maanantai 20. lokakuuta 2014

Moondust

Valitan, taas pikalakkaus. Kohta tästä tulee sanomista...olen vaan aloittanut uuden harrastuksen eli joogan. Käyn siinä, sitten on kuntojumppaa ja kuntosali ja kotihommat päälle. Ei riitä aika koristeluihin ja joskus pelkkiin pikalakkauksiin jotka ovat tätä nykyä hävettävän usein tekstuuria.

 PA060104.ORF

Mutta kun on monta tummaa tekstuuria lähes käyttämättä ja ei niitä tullut kesällä käytettyä...tämänkin ostin vuosi sitten ja kerran käytin. Kicksin sokerilakka Moondust. Tosi hieno, turkoosikimalteinen violetti duochrome sokerilakka. 

Kaksi kerrosta. Jännä sokerilakka siinä mielessä että lähti kärjistä riekalaina seuraavana päivänä. Alla oli OPI Glitter-off joka kyllä pitää sokerilakat paikallaan. En tiedä onko Kicks lakat yleensä minkälaatuisia kun ei ole kokemuksia enempää. Onko teistä eroja siinä millä tavalla sokerlakat kuoriutuvat pois? Jotkut lähtevät isoina lastuina kynsinauhoista päin mutta jotkut, kuten tämä, jänninä riekaleina kärjistä?

27 kommenttia:

  1. Onpa kaunis lakka! :p
    Mulla lähtee useimmat tekstuurit juurikin kynsien kärjistä jännästi repeytymään isoina paloina. Enpä kyllä edes muista millon viimeksi mun kynsillä oli tekstuurilakkoja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla lähtee kanssa isoina paloina mutta tämä riekaleina, vähän erilaisena kuin yleensä :) ehkä sun pitäisi taas teksturoida?

      Poista
  2. Tämä on mun lemppari sokerilakka. Mulla taas tämä pysyy jopa 4-7 päivää kynsillä, kun yleensä lakat rapistuvat parissa päivässä. Aluslakkana käytän Trindin Natural Repairia. Itse olen tykännyt näistä Kicksin sokereista todella paljon. Ei mitään huonoa sanottavaa.

    Sokerilakat on ihanan helppo juttu tällaiselle laiskalle lakkaajalle, koska ne kuivuvat nopeasti, eikä tarvitse laittaa päällyslakkaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne ihanan helppoja :) minä vaan en jaksa poistaa Nail Repairin päältä koska lakkaan joka päivä. Ihan jumalainen kesintö nämä peel-off lakat, ilman ei tule enää toimeen :)

      Poista
  3. Mua ei haittaa pikalakkaukset. Vaihtelua. Ja näkee, että nopeaaki saa kaunista...

    VastaaPoista
  4. Ihanat sokerit, njam! Noi on kyllä niin erilaisia kaikki käytökseltään. Nails incin sininen tekstuuri lähti kynsien päistä päivässä, Chinan pump in the night pysyi täydellisenä monta päivää ja Clihcén tekstuurit pysyy mulla myös hyvin toisin kuin esim. Isadorat. Näistähän voisi tehdä väitöskirjan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No melkeinpä kyllä :) IsaDorat taas pysyy mulla mutta jotkut indiet lähtee äkkiä lätkimään. Johtuu varmaan myös kerroksista ja onko top coatia vai ei :)

      Poista
  5. Hetkonen, olikohan tää nyt sama lakka jonka ostin kesällä..? :D
    Upea se on ja toivottavasti mulla on sama :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten et muista? Tarkastahan kotona, tämä kyllä kannattaa omistaa kun on tosi hieno!

      Poista
    2. Mä en ole vielä ehtinyt testaamaan ja sen takia en muista :D

      Poista
  6. Näyttääpäs hyvältä! Eipä oo kokemusta mulla näistä Kicksin lakoista. Multa ei oo mikkään lähteny liuskona pois vaan ihan normaalilla kulumalla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä mikä sitten oli...läträsinkö enemmän vedellä vai mitä..

      Poista
  7. Onpa nätti lakka! Tuollaisen ottaisin mielelläni itsellenikin. :)

    Sitten vielä ehkä tyhmä kysymys hiukan aiheen vierestä, mutta millaiset kerrokset levität tuota Glitter-Offia, yhden kerroksen vai useampia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1-2 kerrosta, minusta vähän makuasia. Tätä Opia laitan 2 niin on helpompi poistaa koska tämä on aika tiukassa aina. IsaDoraa yhden koska se lähtee liiankin helposti kesken päivän pois :)

      Poista
    2. Kiitos vastauksesta. :) Mä ostin äskettäin tuon Opin ja olen itsekseni pohdiskellut, että missä vika on, kun ei ainakaan yhdellä kerroksella irronnut mitenkään nätisti. :D Uusintatestiin siis parilla kerroksella! :)

      Poista
    3. Ei tämä Opi lähde repäisemällä, itse poistan kynsilakanpoistoaineella :) mutta lähtee helposti eikä tarvitse hangata hulluna :) kaksi paksua kerrosta helpottaa poistamista :)

      Poista
    4. Joo, sen huomasin ensimmäisen kynnen kohdalla jo, että ei kyllä kuoriinnu pois. :D Käytin tosiaan vain yhden aika ohuen kerroksen tuota glitterihanuuteni alla ja oli kyllä kynsilakanpoistoaineellakin melkein yhtä hankala poistaa kuin minkä tahansa aluslakan kanssa. :D Mutta onneksi löytyy muita, joilta voi kysyä neuvoa. :)

      Poista
  8. Elä ny viljele näitä tummia hiekkoja! (;

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥