin kehumaan? Miksi kukaan toimisi niin?

      Omat pikkujoulut on jo vietetty mutta irtoripset on varmasti ajankohtaiset monelle. Eikö pinseteille ole aina käyttöä? Ehkä joka boxi ei kaikkia miellytä mutta minua tämä ilahdutti. Lisäksi minusta tämä oli suunniteltu tosi hyvin ajankohtaan sopivaksi.

      Poista
  7. Mun mielestä tää boksi oli hyvä myös suhteutettuna arvoon - pinsetit, irtoripset ja huulipunakynä maksavat kevyesti enemmän kuin mitä itse maksan yhdestä boksista (kolmen kuukauden määräaikainen 20 % alennuksella) Irtoripset olivat ainut "turha" tuote, toki saatan testata niitäkin, kun en oo ikinä ennen kokeillu. Kiinnostavin oli naamio, mutta huulipunakynä nousi lemppariks, Siinä on kerrassaan ihana koostumus ja värikin on "laimeampi" kuin antaa ymmärtää. Mii laiks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisiköhän kokeilla tuota huulikynää vai antaa joululahjaksi? Ehkä laitan punkin konttiin, samaten kuin irtoripset :) mulla kun on ne aiemmin tulleet ripsitupsutkin vielä kokeilematta :D
      Minäkin laskin mielessäni että boxin sisältö on arvokkaampi kuin mitä maksan yhdestä boxista. Vaikka tämä oli saatu boxi :)

      Poista
  8. Mua ei nyt jotenkin tämän kuun boksi sykähdyttänyt. Tuon naamion kokeilen mielelläni, harmi vaan ettei ollut isompi. Samoin Marvisin hammastahnaa on ihan kiva päästä kokeilemaan, niistä on ollut niin paljon juttua. Mutta sitten tuo huulikiiltokynä. Plääh. Ja irtoripsiäkin käytän niin harvoin, että silloin kun käytän niin luotan mieluummin jo aiemmin hyväksihavaittuihin :D Pinsetit oli ihan jees, tukevanoloiset. Periaatteessa siis ihan ok boksi, mutta jostain syystä ei vain sävähdyttänyt. Ehkä ensi kuussa jälleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensi kuun boxi on varmasti ihan loistava kuten viime joulukuun. Täynnä joululahjoja itselle :) vaikka tämä oli pieni ja kevyt boxi niin mulle ei tullut fiilistä että jotain on unohtunut. Varmaan olin Marvisista ja naamiosta niin tohkeissani :)

      Poista
  9. Mun boxi oli kanssa vähän rullalla. Ollut jo monta kertaa. Se alkaa jo vähän ärsyttämään :(
    Mä vielä hauduttelen, että mitä oikein tykkäsin boxista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on kyllä tullut ihan ehjänä yleensä. Pääasia että sisältö oli tallessa, aika helposti olisi voinut jotain luiskahtaa ulos tuosta repeämästä. Käyn sitten blogistasi lukemassa mitä tykkäsit ;)

      Poista
  10. Hain vasta tänään postista boxin (kauheeta, kun ei voinut katsoa postauksia eilen, kun halusin ylläreitä). Mulle oli ainakin ylläri miten kivat tuotteet tuli. Naamio pääsi heti kuivankarheaan lärviin ja kivalta tuntuu. Huulikiiltoa olin meinannut jo ostaanin kynämallisena. Irtoripset on aina jees! Pinsettini olivatkin juuri sopivasti vääntyneet kelvottomiksi. Hammastahnassa on sitä mun inhoamaa versiota kanelin hajusta, eli yök en syö :). Summa summarum, olisi voinut olla tyhmempikin boxi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa siltä että nyt sattui sopiva boxi sulle! On kyllä inhottava yrittää pakoilla LivBox postauksia ja juttuja kun niitä on joka puolella. Mutta idea on se ylläri jonka minäkin haluan säilyttää. Ihan tyhmää avata jos tietäisi mitä siellä on :)

      Poista
  11. Mulla oli muuten ihan samat tuotteet paitsi pinsetit oli väriltään mustat. Mä ajattelin boxin keveyden takia et sinne on unohdettu laittaa tuotteet sisälle :DD onneks ei kuitenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet muuten ensimmäinen jonka tiedän saaneen mustat pinsetit. Olispa tuossa huulikynässä ollut värivaihtoehtoja, olisin mieluummin ottanut punaisen :)

      Poista
    2. Minulla oli muuten myös mustat pinsetit ja tosiaan huulikynä olisi minullekin ollut todella mieluisa jos olisi ollut punainen eikä pinkki.

      Poista
  12. Kiva nähdä että boksi oli kuitenkin aika monelle mieluinen. Minulle se oli kyllä pettymys ja varmasti huonoin boksi, minkä olen saanut. Mutta sellaista se on ja aina ei voi kaikki tykätä. Ei oikein mikään iskenyt. Hammastahna on ihan kiva kun matkoille tarvitsee pieniä pakkauksia. Naamio varmaan tulee kokeiltua. Onneksi avomies sai juuri miesten boksin, se oli todella mahtava, niin täynnä kaikkea hyödyllistä ja kaikki tulee aivan varmasti käyttöön. Hän oli niiin innoissaan kun en ollut kertonut että tilasin sen hänelle! Varmasti tilaan sen taas hänelle uudestaan jos jossain vaiheessa tulee uusi miesten boksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en tilannut miesten boxia, ehkä sitten kun on enemmän rahaa :) nyt menee kaikki ylimääräinen remonttiin ja tulevaan jouluun. Varmasti olisi kyllä tykännyt ja käyttänyt koska on reissuhommissa niin näytekoot ovat enemmän kuin tarpeellisia.
      Mulle tämä ei ollut huonoin boxi, LivBoxin laatu on parantunut niistä alkuajoista ihan huomattavasti ja hyvä niin :)

      Poista
    2. Totta, laatu on varmasti hyvä näissäkin tuotteissa. Tarkoitukseni ei ollut "valittaa" ;) Ihan kiva että on vaihtelevia bokseja. Hieman olen yön aikana lämmennyt ajatukselle että ehkä tuota pinkkiä huulikynää voin kuitenkin käyttää ja josko kokeilisi irtoripsiä pikkujouluissa (aikaisemmat kokeilut eivät ole olleet kovinkaan onnistuneita :D ).

      Poista
    3. En ajatellut valituksena, ainahan näistä pitää vähän mielipidettä antaa. Jos kaikki sanoo että kiva niin eihän boxi kehity ikinä :) joku varmasti tykkää tästä enemmän ja jostain muusta vähemmän ja ens kuussa toisinpäin :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥