keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Armeijan harmaissa

Meikä lähtee armeijaan :) hehe no ei tosi! Mutta kynsilakassa ollaan tänään armeijan harmaissa. Tämä väri onkin ihana armeijanharmaa hopeisella shimmerillä. Harmaalla tarkoitan sitä kapteenin vai mitä herroja ne on niin sen pukua ;)

Lakkalaatikossa on kohta vuoden pyörinyt YSL lakka Stormy Grey. Välillä tämä oli myynnissä mutta ei se kellekään kelvannut. Päätin sitten että kokeillaan nyt kun kerran olen sen ostanut.

P3180017.ORF

Ihastumista tapahtui jo ensilevityksellä. Aivan mahtava YSL laatu, ihana pyöreä suti jolla lakka levittyy niin tasaisesti eikä rötvää kynsinauhoille. YSL lakoissa on mieletön suti, samanlainen kuin suomi Essiessä mutta pikkaisen pienempi. 

Peittävyys saadaan kahdella kerroksella. Ei raitoja, ei pitkää kuivumista, ei lohkeilua kahteen päivään kun en jaksanut laittaa päällyslakkaa. Silkkaa laatua! YSL lakkoja lisää mulle kiitos. Alennuksesta mielellään :)

16 kommenttia:

  1. Mieletön pinta ilman päällyslakkaa! Ihan täydellinen.

    VastaaPoista
  2. Herranjestas miten nätti tuo on! <3 Oon nähnyt noita YSL lakkoja Sokoksella alelootassa, pitäs varmaan käydä tarkemmin katsomassa mitä sieltä löytyy. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa! Harmi että itse niin harvoin bongaa mitään ihania aleja mutta toisaalta niin harvoin pyörin kaupungilla :)

      Poista
    2. Mulla on tapana aina kattoa kaikki alelaarit läpi. :D Varsinkin kun mä kävelen joka päivä ton suomen suurimman Emotionin läpi, niin aina pakko mennä hipelöimään kaikkea.

      Parit Diorin lakat oon bongannu sieltä lootasta! :)

      Poista
  3. Täytyy myöntää, että olen vähän äimistynyt siitä, miten upean sävyinen harmaa voi ollakaan :) Minulla ei ole YSL:n lakoista mitään kokemusta, Chanelin ja Diorin lakat sen sijaan ovat parhaimpia, joita olen käyttänyt. Olen hehkuttanut niitä blogissanikin (postaus löytyy täältä). Täytyy kyllä ehdottomasti kokeilla nyt myös noita YSL:n lakkoja, näyttää kyllä niin upealta ja kiiltävältä tuo harmaa sävy!

    http://beauty-highlights.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Wow!!! This is so pretty. I super like the color for it fits any kind of occasion. Love it!

    VastaaPoista
  5. Osaisitko CN suositella hyviä kynnen keltaisuutta häivyttäviä lakkoja, joita käyttää ranskiksen ja muiden läpikuultavien lakkausten pohjalla? Muistaakseni olet joskus kirjoittanut tällaisista, mutta en en enää millään muista mistä tuotteista oli kyse :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se mun suosittelemani oli Sechen aluslakka. Tekee kynnelle kirkkaan pinnan joka häivyttää tosi hyvin keltaisuutta pois. Tätä voi käyttää ranskalaisen alla aluslakkana ja vielä päällyslakkanakin niin lopputulos on tosi hieno ja freesi :)

      http://www.cesarsshop.fi/seche-bright-whitening-15ml-p-3736.html

      Poista
  6. Nätti, muistuttaa Mavalan New Yorkia.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥