keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Chameleon Crush

Eräs toinen pikalakkaus yhdeltä illalta. Toivottavasti ette tosiaan tympiinny näihin.

IsaDora Sugar Crusheista Chameleon Crush. Tämän ostin kun sokerilakat olivat kuuminta uutta ja silloin kun itse niihin vähän jälkijunassa sekosin. Mietin joko luovunko tästä, onko tämä sittenkään niin ihana. Onneksi kuitenkin lakkasin tällä, tämä kyllä ehdottomasti on yksi parhaita Crusheja. 

 P8270006.ORF

Kaksi kerrosta, IsaDoran suti on hyvä mutta hieman liian leveä kynsilleni. Tekstuurilakkaa kannattaa ottaa reilusti siveltimeen ja vaarana meille kapeakyntisille on kynsinauhoille meneminen mutta sain nyt lakattua siististi. Väri tässä on kaunis, reilusti kullankimalteinen merenneidonsininen. 

P8270002.ORF

Muista tämän sävyn faneja? Vieläköhän näitä muuten bongailee kaupoista?

36 kommenttia:

  1. Heh, juuri itse eilen lakkasin kynteni pitkästä aikaa tällä samaisella lakalla, hauska sattuma :D Mutta on kyllä tositosi kaunis lakka. Itse käytin tätä alkuvuodesta yhdessä vaiheessa paljonkin, joten paljoa ei ole enää purkissa jäljellä. Mietinkin juuri eilen kynsiäni ihastellessani, että vieläköhän tätä saisi, pitäisikö tilata uusi pullo jemmaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen nähnyt tätä sävyä aika vasta jossain eli saattaa löytyä ;) nämä sattumat on kyllä hauskoja!

      Poista
  2. Ooh, ihana! Mun mielestä nuo Isadoran sugar crushit on tosi hienoja, mutta en jostain syystä ole raaskinut ostaa enempää kuin yhden (diamond crushin). Muistaakseni näin näitä vielä jonkin aikaa sitten Kicksissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla näitä on kymmenkunta...pitää lakata nyt syksyllä kun syksyiset Crushit on parhaita!

      Poista
  3. Täällä yksi tuon lakan Fani<3 Olin niin onnekas kun löysin tuon alekorista 5€ hintaan :)

    VastaaPoista
  4. Mä ostin melkein kaikki tuon syyskokoelman lakat. Tämän Kameleontti-lakan jo ihan nimen pakottamana ;) Kiitos, kun muistutit näiden olemassaolosta, lakkaan ehdottomasti jollakin kokoelman lakoista tänään kynteni! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :) tulipas muistutus sitten ihan sopivaan saumaan ;)

      Poista
  5. Voi, onpa kaunis! Mulla on vain yksi Kikon sokerilakka ja se taitaa jäädä ainoakseni. En usko, että loppupeleissä sokerilakoille tulisi mulla hirveästi käyttöä vaikka kauniita toki muilla ovatkin. Toisaalta KELTAINEN sokerilakka houkuttaa mua ihan sanomattoman paljon, enkä tiedä miksi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IsaDoralla oli keltainen sokerilakka, saattaa vielä hyvällä tuurilla bongailla! Tulee siitä ainakin pääsiäinen mieleen ;D

      Poista
  6. Upea lakka! Hyvä ettet luopunut. ;)

    VastaaPoista
  7. Oi, on kyllä nätti lakka! :)
    Mä en jostain syystä omista yhtään noita crusheja :/

    VastaaPoista
  8. Joensuussa oli Anttilassa (muissakin Anttiloissa myös) plussakorttitarjouksessa 4,90 € tai jotain. Mutta siellä oli vain niitä ihan ensimmäisiä hiekkoja, ei muita :D
    Ostin Love Crushin, kun halvalla sai.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin ostan usein kun halvalla saa, se on hyvä tekosyy ;)

      Poista
  9. Vastaukset
    1. Tykkään kovasti :) merenneitolakkoja ei ole koskaan liikaa!

      Poista
  10. Heh, tänään kynsillä Gold Crush. Ihanan nopeita, helppoja ja näyttäviä. Mun suosikkeja. :) Minähän olin heti myyty, kun ensimmäisen tekstuurilakan ostin OPI:lta. IsaDorasta tykkään kuitenkin vähän enemmän. Niin ja Zoyasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin taas tekstuuria, juuri lakkasin kynnet yhdellä toisella Sugar Crushilla ;D Zoyan tekstuurit on ihania ja OPIn myös :)

      Poista
  11. I am a big fan of textured polish and this one with the golden sparkle looks awesome!

    VastaaPoista
  12. Valkoinen tähdikki17. syyskuuta 2014 klo 16.02

    Tykkään. Ei ole liian hyökkäävä väri, myös nuo kultahippuset ovat mun silmääni just hyvän kokoisia. Tuossa lakassa on kovasti syksyn ja pikkujoulukauden tuntua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tämä on enemmän kesäinen, tulee mieleen vesi :) mutta sopii myös syksyyn, nyt olen kaivanut Sugar Crushit esiin ja näitä tekee mieli käyttää. Kulta ja turkoosi on yksi kauneimpia väriyhdistelmiä :)

      Poista
  13. Tää on mun ehdoton lemppari IsaDoran sokerilakoista! Nyyh, pullossa on enää vaan lirut pohjalla. Ostan kyllä uuden, jos jossain vaan tulisi vastaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IsaDoran pullot on kyllä pieniä, äkkiä kuluvat. Mutta ei haittaa, tekstuurien koostumus on niin paksua etten usko niiden säilyvän vuosia ;)

      Poista
  14. Mulla on myös tämä, mutta en ole vielä ehtinyt lakata tällä kertaakaan. :( Olis kyllä niin sopiva sävy syksyyn!

    VastaaPoista
  15. Tää jäi kummittelemaan mun uniin. Sattumoisin Kicksissä oli sekalaisten Isadora-lakkojen kori ja siinä ainoana sokerilakkana tämä. Pääsee illalla kynsille :)

    VastaaPoista
  16. Ah, on se Chameleon vaan niin ihana <3

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥