torstai 15. elokuuta 2013

Golden Rose Holiday 63

Beautycosmeticsilta tuli tilattua muutamia Golden Rosen Holiday -sarjan tekstuurilakkoja. Minulla on teille myös surullisia uutisia maahantuojan suunnalta, sain heiltä infoa että nämä eivät valitettavasti ole tulossa myyntiin Seppälöihin :( 

Kyllä, nyt saa syyllistää...MINÄ, joka inhosin hiekkalakkoja. Ei mulla ole selitystä. Teidän vika, teidän kaikkien, te villitsitte minut näihin! 



Golden  Rose Holiday 63



Nätti viileä vaaleanpunainen. Niin täydellinen, hiekkapinta on ihanan kamalan ihanan nätti. Ei voi kuin tuijottaa. Hiekka ei ole yhtään rosoista vaan sellaista hiekkamaista, siistiä ja kaunista. Koko ajan silittelen kynsiäni ja kokeilen hiekkapintaa. 

Laitoin tätä 2 kerrosta. Kerrokset kuivuivat ihan nopeasti. Mä kyllä laitoin aluslakan, en ikinä voi olla laittamatta vaikka näiden kanssa se ei kai ole välttämätöntä?



Pysyvyydestä. En kyllä tiennyt että nämä pysyvät näin hyvin! Luulin että lohkeilevat heti kun ei ole päällyslakkaa. Pidin tätä yli vuorokauden ja tein kotihommia ihan normisti. Ei lohkeillut! Siistiä :D tähän voi laittaa matta päällyslakan tai tavan päällyslakan jolla saa kiiltoa.



Mietin että miksi en tykännyt OPI Pussy Galoresta. Siinä ei muistaakseni ollut kimalletta, tekeekö kimallus tästä hienomman? Varmaan. Osaako joku verrata Pussyä ja 63:sta?



Joka tapauksessa...olen nyt ihan himona tekstuurilakkoihin. Näissä on varmasti hienoja ja vielä hienompia, minusta 63 kuuluu niihin vielä hienompiin :) arvatkaa mitä? Näitä kuvia ei ole muokattu, pelkkää kontrastia ja terävyyttä. Levittyi niin nätisti, ei mennyt kynsinauhoille ollenkaan. Unelmalakka!



24 kommenttia:

  1. Aah ompa namu, harmi ku ei tuu seppälöihin ni ei oo tilaisuutta hankkia :( miun mielestä pussy on ehkä jotenkin metallimaisempi sävyltään ja ehkä vaaleampi, jos muistan värin nyt oikein :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaleampi se taisi olla. Yleensä tykkään sellaisista vaaleanpunaisista joten ihmettelen miksi en siitä...

      Poista
  2. Upea lakka! Onpa hassua ettei tuu myyntiin. Onko joku verkkokauppa joka myy GRää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. BeautyCosmetics jonka linkitin tekstissä :)

      Poista
    2. No voi herranjestas :D mite pystyin missaamaan tekstin ensimmäisen sanan....?!?! hohho :D kiitos siis :)

      Poista
    3. Eipä mitn, menee mullakin asioita aika usein ohi :D

      Poista
  3. Mä haluan kanssa ton vaaleanpunaisen, kun omista neljä tummempaa sävyä. Ei vaan tullut haluttua tota silloin kuin diileriltä pyysin :( Että jos kyllästyt tohon...mä olen täällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin tilaisiko useamman tätä mutta en tajunnut. Jos tilaan lisää tuolta niin otan vaaleanpunaisia diilaukseen :)

      Poista
  4. On se nätti :) Mutta heti tuli mieleen, että hei, ethän sinä tykännyt Pussy Galoresta :D Itse tilasin vain yhden Holiday-lakan, persikan värisen. Sain sen Pussy Galoren myös hankittua aiemmin, joten tämä taitaa jäädä väliin.

    Mitä tykkäsit tuosta nettikaupasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä otin myös punaisen ja tumman, kokeilen niitä myöhemmin :) ihan ok kauppa, outo systeemi vaan maksun kanssa, tilaus lähti myöhään matkaan ja viipyi pari viikkoa...asiakaspalvelu ok.

      Poista
    2. Tuo koko kauppa on minusta vähän outo. Sain oman lakkatilaukseni viimeksi pakattuna hiusväripakettiin :D Vaikuttaa enemmän sellaselta "kirpputoritoiminnalta", vaikka siis käyttämättömiä tuotteet toki on. Mut ei siinä mitä. Oon pari kertaa tilannut ja homma on toiminut. Viikossa taisi viimeksi tulla paketti.

      Poista
    3. Mulle tuli hyvin pakattuna, käärittynä johonkin muovipussiin. Hyvä maku mulle jäi kaupasta, edullisia lakkoja kohtuullisilla toimituskuluilla. Tottakai joku kämäinen uudispakkaustapa herättää kummastusta, itse harrastan sitä postituksissa mutta olenkin yksityishenkilö :DD

      Poista
  5. Mulla on yhteensä kuusi noita Golden Rosen hiekkalakkoja, ja olen ollut kyllä todella tyytyväinen hankintoihini. Erittäin hyviä laadultaan ja koostumukseltaan, ja hinta oli ihan naurettavan edullinen kilpailijoiden tuotteisiin verrattuna. Tällä kertaa halpa todellakin on hyvää :D Mulla olevista ehkä kaunein on 58, se on jumalaisen upea. :) Mulla ei ole ollenkaan noita shimmerisiä (eli numeroltaan yli 60) vaan vain glitterversioita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 58 odottaa korkkausta, ostin toisen myös arvontaan tänne :) se kyllä näyttää todella upealta. Punaisista otin 59:n. Tässä tapauksessa halpa on hyvää, totta :)

      Poista
  6. Ääh, ihana <3 Oon katellu niitä OPIn hiekkalakkoja, mut on vaa kalliita. Osaatko kertoa mimmonen toi verkkokauppa on, mistä noita ostit? Mikä käy maksuvälineenä, toimitusajat, -kulut, kuinka monta kertaa oot ko. kaupasta tilannu? Kiitos jo etukäteen, jos viitsit vastailla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksu Paypalilla, pari viikkoa meni ainakin, en muista tarkkaan. Kulut ilmoittavat sinulle riippuen tilauksesta, en ole tilannut kuin kerran :)

      Poista
  7. Miullakin on tuo 63 ja lisäksi vielä 53 ja 62 - Nää on ihania! <3

    VastaaPoista
  8. Itse en omista viel yhtään mut jos päätän hankkia nii onneksi maahantuojan myymälä on lähellä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmittavan kaukana minulle niin pakko tilata :)

      Poista
  9. Mä ostin emotionista OPIn Mariah Carey -sarjan The Imbossiblen ja sen myötä ihastuin hiekkalakkojen tuntuun kynnellä. Muutenkin oon ihan myyty :D Iskenyt kynsivillitys, tein eilen ensimmäisen tilaukseni cesarsshopille, sen verran himotti ne Minnilakat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, onnea Minnilakoista :) kyllä se on pakko myöntää että villitys vie mukanaan. Mietin vaan etteivät nämä nyt sitten olisi ohimenevä juttu kuten Suede lakat.

      Poista
  10. En ole Pussy Galorella lakannut kuin kahdesti äitini kynnet, en vaan saa aikaiseksi omiani kun kaikkee muuta kivaa tulee vastaan =) Kuvassa näyttävät ihan samoilta, mutta uskon et on tää Parempi ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se kyllä on :) toivottavasti nyt omatkin sillä lakkaat kun kerta ostitkin!

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥