tiistai 9. syyskuuta 2014

Syyskuun 2014 LivBox

Juu se on kiva päivä tänään :) K-marketista löytyi Ben & Jerry uutuutta Satisfy My Bowl. Piti olla jo viime viikolla mutta puuttui kuormasta. Tänään sain sitä *slurps* siellä ne pakkasessa odottelee :)

Ajattelin että saattaisi myöskin olla LivBox päivä ;) nostin postilaatikon kantta ja jes, sieltä näkyy mustaa! Laatikko olikin painavampi ja isompi kuin aiemmin?


Syyskuussa puhaltavat uudet tuulet joka onkin violetin boxin teemana.


Boxi sisälsi:

Lumene Bright Touch puhdistusvaahto
Tykkään että boxissa tulee putsareita, pääsee kokeilemaan erilaisia kun kaupasta yleensä tulisi ostettua se tuttu ja turvallinen. Nyt on tullut aika monta vaahtomaista putsaria, ehkä joskus maitomainen putsari, LivBox tiimi :) ?

L`occitane Shea Butter Hand Cream
Klassikko sheavoita sisältävä käsivoide. Tätä mulla on joskus ollut ja loistava tuote kyseessä. Eli tämä oli mieluinen ylläri boxissa, tosin tiesin että L´occitanea tulee syyskuun boxiin. Mukana myös lappu jolla saa jalkavoiteen verkkokauppa ostoksen yhteydessä tai noutamassa L´occitanen myymälästä. Hyvä idea!

L`oreal Paris Elnett hiuslakka
Satin Volume Excess uutuus hiuskiinne, antaa tuuheutta ja rakennetta. Ihana lepardipullo! Tuntuu että hiuslakka aina loppuu yhtäkkiä joten on kiva että on jotain minikokoja jemmassa. Hyvä ja kiinnostava uutuus, tykkään että boxissa on käytännöllisiä ja melko varmasti monien tarvitsemia perusjuttuja.

L`oreal Paris Skin Perfection Unifying päivävoide
Kosteuttava uutuus päivävoide joka tasoittaa ihon sävyä ja antaa iholle heleyttä. Voi olla hyvä tuote mutta käytän vain luonnonkosmetiikan voiteita. Onpas Lorkkua suosittu tässä boxissa ;)

Nivea Lip Butter Blueberry Blush
Näitä olen tiiraillut kaupassa ja meinannut ostaa. Ollaan valitettu että aina jotain Niveaa mutta nytpä se ei haittaa koska on tälläinen uutuustuote. Huulirasvoja mulla on kamalasti mutta tämä on niin kiva että pitää ottaa käyttöön. Tämä sisältää sheavoita, manteliöljyä ja mustikan aromeja. Nam!!

Katy Perry Royal Revolution tuoksunäyte
Tuoksunäytteet aina jees!

Oliko liikkeellä taas vaihtoehtoisia boxeja? Mitä piditte, hyvä vai ei?


Olen saanut tämän boxin blogin kautta mutta sehän ei vaikuta mielipiteeseeni ;) tämä boxi oli jes, en osaa valita parasta tuotetta kun olen nyt niin innoissani melkein kaikista!

Oman boxin voit tilata LivBoxin sivuilta. Kannattaa googlata alekoodeja, sellaisia yleensä bongaa blogeista tai Facebookista ;)

61 kommenttia:

  1. Nyt harmittaa kun en tilaa boxia :) Tuo huulirasva olis ollu nimittäin aivan ihana !! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei...ehkä sun nyt pitää alkaa tilata ;P

      Poista
  2. Vaahtoputsarin tilalla se geelijuttu, joka poistaa myös silmämeikin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkohan tässä suunnattu iän mukaan nämä putsarihommat? Hyvä tietysti niin :)

      Poista
    2. Sain myös geeliversion, joka passaa ihotyypilleni paremmin. Saattaa olla, että johtuu siitäkin että oon 27-vuotias :)

      Poista
  3. Mie tykkäsin kanssa ja niinku tiiät samanlainen =)
    Tietääkseni toi lumene tuote vaihteli

    VastaaPoista
  4. Uuu, lempijäätelömerkkiini uutta! Mutta miten niin pakastimessa odottaa "ne"? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka olen herkkupeppu niin kyllä ne malttaa odottaa :) ostin siis pari purkkia kun kaupunkiin on kuitenkin matkaa ja en joka päivä käy jätskikaupassa ja seliseli! Yritän myös olla dieetillä taas kerran. Huomenna tosin dieetti menee pauselle kun on hampileikkaus ja sitten on syöminen jäätelön ja pakastekeittojen varassa. Tosin näitä B&J jätskejä ei voi harmi kyllä syödä kun niissä on sattumia. Ettei mene sinne ällöttävään poistokohtaan...yöks...

      Uutuuksissa on myös mansikka juustokakku frozenia. Viime viikolla on kai tullut K-supermarketin mainos jossa näitä on :)

      Poista
    2. Mansikka-juustokakku-frozenia! Oliko pakko kertoa? ;)
      Toivottavasti hampileikkaus meni hyvin, kivutta ne ei kuitenkaan koskaan mene. Tsemppiä!

      Poista
    3. Oli!! Leikkaussuunnitelmassa oli poistaa myös toiselle puolelle jääneitä kappaleita vuosien takaisesta poistosta. Mutta tämä poisto oli leikkaajan 20 vuotisen uran haastavin joten joudun vielä marraskuussa uuteen nukutukseen! Muuten meni hyvin, hyvin nukutti :D tikkien laiton aikana olin kuulema jutellut ja ainetta oli lisätty. Puolen vuoden toipumisaika, viikkoihin ei saa syödä mitään kovaa ettei leukaluuhun tule murtumaa. Ei ole pieniä juttuja tälläiset vaikeammat hammasleikkaukset.

      Poista
  5. Muuten boxin sisältö oli sama, mutta Bright touch vaahtoputsarin tilalla oli Clear it up -syväpuhdistava geelipesu kasvoille ja silmämeikille, mikä olikin ihan hyvä sattuma, koska tuo vaahtoputsari minulta kotoa avattuna jo löytyykin :D (parin käyttökerran jälkeen olen siitä kyllä tykännytkin, tuoksu on kivan raikas :) ) Muutoin olin ehkä aavistuksen verran pettynyt boxin sisältöön, tuotteet toki itsessään oli uusia tuttavuuksia, mutta kuitenkin vain "perusmarkettikamaa" lukuunottamatta L'Occitanea..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin boxin arvo oli korkeampi kuin mitä maksoin. Tai siis mitä maksaisin, nyt mulla on ilmainen pätkä boxia. On toki markettituotteita mutta käytettäviä sellaisia tällä kertaa ja uutuuksia jotka nostavat boxin arvoa silmissäni :) just uusia markkinoille tulleita tuotteita haluan löytää boxista :)

      Poista
  6. Mä AHDISTUN, jos saan ton vaahtoputsarin, en enää pidä niistä! >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä...olet kyllä paljon nuorempi kuin minä joten sulle on varmaan suunnattu nuoremman ihon tuote ;) ?

      Poista
  7. Mua ei kyllä edelleenkään Livbox nappaa eli ei taida vieläkään lähteä tilaukseen. :-) Mutta hei, uutta Beniä & Jerryä?! Sitä pitää saada! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah ois kyllä pitänyt kuvata ne tähän juttuun mutta oli kiire saada pakkaseen. Että pääsee avaamaan ja kuvaamaan LivBoxia. K-supermarketeista kannattaa etsiskellä, en ole vielä Cittarissa tai pienemmissä K-kaupoissa nähnyt. Valikoima voi tietty vaihdella kaupungeittain. Banaanijädeä kinuskilla ja suklaajutsilla on tämä Satisfy ja toinen on maksíkkajuustokakku frozenia ;)

      Poista
  8. Jäin kaipaamaan kuvaa Ben & Jerry stä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äääää en jaksa kaivaa niitä tuolta pakkasesta!!! Ala mennä Petosen K-kauppaan, sieltä löytyy!!

      Poista
  9. Mä sain kanssa vaihtoehtoisesti ton Deep Purifying geelin. Ite tykkäsin tosi paljon tästä boksista ja kiva että nyt oli reippaan kokoisia tuotteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli olen virallisesti niin vanha että muut saa nuoren ihon tuotteet ;D no ei tosi, mieluummin tämä, on varmasti sopivampi mulle. Lumenen vaahtoputsaria mulla ei ikinä ole ollutkaan :) oli kyllä huippua miten painava boxi täynnä ihanaa sisältöä!

      Poista
  10. Oho! Ompa kiva boxi tullut tässäkin kuussa. :) mulle ei kuitenkaan nyt enää tule Livbox, oli se 3kk tilaus vaan. Ehkä vaan hyvä, tulee käytettyä vanhat tuotteet kaapeista pois. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kaapissa aiiika paljon käyttämättömiä...pikku hiljaa käytän pois :) joitakin kyllä vaan jemmaa kun ne on niin ihania :D

      Poista
  11. Hyvä, etten vieläkään tilannut = ei mitään kiinnostavaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä seuraavassa boxissa sitten on mieluisampia ;)

      Poista
  12. Mä tykkäsin kans tästä boksista! Kaikki tuotteet tulee kyllä käyttöön. Mun kävelyvauhti postilaatikolta kotiovelle varmaan triplaantu kun havaitsin miten painava boksi on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan ärsytti kun piti kissat syöttää ensin, olisin halunnut repiä boxin heti auki :D minä luulin että on joku jätti suihkugeeli kun oli niin painava :)

      Poista
  13. No nyt harmittaa.. Lopetin viimekuussa livboxin tilauksen ja nyt ne sitte laitto tohon boxiin ihan mahdottoman kivoja juttuja. Nyyh! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän se on..ei voi lopettaa tilausta kun muuten siellä varmasti on jotain ihanaa!!

      Poista
  14. Omaani odotellassa mutta pakko oli tulla heti kyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin ärsyttävää olla liian utelias ;)

      Poista
  15. Joo, eipä harmita, ettei tullut tilattua. Tosin en tiedä, ehkä Livbox ei sittenkään ole mun juttu. Pitäisi olla enemmän uutuuksia ja jotain selektiivistä. Ja ehkä juuri se asiakkaan omien toiveiden huomioiminen (esim. ite en tee mitään noilla tuoksunäytteillä!). Parempaa odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän sitä tiedä mitä on tulossa ;) Se on vaan selvä että jos halutaan seleboxi niin se kyllä jo maksaa. Ja siinä hintaluokassa ei halua sattumia joten en tiedä ostaisinko itse sellaista. Minusta tämä on ok hintainen kun noita sattumia kuitenkin tulee :)

      Poista
  16. Minua kiinnosti enemmän tuo jäätelö kuin nämä kosmetiikat :D Ostin tosin kyllä itselleni jo tuon mustikkahuulirasvan ja siitä tykkään. Mutta jätski ♥ ja vielä toinenkin uutuus ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mun kyllä olis pitänyt kuvata ne uutuusjätskit ;)

      Poista
  17. Minulla ei tullut tuota vaahto putsaria vaan tilalla oli Lumenen Clear it up Geeliputsari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä olet sitten nuorempi kuin minä, mummot sai vaahtoputsarin ;DD

      Poista
  18. Just kävin postista hakemassa omani. Mulle tuli myös vaahtoputsarin tilalle tuo clear it up! -putsari. Hyvä sinänsä, sillä ostin just vähän aikaa sitten ton vaahtopuhdistusaineen :D Itekkin kattelin viime kauppareissulla Nivean Lip Buttereita, tosi kiva ylläri ku sellanen löyty boxista. Tää oli boxi numero 2/3, mutta jos vika boksi on yhtä jees niin varmasti tilaan lisää :P Mua ei sinänsä haittaa selektiivisten tuotteiden vähyys, koska ajattelen livboxin ideana olevan enemmänkin se, että tulee testattua itelle uusia juttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan boxissa välillä ollut seleä, Clarinsia ja Ella Bachen tomaattivoidetta, Dermalogicaa...kalliimman hintaisia tuotteita joita en varmasti tule itse ostettua. Ja eikös joskus ollut Estee Lauderin mascarasta mini? Mulle sitä ei tullut. Mutta minusta on ollut kivasti seleä, hoitolatuotteita ja sitten ihan markettijuttuja, tosin itse en markettijuttuja koko ajan halua koska niitä saa kaupastakin. Boxista tulee liian tylsä jos on vaan niitä. Monipuolisesti uusia juttuja kyllä on tullut :)

      Poista
  19. Muakin odotti tänään kotona ensimmäinen Livnoxini! Ja oon kyllä tyytyväinen, että tilasin. Tykkäsin kaikista tuotteista ja varmasti tulee käytettyä. Mullekin tuli Lumenen geeliputsari, joka sopiikin paremmin mun iholle. Ehkä nuo oli valittu ihotyypin mukaan, eikös boxia tilatessa tehty jonkinlainen alkukysely?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan siellä ihotyypistä kysely, voi olla silläkin tavalla suunnattua...ajateltu ikää ja ihotyyppiä :)

      Poista
  20. Oikein mukavalta näyttää, itse käytän tuota Lumenen vaahtoputsaria ja toimii itselläni tosi hyvin :)
    MinnaK.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti on hyvä tuote, kotimaista merkkiä pitää aina suosia ,)

      Poista
  21. The lip butter sounds cool :-)

    VastaaPoista
  22. Tosi hyvä boksi tällä kertaa! Ja varsinkin iso plussa siitä, että lähes kaikki boksin tuotteet olivat uutuustuotteita, eivät mitään jo iät ja ajat markkinoilla olleita juttuja. Tykkäsin kyllä ihan jokaisesta tuotteesta, joten tosi hyvä kokonaisuus. Toki Lorkkua, Lumenea ja Niveaa nyt on ollut aika paljon ja niitä olisi helppo itsekin napata kaupasta mukaan, mutta toisaalta harvoin ainakaan itse noilta "markettimerkeiltäkään" ihan randomisti alan kokeilemaan uusia tuotteita, joten tätä kautta tulee ainakin kokeiltua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta että ei markettituotteitakaan osta noin vaan. Yleensä hankin jotain tarpeeseen tai sitten uutuuksia jos kiinnostaa ja hinta on kohdillaan :) juurikin olen samaa mieltä että uutuuksia boxista haluaa löytää eikä vuoden takaisia tuotteita jotka jo ovat poistumassa markkinoilta kuten sininen crack lakka!

      Poista
  23. Luulen, että toi puhdistustuote on katottu sieltä kauneusprofiilista. Eiks siellä oo joku kohta, jossa saa valita oman ihotyyppinsä? Ainakin itse olen pistänyt sinne rasvaisuuteen taipuvan, joten sain geelimäisen putsarin, mikä on ihan hyvä. Mulle tulee pokseista kauheesti huulirasvoja ja vaikka käytänkin niitä joka päivä, on mulla vieläkin käytössä se ACOn kesällä tullut pötkylä.
    Oli pakko pistää itelle viimekuussa se kuuden kuukauden satsi tulemaan, kun laskeskelin sen olevan pikkuisen halvempaa ja helpompaa kuin jokakuukautinen alekoodejen etsintä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on se Aco vielä käytössä. Voi olla että on katsottu ihotyypin mukaan, kuivan ihon juttuja minä olen saanut ja ikääntyvä/pintakuiva iho lukee muistaakseni profiilissa. Tuntui vaan että kaikki mun ikäiset sai Lumenen ja nuoret likat geelin ;)

      Poista
  24. Oikein kiva boxi. Omaani en ole vielä saanut eli "malttamattoman lapsen" täytyi kurkata täältä. 😃

    Kivaa päivää.

    Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa päivää Tiia :) toivottavasti boxi on mieleinen :)

      Poista
    2. Piti vielä sanoa että haluan lukea arvostelusi siitä :)

      Poista
  25. Muuten sama, mutta mulla tuli vaahtoputsarin tilalla geeliputsari. Näet sit paremmin, kun postailen :)♥ Mut tykkäsin kyllä muuten boxista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn sitten lukemassa :) tämä boxi oli tosi kiva, en odottanutkaan tälle kerralla niin kallista luksusboxia kuin viime kuussa :)

      Poista
    2. Niin minkä ikäinen sinä olit kun sait geelin? Kun olen kuvitellut meidän suunnilleen saman ikäisiksi :)

      Poista
    3. Täytän ensi kuussa 28 vuotta :D Mä kans jäin miettimään, millä perusteilla nuo putsarit on jaettu.

      Poista
    4. Ok, sinä tulet vähän jäljessä :) en tiedä sitten, onko katsottu ikää ja ihotyyppiä..

      Poista
  26. Luulen että tämän boxin putsarit on jaettu iän perusteella :( Itse sain geelin,vaikka olen kuivaihoinen ja sen myös profiiliin merkinnyt.. ikää on nippa nappa alta 30.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin mietin onko ne nyt iän perusteella? Kun minä olen 32. Pitääpäs Janetilta ylempänä kysyä minkä ikäinen hän on kun geelin sai ja kuvittelen hänet suunnilleen mun ikäiseksi.

      Poista
    2. Heissan, iän perusteella tällä kertaa putsarit jaettiin, jos tilaajan ikä vaan oli tiedossa. Terkuin Sanna LivBoxista

      Poista
    3. Ahaa kiitoksia tiedosta Sanna :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥