perjantai 19. syyskuuta 2014

Omalla mukavuusalueella

Olen yrittänyt opetella käyttämään punaista huulipunaa. Tuntuu vaan että punaiset tai suorastaan pinkit kirkuvat kasvoillani ja ovat liikaa.

Sain Laveralta huulipunan Deep Red. Yritän tietoisesti valita tummempia ja oudompia värejä, nudeja mulla on niin paljon että riittävät aika pitkäksi aikaa.


Avatessani punan ensimmäinen ajatus oli että hui onpa tumma! Mutta heti perään ajattelin että tämä voisi olla se minun punaiseni ;) jotenkin tummempi, syvempi ja dramaattisempi punainen on enemmän minua kuin klassinen punainen tai kirkas fuchsia. Juuri tälläisistä vampy sävyistä tykkään kynsissäkin. Syksyllä, mikä on tyylikkäämpää kuin Deep Red huulet yhdistettynä vampy lakkaan!


Laveran huulipuna levittyi siististi ja on sopivan kiiltävä huulilla. Pysyvyys oli melko hyvä, en ehkä osaa sitä täysin arvioida koska punaa piti lisätä syönnin jälkeen ja koska en käyttänyt huultenrajauskynää niin puna karkasi äkkiä. Pitäisi kyllä hankkia vaikka se läpinäkyvä rajauskynä joka sopii joka punan kaveriksi :)

 P9070003.ORF

Pidätkö sinä tälläisestä hieman syksymmän punaisesta vai pitääkö olla perinteinen Marilynin punainen?

15 kommenttia:

  1. Nätti sävy on , mutta mitä se pomo tuumas tuosta? :D itsekin haluaisin välillä uskaltaa pois huulikiilloista. Kesällä hommasin lumenen matta pinkin punan, joka sai AIVAN liikaa huomiota... Ei kehtaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti pomo on pitkään saikulla joten ei nähnyt ;) matta pinkki kuulostaa kivalta mutta ei ehkä minunkaan juttu...

      Poista
  2. Mulle tämä kyseinen puna on hiukan liian lämmin. Itse olen enemmän viileiden 'Maleficent'-maisten punien ystävä, samoin kuin marjaisten Lumene-punien suuri fani. Kaunis on tämäkin sävy, muttei mulle sitä kauneinta mitä punainen puna voi edustaa :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ehkä punaisin ja klassisin mutta turvallisempi minulle :D

      Poista
  3. Näyttää tosi hyvältä! Mä vierastan huulipunia niin paljon, varsinkin jotain todella punaista tai pinkkiä. Nudet menee jotenkin vielä, mutta niitäkin vierastan. :D pitäs opetella käyttämään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla ei kyllä pahemmin tummempaa huulimeikkiä näy mutta jos pääpaino on silmissä ja hiuksissa niin kaipaako huulet enää niin väriä?

      Poista
    2. Oon miettinyt ihan samaa! Räikeä huulimeikki olisi musta jo vähän liikaa. :o

      Poista
  4. kaunis väri, tuota värimaailmaa löytyy itselläni. Vasta opettelen tummempien ja kirkkaampien punaisten punien käyttöä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minäkin enkä rohkene kovin usein käyttää vieläkään ;)

      Poista
  5. What a pretty colour. Looks good on you :-)

    VastaaPoista
  6. Tosi kaunis väri. Väritön huultenrajaus kynä on niin loistava keksintö. Mietin usein, mitä ihmettä tein ennen sitä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kyllä pitäis ostaa se...milloinhan saisi aikaan :P

      Poista
  7. Oikein nätti, pidän itse enemmän tosi-punaisista, haluaisin jonkin kirkkaan kirkuvan sävyn, muttei sellaisia ole. Todella tummalla, lähes mustalla huulipunalla saa tehostetta, mutta sellaiset sävyt pienentää huulia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, kuulostaa pelottavalta :D luulisi että eikö jollain Grimasilla ole?

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥