tiistai 23. heinäkuuta 2013

Stranger Tides

OPI Stranger Tides on kaunis ja harmoninen vaalea minttuinen harmaa. Tuttu ja turvallinen OPI koostumus, 1 - 2 kerrosta riittää peittämään, minä laitoin 2. Levittyy siististi ja kuivuu aika nopeasti.





Koska olen täysin rakastunut Adeninasta tilattuun A Englannin lakkaan She Walks In Beauty ( linkki ) halusin käyttää sitä taas. 
She Walks In Beauty on kultainen glitterlakka jossa on seassa vaaleanpunaisia isoja glittereitä. Sanoinkuvaamattoman kaunis lakka, onneksi hankin tämän! Mun mielestä tässä on parasta se miten monen lakan kanssa se sopii käytettäväksi.

Ehdottomasti yksi vuoden parhaita lakkaostoksia. Sitä ei kehuta suotta, tosi kiva vaikka lahjaideana, varmaan aika monen mieleen olisi. Onko kukaan löytänyt She Walks In Beautystä rakkauslakkaansa? Onko se kaiken kehumisen arvoinen?




20 kommenttia:

  1. voi kun nätit! <3 :)

    http://hymyilevatkynnet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Eiiih..mun on kohta saatava tuo lakka!!!!!!

    VastaaPoista
  3. Ehdottomasti on kaikki kehut ansainnut tuo lakka! Se on niin kaunis ja haluaisin sitä käyttää aina uudestaan ja uudestaan. :) Sopii tosiaan moneen ja varsinki erilaisten hempeiden pastellien kanssa!

    VastaaPoista
  4. Törkeen hyvännäköinen yhdistelmä! Ja tuo lakka on aika ihana, en alkuun ollut vakuuttunut mutta nyt kun kattelin siitä muitakin kuvia niin vakuutuin :)


    - hannamaria
    hannamariav.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään ihastunut siihen silloin aiemmin. Mutta kun kaikki kehuu niin jotenkin se jää kaivelemaan mieltä ;)

      Poista
  5. She walks in beauty on ihana,upea ja täydellinen! Se oli yksi ensimmäisiä A England-lakkojani,ja tilasin sen suoraan A Englandilta silloin kun se vielä oli mahdollista. Se on ihan parhautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tämä oli toinen hankkimani A England lakka. Kaikki kyllä ihania ja erilaisia :)

      Poista
  6. Ooo, ihana yhdistelmä. Olen monesti meinannut ostaa She Walks In Beautyn, mutta olen miettinyt, käyttäisinkö sitä tarpeeksi. a englandin lakat ovat kyllä suuri heikkouteni.

    VastaaPoista
  7. Ihana yhdistelmä ja juu SWIB on kyllä mun rakkauslakka, tälläkin hetkellä on kynsillä ;)

    VastaaPoista
  8. Tää A-Enlannin glitter on kyllä niin ihana, että pakko saada.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeasti missään kuvissa ei ole näyttänyt niin ihanalta kuin mitä se sitten loppupeleissään kynsillä on ;)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥