sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

DS Fantasy

Tänään päivän lakkana OPI Designer Series Fantasy.

 P6250014.ORF

Fantasy on todella upea, aivan mahtavan ihana! Peittää jo yhdellä kerroksella, kuvissa kaksi. Sädehtivä scattered hologrammi, oikein sellainen luksusmainen sininen! Niin hieno!
Sain tämän joskus kaverilta ja myöhemmin meinasin tästä luopua vaan onneksi en luopunut! Olisi vähän harmittanut :) huomenna muuten luvassa Dollish & Cesars Blogger kokoelman lakka, ensimmäinen jota testasin. Tuunattuna Fantasyn päälle :) olen muuten nähnyt aivan ihania lakkauksia, linkatkaa mulle jos olette hankkineet Charming Starry Sky lakkani...tahtoo nähdä muiden kynsillä :)

17 kommenttia:

  1. On kyllä kaunis yksilö! :)

    Minä hankin lakkasi ja laitan linkkiä heti kun oon saanu lakattua sen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erittäin kaunis yksilö :) kiva nähdä miltä lakkani näyttää kynsilläsi!

      Poista
  2. Fantasy on ihana, onneksi mä sain tän lopulta metsästettyä itselleni (kaveri antoi omansa vastapalvelukseksi). Tämä on mulle SE SININEN. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisi kyllä sanoa että on SE SININEN :) yksi parhaimmista ja upeimmista sinisistä :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Harvemmin törmää näin ihaniin sinisiin ♥

      Poista
  4. Tää on upea lakka...

    Mää haluan ehdottomasti sun suunnitteleman lakan...
    http://kynsitaideterapiaa.blogspot.fi/2014/06/bloggarikokoelmasta-pienesti.html

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Eikö olekin :) ihme jos sulla ei ole tätä..

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥