keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Kun kynsilakat ahdistavat

Vaikka rakastan kynsilakkojani ja vouhotan uusista kokoelmista, lakkakokoelmani iso koko ahdistaa minua. Laskin lakkani viime kesänä ja niitä oli about 500 kappaletta. Jos vuodessa on 365 päivää ja mulla on yli 500 lakkaa niin se on ihan mahdoton yhtälö. Minua ahdistaa ajatus siitä että vaikka vaihdan lakat joka päivä niin en ehdi lakata kaikilla lakoilla vuoden jokaisena päivänä. En pelkää lakkojen pilaantumista koska kyllähän ne säilyvät mutta joku ihme päähänpinttymä minulla on ja iso lakkamäärä ahdistaa minua.

Ajatelkaa sillä tavalla että vuosi sitten muutossa annoin pois varmaan 100 lakkaa. Viime kesänä annoin/möin lisää lakkoja. Nyt olen taas siinä määrässä että ahdistaa. Kolme Helmeriä täynnä kynsilakkoja. Eniten on v*tuttanut että Helmerit pyörivät makkarissa eivätkä ne sovi sisustukseen. Asun isossa omakotitalossa ja täällä ei ole muuta järkevää paikkaa noille missä ei ole liian kylmä koska liian kylmässä lakat kyllä jäätyvät. Ärsyttää nuo kolisevat Helmerit! 



Nyt olen lomalla ja tartuin härkää sarvista. On pakko olla ylimääräisiä lakkoja joita en käytä! Rupesin kylmän viileästi käymään lakkoja läpi ja järjestelemään niitä uusiksi. Ajatuksena oli että olenko käyttänyt tätä lähiaikoina, tulenko käyttämään, onko minulla tätä väriä kymmenen samanlaista ja tykkäänkö ylipäätään tästä lakasta? Minä haluan mieluummin pienemmän, tiiviin kokoelman joka sisältää ihania ja rakkaita lakkoja joista en luopuisi ja joita käytän vuoden sisään. Veikkaanpa hyvät blogisisaret että sama homma ei olisi pahaksi teillekään? Vai olenko muka väärässä :D ?



^Ihanaa että nyt kaikki sekalaismerkkiset lakat mahtuvat yhteen Helmukkalaatikkoon :) tässä ihanat IsaDorat + A Englannit sekä kaikkia eri merkkisiä lakkoja jotka eivät kuulu muille hyllyille ;)


^Huom huom, tilaakin vielä on ;) eikä hamstrattuja kakkoskappaleita ole enää kuin China Glazen OMG ja Sexagon. Olen kyennyt luopumaan kaikista muista, jopa ihan harvinaisuuksista.

Arvatkaa mitä? Meni kolme tuntia että kävin kaikki läpi. Aamulla mulla oli kolme Helmeriä täynnä lakkoja ja nyt vain kaksi! Yksi Helmukka lähti varastoon mutta pahoin pelkään että kohta se on haettava takaisin...nämä kaksi Helmua ovat nyt tupaten täynnä ja uusille asukkaille ei ole paljoa tilaa. Uusia lakkoja on kyllä tulossa ja ilolla otan ne vastaan. Tämä on oikeasti vähän loputon kierre mutta mukava sellainen. Ahdistukseni helpotti koska huomasin että pystyn luopumaan enkä hamstraa. Malliesimerkkinä siitä seuraava tarina.

Himoitsin China Glazen kevätkokoelmasta paria lakkaa. Luin netistä, googletin kuvia ja huomasin tarvitsevani kyseiset lakat. Minulla ei sellaisia ole! Nämä on tilattava netistä ja samoilla postikuluilla tietysti muutakin. Mutta uusi ajatusmallini sanoo; onko nyt järkeä vai ostatko turhaan? 
Mietin ostoani 3 päivää. Tiesin että vastaavat värit minulla on jo ja on aika monta vuotta siitä että olen kyseisiä lakkoja käyttänyt. Jätinpä tilaamatta. Mitä järkeä ostaa lisää lakkoja joita käytän kerran ja sitten jäävät seisomaan? Miettikää tätä; yhdestä 15 ml lakkapullosta lakkaa keskimäärin normaalipituiset kynnet 40 kertaa. Miettikää siis miten pitkään yksi lakkapullo kestää, tuletteko lakkaamaan jollain lakalla 40 kertaa?




^Maltillinen OPI kokoelma. OPI on mun lempimerkkini ja rakastan ihanaa ja tarkkaan valittua OPI kokoelmaani.

Mietittekö mitä teen ylimääräisille lakoille? Yleensä annan kavereille. Sellaiset jotka olen saanut blogin kautta. Siis en tietenkään kaikkia mutta aina saattaa olla joku lakka josta ei tykkääkään sen enempää. Itse ostetut myyn jos niitä on enemmän mutta paria lakkaa en jaksa kaupata että teen sitten vaihtareita tai annan kavereille. 



^Essiet ja China Glazet sulassa sovussa. Laatikoissa olevat kokonaiset Essie kokoelmat ovat eri Helmer laatikossa.

Nyt näitä ylimääräisiä on kuitenkin niin älyttömän iso läjä että en taida jaksaa jäädä odottelemaan kaverivaihtareita vaan annan ne jollekin teistä. En tee tästä yleistä arvontaa koska en tykkää siitä että blogeissa ollaan vaan arvontojen perässä. Eli jos löydyt tuolta Googlen/Bloglovinin kautta seuraajista ja haluat voittaa kyseisen lakkaläjän niin hippaa tässä :)
Lahjoitan kaikki lakat yhdelle ihmiselle. Lakkoja on käytetty 1-2 kertaa sormien kynsissä.

Korostan vielä että haluan antaa lakat jollekin joka oikeasti lukee blogiani ja siksi sinun on löydyttävä tuolta lukijoista :) mielestäni tämä on reilua. Jätä sähköpostiosoitteesi niin minun on helpompi tavoittaa sinut jos satut voittamaan ;) ilmoitan tulevana sunnuntaina 23.3 kuka on tämän läjän onnellinen voittaja :)



168 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. googlen kautta?? Ääh seuraan blogiasi joka aamu kahvin kanssa, nytkin juuri heränneenä... Mutta on siis otettava selvää mitä on googlen kautta seuraaminen... Bloglovin ja -listat on yritetty laittaa kuntoon, en niitä kylläkään osaa käyttää. Lakat kelpaisivat kyllä. Olen usein kiitellyt sinua, sillä tämän blogin myötä olen alkanut lakata kynsiäni aivan uudella innolla ja taidot on kasvaneet kuten lakkojen määräkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Google tilihän sulla näyttää olevan joten klikkaat vain tuosta lukijat boxista "Liity tähän sivustoon" :)

      Poista
    2. Hei jee... Kiitos! nyt on homma hoidettu. s postini on. marjo.kiilavuo@gmail.com
      Vielä kun oppisin miten tässä ei näkyisi koko oikea nimeni, vaan nimimerkki... Fuck että mä oon vanha. :)

      Poista
  3. Hiphei, mä voisin mielelläni auttaa naista mäessä! Toivottavasti arpa osuu kohdalle :) Tulin tälläkertaa sun blogiin bloglovin'in kautta, mut googlen kautta toivottavasti löydyn myös :D

    ooonavv@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Meinasi aamukahvit tulla nenästä, kun hoksasin että tuo onkin arvonta! :D
    crituk@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD joo tämä on vähän salainen arvonta taas kun haluan että palkinto menee oikeasti lukijalle.

      Poista
  5. Vau mitä lakkoja .__. oon sulle sellainen hiljainen lukija, et tunnollisesti aina luen kaikki postaukset mutta harvemmin tohdin kommentoida. Tää on kyllä älyttömän hyvä blogi. En oo mikään kynsiekspertti, mutta olisihan nuo ihana saada... ♥

    nooravanity@hotmail.com
    http://vanityclouds.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ompas paljon tuossa joukossa sellaisia lakkoja/merkkejä joita minulla ei ole, mutta haluaisin kokeilla! Olisipa kiva antaa nuille lakoille uusi koti! ;)

    mielenmaisemia@hotmail.fi

    VastaaPoista
  7. Mä nyt kysyn ihan uteliaisuudesta..
    Seurailen blogeja Bloglovinin kautta ja ilmeisesti tuo Google-raati on samantyylinen systeemi? Onko sitten niin, että jos vaikka haluaa blogilleen vaikkapa yhteistyökumppanin, niin he tuijottaa tylysti vaan tuota Google-raatia? :o Ehkä väärä paikka kysyä, mutku kiinnostaa :P

    Sitäpaitti, mun helmerissä olis vielä tilaa ;)
    petra.j.tuominen (a) gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eivät tuijota. En siis kerää itselle enemmän lukijoita vaan haluan antaa palkinnon lukijalle. Ja haluan varmistaa sinun olevan lukija tuolla laatikossa tai Bloglovinissa etkä vain satunnainen ohikulkija joka vaan haluaa voittaa jotain ilmaista. Tähän ei liity mitkään yhteistyötahot nyt mitenkään, minä annan itse nämä lakan jollekin lukijalle.

      Poista
    2. No se olisi kyllä huutava vääryys, jos nuo lakat menisivät jollekin randomille, kuka käy täällä kaksi kertaa kääntämässä. Osallistumassa arvontaan ja silloin kun voittaja julkaistaan..

      Ja ymmärsin, että _tähän arvontaan_ ei liity yhteistyötahot mitenkään. Itseäni lähinnä kiinnosti ajatuksen tasolla se, että onkohan tuo palikka se, millä joku (ehkä mahdollinen) yhteistyökumppani tsekkaa blogin mahdollisimman laajan näkyvyyden. Eli puhtaasti teoreettinen aivopumppa :)

      Poista
    3. En usko koska eihän se kerro oikeaa kävijämäärää. Mainostaja varmaan hakee enemmän tuotteelle sopivaa käyttäjää ja kohderyhmää. En usko että riippuu siitä onko iso vai pieni blogi :) moni asia vaikuttanee mutta en tosiaan tiedä asiasta enempää. Ja ymmärsin mitä hait takaa ekassa kommentissasi :)

      Toisaalta kun mietin niin mullakin oli vähän lukijoita kun aloitin yhteistöitä eri tahojen kanssa. Ei siis riipu laatikosta vaan blogista saatavasta vaikutelmasta :)

      Poista
  8. Ohhoh, mun lakat mahtuu yhteen puolikkaaseen Vika-laatikoston laatikkoon :D Tosi kiva idea laittaa lakkoja eteenpäin täällä, ehkä mäkin kokeilen onneani (: Löydyn Google-lukijoista nimellä Helmi (:

    helmisbeautyblog@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Tottakai haluan nämä ylimääräiset lakat itselleni. Tuo luopuminen ja karsiminen on vaikeaa, tiedän sen :/ emmi.kivijarvi(at)gmail.com

    VastaaPoista
  10. Ottaisin mielihyvin lakat hyvään ja rakastavaan kotiin.

    ttw86@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Vanha lukija ilmoittautuu :) Nimimerkillä Milla Ollikainen luen. SP: milla_ollikainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Luen jo kohta kai melkein toista vuotta!
    S-posti: nannajustiina@gmail.com

    Tossa kasassa pari sellaista lakkaa, joita olen himoinnut jo kauan, mutta mulla ei ole mahdollista ostaa netistä.

    VastaaPoista
  13. Toivottavasti hyväksyt minut lukijaksi. Luulin että olet jo seuranta ja lukulistallani kun päivittäin blogiasi luen mutta niinpä vaan oli että blogia ei listaltani löytynytkään. Nyt löytyy ja tulee siellä myös pysymään. On mukava lukea monipuolisia juttujasi!
    annanen75@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Hip! Olen seurannut blogiasi useamman vuoden erillisen lukijan kautta, en siis ole ihan varma löydynkö tuolta listasta. Haluaisin kuitenkin osallistua arvontaan mikäli mahdollista :)

    Aiheeseen liittyen, itse tykkään luopua liiasta kamasta. Tulee kevyt olo, sellainen, että elämä on paremmin hallinnassa kun joka nurkka ei pursuile tavaraa. Kynsilakkoja elämääni mahtuu vielä muutama pullo lisää :D

    VastaaPoista
  15. *drooooooooling* Kyllä on ihania lakkoja! Olen ollut lukijasi jo varmaan vuoden pvät, olet ainoita blogeja joita jaksan enää seurata, laiskasti tulee kommentoitua, mutta tykkään hirmusti postauksistasi! :) Ja mitenhän tuo laittamasi päivä "tulevana sunnuntaina" ja siinä on 23.4.? Tuleva sunnuntai on maaliskuuta kuitenkin, painovirhepaholainen? Jätän peukut isosti pystyyn tämän suhteen, onhan perjantaina syntymäpäivänikin! :) <3 tawujigo@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii paljon onnea jo etukäteen :) niin minä elän jo huhtikuuta näköjään ;) korjattu!

      Poista
  16. Oo kelpaisi tänne! Oon jo kauan kadehtinut lakkauksiasi ja lakkojasi, voisin adoptoida nuo kotiini :))
    millaturunen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  17. Hyvä postaus! Olenkin muutaman kerran miettinyt a) mihin ihmeeseen kaikki lakkasi mahtuvat, b) kuinka hirvittävän paljon saat niitä blogin kautta, c) ehditkö koskaan kaikilla lakkaamaan ja d) tarviiko niitä kaikkia oikeasti. Itsellä on laatikollinen ja olen jo nyt alkanut tarkkaan harkitsemaan, että tarvitsenko jotain tiettyä lakkaa. Järki ihme kyllä on voittanut jo monta kertaa! OPIn uudessa kokoelmassa on yksi, joka himottaisi ostaa. En ole vielä raaskinut. :D
    Toivottavasti joku onnekas saa nämä "lahjalakat", itse kiitän kohteliaisuudesta ja annan tilaisuuden muille. :) En sano etteikö houkuttaisi, mutta en yksinkertaisesti tarvitse enempää. Huomenna toki voisin olla eri mieltä taas, hah.
    Tsemppiä karsimiseen!

    VastaaPoista
  18. Sulla on kyllä niin paljon lakkoja.. Oon vähän kateellinen vaikka ymmärrän ahdistuksesi. :D
    Osallitun arvontaan, multa löytyy kuitenkin aika vähän kynsilakkoja. :D
    rouskk@gmail.com
    Vanha lukija :)

    VastaaPoista
  19. Onpas sulls paljon lakkoja ku ite omistsn joku 120-130 lakkaa :)
    En muista seuraanko sun blogia bloggerissa mut seuraan ainaki bloglovinissa

    VastaaPoista
  20. Ja viel se sähköposti suvisofia@hotmail.fi :)

    VastaaPoista
  21. Oijoi! Nuo lakat näyttävät kyllä aivan ihanilta minun silmiini. Mulla ei lakkoja kovin hirveästi ole (joku 80), mutta käsirasvoja on aivan tajuton määrä joka puolella taloa, niin ymmärrän yskän että pitää koettaa vähentää. Osallistunpa arvontaan!

    tiinajsipola@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Tuo sama ahistus vaivaa itseänikin, vaikka multa löytyy noin vähän yli sata lakkaa. :D Ja sitten kun karsii niitä liikaa, niin tuntuu että ei ole yhtään lakkoja ja sitä alkaa sitten taas hamstraamaan... Huoh. :D

    Läjässä näyttää olevan ihan kivojakin lakkoja joten voisipa sitä samalla arvontaan osallistua. <3 Pitkäaikainen lukija olen ja sähköposti on iiny@live.fi :)

    VastaaPoista
  23. Hiphip! Tännetänne lakkojalakkoja! :))! eminium93@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Hmm. En tiedä olinko kirjautunut jättäessäni edellisen kommentin, täällä kuitenkin siis lukija, mielellään lakkoja vastaanottaa::)! Olen siis tuo eminium93@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Ooh, harvemmin osallistun kilpailuihin ja tuollakin pari tutunnäköistä lakkaa on, mutta lähden silti koittamaan onneani, on niin mahtavan näköinen paketti kaiken kaikkiaan :)
    Minulla on varsin hillitty lakkakokoelma (vielä), mutta olenkin tehnyt niin, että olen rajannut lakat tiettyihin merkkeihin (, joita välillä vaihtelenkin), jottei ostelu menisi ihan hillittömäksi. Jostain syystä kuitenkin tuntuu, että lakkojen säilytysrasioita tulee lisää koko ajan... ;) Joskus olen lakkoja karsinut rankemmallakin kädellä ihan vain järkisyistä :) Eniten ärsyttää se, että ostat mielenhäiriössä jonkun lakan ja et pääse siitä enää maksua vastaan eroon ja sitten se pyörii kaapissa orpona :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja niin, jos vaikka kertaalleen vielä lukis ohjeet tänä aamuna uudestaan, niin jos onnetar mua vaikka kerrankin suosisi, niin s-posti on vilma.kauppinen1 ät gmail.com :)

      Poista
  26. Hei. en ole osallistumassa arvontaan, mutta oli pakko kommentoida :)
    Ihana arvonta!! aikasemmin olisin kyllä osallistunut, mutta nykyään työssäni en voi pitää pitkiä kynsiä enkä lakata ollenkaan. Plääh, ihan kauhia juttu oli tämmöselle kynsilakkafriikille 6vuotta sitten tämmönen ammatinmuutos :P lahjottelin lakkani minäkin etiäpäin, mutta kyllä mun lakkakokoelma kalpeni sun kokoelman rinnalla :D
    On mulla vielä muutamakymmen lakka jemmassa lomia varten...niistäkin laitan kiertoon aina välillä osan, että saan sitten ostaa uusia..järkevää :D
    Ihana blogi sulla ja seuraan sitä säännöllisesti :)
    Aurinkoista kevättä!

    VastaaPoista
  27. Oon lukenu sun blogia jo pitkään Bloggerin kautta ja hakenut inspiraatiota kynsiini :) Ja aina oon yhtä kateellinen, kun ei niistä mun kynsistä niin kivoja tule kun sun! Pöh.

    lottaliini_93@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. Oooh! Ihan pieni kasa vaan :D Itsekin pitäisi karsia lakkoja, mutta kun ei vaan pysty :D Ja uudet lakat on aina tervetulleita kotiini<3
    Fanny-91@windowslive.com

    VastaaPoista
  29. Oho, mikä läjä. Teknisesti ottaen miehän en tarttis lisää lakkoja, mutta kun tilaisuus tulee..... morgaise@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. Hih, täällä aikuisten oikeasti pitkäaikainen lukija,kotiäiti joka juuri keitti aamukahvia ja aloittaa aamun nautinnollisesti blogiasi lukien. :)

    Täällä hyvä perhe antaisi "läjälle" arvostavan uuden kodin, jossa "läjä" pääsisi jakautumaan moneen. Perheen kolme tytärtä, yksi heistä kosmetiikkahöperöinen nuori aikuinen ja kaksi pienempää tyttöä, jotka aina "pöllivät" äidin lakat heidän mielestään huomattavasti ylevämpiin taiteellisiin tarkoitusperiin.

    Tämä kynsilakkahöperö äiti joutuu nykyään lukitsemaan herkullisimmat lakkansa, "karkkivarastoon", jotteivat vikkeläsormiset pikkutytöt nappaisi äidin lakkoja jälleen kerran.

    Tämä äiti on varmasti ylenpalttisen mielikuvitusrikkaan lastensa taiteilun takia muutamaa lakkaa vailla, mutta ihanaisesta karamellejakin kauniimmasta "läjästä" osan saisi ilomielin valita vanhin tyttäreni.

    Muutama upea glitterlakka päätyisi pikkuneitosten Littles Pet shop tuunauksiin. Taiteilevat pikku öttiäisistä sateenkaaren väreillä luoden luontoa ylistävää värien sinfoniaa. Tytöillä on vain mielikuvitus rajana. Toki heidän kynsiinkin eksyy välillä lakkaa sinnekin, 7-vuotiaalla on tällä hetkellä pinkit kynnet koristettuna kultaisella lakalla. Ja äidin kaapista kuinkas muutenkaan. :)

    Jos sinusta tuntuu, että pesueemme koskettaa ja pidät soveliaana myös kekseliään taiteilun kynsilakoilla, olemme ilomielin valmiita adoptoimaan "läjän" perheeseemme. Lupaamme pitää "läjästä" hyvää huolta. :)

    Iloisin terveisin kynsilakkojen kauneutta ylistävä perhe. <3

    tiia68@gmail.com

    VastaaPoista
  31. Kierrätysarvonnat on ihan huippuja! Ja kerrankin satsi näyttää sellaiselta, että itsellä tulisi käytettyä. Ihanan monipuolisen paketin oot saanu aikaiseksi (:
    annalie.blogi(at)gmail.com

    VastaaPoista
  32. Kierrätysarvonnat on ihan huippuja! Ja kerrankin satsi näyttää sellaiselta, että itsellä tulisi käytettyä. Ihanan monipuolisen paketin oot saanu aikaiseksi (:
    annalie.blogi(at)gmail.com

    VastaaPoista
  33. säpö: johannawall1503@gmail.com ;)
    mun mielestä tää on tosi kiva idea tämmönen hiljainen arvonta jos vaan selailee tosta läpi niin eihän tota ees huomais ;D

    VastaaPoista
  34. Jos nuo kaikki voittasi antaisin kyllä osan kavereillekin...

    VastaaPoista
  35. Ohhoh, ompas siinä kokoelmalla kokoa :D Huomasin tuijottavani kuola poskella nuita sun OPI-kuvia varmaan ainakin 5 minuuttia :DD Ja on kyllä sen verran houkuttelevan näkönen lakkaläjä jaossa nyt, että pakkohan se on yrittää saada itselle !

    Oon julkinen lukija, ollut jo parisen kuukautta ja melkeen päivittäin lueskelen blogiasi. :) On se sen verran mielenkiintosta luettavaa ettei yksinkertaisesti vaan voi jättää lukematta :D

    tehisblogi@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Luen nimellä Nina . nsandbe1@welho.com. En päässyt kirjautumaan bloggeriin, vaan herjasi, että yritä myöhemmin uudelleen :(

    Itse olen siivoillut vaatekaappeja samalla logiikalla. Mukavasti olen saanut kierrätykseen niitä viedä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on herjannut. Olen lisännyt osoitteena lukuluettelooni niin sitten on toiminut :)

      Poista
  37. Oi, kelpaisi kyllä! Ymmärrän ahdistuksen kyllä, mulla oli suurimmillaan n. 250 lakkaa ja puolet pistin kiertoon yhdessä läjässä. Eli nyt on taas tilaa uusille ihanuuksille.. :D
    Suunnilleen vuos sitten hurahdin ja aika lailla yhtä kauan olen tätäkin blogia lukenut muistaakseni.. :) Nyt osaa jo jotenkin katsoa mitä ostaa ja harkita, tosin vasta viikonloppuna ostin ginasta lakkakolmikon joista tikutuksen jälkeen totesin ettei ois tarvinnu oikeastaan yhtään niistä.. :P Tuo kasa näyttää kyllä kivalta enimmäkseen, taitaisi kyllä osa silti mennä siskolle. :)

    kynsinauhatanssi@suomi24.fi

    VastaaPoista
  38. Minä EN EN EN halua noita lakkoja, mutta haluan kommentoida aihetta. Mulla on tällä hetkellä noin 130 lakkaa ja mua ahdistaa jo sekin määrä aika lailla. Huomaan toistuvasti, että kun kokoelma on alle 120 lakkaa, olen suht levollinen, mutta kun kiivetään 130:een ja yli, iskee ahdistus. Tähän toki vaikuttaa sekin että tuo 130 alkaa olla se maksimi, mitä mun kaappiin ja seinähyllyyn yhteensä mahtuu.

    Mulla on tarkoitus taas karsia. Ei ole mitään, MITÄÄN järkeä pitää kokoelmassa montaa tosi samankaltaista sävyä, koska ikinä ainakaan mulla se värin valinta ei ole niin tarkkaa, että pitää olla just sävy X eikä 0,5% vaaleampi/sinisempi/kirkkaampi versio kelpaa missään nimessä.

    Varsinkin glittereitä mulla on aivan liikaa, kun kuitenkin aika harvoin edes lakkaan glitterlakoilla ja koristeluun riittäisi vähempikin. Taidankin tästä lähteä karsintapuuhiin...

    VastaaPoista
  39. Tosi kiva idea antaa jollekulle lukijalle mahdollisuus saada itselleen nuo lakat käyttöön, etenkin kun on noin paljon hienoja värivaihtoehtoja !:)
    On myös mukava aina huomata miten usein jaksat panostaa blogiisi ja lähes joka päivä jakaa kynsi- ja meikki-ideoitasi. Etenkin kynsien saralta olen saanut blogistasi paljon ideoita ja sinne on aina hyvä palata kun oma inspiraatio on loppu.
    Olen mielelläni mukana arvonnassa!
    katriina.virtanen.kv@gmail.com

    VastaaPoista
  40. Itselleni on kertynyt luomivärejä mielettömät määrät ts. en tämän elämäni aikana saa niitä mitenkään kulutettua...Vievät ne tietysti tilaakin, mutta kuluvat ehkä vielä hitaammin kuin kynsilakat eli ei toivoakaan saada niitä oikeasti kulutettua. Varmaan kymmeneen vuoteen en ole ollut päivääkään ilman kynsilakkaa eli kynsilakkojakin löytyy, mutta annoin kummitytölleni juuri ison kasan vanhempia lakkojani, joten kyllä uudet lakat kelpaisivat tännekin...:)

    VastaaPoista
  41. Oon jo parisen vuotta ollut lukijana, en tosin kovin aktiivisena kommentoijana...mulla ei opiskelijana oo ihan suuria resursseja käyttää kynsilakkoihin niin nyt tulisi kynsilakkakokoelma kerralla kasaan!
    Olen lukijana nimellä Saara ja sähköposti on saara.iivari@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Oi, kyllä kelpaisi :)
    Hyvin olet saanut kokoelmaa karsittua :)

    syrrahh@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Voihan vitalis, että tollanen kokoelma kelpaisi kyllä, ees kymmeneosa ois enemmän kuin tarpeeksi. Mutku en ole bloglovin/greader lukia, vaikka suosikkipalkeista blogi löytynyt jo vuoden ja päivittäin tulee lukaistua postauksia.

    < piiloruikutus>Ja just tän blogin takia olenki innostunut kynsiä kasvattamaan ja lakkoja hamstaaraan, vaikka työttömänä joudun alelakkojen perässä lähinnä juosta. < /piiloruikutus> Mut inspiraatiot on kyl valtavat mitä koristeluistas tulee.

    Nomuttanomutta voinen kiltisti odottaa kun taas kirppistät lakkoja. :)

    VastaaPoista
  44. Mahtava idea karsia lakkoja :) Lupaan jos arpaonni osuu kohdalleni, testailun jälkeen laitan osan kiertoon, kynsilakkakokoelmaani kadehtiville ystäville :) Lukijana nimellä Hellu, sähköposti helena.l.k.ketola@gmail.com

    VastaaPoista
  45. Hip!
    Tälle harakalle kelpaa kaikki! Twistedsquirrl@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Kerrassaan ihania lakkoja ja kesäkin tulossa joten kyllä nuo piristäisivät sormissa ja varpaissa :)
    p.s en enää edes muista monta vuotta olen seurannut ja lukenut blogiasi mutta onhan tässä vuosi jos toinenkin vierähtänyt katsellessa ihania kynsilakka ideoitasi, monet olen itse kokeillut.

    elisa.vainio@wippies.fi

    VastaaPoista
  47. Oo, aivan ihania lakkoja. :)

    mmartsa0@gmail.com

    VastaaPoista
  48. No huh, melkoisen urakan olet suorittanut!

    VastaaPoista
  49. Oih, täältä löytyisi varmasti rakastava koti lakoille! :) Sähköposti ruuhilehto.salla@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Hienoa, että sait kokoelmaa karsittua!

    En kuitenkaan osallistu arvontaan, sillä omassa jemmassani olevat alle 100 pulloa jo ahdistavat riittävästi :D. Plus mulla ei ole tilaa varata uutta laatikkoa kynsilakoille kun poskipunat ja luomivärit vievät ne.

    VastaaPoista
  51. Pidemmän aikaa olen blogiasi seuraillut.Itse olen pitkällä sairaslomalla ja ilonaiheet revitään pienistä jutuista,kuten kynsistä;)Ystäväni aina ihmettelevät kuinka paljon lakkoja minulla on n.100kpl.Itse sanon, että eihän niitä ole paljoakaan;)No eihän niitä oikeesti tarttis lisää, mutku ne on vaan kivoja.Siksipä siis osallistun mielelläni tähän vähennysyritykseesi:)
    sanetsi@jippii.fi

    VastaaPoista
  52. Minuakin välillä ahdistaa iso lakkakokoelma, vaikka se onkin reilusti pienempi kuin monella kanssabloggaajalla :)
    Nails1820, nails1820@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Mä en ole vielä saanut kerättyä itselleni ahdistusta, varmaan siitä syystä että käyn melkein kuukausittain Helmerit läpi ja laitan turhat kiertoon. :) Osallistunpa siis tähän, ettei lakat vaan loppuisi ikinä kesken. :D

    Luen nimellä Riitasointu, maiju.peltonen@luukku.com

    VastaaPoista
  54. Musta tää miten tän arvonnan toteutat on jotenkin ihan mielettömän ihana tapa! Sellanen lämmin ja ihmisläheinen eikä mikään huutokauppatyylinen, että "jos mainostat tätä arvontaa näin ja näin monessa paikkaa niin saat näin ja näin monta arpaa". Välittyy se, että haluat vain antaa lakat ja ilahduttaa lukijaa etkä kalastella suosiota. Kiitos :) kristiina.rintanen@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä juuri hain takaa kun tämån arvonnan järjestin :)

      Poista
  55. Voih, kyllä kelpaisi tuollainen paketti! :)

    hoocee(a)yahoo.com

    VastaaPoista
  56. En yleensä osallistu tällaisiin lakka-arvontoihin, koska multakin niitä lakkoja jo aika paljon löytyy... Mutta :D Sulla on tossa niin paljon kaikkea kivaa! Secheä olen pitkään halunnut kokeilla, samoin Color Clubia ja noi Ruby Wingit on kesällä hauskoja. Jep, sain itseni ylipuhuttua :D Lupaan käydä lakkavarastoni läpi ja laittaa käyttämättömät kiertoon ;) Mulla on Helmerissä vielä onneksi melkein kaksi laatikkoa tyhjänä. Enkä aio päästää kokoelmaani siihen pisteeseen, että tarvitsisin toisen.

    lauraarvonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  57. Voi että, mikä ihana läjä lakkoja! :3 Kyllä löytyis ehottomasti tilaa moisille ihanuuksille täältä.

    Mun on pakko kehua sua siitä, että lahjotat saamias lakkoja eteenpäin. Oon ite sellanen ihminen, että jos saan jotain joltain, niin en vaan osaa hyvällä omallatunnolla myydä sitä. Jos en ite tarvii, niin mä ennemmin lahjotan eteenpäin jollekin, joka siitä tietystä jutusta iloitsee enemmän ja tätä piirrettä arvostan paljon myös muissa ihmisissä. :)

    Sun blogi on myös yks niitä, jotka aikanaan mua inspiroi kynsissä. Tai oikeastaan se oli sitä, että kuola valuen tuijottelin sun tekemiä kynsiä. :D Kun sitten noin vuosi takaperin aloin seurailemaan aktiivisemmin ja omaa blogia pistin pystyyn, niin oli mukava löytää uudelleen blogi, joka inspiroi jo sillon nuorempana. :)

    Sähköpostina toimii kynsienvarikartta@yahoo.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja siis oon varmaankin lukijana nimellä Tiina E enkä pelkästään Tiina. :D

      Poista
  58. Oi antaisin mielelläni noille lakoille rakastavan kodin ja ehkä muutaman niistä ystäville =)
    Julkinen lukija nimimerkillä eekku80
    eekku80@netti.fi

    VastaaPoista
  59. Minulle kyllä kelpaa! (: Luen nimimerkillä Ine ja meilini on ine_91@msn.com

    VastaaPoista
  60. Kyllä! Nämä kelpaisivat! :) Minun lakkakokoelmani on onneton, joten nuo kaverit mahtuisivat tänne hyvin. Kiva idea ilahduttaa näillä jotain blogisi lukijaa. Ehkä itsekin joskus toimin samoin, tosin lakkoja ei siinä arvonnassa näy :D Kaikkea muuta purkkia ja purnukkaa on kyllä kertynyt. Yleensä tosin ensin käyn läpi äidin, siskot ja kaverit.

    Seuraan blogiasi julkisena lukijana bloggerin kautta :) S-posti: beauty.highlights.blog@gmail.com

    VastaaPoista
  61. Minä olen Bloglovinin kautta sun lukija ja olis ihana lakkakasa tuo! Sillä lakkailisi omia kynsiä sekä olis lähipiirissä paaaaljon pikkuisia lakkafriikin alkuja, joten tarpeeseen tulisi!
    Mä luen sun blogia aina aamusta, kahvikupin äärellä. Joskus joudun odottelemaan, että ilmaantuu listalle, mutta kuulut siis varhaisaamuun mun elämässäni! :)
    nailsnmore.byeija@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Oih! Olen "aloitteleva" kynsibloggaaja eli ehkä vuoden lakkaillut blogiin kynsiä. Lukijoita ei ole kuin pari mutta luovuttaa en aio, sillä intohimoa kynsiin löytyy. Tuo lakkamäärä auttaisi varmasti parantamaan blogini monipuolisuutta ja antaisi uutta puhtia jatkaa harjoittelua! Olen lukenut päivittäin blogilistan päivitykset joten postauksesi ovat olleet myös suuressa osassa kynsiharrastustani (: S.posti: heidi.har@pp.inet.fi

    VastaaPoista
  63. Vauu! Noi kun sais ^^ ei mua kyllä ikinä onni suosi missään arvonnassa mutta koitetaan nyt :D bloglovinin kautta luen aina uudet postaukset :)) parhautta!

    S-posti: reetta.kouki@gmail.com

    VastaaPoista
  64. No huh huh kyllä kelpaisi! :D kowalski1@luukku.com

    VastaaPoista
  65. Mulle on kertynyt lakkoja jotain päälle 200 ja mua ei vielä onneksi(?) ole vielä ruvennut ahdistamaan. Kohta on tosin kaappi täynnä ja otin itelle rajaksi, että sen enempää lakkoja ei sitten tule (tuleehan niitä, mutta kyllä tämä "päätös" hidastaa kasvuvauhtia).
    Mun heikkous on, että sorrun usein alennusmyynteihin. Onneksi muulloin tulee jahkailtua ja pyöriteltyä ostopäätöksiä mielessä kuukausikaupallakin. :D
    Itse annan tarpeettomia lakkoja joskus kavereille ja tutuille, mutta pitäisi kyllä tehdä perusteellinen inventaario mun lakkakokoelmaan, kun tiedän, että sieltä saisi karsittua ison kasan pois. Mutta laiskuus jarraa vastaan.
    Seuraan Bloggerin kautta. hanna-soini(ät)hotmail.com

    VastaaPoista
  66. äää, ihania lakkoja!<3 lukijana oon bloggerin kautta.minkä niminen on muuten tuo Ruby Wingin minttu lakka tuolla oikeessa reunassa? :-)

    veera.boulevardofbrokennails@gmail.com

    VastaaPoista
  67. Pitäähän toista kynsihupsua auttaa lupaamalla hyvä koti lakoille! :D Ainakin bloglovinin kautta seurailen blogiasi säännöllisesti hiljaisena seuraajana kommentoiden hyvin harvoin, eli ottaisin osaa arpajaisiin :) sähköposti olisi kkartio(a)gmail.com

    VastaaPoista
  68. Oi, tuo läjä varmasti auttaisi pitkälliseen kynsimasennukseen! Hävettää tunnustaa, mutta eilen posistin vähäiset rippeet lakkauksista, jotka väkersin uuden vuoden bileisiin... Oli ihan super glitteriset, eihän niistä muuten olisi varmasti mitään ollut edes jäljellä, jos saa jotenkin puolustella :D
    pulilakka@hotmail.fi

    VastaaPoista
  69. Bloglovinissa ollaan nyt. Aina uen vain selaimen kautta. Kun kirjoitan "ch", arvaa tabletti jo loput :). piipavirtanen@gmail.com

    VastaaPoista
  70. Siivoustalkoot etenkin kosmetiikan osalta tulisi niin tarpeeseen täälläkin, mutta olen kauhean huono heittämään mitään pois :D En muuten voinu ku huokaista syvään ja ihailla tuota OPI-lakkojen rivistöä :D
    Kiitos ihanasta blogista, joka on inspiroinu moneen otteeseen myös meikkipuolella :) Olen ollut lukijana yli pari vuotta nimellä Sini-K, mielelläni tarjoaisin kodin nuin ihanille kynsilakoille :))
    sini_liinamaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  71. Oi voi, monta semmosta lakkaa joita oon himoinnu... Oon saanu hirveesti vinkkejä ja innoitusta sun blogista, ja on oikeestaa ainoo kynsiblogi jota seuraan tiiviisti. pussi.piru@luukku.com

    VastaaPoista
  72. Hih, ymmärrän hyvin että voi ahdistaa.. itsellä sain lakkojen määrän juuri laskemaan alle sadan, ja yritän sen siinä pitääkin. Jos uusia tulee, niin vanhoja pitää sitten karsia myös. :) Tuo satakin on mielestäni paljon, sillä pidän itseäni pitkältä ns. tavislakkaajana, en esim. bloggaa ja kerralla lakkauksessa käytettyjen lakkojen määräkin pysyy yleensä 1-2:ssa (siis värilakat).

    Löydyn bloglovinin kautta toisella nimellä lukijanakin, mutta annetaan lakkojen mennä tällä kertaa johonkin toiseen kotiin, niin saan enemmän varaa omiin tuleviin ostoksiin! :)

    VastaaPoista
  73. Kelpaisi tännekin :) Mulla lakkoja säälittävän vähän (siis varmaan yhteensä niin paljon kun tossa kuvassa :D ) eikä mun budjetilla uusiakaan ostella. Olisi siis mahtavaa, aina katson huuli pyöreänä kun jollakulla on lakkoja valtavasti. sateenkaarisitruuna@hotmail.fi

    VastaaPoista
  74. OMG mitä lakkoja! Joo kelpais mullekin! :)

    sari piste susanna at hotmail piste com

    VastaaPoista
  75. Haha, en kyllä ollenkaan pistäisi pahitteeksi, vaikka omalle kohdalle sattuisikin nuo osumaan... omat kokoelmani kun ovat toistaiseksi ainakin hiukan maltillisempia. ;D Ja just tuli siivoiltuakin jotain ikivanhoja ja kuivahtaneita tai loppuneita (siis kamala tunne, kun huomaa minipullon suosikkilakkaansa vetelevän viimeisiään ja tietää, ettei sitä enää myydä.) sieltä joukosta. Tykkään muuten älyttömästi tästä blogista, inspiroiva, luen aina uusimmat postaukset, vaikka vähän hiljainen lukija kommentoinnin suhteen olenkin. :D

    sannuliini95@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. Hihi, tämä postaus tuli kuin tilauksesta! Olen myös alkanut miettiä kokoelmaani ja sille ehkä jotain reunaviivoja. Ei tosiaan ole järkeä omistaa lakkoja enemmän mitä ehtii käyttämään.

    .. Mutta osallistun silti arvontaan, tuossa pinossa on nimittäin paljon sellaisia herkkuja joiden hankintaa olen suunnitellut. Luen Bloglovin'issa Selina Awsumina, spaenkster@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Olipa hyvä postaus tämä :) mun pitäisi tehdä karsintaa muualle kun lakkavarastoon (käsityökaappiin...) ja inspiroiduinkin tästä postauksesta ottamaan härkää sarvista minäkin :) lukijana googlen kautta olen jo pari vuotta ollut :) pikkutyttoe@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Mua ei oikeastaan ahdista mun lakkojen määrä (ei sillä että niitä ois lähellkäkään yhtä paljon kuin sulla), vaan testaamattomien lakkojen ja muiden tuotteiden määrä, mitä olen saanut sponssina. Varsinkin kun on kamalat koulukiireet, niin ei yhtään tee mieli lakata niillä "epämieluisilla" lakoilla tai postata muista kosmetiikkajutuista, jotka eivät niinkään ole juttuni.

    Mutta noin ihana lakkapaketti kyllä helpottaisi köyhän ja stressaantuneen opiskelijan arkea! :D Olen ollut julkisena lukijana nimellä Viveka Laaksonen jo yli vuoden, vaikka oleenkin hieman ujo kommentoimaan :) Sähköposti on tonttupeili@hotmail.com. *Peukut ja varpaat pystyssä!*

    VastaaPoista
  79. En ole ikinä tajunnut kuinka paljon lakkoja sulla on vaikka oon jo pitkään seuraillut! :O itselläni on vain n. 30 :)
    Selmaps@outlook.com

    VastaaPoista
  80. Uudet lakat ois kyllä todella tervetulleita ja tarpeen, kun ei oo opiskelijana paljon varaa niitä ostella.. :) an-nnii_@hotmail.com

    VastaaPoista
  81. Olen lukenut blogiasi kolmisen vuotta. Minulla on vielä suhteellisen maltillinen kokoelma lakkoja, joten en pistäisi pahaksi vaikka lakkani vähän lisää kavereita saisikin. Luen blogiasi blogilistan kautta, nyt lisäsin itseni vielä googlenkin kautta lukijaksi. Sähköpostiosoitteeni on aniiluap@gmail.com

    VastaaPoista
  82. Itse yritin joskus tehdä samaa noin neljänsadan luomivärisävyni kanssa. Eipähän siitä tullut mitään, pari täysin onnetonta kappaletta heitin pois, mutta olen aivan liian kiintynyt murusiini, jotka eivät mahdu enää meikkipöydän laatikkoon... Kynsilakkojen osalta kokoelmani on varsin maltillinen (onneksi) ja noillekin löytyisi täältä rakastava koti. Voi miten ihania glitterpommeja tuolla näkyykään, pitänee rahatilanteen salliessa ruveta metsästämään noita sitten... ja sähköpostiosoite on tosissaan anaalikonna666@gmail.com

    VastaaPoista
  83. Hurjan paljon ihania lakkoja sinulla! Onko ihan yleinen käytäntö, että bloggaajat säilyttävät lakkojaan Helmereissä? En seuraa muita kynsiblogeja kuin sinun, mutta instagramissa on näkynyt muillakin kynsitaitureilla helmereitä säilytyspaikkana! Tällä hetkellä alta sata lakkaani mahtuvat juuri ja juuri pieneen koriin, mutta haluaisin ne johonkin näkyville. Mistään ei vain tohdi löytyä pöydälle laitettavaa avohyllykköä :/ Ehkä tulevaisuudessa lakkakokoelman kasvaessa päädyn Helmeriin jos se on kerta kätevä!

    Ja voi, teetpä onnelliseksi jonkun meistä tällä arvonnalla! :) (Näynköhän siis lukijoissasi kun olen bloggerin kautta sinua seurannut jo ties kuinka kauan?)

    saanamainen@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin sen vinkin joskus sain netistä että Helmerit on kuin tehtyjä kynsilakkojen säilytykseen. Kuka lie ikinä tämän keksinytkään...näyt lukijoissa jos Bloggerin kautta luet :)

      Poista
  84. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  85. Hyvä kiertämään :)

    Itsenikin pitäisi käydä lakat läpi ja mietiskellä, mihinkä niitä tyrkyttäisi. Ottajia kyllä varmaan löytyisi :D

    sähkäri janedee (ät) jippii.fi

    VastaaPoista
  86. Olen lukenut blogiasi jo yli vuoden ja pidän blogistasi tosi paljon.Itse opiskelen lukiossa ja ei yleensä ole aika lakata ''hienoja '' kynsiä viikolla ja se yleensä jääkin viikonloppu hommaksi jos on aika :D Minun kynsilakka kokoelmani on jotain 40 kynsilakka ,mutta olisi kiva saada niitä lisää varsinkin kun kesä lähestyy :) Olen julkinen lukija nimeltään Wercia. Sähköpostini on weronikau@wp.pl

    VastaaPoista
  87. Pitäis itsekin mennä omia lakkoja läpi :) Siinä on vaan niin kova homma. Jos Helmerit ärsyttää, niin sun pitää löytää joku toinen ratkaisu joka menee sisustuksenkin kanssa! 8)
    En osallistu arvontaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunhan kesä tulee ja pääsee remontoimaan talon kylmiä osia lämpimäksi niin saan Helmukat takaisin vaatehuoneeseen :)

      Poista
  88. Oih kylläpä tuo palkinto kelpaisi! Osallistun siis arvontaan. Luen blogiasi nimellä Orvokki S. :)
    orvokki98(at)gmail.com

    VastaaPoista
  89. Oivitsit miten monesta raaskit luopua! Palkinto olis aivan täydellinen, sillä lukioikäisen kynsiharrastajan on hankala rahattomana uusimpia ja vanhempiakin ihanuuksia hankkia. Lakat himottaa etenkin Color Club lakkojen ja hiekkojen takia. Joskos se arpaonni tälläkertaa iskisi omalle kohdalle, olisi aivan täydellinen lisä tuonne omalle hyllylle :)!

    virtanen.aurora@gmail.com

    VastaaPoista
  90. Ihania lakkoja palkintoa, minulta ei näytä löytyvän mitään noista. Toisaalta eipä kokelmani suuri edes ole. Seuraan blogiasi bloglovinin kautta. nittanne(at)gmail.com

    VastaaPoista
  91. Oih, olispa ihanaa voittaa tämmönen kasa lakkoja! ;__; Luen kyllä bloggerin kautta, olisikohan sunny nimellä jos en väärin muista. :3 sanni.mykkanen@gmail.com

    VastaaPoista
  92. Kelpaisi kyllä tuo palkinto! parisen vuotta sitten löysin blogisi ja siitä asti olen lukenut päivittäin :)

    ppiaa--@hotmail.com

    VastaaPoista
  93. Oioiiiiii... =)
    upea.olo@gmail.com

    VastaaPoista
  94. Ooi, oon kade sille joka voittaa noi jos ei ite voita:D
    Seuraan Bloglovinin ja Googlen kautta julkinen lukija nimeltä Nail Netta.
    netskuli123@gmail.com

    VastaaPoista
  95. Ihana ajatus! :)
    veera.mikola@surffi.net

    VastaaPoista
  96. Oi että mikä setti!! Täällä yksi kynsilakkahullu, joka on saanut blogistasi paljon inspiraatiota!
    Kiitos kuluneista hetkistä ja mukavaa kevään jatkoa :)
    pinkzalmiac@gmail.com

    VastaaPoista
  97. Wau minkä urakan oot tehny. Nostan hattua! Tälleki kynsilakkahullulle tollainen lakkapläjäys kelpaisi. Ja ne lakat, jotka ei ittiä miellytä, löytäis kynsilakkahullusta kaveripiiristä uuden kodin... laurakatarooma@gmail.com

    VastaaPoista
  98. Itse tein kevätsiivouksen muutama viikko sitten, nyt kyllä mahtuisikin vähän täytettä laatikoihin... ( : jenni.makisalo@gmail.com

    VastaaPoista
  99. Ihana blogi ja hauska arvonta! Olen lukenut blogiasi reilun vuoden ja nautin erityisesti kynsikoristelujutuista. Seuraan blogia nimimerkillä Liisa ja meilini on liisa.elonheimo@gmail.com

    VastaaPoista
  100. oi ihania lakkoja löytyy tuolta palkinnosta. mulla ei lakkamäärä vielä ahdista, joten jos oon onnekas nii mut tavoittaa tällä: tanja_mona@hotmail.com
    nii ja oon tosiaan lukija (nimellä tanza), joka aina innolla odottaa sun postauksia :)

    VastaaPoista
  101. Wow tähän arvontaan on pakko osallistua, minulla on elossa olevia lakkoja nimittäin vain 5kpl :) petra.okkonen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  102. Tähän on osallistuttava! Harvoin mihinkään arvontoihin osallistun koska mahikset niin pienet mutta kesäksi olis kiva saada uusia lakkasävyjä ;) viiruzka@hotmail.com

    VastaaPoista
  103. Voi vitsi kylläkelpais ihania lakkoja näyttää olevan:)
    Luen nimellä Kati
    kati.rinkinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  104. Siis niiin mielelläni auttaisin sinua tuossa paljous onkelmassa ;)
    nagareru2@gmail.com ja luen nimellä Mari-Liis :)

    VastaaPoista
  105. Ihania lakkoja!! :)
    Ronsu4@windowslive.com

    VastaaPoista
  106. Ihana arvonta ja kyllä kelpaisi nuo lakat! :) greencorbie@gmail.com

    VastaaPoista
  107. Ihana arvonta, kierrätys kunniaan! :) Luen nimellä Nannu

    marianne.ae@gmail.com

    VastaaPoista
  108. Yksi pihi kynsiharrastaja tällä lisää :) kokoelmani kattaa alle 100 lakkaa vielä toistaiseksi, vaikka harrastelua takana kohta 3v :) lähes järkkymätön yhden merkin sääntö ja tyhjä lompakko ovat pitäneet kokoelman maltillisena :D
    Keittiorakkautta (a) gmail.com

    VastaaPoista
  109. Bloggerin lukijoista löydyn nimellä Jenni.
    Lukijana hilluttu jo pitkän aikaa, en ihan blogin alkuajoilta, mutta melkein. Ensimmäinen blogi johon liityin mikä sisälsi kynsiä mitkä hurahdutti mut tähän kynsihöperöiden maailmaan. :P
    Ihania lakkoja näyttäisi olevan ja sellaisilta merkeiltä mitä multa ei vielä löydy ! =)
    Itsellä ei vielä lakka määrä ahdista, niitä mitä ei käytettyä tule niin saan annettua tädille tai siskolle. Kalliimpia olenkin myynyt pilkkahinnalla. :)

    Jos onni suosii ja saan adoptoida tuon huikean saaliin niin, mut tavoittaa : i-dont-think-twice-i-just-do@hotmail.fi

    VastaaPoista
  110. Voihh täältä löytyis innokas lakkailija! :)
    tiinami.anttila@gmail.com

    VastaaPoista
  111. Aivan ihana kasa eri lakkoja! Toivottavasti onni suosisi tällä kertaa. :D
    suzy_1994@luukku.com

    VastaaPoista
  112. hanna.i@hotmail.fi
    Mäkin tossa pienensin parin sadan lakkakokoelmaa juuri vajaan 70 lakkaan, ja onhan tässä vähän orpo olo.. :')

    VastaaPoista
  113. Mä olen ollut lukijanasi jo piiitkään ja ammennan täältä ihania inspiraatioita omiin kynsiini. Huiput swatchit auttavat tällaista tumpeloa :) Moinen upea setti olisi kyllä ehkä yksi unelmien voitto :)

    myfantazya@gmail.com

    VastaaPoista
  114. Herranen aika, olen lukenut blogiasi jo kolmatta vuotta. Muistelisin jopa osallistuneeni bannerikilpailuusi joskus.... :D Niin se aika vain kulkee. :)
    hilda.mattila@gmail.com

    VastaaPoista
  115. Olen lukenut blogiasi jo kauan, olet ykkösenä kirjanmerkeissäni. Sinun blogisi aikanaan johdatti minut leimailun saloihin. :)
    kahvimangusti (miukumauku) gmail.com

    VastaaPoista
  116. Vaikka itselläkin on ajoittain lakka-ahdistus, niin nyt laatikoihin mahtuisi muutama ihanainen 8)
    Luen nimellä ooka.

    memories[at]hotmail.fi

    VastaaPoista
  117. Hip :) mä olen lukijana ollut kait vuodesta 2009 tai 2010 eli jokusen hetken :)

    Kuorotipu ( at ) hotmail.com

    VastaaPoista
  118. Tuolla on tosiihania kesävärejä!

    helmivarppee@hotmail.com

    VastaaPoista
  119. Oijoi, ihana piiloarvonta! Ehdottomasti mukana, tossahan on vaikka mitä ihania aarteita! ♥ Mä oon kyllä semmonen hamstraaja, etten varmaan raaskisi luopua tommosesta kokoelmasta. En ainakaan kovin helpolla :)

    siniemilia at hotmail piste com

    VastaaPoista
  120. Minusta ei ole reilua olettaa, että kaikki vakkarilukijat seuraa blogia bloglovnin tai googlen kautta. Itse nyt seurannut melkein kaks vuotta, mutta en ole nähnyt tarpeelliseksi rekisteröityä kumpaankaan, tai mitä niiden kanssa nyt tarviikaan tehdä.
    En nyt ruikuta osallistumisoikeutta arvontaan, mutta haluan sinun miettivän asiaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oletakaan :) olen järjestänyt arvontoja jotka ovat olleet avoinna kaikille. Mielestäni olen ollut tasapuolinen ja kohta on tulossa toinen arvonta joka on avoin kaikille. En syrji ketään ja olen pohtinut kyllä asiaa :)

      Poista
  121. Itselläni on VAIN 50-60 lakkaa ja muut ihmettelevät että onpa paljon ja yritän puolustella että muilla kynsilakkafriikeillä on monta sataa ellei jopa tuhat kynsilakkaa :D

    jutta.tuunanen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  122. Mukana arvonnassa ja seuraan sinua bloglovinin kautta :)
    m.kuivanen@gmail.com
    MinnaK.

    VastaaPoista
  123. huh, rupesin tässä laskemaan miten paljo mulla noita lakkoja olis. arvio on että jotai 20, eikä mun budjetilla niitä ostellakkaa, varsinki ku "kasvava lapsi" tarttee uusia vaatteita...
    tänne kyllä kelpais, vaikken välttämättä noin monta tarvitsis. tosin olishan se kiva että on useempi lakka, pystyis yhistelemään kivojen lakkauksien merkeissä... eräänlaista taidetta seki:)
    sähköposti onki sitte sarkkuuh@wippies.fi
    PS. nyt vasta tuli huomattua kuinka mahtavan laaja värivalikoima sulla noissa lakoissa on! :)

    VastaaPoista
  124. kelpais :) itellä taitaa olla..öööh 3 kynsilakkaa :D joten tulis todellaki tarpeeseen etten sanois! Bloglovinin kautta seuraan!

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  125. Oo! Kyllä huolisin nämä lakat ilomielin kokoelmiini. :) Janna, lunarnails (a) gmail.com

    VastaaPoista
  126. Hip ja hop! Vuodesta 2009 saakka olen blogiasi lukenut ja kymmenet lakat olen tilannut blogisi ansiosta :D lainekrista1(a)gmail.com

    VastaaPoista
  127. Uuu! I'm in! Pitäis käydä omatkin lakkalaatikot läpi mutta jotenkin tuntuu aina olevan muutakin tekemistä :D jos tän voitan lupaan karsia lakkoja ennenkuin nämä laatikkoon sijoitan!
    lakkalaatikon piste salat miumau gmail piste com

    VastaaPoista
  128. Bloglovinin kautta Matilda Alalammi. Bloggeri ei halunnut, että tarkistan olenko sitä kautta lukijana joten varmuuden vuoksi laitan bloglovinin seuraajanimen :D

    nailaddictp@gmail.com

    VastaaPoista
  129. Bloglovinin kautta lueskelen blogiasi aina silloin tällöin lakkausinspistä hakiessa, ja siihen tää blogi onkin mitä mainioin :)!

    arrrested@hotmail.com

    VastaaPoista
  130. Äh, en ymmärrä näistä googleista sun muista mitään mutta säännöllinen lukija olen, sivu on kirjanmerkeissä mistä tänne aina tulen :) Yritin klikata liity tähän sivustoon ja google-tilikin pitäisi olla mutta ei onnistu :(

    Lukijasi ilmoittautuu silti mukaan arvontaan! :)
    katjan@dnainternet.net

    VastaaPoista
  131. Äh, en pääse liittymään lukijaksi tuolta palkista. Säännöllinen lukija olen kuitenkin vaikka en ymmärräkkään näitä googleja, sivu on vanhanaikasesti suosikeissa mistä tänne klikkailen :)

    katjan @ dnainternet.net

    VastaaPoista
  132. Heipsan vain:)
    Kyllä kelpaisi tänne nuo lakat:) aika vähän lakkoja omistan, mutta ahkerasti lakkailen.
    Lueskelen blogiasi bloglovin'illa.

    iida.blondi@hotmail.com

    VastaaPoista
  133. iidaaija.niskanen@pp.inet.fi
    oon lukenu tätä sun blogia jo pitkän aikaa <3 luen nimellä Inja ja googlen kautta :)

    VastaaPoista
  134. Vau mikä lakkakokoelma! Itsekin olen yrittänyt alkaa miettiä, tarvitsenko kymmentä ihan kivaa lakkaa, vai olisiko se yksi täydellinen parempi. Olen myös yrittänyt siirtyä pikkuhiljaa parempilaatuisiin lakkoihin, sillä huonolaatuisia en vaan käytä ja ne jäävät laatikoihin pyörimään. Charming nails oli muuten ensimmäinen blogi, jota aloin seuraamaan joskus vuonna 2010 ehkä :D Vasta muutama vuosi sitten liityin lukijaksi, kun sain aikaiseksi tehdä blogger-tilin :)

    stayclassykaroliina@gmail.com

    VastaaPoista
  135. Olen lukenut blogiasi jo kauan ja olen aina ihaillut suurta lakkakokoelmaasi, hieman kateellisena sillä itselläni ei ole varaa laatu kynsilakkoihin opiskelijabudjetilla.. Joten ottaisin nuo mielihyvin vastaan ;)

    VastaaPoista
  136. Voiiii, minäkin haluan ehdottomasti mukaan! Bloggerin kautta luen. :)

    j.m-87 (a) netti.fi

    VastaaPoista
  137. Ihastuttava läjä!!
    noora.kelomaki@outlook.com

    VastaaPoista
  138. Olen ollut lukijasi jo kolmisen vuotta, seurailen blogilistan kautta. Turhan harvoin ehdin kuitenkaan kommentoimaan sinun tai muidenkaan blogeja ja se harmittaa. Tämä fantastinen kynsilakkapaketti otettaisiin kyllä riemusta kiljuen meidän perheessä vastaan, sillä minä ja tyttäreni ollaan ahkeria lakkaajia. Varsinkin nyt sen jälkeen, kun ei ole enää varaa ylläpitää geelikynsiä molemmilla jatkuvasti.

    gesina.sundstrom@gmail.com

    VastaaPoista
  139. Vau! Oon aina ite ajatellu että ois ihana omistaa paljonnkynsilakkoja, mutta eipä se taidakkaan niin mennä.. kiitos paljon arvonnasta, ihan pakko osallistua !! (:

    Emmimanninen@luukku.com ((toivottavasti kerrot vielä jossain postauksessa kuka voittaja on ))

    VastaaPoista
  140. Oi mikä arvonta ja meinasi mennä ohi! Haluan osallistua arvontaa ehdottomasti. :) Vanha lukija käyttäjäraadin kautta nimimerkillä Miracle, meili mira.engman (@) gmail.com
    Omia lakkojani en ole laskenut enkä usko haluavani sitä edes tehdä. ;) Onhan niitä kertynyt, harrastuksen alussa lakkoja oli 10 ja kaikki vaaleanpunaisia. Niistä ei ensimmäistäkään ole enää tallessa ja lakkalaatikot notkuvat uusista lakoista, vain Helmeri puuttuu.

    VastaaPoista
  141. Osallistun arvontaan myös :) redcircledress@gmail.com

    Mun kynsilakat mahtuu kolmeen lasiseen kukkamaljakkoon, jotka on kylppärin hyllyllä. Lisää siis mahtuu helposti!

    VastaaPoista
  142. Osallistun. Kiitos että teet yksinkertaisen arvonnan, en yleensä tykkää osallistua kun pitää tykätä viidestätoista eri facebook-tai pinterestisivusta. Luen Googlen kautta ja s-posti on suvihakulinen (a) gmail.com

    VastaaPoista
  143. osallistun.

    luen blogiasi mutta nytkö yritin liittyä ihan virallisesti. ei se blogger edes toimi. joten toivottavasti käy näin että liityn heti kun toimii..

    terveys1 (at) wippies.fi

    ps. lukenut blogiasi jo kauan.

    VastaaPoista
  144. Pahoittelemme...

    Emme pysty käsittelemään pyyntöä. Yritä uudestaan tai palaa asiaan hetken kuluttua.

    Tälläistä herjaa heittää kokeilin ainakin yli 20 kertaa mutta ei niin ei. Lukijaksi liittyminen ei onnistu. Mikähän tähän auttaa? saako jostain muusta kautta kokeiltua liittymistä?

    mariestrange(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  145. Osallistun myös! Ihanaa, että joku pitää arvonnan, joka ei yritä kalastaa lukijoita! Joistakin arvonnoista tulee aina mieleen, että yritetään saada vain lukija määrä nousuun "mainosta tätä arvontaa niin saat lisäarvan" jne. Ite karsin lakkoja pari kertaa vuodessa ja määrä on ehkä jossain 150 hujakoilla, jos koriste- leimaus- eikä päällys- tai aluslakkoja lasketa...
    tzupnails@gmail.com

    VastaaPoista
  146. Moi !

    Minulla kone heittää myös koko ajan samaa herjaa kuin maruskalla. Google tillille pääsen kyllä suoraan, mutta Charming Nailsin käyttäjäraatiin ei vaan pääse...mystistä...ei auta vaikka kokeilis eri selaimillaki. Noh, osallistun kuitenkin tähän ihanaan arvontaan, kynsilakkojahan ei vaan voi olla liikaa. Olen ollut ahkera blogin lukija jo useamman vuoden ajan, jokainen aamuni ennen töihin menoa alkaa aina muutamalla kupillisella mustaa kahvia ja Charming Nailsin Blogilla... anneanakonda@gmail.com

    VastaaPoista
  147. Osallistun! En hirveästi seuraile blogeja Googlen tai minkään muunkaan kautta, naputtelen vain kaikki kirjanmerkkeihin laitetut blogit päivittäin läpi. Mutta nyt liityin lukijaksi ja mun kokoelmissa olisi vielä useille ihanuuksille tilaa. (: Hanna.Stiina@hotmail.com

    VastaaPoista
  148. Voi kökkö, miten mä olen missannut tän!!
    Hieno palkinto ja mahtava idea valita voittaja jo blogin vanhoista lukijoista :)
    essika@hotmail.com

    VastaaPoista
  149. OMG!!!! Mulla ei ole piiiitkään aikaan ollut varaa ostella lakkoja ja tuossa on esim. noita sandeja mitä eo oo vielä päässy kokeilemaan, oon vain ihaillu blogeista :D

    tiijuska-@hotmail.com

    pakko kans osallistua vaikka kaikkein reiluinta olisi varmana että joku joka jaksaa kommeonstoidakkin aina voittaisi :)

    VastaaPoista
  150. Oi mikä lakkakokoelma sulla on! Itellä on homma vielä pysyny pienessä kokoelmassa, eikä oo alkanu ahistaa (vielä). :) Kyllä voisin tuollasen lakkakasan kotiuttaa, on meinaa ny tullu tosi vähän hankittua lakkoja kun on niin paljon muuta..

    theyellownails@gmail.com

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥