tiistai 10. joulukuuta 2013

OPI Solitaire

Johtuuko lumen tulosta vai mistä mutta kyllä kesti että OPI Solitaire pääsi kynsilleni :)
Solitaire tuli minulle vaihtareissa kaverilta, olin jo vähän aikaa miettinyt tämän hankkimista. Minipullo tästä on ihan sopiva minulle, tuskin ehtisin isoa pulloa käyttää. Olen miettinyt miten mahtavat tekstuurilakat säilyä? Ainakin Crackle lakat tahtovat paksuuntua ja "erittyä". No ei kaikki merkit mutta osa. Harmillista.

IMG_4374

Solitaire on kyllä kaunis. Viileä, huurteinen, aavistuksen hopeinen ja kauniisti kimmeltävä. Tätä kyllä suosittelen jos haluaa jonkun vaalean hiekkalakan. Minun piti laittaa tätä kolme kerrosta. Kerrosten välissä kannattaa odottaa hyvän aikaa muuten tulee kurttuja. Kokeilemani OPI Liquid Sand lakat ovat kyllä hitaampia kuivumaan kuin vaikkapa IsaDoran sokerilakat. Hienoja silti, ei tuo hitaampi kuivuminen niin haittaa koska lakka itsessään on ihan superkaunis.


IMG_4378

Omistatko Solitairea? Voisiko tätä jopa kutsua hiekkalakkojen kuningattareksi?

19 kommenttia:

  1. No kuule, just eilen posti toi tuon ihanuuden minulle. <3 Olen sitä syksystä (vai kesästä) asti himoinnu. On niin nätti! Nyt sitten ostin sen. Näytti pullossakin niin kauniilta.

    VastaaPoista
  2. Solitaire oli mun toinen hiekkalakka ja toistaiseksi ainakin viimeinen. Se on tosi kaunis ja sopii talveen kuin nenä päähän! En noin muuten ole innostunut hiekkalakoista mutta Solitaire ja varsinkin violetti Can't Let Go on ihania. Olen tosin viime aikoina salaa vilkuillut paria muutakin hiekkalakkaa, mutta saattaa jäädä ihan vaan vilkuiluksi. Minusta O.P.I'n hiekkalakat on olleet suht vaivattomia poistaa ja olen vähän ihmetellyt juttuja hiekkalakkojen hankalasta poistamisesta, mutta ehkä muiden merkkien vastaavat on sitten hankalampia? No, en tiedä, mutta noi kaksi riittää mulle toistaiseksi hyvin. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne minusta hirveän hankalia ole mutta ei nyt helppojakaan? En ole itseasiassa mitenkään vertaillut mikä hiekkalakka on helppo tai hankala poistaa...minä asennoidun kaikkien hankalien poistoon ärsyyntymällä valmiiksi :D

      Poista
  3. Aivan ihana sävy ja kauniit kynnet. Sopiva "lumikuningatar-sävy" talveen... :)

    beauty-highlights.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. En omista, mutta haluaisin kyllä. Ihana!

    VastaaPoista
  5. No nyt on ihan erilainen laatu kuvissa, selkeästi eilistä parempi! :)
    - Sama "valittaja-ano"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valittaja-Ano :DD sama kamera, sama asetus, sama paikka. Joskus vaan tulee parempia. Joskus hiekkalakan saa kuvattua lightboxissa ja joskus ei millään. Nämä ovat mystisiä juttuja. Mutta hyvään kuvanlaatuun pyrin täällä ja siitä syystä tilasin itselleni uuden kameran jolulahjaksi :D tulispa se äkkiä!

      Poista
  6. Minä taas laitoin omani kiertoon kun ei sattunut mulle _yhtään_. :D
    Sulla näyttää paremmalta :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Pussy Galore näytti muilla hyvältä mutta minulla ihan järkyltä. Siitä olisin ihan tosissani halunnut tykätä :)

      Poista
  7. Nauratti hirveästi kun melkein kaikki hiekkalakat on ilmestyneet tässä parin kuukauden aikana ja kun mainitsit tuosta säilymisestä. Kuvittelin siis päässäni miten parin kuukauden päästä joka kynsiblogissa alkaa ihmetteleminen kun kaikki hiekkalakat on paksuuntuneet käyttökelvottomaksi. Nauru loppui siihen kun tajusin itsekkin omistavani monia kivoja tekstuureja... :D no sen näkee sitten myöhemmin miten ne säilyy.. Tuo solitaire on kyllä ihana, mutta en vielä uskalla hamstrata enempää hiekkalakkoja kun töissä en pysty niitä pitämään muuten kuin päällyslakan kanssa, jolloin se tekstuuri menettää vähän merkityksensä.. Tää kyllä varmaan näyttäis aika kivalta päällyslakankin kanssa,,,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minuakin epäilytti alussa se hiekkalakkojen pysyvyys ilman päällyslakkaa. Mulla oli tätä Solitairea päällyslakan kanssa ja nätti oli silleenkin ja pysyi hyvin. Nyt mulla on Golden Rosen hiekkalakkaa, ollut eilisestä asti. Tosi kiva päällyslakankin kanssa vaikka vähän se tietty vie mattaisuutta pois. Mulle nämä ovat enemmän vapaiden tai viikonloppujen lakkoja jos siitä täydestä mattaisuudesta haluaa nauttia :)

      Poista
  8. Omistan ja voi. Eihän mua se yhtään ilmestymisen aikaan kiinnostanut, mutta näin talvella, oih ja voih sen kauneutta!
    Meinasin taas vkonloppuna sillä lakata (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tämä jotenkin kesällä nappaa mutta talvella ihku :)

      Poista
  9. Olen kruunannut Solitairen oman lakkakokoelmani kuningattareksi. Tai no ainakin hiekkalakkakokoelman! Se on vaan niin kaunis, rakkautta ensi silmäyksestä ja jatkuu vaan <3

    Hyvä huomio tuo pohdinta hiekkalakkojen säilyvyydestä, ei ole tullut mieleenkään.. Pitää tarkistella aina sopivin väliajoin miten ne jakselevat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä käyn usein kokoelmaani läpi ja ravistelen hiekkalakkoja. Glittereitä ja Crackleja kantsii myös tarkkailla :)

      Poista
    2. Pitää ottaa tuo hiekkojen ravistelu omaankin arkiaskarevalikoimaan, kuitenkin lakkoja tulee vilkuiltua harva se päivä niin miksipä ei niitä vähän lääppisi siinä samalla :D

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥