sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Katse kesähuuliin

Olen vähän arka käyttämään räikeitä sävyjä huulimeikissä. Mikä siinä on että muilla näyttää hyvältä mutta itsellä ei?

Tässä pari suosikkia joita olen rohjennut käyttää. Ihan ihmisten ilmoilla vaikka miehen mielestä on liian räikeitä ja pomon mielestä ei olla missikisoissa. Voitte vaan uskoa että miksi arastelen meikata huulia muulla kuin nudella...


MAC Impassioned kiillon ostin Turusta pari kesää sitten. Näyttää putkilossa aika hurjalta ja turhan korallilta mutta on kesympi huulilla. Punertava, vähän korallinen mutta ei liikaa. Pysyy kivasti, yksi parhaita MAC kiiltojani ja sopii niin hyvin kesään!

 P4120003.ORF

IsaDora löytyi alelaarista. Color chock Glossy lip stain kiiltoja en olekaan kokeillut. Kirsikanpunainen Cabaret Red on kyllä villin värinen huulilla. Joskus hieron tätä sormin huulille jolloin lopputulos on kevyempi. Näitä kyllä voisin ostaa lisää, pysyy erityisen hyvin. Vaikka koko päivän! Näitä on ainakin meidän Sokoksella alessa. Osa väreistä on ihan hurjan pinkkejä, ehkä liikaa mulle. Tämä on kesyimmästä päästä...

 P4120006.ORF

Sain muutaman Blistexin huulirasvan kokeiltavaksi ja tässä yhteydessä haluaisin muistuttaa näiden käytöstä. Kesällä huulet kaipaavat erityistä huolenpitoa sillä niiden ihossa ei ole lainkaan pigmenttiä. Blistexin huulirasvoissa on korkea aurinkosuojakerroin joka suojaa auringon UVA/UVB säteiltä. Siis jännä kun itse laitan aurinkosuojaa mutta huulet ovat unohtuneet! Ollaan kesällä paljon veneilemässä joten on kyllä tärkeää suojata huuletkin samalla kun muukin iho. 

Kierrettävä Protect Plus huulirasva sisältää niinkin korkean aurinkosuojan kuin 30. Talvella tämä suojaa kylmyydeltä ja viimalta, sisältää mm.glyseriinia, kehäkukkauutetta ja vehnänalkioöljyä. Tämä onkin tehokas suoja viittä eri sääolosuhdetta vastaan; kuivuus, kylmyys, viima, kuumuus ja aurinko. Ei siis ole pelkkä kesärasva. Henk.kohtaisesti pidän enemmän kierrettävästä huulirasvasta.

Purkissa oleva Daily Lip Conditioner lupaa kosteutetut, pehmeät ja terveet huulet joka päiväksi. Sisältää E-vitamiinia, aloe veraa, kookosvoita ja oliivin- sekä viinirypälesiemenöljyä. Erityisen hyvä huulipunan alle pohjustamaan koska tasoittaa huulten ohuita juonteita. Tämän aurinkosuoja on 15. Pitkäkyntisen on vähän hankala ottaa purkkirasvaa mutta muuten kyllä tykkään tästä. Tuoksu on niin tuttu, Blistexiä on tullut käytettyä joskus mutta ei nyt aikoihin. Olikin kiva saada näitä testiin ja päästä vähän fiilistelemään vanhaa tuttua tuoksua :)

23 kommenttia:

  1. hyviä värejä! Mitä se pomo sanoo siun kynsistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä se ihastelee ja pariin otteeseen olen hälle joutunut kynnet lakkaamaan :D

      Poista
  2. Höh, mun mies ei ainakaan koskaan moiti mun huulimeikkivalintoja, tai muitakaan. Menis kyllä mies vaihtoon. Mun mielestä kenelläkään ei ole mitään oikeuksia vaikuttaa siihen, miten itse meikkaa - paitsi jos työnkuva on sellainen, ettei saisi olla räikeän näköinen. En nyt toki sano, että sun pitäis miestä/työpaikkaa alkaa vaihtamaan, mutta kunhan pisti omaan huulipunahermooni :D
    Blistexin huulirasvat on hyviä, mulla on ollut nuo molemmat useaan kertaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä saa olla sen näköinen kun lystää ja niinhän minä olenkin :D asiakkaat ei tunnistanut kun leikkautin hiukset, luulivat uudeksi työntekijäksi :) itsellä on vaan vaikea olo tosi räväkässä huulimeikissä ja sitten nuo kommentit latistaa tunnelmaa ennestään. Itsehän myös olen laukoja eli sanon kyllä mitä ajattelen. Jotkut on luonteeltaan sellaisia, ehkäpä olen jo tottunut tuohon mieheen :D

      Poista
  3. Blistexit oli ihan suosikkeja joskus, varsinkin toi purkissa oleva Daily Lip Conditioner. Toi purkki on kyllä tosiaan pitkäkyntiselle hankala, niin kapea että sitä rasvaa joutuu oikein kaivamaan sielt purkin pohjalta ! Nykyään ehdoton lempparini on kyllä Carmex. Olen huomannut, että mulla huulurasvassa pitää aina olla mentholia tai jotain muuta "viilentävän" tuntuista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on yhtäaikaa useampi huulirasva käytössä. Tykkään juurikin viilentävän tuntuisista rasvoista :)

      Poista
  4. Aivan ihania sävyjä ja pöh, tollaisille ukoille! :D

    VastaaPoista
  5. Impassioned on yksi suosikkisävyistäni ikinä! Täytyykin taas kaivaa se huulipuna esiin.. Onpa tylsä kommentti tuo "ei olla missikisoissa" :/ Mulla on sitten joka päivä missikisat töissä, mutta eipä ole tullut sanomista. Paitsi että on piristävää katsella vaihtelevia meikkejäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, joka päivä missikisat :DD minä vaikka misseilen itsekseni :) mulle se päivän meikki on päivän piristys, jotenkin se päivä lähtee niin hyvin käyntiin kun heti aamusta saa meikata jollain ihanuudella. Vaihdan myös yleensä huulimeikkiä joka päivä, ihan vaan piristääkseni itseäni ja kuluttaakseni tuota valtavaa varastoa pois :)

      Poista
    2. Nimenomaan - vaihteleva, omaa silmää miellyttävä meikki piristää päivää merkittävästi!

      Poista
  6. No voihan missikisat. Vaikka en kyllä itsekään osaa käyttää kovin punaisia huulipunia. Tai oikeasti mitään muuta kuin nudea. Koen jopa, että huulieni oma väri on liian punainen. Ei oikein sovi kasvoihini ja "pilaa" nudepunat. Käytän huulilla kevyesti peiteainetta tasoittamassa väriä.
    Mutta ei kai tuo ensimmäinen ainakaan mitenkään kovin värikäs ole...

    Kaikki purkissa tulevat kosmetiikkatuotteet olen eliminoinut käytöstäni jo vuosia sitten, koska kynnet. Ei ole mitään ällöttävämpää kuin työntää sormensa rasva (tmv) purkkiin. Olen käyttänyt sitä sinistä blistexiä, sekä joskus jotain kevyesti sävytettyä.
    -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos olisi lyhyet kynnet niin purkkirasvoja olisi helpompi käyttää :) mulla on niin vaaleat huulet että mulle sinällään sopii kaikki värit.

      En muuten ole saanut sitä palkintoa vaikka kyselin perään. Ilmeisesti on kadonnut postissa :( harmittaa ihan vietävästi kun näin vaivaa kilpailun eteen. Olen tehnyt reklamaation postiin kun tämä on neljäs kadonnut lähetys.

      Poista
    2. Mä en kyllä nyt yhtään muista, mistä kilpailusta on ollut kyse... Voi ei, apua, pitäisiköhän mun?

      Kurja juttu joka tapauksessa. Tekisi mieli todeta tähän, että "mulla ei ole ikinä hukkunut mitään postissa..." Parempi varmaan, että en totea, koska aivan varmasti sata seuraavaa lähetystä katoavat huitsin nevadaan:D
      Tosin ehkä sulle tuleekin keskivertotallaajaa enemmän paketteja? Neljä on kuitenkin jo aika huonoa säkää...

      Purkkirasvoja sentään ehkä just ja just vielä voisi kotona käyttää spattelilla, mutta ei mitään mukana kulkevaksi tarkoitettua, kuten huulirasvaa... Tosin monet muut pakkausmuodot ovat hygienisempiäkin.
      -Tiia

      Poista
    3. Siis anteeksi, nyt olen sekoittanut sinut toiseen Tiiaan! Pidin teitä samana..no nyt tiedän etten mokaa toista kertaa :) jos ei siis fb: ssä ja maililla juteltu.

      Poista
  7. Voi ei miten herkulliset huulet! Tuo Macin kiilto voisi muuttaa meillekin ;D

    VastaaPoista
  8. Mun mies ei tykkää punaisesta huulipunasta mut I dont care :D Käytän jos huvittaa ja siitä tulee niin itsevarma olo :) Huulet tarvitsevat myös oman suojakertoimellisen tuotteensa, siinä olet ihan oikeassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tulee epävarma olo punaisessa huulipunassa vaikka hyvältä se näyttää kellä vaan!

      Poista
  9. Ihastelen muilla aina tällasia kivoja punasia sävyjä huulilla. :) Ne on kauniita ja naisellisia, mutta kun mulle ei vaan saa sopimaan sellasia ihan tavallisia punasia millään. Varmaan kyllä vois tuo mieskin hetken aikaa kattoa suu ammollaan, jos yhtäkkiä siirtyisin huulirasvasta johonkin räväkkään huulipunaan. :D

    VastaaPoista
  10. Onko tuo Mac tavan kokoelmassa? Ihkuuuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä valitettavasti tiedä..en muista yhtään kun sekosin siellä ja ostin kaikkea :D

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥