keskiviikko 4. syyskuuta 2013

V-varjostuksen opettelua

Hankalin juttu meikkauksessa minulle on oikeanlainen v-varjostus. Olen vähän huono sitä tekemään vaikka se näyttää todella hyvältä aina. Jotenkin silmiin saa enemmän kissamaisuutta ja särmää. Tässä pari meikkiä jotka tein ihan ajan kanssa varjostusta opetellen.

Tähän meikkiin käytin värejä kahdesta Diorin 5-couleurs luomiväripaletista; Night Dust ja Night Butterfly. Eyelinerinä minulla on Gosh Funky Violet ja ripsissä Max Factor 2000 Calories. Huulikiiltona Estee Lauderin Jewel. Mielestäni tämä v-varjostus onnistui tosi hyvin ja olin todella tyytyväinen meikkiin.






Toisen meikin tein Urban Decay II paletilla. Ripsissä vekkulia Rimmelin sinistä ripsiväriä :)





Kolmas meikki syntyi Eikon ideasta...tai olen itsekin harrastanut MAC Coppering + kulta yhdistelmiä mutta innostuin yhdistämään siihen vielä MAC Club luomivärin. Vaalea väri luomella on MAC Honesty joka on p*skaa Lustre laatua, kannattaa välttää. Ei vaan tarttunut kunnolla MAC Bare Study pohjustuksen päälle. Kultainen osa olisi siis ollut näkyvämpi paremmalla värillä mutta kivan syksyinen näinkin :) rajaus on tuo Goshin kynä ja ripset MF :)




Lumene Natural Code trio Indie + Gosh Funky Violet rajauskynä. Molemmat ostin alennuksesta. Indiessä on kohtalainen pigmentti, kannattaa käyttää värillistä pohjustusta ( UDPP + MAC Paint Pot Pharaoh ). Goshin kynä on miellyttävän pehmeä ja sillä saa nopeat aamurajauksetkin levitettyä. Ripsissä Max Factor 2000 Calories.


14 kommenttia:

  1. Hienot meikit! Sinulla on aika paljon samanväriset silmät kuin minullakin -vihreää ja "kultaa". On kiva meikata eri väreillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennen kadehdin ruskeita silmiä. Nykyään olen tyytyväinen näihin, voi meikata monilla eri väreillä :)

      Poista
  2. Tykkään tosi paljon noista v-varjostusharjoituksista. Mulle ei noin "kissamallinen" varjostustyyli välttämättä sovi, mutta sinun luomillesi se tuo mukavasti syvyyttä ja sellaista terävyyttä. Tosin olen hivenen perinteisempi ja jätän sinisen ripsivärin muille ja tyydyn kirkkaansiniseen luomiväriin :).

    Coppering-meikki on myös tosi nätti. MAC:n Club näyttää tosi hienolta ja monivivahteiselta sävyltä niin tässä kuin googlaamalla löytyneistä kuvistakin. Violetti rajaus on vielä pistee I:iin päällä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) tuota sinistä ripsaria voi laittaa mustan kanssa jolloin se on kesympi. Mulla on niin raskaat nää luomet joten omasta mielestä tämä varjostus sopii tosi hyvin :)

      Poista
  3. Voihan vee kun upeita!! Minäkin haluan heti kokeilla!

    t:milipili

    VastaaPoista
  4. Onpa kyllä nättejä meikkejä kaikki! :)

    VastaaPoista
  5. Näyttääpäs sun silmät ihan erilaisilta tuommoisella varjostuksella :) Kauniita meikkejä! Tykkään aina silmäillä tarkkaan sun meikkikuvat, koska hiot silmämeikit aina niin upeiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kivasta kommentista <3 mun mielestä mun silmämeikkikuvat ei ole edes mitenkään hyviä verrattuna esim. Karkkipäivään...ne on vaan nopeasti otettuja eikä ihmeesti muokattuja. Kiva että silti tykkäätte!

      Poista
  6. Onpa kivoja meikkejä! Väriyhdistelmät on hyviä ja tykkään tuosta sinisestä ripsarista :)

    VastaaPoista
  7. Vinde miten sähäkkä sininen ripsari, ihan mahtava! Hienoja väriyhdistelmiä muutenkin kaikki. Tekee heti mieli alkaa meikkaamaan, näistä saa inspistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, minäkin saan aina inspistä muista blogeista :) tulee kokeiltua uusia yhdistelmiä ja tyylejä :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥