perjantai 15. marraskuuta 2013

Nuukuus huipussaan

Yhtenä viikonloppuna suutuin ripsientaivuttajilleni koska ne ovat ikivanhat ja likaiset. Nuukalaisena pesin kumin silmämeikinpoistoaineella ja vedellä, ne kumit varmaan maksaisivatkin tosi paljon vai saako niitä erikseen? Eikä ne halvimmat ripsentaivuttajat itsessäänkään taida paljoa maksaa :DD

En vaan saa aikaiseksi ostaa. Minulle tuli paketti PR-toimistolta ja yllärinä sisälsi Mariela Sarkiman ripsentaivuttajat! Siis minua rupesi naurattamaan, onko nuukuus ajatukseni luettu ja ajateltu minun oikeasti tarvitsevan uudet taivuttajat? Olin muuten kuullutkin näistä kehuja joten oli kyllä hirveän kiva ylläri saada nämä :)

IMG_2761

Totta puhuen en muista miten vanhat entiset taivuttajani olivat ja yleensäkin olen tainnut aina käyttää "vain jotain halvimpia" taivuttajia. Mutta wau, kyllä eron huomasi kun vaihtoi uusiin! Ihanaa taivuttaa pehmeällä ja joustavalla kumilla eikä sellaisella kivikovalla...

IMG_2766

Ero oli tosiaan kuin yöllä ja päivällä, nämä uudet taivuttajat taivuttivat ripset heti jämäkästi mutta hellävaraisesti. Nämähän maksavat kaupassa 7,90 e joten kalliista sijoituksesta ei ole kyse. Sitäpaitsi nämä ovat ihanan söpön väriset!

IMG_2765

Ehkä ne entiset jo joutivat eläkkeelle. Kyllä nyt passaa kun on uudet hyvät taivuttajat. Onko joku lukijoista kenties kokeillut Mariela Sarkiman ripsentaivuttajia? Tai muita Sarkiman tuotteita? Mulla on vielä kokeilematta se LivBoxissa tullut sieni.

Sarkiman meikkivälineitä myydään Cailapin verkkokaupassa, Sokoksissa, valikoiduissa Prismoissa, valikoiduissa Valintataloissa ja valikoiduissa K-marketeissa.

30 kommenttia:

  1. Mua ei noi Sarkimat kiinnosta, mutta mä kyl putsaan säännöllisesti taivuttimien kumin joko silmämeikinpoistoaineella, desinfiointiaineella tai sivellinputsarilla. En tiedä yhtään millaiset nuo saamasi taivuttimet ovat, mutta Macin taivuttimet ovat tosi laadukkaat. Joihinkin taivuttimiin saa niitä kumeja erikseen, mutta toisiin ei. Kalliimmissa taitaa olla yksi vaihtokumi mukana. Oon jo vuosia käyttänyt taivuttimiani eikä kumi ole mennyt miksikään. Ei ole likajälkiä/ painaumia tms. :) Halvoilla tai sanotaanko laaduttomilla taivuttimilla ei tee mitään. -sh-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, järkyttyisit jos olisit nähnyt ne vanhat ja likaiset :D mä en ole ikinä tuntenut tarvetta sijoittaa taivuttajiin isoa summaa, siihen se nuukuus johtaa :D

      Poista
  2. Mä en ole noita kokeillut, koska mulla on Shu Uemurat (pienellä Karl Lagerfeldillä). Siveltimiä olen ja paksu silmille tarkoitettu häivytyssivellin on ihan must kulmaluulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän kyllä kiinnostaisi kokeilla niitä siveltimiä :) olisi hyvä olla pari eri häivytyssivellintä jos toinen on vähän suttaantunut jostain väristä.

      Poista
  3. Mulla on Shisheidon taivuttimet, jotka ostin vuoden alussa. Nappasin myös kaupasta nämä mukaan, sillä niitä on tosiaan kehuttu kovasti. En kuitenkaan voi sanoa ihastuneeni, sillä minun silmille Sarkiman taivuttimet ovat jotenkin kököt. Shiseidon malli sopii siis silmäni rakenteelle paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että on löytynyt sopiva malli ;) mulle tämä on hyvä koko ja yritän nyt pitää nämä siistinä :D

      Poista
  4. Mulla on nuo taivuttimet-ne on ihanat! Siveltimiä olen kanssa käyttänyt paljon,kuin myös terotinta-kaikki hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just Prismassa katselin Sarkiman tuotteita mutta jätin vielä ostamatta kun on joululahjojen osto ensin :)

      Poista
  5. Pitänee hankkia nämä, kun vanhat taivuttimet hajoaa. Se meikkisieni vaikuttaa mielenkiintoiselta ja pakko se on testiin ostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se meikkisieni oli aika halpa, olikohan 3,90 e...

      Poista
  6. Onko noissa vaihtokumi matkassa, vai mikä tuo turkoosi tuolla varressa on, koriste? Jäi häiritsemään :)

    VastaaPoista
  7. Mun pitäis ostaa uudet taivuttimet ja oon näitä jo etsinyt, mutta en oo löytänyt. Mulla on kans aina ollut ihan halpiksia ja tekis varmaan ripsillekin ihan hyvää saada vähän laadukkaammat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luettelin ostopaikat joten pitäisi löytyä :)

      Poista
    2. Ei täällä Oulussa asti noissa kaupoissa oo tällaisia uutuuksia :D Ja Cailapin omilta sivuilta en tilaa, kun siellä on minimitilausraja ja pitäis ostaa sitten muutakin. Sokoksen verkkokaupassakaan ei löytynyt.

      Poista
    3. Eikö ole Stockkalla tai Sokkarilla? Kuopiossa on Prismassa ja Sokkarilla? Luulisi sielläkin olevan.

      Poista
    4. Meillä ei oo Sokosta ja Stockalla ei täällä oo ollenkaan Cailapia. Joissain marketeissa myydään Cailapia, mutta ei niissäkään oo tuota taivutinta ollut. Kai ne ehkä joskus tulee tännekin :D Mulla oli vähän samaa ongelmaa niiden Vitaliksen Lip Loverien kans, niitäkään ei pitkään aikaan Ouluun tullut, vasta ihan muutama viikko sitten niitä alkoi täällä näkyä. Tää Oulu on ilmeisesti niin kamalan kaukana ja pieni paikka, ettei tänne uutuuksia saada :D

      Poista
    5. Höh, onhan Oulu kuitenkin suuri kaupunki. Joskus siellä asuin ja on tehnyt mieli tulla huvikseen käymään vanhoilla kotikonnuilla :) asuin Kaijonharjussa :)

      Poista
    6. Mää oon ollut vuosia jo vannoutunut tuiralainen :) Mutta tuu ihmeessä Oulussa käymään, ei tämä nytkään mikään kamala paikka oo, vaikka vähän huono shoppailipaikka :D Voin tarjoutua shoppailuseuraksikin täällä!

      Poista
    7. Cailapin verkkokaupassa on tilauksen minimiarvo laskettu juurikin näiden ripsentaivuttimien takia 7,90 euroon. Eli sieltä saa kyllä tilattua pelkästään nämäkin :)

      Poista
    8. Kävin itsekin tarkastamassa ja totta tosiaan minimiraja on 7,90 e :)

      Poista
  8. Mä ostin tuollaiset taivuttimet just viime viikolla. Toimii todella hyvin mun ripsiin. Ihan täydelliset verrattuna vanhoihin halpiksiin ja ei ole tosiaan hinnalla pilattu näitäkään :) Meikkisientä en varmaan osta, kun just hankin Beauty Blenderin.

    VastaaPoista
  9. Mää joskus viime kesänä vaihdoin Shu:t Sokoksella myyntävään Tanaan jossa on joku hirmu takuu. Oikein hyvät.

    VastaaPoista
  10. Itselläni on Sarkiman siveltimiä, varsinkin varjostussivellin luomivärille on aivan huippu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kyllä alkoi tosissaan nämä kiinnostamaan!

      Poista
  11. Mulla löytyi tässä vähän aika sitten kaapista varmaan yli 10 vuotta sitten ostettu ripsientaivuttaja... Muutamia kertoja sitä kai joskus käytin, nyt siis kun löysin ja olin ottamassa sitä vaihtokumia irti, se oli mennyt ihan kovaksi, haperoksi JA kun vihdoin koko kumin sain siitä kaivettua irti niin sieltä valui vielä jotain öljyn kaltaista nestettä tai jotain sotkua :D hyi en ymmärrä... onkohan niissäkin joku parasta ennen päiväys :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥