torstai 7. marraskuuta 2013

Carbon Black

Tiedätte että olen Snowcrystal lakkojen fani. Olen vähän salaa odottanut talven 2013 kokoelmaa ja ilahduin saadessani muutamia lakkoja tänne teillekin esiteltäväksi.

Kokoelma sisältää 5 lakkaa. Savuinen violetti Soft Thistle, musta Carbon Black, punainen Scarlet Red, petrooli Petrol Electric ja vanha roosa Rose Bazaar.

Carbon Black on musta lakka jossa hennosti hopeana hohtava satiininen lopputulos. Kaksi kerrosta. Olen aina tykännyt Snowcrystalin levittyvyydestä, oikeastaan kun ei ole huonoa kokemusta merkin kanssa ollut. 

IMG_2783

Yleensä en perusmustasta lakasta tykkää jos siinä ei ole jujua. 
Tämän lakan juju on "satin finish" joten kynnet ovat sievät ja hienostuneet. Jollain tasolla tästä lakasta tulee mieleen Chanelin Black Pearl mutta ei ihan kuitenkaan. Hyvä yritys silti ;)

IMG_2786

Kyllä näitä satiinisen tyylikkäitä kynsiä kelpasi tuijotella. En löytänyt pysyvyydestä mitään moitittavaa. Kun lakka kestää pari päivää lohkeilematta niin laitan sen hyvä -kastiin :) lakkaan niin usein ja toisaalta liotan käsiä aika paljon eri lillingeissä niin lakkojen kestävyys on oikeasti koetuksella.

IMG_2780

Oletteko jo tutustuneet Snowcrystalin uusimpaan kokoelmaan? Näitä saa siis Kicksistä ja hintaa on 8 e.

12 kommenttia:

  1. Vau. Tuo on sellainen lakka jonka käyn oikeasti ostamassa huomenna kun olen menossa kaupungille (oletuksella että niitä KICKsistä vielä löytyy). Vei mun sydämen :D

    hannamaria
    http://hannamariav.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti näitä on Kicksissä. Harmittaa kun täällä ei ole Kicksiä..

      Poista
  2. Todella kaunis musta lakka! Yleensä en tykkää mustasta kynsillä millään tapaa, mutta tuossa on tosi kiva hohde. :) Snowcrystalit eivät ole minulle millään tapaa tuttuja, vaikka Kicksissä asioinkin. Onko näissä minkälainen sivellin, meinaan vaan että meikän lapiot on helpompi lakata, jos on leveä sivellin. Sen takia suosin OPIa ja Essietä.

    Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieman kapeampi sivellin kuin Essien tai Opin. Mullakin on melko leveät kynnet ja olen kokenut Snowin siveltimien toimivan hyvin. Tämä lakka olisi tylsä ihan tavan mustana :)

      Poista
  3. Näyttää tosi paljon samalta, kuin vuosi-pari sitten ilmestynyt Liquid Leather. Siis Snowcrystalilta myös :o Ehkä ne kierrättää hyväksi havaittuja sävyjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla vaikka samakin, mulla ei tuota Liquid Leatheria ole. Ainakin tässä tullut Scarlet Red on kierrätyssävy :)

      Poista
  4. En ole tutustunut, mutta upea lakka!

    VastaaPoista
  5. Tästä väristä tuli sitten mieleen merkkarit eli ne salmiakkikarkit. ;) Upea kiilto, siinähän voi melkein itseänsä peilata. En ole muuten nähnytkään tätä kynsilakkamerkkiä, laitetaan korvan taakse!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tätä myydään vain Kicksissä :) apua kun viisaudenhampaaseen koskee ja sinä puhut merkkareista :) OMG :)

      Poista
  6. Onpas kiva musta! Minulla ei muistaakseni ole yhtään Snowcrystalia, olen kyllä niitä muutaman kerran Kicksissä hiplaillut mutta mukaan ei ole tainnut yhtään tarttua. Ehkä...vai olisinko joskus joltain käytettynä ostanut jonkun Snowcrystalin...ei voi muistaa. ;-)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥