tiistai 3. syyskuuta 2013

Syyskuun LivBox


Näköjään taas se aika kuusta. Kylläpä vaihtelee tämä LivBoxien toimitus, joskus tulee 3 pvä ja joskus 10 pvä...nyt tiistaina kun yleensä saan torstaina.

Tätä boxia mainostettiin ihanana. Mikäs tämän aihe on; Hymyily? Olisipas aiheeseen sopinut kivasti joku syksyn värinen huulipuna tai kiilto? Tai kynsilakka?



Boxi sisälsi:

Teineille suunnattu kimaltava luomiväri. Ei sitten voisi laittaa käytettävää matta luomiväriä välillä? Väri on kuitenkin sopiva violetti. Merkki Max Factor.

Boss edp pieni näyte ja vartalovoide. OOKOOT. Käytän.

Dr.Bronner saippua vartalolle. Kaipa tulee käytettyä.

Clarins Beauty Flash Balm. Pikakaunistaja. Ainakin ihan hyvä koko kokeiluun ettei mikään mini. Tämä taisi pelastaa koko boxin.

Louis Widmerin puhdistusmaito. Tämä ihan kiva, putsareita kuluu.

No, ihan kiva boxi. Clarinsin tuote pelasti kaiken. Muuten olisi ollut tosi surkea boxi. Mitäs muut tykkäsitte, saitteko boxin tänään? Mitä vaihtoehtoja oli?

31 kommenttia:

  1. sain boxin ja samat kuin sulla paitsi eri sävy luomivärissä ,blogissa kuvia =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin ja saippua on eri en nähny tota toista kuvaa aiemmin ku kommentoin tähän =)

      Poista
    2. Julkaisin tämän ja sitten huomasin että hups, kuva jäi. Ehti olla ehkä muutaman sekunnin mutta sinä näit kuvattoman version :D

      Poista
  2. Sain samanlaisen boxin, vain luomivärin väri oli eri (mulla kultainen) ja saippua oli laventeli (jota inhoan). Sama mulla, Clarins pelasti boxin.

    VastaaPoista
  3. Oli kyllä harvinaisen surkea boksi. Pikakaunistaja olisi kelvannut tännekin, mutta enhän nyt sellaista saanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsoinkin että sulla oli joku surkea tekele sen tilalla. Sori vaan! Liekkö edes samanarvoinen kuin Clarins? Viime kuussa minä kohtasin sortoa kun olin siinä joukossa joka sai ne pienemmät koot Clarinsin putsarista...

      Poista
  4. Mun tekis hirveästi mieli tilata tää boxi, mutta nämä bloggareiden postaukset ja se, että näkee mitä boxit sisältävät vie mielenkiinnon mennessään kun näkee miten huonosti sieltä olisi valikoitunut tuotteita juuri mun käyttöön. Ihanaahan se olisi odottaa sitä pakettia ja silleen, mutta mulle ei ainakaan löydy tuotteita niin paljon (näistä aikaisemmista boxeista vertailtuna) jotta viitsisin pulittaa kuussa tuollaisen summan. Jos lahjana saisi niin ilman muuta, mutta mieluummin ostan kaupasta ne tuotteet jotka oikeasti tarvitsen :)

    hannamaria
    http://hannamariav.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus tulee kivoja, joskus huteja. Parasta on se kun ei tiedä mitä saa :)

      Poista
  5. Höh minulle kelpaisi kaikki jos kerta ilmaiseksi saisin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kyllä maksan tästä boxista jolloin lienee oikeus valittaa tai olla iloinen boxista :)

      Poista
  6. Sain samat paitsi että mulla oli valkoinen luomiväri, mikä oli positiivista. Eilen juuri sainoin poikaystävälle että varmaan nyt tämä seuraava boksi ei ole niin mahtava kun on ollut muutama tosi mieluinen boksi. Ja oikeassa olin. On tämä ihan ookoo, en valita, muttei mitään WOOOW-efektiä luonut minulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika paljon siis vaihdellut väri, taidan olla ihan tyytyväinen violettiin kun se paras vihreille silmille :)

      Poista
  7. Mulla oli muuten samat mutta laventelisaippua (no jaa, ei ehkä ihan mun lempparituoksu mutta tykkään ainakin enemmän kun ruusuntuoksusta) ja luomiväri oli kuparinruskea (55 Feral Brown) joka ei sovi mulle yhtään. :( Olin ihan innoissani kun avasin ton laatikon ja luomiväri oli siellä pohja ylöspäin kun olin just katellut kuinka kivoja värejä tuosta luomiväristä löytyy ja sitten... kupari. Pöh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulehan pöh, voisin olla kiinnostunut tuosta kuparinruskeasta. Tahtoo nyt syksyisiä sävyjä! Voisin ostaa tai tehdä vaihtareita :)

      Poista
  8. No voin kyllä myydä edullisesti tai vaihtaa johonkin. Laitatko mulle vaikka s-postia et mitä sulta löytyis vaihdossa? Sulle kyllä varmasti sopiikin tuommoinen sävy mutta mulla kun on tummanruskeat silmät niin näytän vaan väsyneeltä tuollaisen värin kanssa.
    sari piste susanna at hotmail piste com
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan FB yksäriä :) luulen kanssa että tuo väri on kuin tehty vihreille silmille :)

      Poista
  9. Mulle tuli Clarinsin tilalle joku kasvovesi, plaah... Ja tuo saippua testikokoa, sulla taitaa olla täysikokoinen? Ainakin kuvassa eri näköisessä paketissa.
    Luomiväristä tykkäsin vaikka onkin tuollainen hohtava kimaltava mikä lie, sävyn nimi on savage rose. Voi olla että luomiväri on ainoa, joka tästä boxista tulee käyttöön. Toki muutkin tuotteet pitää testata, mutta... plaah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tuo saippua käsittääkseni täysikokoinen? Mun mielestä Clarinsin pikakaunistaja ja iso saippua verrattuna mikä lie kasvosuihkeeseen ja pikku saippuaan eivät ole tasa-arvoisia. Harmi ettei tätä asiaa huomioida eikä LivBox FB sivujen mukaan kauneusprofiiliakaan. Toivon ettei tulevissa boxeissa ole putsareita ja kasvovoiteita. Välillä vaikka niitä meikkejä tai kasvonaamioita tai jotain muuta...

      Poista
  10. Muutoin oma boksi oli sama, mutta mulle saapunut saippua oli sitruuna/appelsiini. Itse en pidä lainkaan palasaippuoista enkä varsinkaan oman saippuani hajusta, jossa ei ollut vivahdustakaan sitrushedelmää..
    Täytyy myöntää, että tällä kertaa en ollut ihan niin innoissani kuin ennen. Palasaippuaa lukuun ottamatta kaikki tulee kyllä käytettyä, mutta ainut mistä oikeasti pidin oli tuo luomiväri. Se oli ihanan pigmentistä pohjustajan kanssa ja kostealla siveltimellä käytettynä.

    Yllätys on aina yllätys ja aina ei mieltymykset osu kohdilleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on :) Ehkä kuitenkin 2/3 osa tuotteista yleensä on ollut mieluisia. Osa menee kiertoon, ei kaikesta voi tykätä. Edelleen on avaamatta maaliskuun LB tuotteita joten juurikin voiteita en nyt haluaisi saada kun niitä on joka toisessa boxissa tullut...

      Poista
  11. sama sisältö muuten , mutta luomivärin sävy eri , saippua tais olla mulla laventeli.. clarins kyllä todellakin pelasti boksin!

    VastaaPoista
  12. Syyskuun boxi oli minun mielestä ihan kiva, mutta sain luomivärinä sävyn 45. Sapphire Rage, joka on melko kirkas sininen ja en yhtään pidä sinisistä luomiväreistä itselläni. :/ Tuo sinun saamasi violetti on aivan ihanan värinen ja esimerkiksi siitä olisin pitänyt todella paljon, jos sellainen olisi omasta boxistani löytynyt. Se olisi sopinut myös hyvin vihreitten silmieni kanssa. :) Tai no olisin pitänyt oikeastaan ihan melkein mistä vaan muusta väristä, paitsi tuosta sinisestä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä joku haluaisi tehdä vaihtarit? On se tosi harmi saada juuri se väri josta ei tykkää..Itse kokeilen tätä violettia, teen postauksen siitä.

      Poista
  13. Miulla oli sama sisältö, saippua oli Tea Tree :D
    Ja saippua on täysikokoisena 140 g, mutta boxeissa taisi tulla vain niitä näytepussukoita tai sitten tuo 28 g pala.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai tämä on joku näytepala? Tosi reilua että taas sain pienemmän kuten viime kuussa Clarinsin putsarissa :D mutta ihan sama kun en muutenkaan tuosta niin välitä...

      Poista
    2. Moikka, tulen tähän väliin kommentoimaan. :) Eli siis jos boxissa oli palasaippua, oli se vaan tuo 28 g saippua, ei ollenkaan (kai...) noita ostettavissa olevia täysikokoisia 140 g. Toinen vaihtoehto boxeissa oli saman merkin yhteen kertaan riittävä suihkugeeli (näin siis luin Facebookista). :)

      Itse sain saman boxin kuin sinä, mutta kullan värisellä luomivärillä ja laventelisaippualla. Tykkäsin kyllä boxista. :)

      Poista
    3. Jatkossa voisi tulla taas vaikka hiusjuttuja :) mulla on boxi vielä pöydällä. En niin innostunut että jaksaisin tutkia tuotteita tarkemmin, edellisetkin kokeilematta..

      Poista
    4. Joo, miunkin mielestä tuota 140 g palaa ei ollu edes jaossa, vaan se näytepussukka tai tuo 28 g pala :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥