lauantai 13. heinäkuuta 2013

Muchi Muchi

Tänään taas kynsillä LivBoxissa tullut Essien kaunis vaaleanpunainen nude Muchi Muchi. 3 kerrosta antaa kivan maitomaisen nudepinnan kynnelle. Tykkään oikein paljon, onneksi sain tämän....



Muchin päälle pari kerrosta OPI Heart Of Gold lakkaa joka antaa todella kaunista hentoa kultaista minimaalista kimallusta. Super kaunis yhdistettynä Water Decals kukkatarroihin jotka ovat Adeninasta ( tässä suora linkki ). Noita tarroja on tilattava joskus lisää, käytän tosi usein noita kukka kuvioisia decaleita.



Kerron teille tässä samalla Inm merkin Looks Wet High Gloss Top Coatista.

Olen tätä nyt käyttänyt useamman kerran ja voisin kertoilla kokemuksia, olen niitä aina välillä käynyt kirjaamassa tänne luonnoksiin ;)



Odotin tältä todella kiiltävää lopputulosta. Inm pikakuivattaja on kuitenkin yksi parhaista ikinä joten tällekin asetan odotuksia.

Laitoin tätä kuivan lakan päälle kuten muitakin normaaleja päällyslakkoja. Kyllä tämä kuivuu äkkiä ja lopputulos on kiiltävä. Tuntuu myös sen verran paksulta lakalta että suojaa kynttä kolhuilta sen vähän mitä päällyslakka tekee. 



Mielestäni tämä antaa kynsilakalle hyvän keston. Ei lohkeile parina ekana päivänä kuten jotkut muut päällyslakat tekevät, verrataan esim. Seche Viteen joka kyllä pikakuivattaa mutta joskus lohkeilee ekana päivänä...riippuu toki aina mitä kynsillä ja käsillä puuhailee!

Looks Wet päällyslakkaa myy CesarsShop 12 e hintaan, tässä linkki tuotteeseen. Klikkaus ei aiheuta minulle taloudellista hyötyä. Pidän tätä kohtuuhintaisena, itse maksaisin tämän tasoisesta päällyslakasta 12 e ihan mielelläni.



Tämä manikyyri pysyi kynsillä kolmatta päivää lohkeilematta. Onko teillä kokemuksia Inm päällyslakasta?


12 kommenttia:

  1. Mulle on kotiutumassa jenkkilästä inm Out the dooria vasta, halusin sen monien positiivisten kommenttien takia koittaa. Mutta siis hei tosi nätit kynnet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) uskon että tykkäät Inm:stä, sitä ei suotta kehuta!

      Poista
  2. On mulla Inm:a ollu joskus siiika kauan sitten, tykkäsin. Mulle tuli se Lovie Dovie, mutta tämäkin on oikein nätti sävy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nyt tämä nude -villitys niin ei pinkit kelpaa :D

      Poista
  3. Oi, kun nätit!!! Vetoaa minuun suuresti. :) Mun pitäisi tilata isot kasat water decal -tarroja, kun olen kaikki kivat jo käyttäny. Suosin nykyää helppoja ja nopeita kynsiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, nopeaa ja helppoa. Mä saan joskus kohtauksia ja tilaan isot läjät decaleita, nyt tuli maatuskoita ja kröhöm...kukka decaleita :)

      Poista
  4. Tosi ihanat kynnet, ajattelin tossa lukiessani että nämä olis aika täydelliset kesähäihin :)

    - hannamaria
    hannamariav.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just tätä kirjoittaessa suunnittelen morsiamelle kynsiä. Harmi kun ei nyt ole sitä valkeaa nudelakkaa Essieltä, olisi tarvetta :)

      Poista
  5. Mullakin tuli hääkynnet mieleen, sopisi niin ihanasti kermanvalkean pitsihääpuvun kanssa! Toooosi kauniit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, taidan kyllä näitäkin ehdottaa morsiamelle jos tykkäisi :)

      Poista
  6. Mulla inm out the door ollut jo pitkään käytössä,olen niin tykästynyt! Kauniit kynnet :) Minulla kesän helpoksi lakkaukseksi on muodostunut liukuvärjäys ja kukka decalit,onnistuu aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kuulostaa kivalta, tykkään niin paljon kukka decaleista :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥